Budd Postat August 22, 2009 Share Postat August 22, 2009 BMW nu e scump la consumabile daca eviti magazinele BMW si dealer rooms. Eu cumpar exclusiv online (beemer boneyard si motorworks). Sunt parolisti,marfa vine in max 2 sapt (din UK sub o saptamana). In unele cazuri faci afaceri bune la chestii 2nd hand (mudguards la mine de ex.) iar de cele mai multe ori service kits sunt sub pretul dealerilor. Daca ai 11XX GS incearca sa eviti BMW sau orice alt garaj cand e vorba de service. Majoritatea mecanicilor sunt tineri si sunt educati prin metoda cipului. Nu zic ca-i rau sau e bine insa eu nu am fost convins de calitatea lucrarilor. Daca ai 1200GS atunci bad luck. Mai bine mergi la dealer. In plus,advrider + ukgser iti dau tutoriale mura-n gura despre absolut toate topicurile 11XX GS. Nu trebuie sa fii mare mecanic pentru a te prinde cum merge treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Toro Postat August 24, 2009 Share Postat August 24, 2009 Salut, In urma unei intemplari nefericite - un prieten a dat saua spate la gs1100-le meu jos si nu a mai incuiat-o cand a pus-o la loc, am pierdut-o . Are careva o sa de 1100gs de pasager care nu o mai foloseste? Am mare nevoie, deoarece 80% din drumurile mele calare pe motor le fac cu prietena in spate, sau poate cunoasteti pe careva care are Cele bune! http://www.motorworks.co.uk/bmw/products/p...er_text_image=0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MCN Postat Septembrie 1, 2009 Share Postat Septembrie 1, 2009 mi-am luat si eu una ! 1100GS din 99! ...inca sunt in orgasm ! ) Mesaj completat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 1, 2009 Share Postat Septembrie 1, 2009 Am si eu o intrebare: cum se compara ca tinuta si ca 'feeling' 1100-le cu 1150-ul si 1200-le? Eu am avut placerea sa ma plimb cu un 1200 si, venind de la o vacuta cu pretentii de caproaie, m-am simtit in alta lume. Presupun ca dintre voi, posesorii de boxere mai vechi, s-o fi dat careva si cu 1200-le mai nou. Primul motiv pentru care ma intereseaza este, desigur, pretul. Un 1200 sare rau de 10.000 de coco, in timp ce un 1150GS (si Adventure pe deasupra) gasesti sub suma respectiva (uneori binisor sub). Al doilea ar fi complicaciunile de pe 1200; daca la 1150 am vazut cam cum se face mentenanta si m-as baga cu incredere, nu sunt sigur (din ce am auzit si citit) ca mai e la fel la 1200. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Septembrie 1, 2009 Share Postat Septembrie 1, 2009 Intre 1100 si 1150 diferentele sunt minime si foarte greu sesizabile. E practic acelasi motor cu un alezaj putin marit, cu prinderile subcadrului modificate, alta centrala de injectie (Motronic 2.4 in loc de 2.2, insa diferenta se face doar la diagnostic) si fire putin schimbate la aprindere. Bine, si o cutie cu overdrive, dar care face ca prima viteza sa fie excesiv de lunga. Un face-lift daca vrei. Probabil cea mai fiabila motocicleta din seria GS e 1150GS Adventure, cu rezervor de 33 litri si cutie cu 6 viteze (nu 5+OD ca la 1150 normal), dar asta o face si destul de scumpa (8-9000E). Chiar daca au mai schimbat chestii la 1200, mentenanta e practic aceeasi cu 11x0. Valvele, schimbul de ulei, sincronizarea, TPS-ul, totul e la fel sau extrem de similar. Doar ca, daca ai o problema pe partea electrica o sa ajungi sa-ti multumesti ca ai 11x0 si nu 1200 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MCN Postat Septembrie 1, 2009 Share Postat Septembrie 1, 2009 place ...4000 cocosei ?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Septembrie 1, 2009 Share Postat Septembrie 1, 2009 place ...4000 cocosei ?! Not bad. 4000E pentru un 1100 din 99 cu juma' de catalog TT si toba fara catalizator suna cam afacere. Pune-i si TT Hard Parts si bucura-te de ea pana la adanci batraneti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Septembrie 1, 2009 Share Postat Septembrie 1, 2009 Superb! Sa o folosesti sanatos si cu grija! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 1, 2009 Share Postat Septembrie 1, 2009 Intre 1100 si 1150 diferentele sunt minime si foarte greu sesizabile. E practic acelasi motor cu un alezaj putin marit, cu prinderile subcadrului modificate, alta centrala de injectie (Motronic 2.4 in loc de 2.2, insa diferenta se face doar la diagnostic) si fire putin schimbate la aprindere. Bine, si o cutie cu overdrive, dar care face ca prima viteza sa fie excesiv de lunga. Un face-lift daca vrei. Probabil cea mai fiabila motocicleta din seria GS e 1150GS Adventure, cu rezervor de 33 litri si cutie cu 6 viteze (nu 5+OD ca la 1150 normal), dar asta o face si destul de scumpa (8-9000E). Chiar daca au mai schimbat chestii la 1200, mentenanta e practic aceeasi cu 11x0. Valvele, schimbul de ulei, sincronizarea, TPS-ul, totul e la fel sau extrem de similar. Doar ca, daca ai o problema pe partea electrica o sa ajungi sa-ti multumesti ca ai 11x0 si nu 1200 Multumesc Intrebarea mea era insa mai mult orientata spre diferentele intre 1150gsa si 1200gs(a). Ca tinuta de drum, confort, feeling general si alte alea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
faraonu Postat Septembrie 1, 2009 Share Postat Septembrie 1, 2009 place ...4000 cocosei ?! Motorul arata f bine si o sa fii super multumit de el. Cat mai multi km! Asteptam poze cu locurile pe care le vei vedea de acum incolo... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 2, 2009 Share Postat Septembrie 2, 2009 Multumesc Intrebarea mea era insa mai mult orientata spre diferentele intre 1150gsa si 1200gs(a). Ca tinuta de drum, confort, feeling general si alte alea. Eu tot asa am perceput intrebarea ta initiala (11x0 vs. 1200)... Am mers destul pe 1200GS (si cel vechi, si cel cu face-lift si ADV) si deloc pe 11x0 GS dar, fara a pune la indoiala calitatile 11x0 (mai ales fiabilitatea), cred ca 1200 GS este "altceva". Daca o iei strict dpdv financiar, logic, 11x0 castiga la pret de achizitie si intretinere mai usoara (la 1200 depinzi poate mai mult de un tester desi sincronizarea de ex la ambele tb facuta la un service specializat). Insa 1200 e deja din "alta epoca", mai usoara considerabil, arata altfel, ciclistica imbunatatita, arbore de exchilibrare la motor etc etc... iar pretul de achizitie deja pleaca de la 8500-9000 acum. La modelele de inceput au fost ceva probleme de fiabilitate la cutie/transmisie (de evitat deci 2004) dar in final cifrele vanzarilor cred ca spun totul. Persnal nu sunt un fan ADV nici la 1150 nici la 1200, e prea balena, si mai grea si mai "greoaie". Dar aici e chestie de gusturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MCN Postat Septembrie 2, 2009 Share Postat Septembrie 2, 2009 Stie cineva cum leg dispozitivul Hijack de la o alarma la un GS 1100 ?! ...teoretic t5rebuie pus fie pe bobina, fie pe pompa , dar cel mai frumos ar fi sa fie facut in panoul electric ! OPINII ?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Toro Postat Septembrie 3, 2009 Share Postat Septembrie 3, 2009 Am mers destul pe 1200GS (si cel vechi, si cel cu face-lift si ADV) si deloc pe 11x0 GSInsa 1200 e deja din "alta epoca", mai usoara considerabil, arata altfel, ciclistica imbunatatita. Pai daca nu ai mers deloc pe 11x0 GS, cum iti dai seama de diferentele dintre ele ? La 1200 depinzi poate mai mult de un tester desi sincronizarea de ex la ambele tb facuta la un service specializat.]. Nu neaparat! La 1200 nu stiu exact cum e, dar la 1150 am facut de 2 ori sincronizarea la un prieten si merge brici ! Insa Persnal nu sunt un fan ADV nici la 1150 nici la 1200, e prea balena, si mai grea si mai "greoaie". Dar aici e chestie de gusturi. Acu, ce mai conteaza cateva kile in plus, cand deja e o "balena" ? Cum zice englezul : "more cushion for the pushin" Totusi e un motor cu care nu te poti baga la porcaiala serioasa. Am mers cu un GS de 1200 si mi-a placut ca fata de 1150 are: 1. mai putine kg -> mai agila si mai usor de aruncat stanga-dreapta pe serpentine. Plus ca o ridici mai usor de jos...2. mai multi cai (se simte foarte agila comparativ cu vaca mea)3. cutie de viteze mult inbunatatita - schimba foarte fin si nu cloncane ca la mine4. ESA si alte briz-brizuri care sint folositoare (de ex. am refacut presiunea la roti si ii tipa senzorul ca e prea mica - asta era undeva prin Moldova noua la singura vulcanizare din sat). Astea sint si binecuvantare si blestem, ca daca Doamne-fereste iti pica ceva, o duci pe platforma la dealer sa o repare.5. un look mai ingrijit (au facut-o nemtii mai "glamour") Ce nu mi-a placut: 1. protectie mai slaba la vant2. mansoanele mai subtiri - se simte ca o motocicleta de jucarie3. pretul !4. e mai greu de lucrat la ea - ma refer la mentenanta, nu chestii mai tehnice. De exemplu, la 1200 e mult mai dificil sa schimbi uleiul in cardan. In concluzie, nici una nu e un offroader pur-sange, dar daca mergi cu grija si o incalti cum trebuie, se descurca binisor. Orice model ai avea, isi face treaba si pana la urma depinde de gusturi si bani. Mie imi place 1150 ca e ca un tanc, solid si musculos. Il incarc ca pe un magar si merge de rupe. Prietenii stiu ca nu-l menajez, ba chiar am cativa care ma cearta "de ce naiba nu-ti iei o capra usoara sa n-o mai rupi pe asta pe coclauri?" Pai ce, am luat-o sa ma uit la ea ?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MCN Postat Septembrie 3, 2009 Share Postat Septembrie 3, 2009 Stie cineva cum leg dispozitivul Hijack de la o alarma la un GS 1100 ?! ...teoretic t5rebuie pus fie pe bobina, fie pe pompa , dar cel mai frumos ar fi sa fie facut in panoul electric ! OPINII ?! HELP ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 4, 2009 Share Postat Septembrie 4, 2009 mufa pentru alarma ii in manunchiul intre cadru si rezervor, pe mijloc; daca asta cauti, o sa vad pe unde ii schema electrica, ca sa vezi firele care unde duc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Septembrie 5, 2009 Share Postat Septembrie 5, 2009 Zilele acestea am avut maxima placere de a fi plimbat de @uzunu cu 1100 Gs-ul din dotare. Dincolo de senzatia de pasager (de care nu sunt curios sa imi aduc aminte prea repede) am ramas placut impresionat de : - faptul ca (cel putin pe loc) motocicleta asta nu isi arata deloc greutatea. - manevrabilitatea prin Bucuresti (schimbari mai mult sau mai putin bruste, mai mult sau mai putin ample ale directiei, cu un pasager cat mine pe sa) este mult peste ceea ce ma asteptam si pare a nu fi afectata de multi factori, gratie sistemului de suspensii - am ramas fara cuvinte atunci cand am experimentat franarea cu ABS. Daca prima data L. a franat de nevoie (venea mai hotarat si s-a pus rosu) a doua experienta a inceput cu o replica de genul: - Inainte chiar nu a fost nimic deosebit! Haide sa iti arat ce poate de-adevaratelea! Tine-te bine! Si pe la 60 la ora a dat in frane cat a putut. Partea cu tinutul nu am inteles-o eu prea bine, asa ca el era sa ajunga plat si eu era sa ajung peste el. Pe asfalt, nici o urma de cauciuc, nimic. Parca as fi fost intr-un avion ce aterizeaza pe portavion. Nu am nici cel mai mic dubiu ca urmatoarea mea motocicleta va avea ABS. Joi noaptea m-am convins in totalitate ca este diferenta dintre viata si moarte. Sau macar dintre un motor sifonat si placerea de a motocicli in liniste. P.S. - Ce trafic are Bucurestiul ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 6, 2009 Share Postat Septembrie 6, 2009 Ah, deci voi erati cu 1100-le ala la Ursu. Fain troleu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Septembrie 7, 2009 Share Postat Septembrie 7, 2009 - am ramas fara cuvinte atunci cand am experimentat franarea cu ABS. Daca prima data L. a franat de nevoie (venea mai hotarat si s-a pus rosu) a doua experienta a inceput cu o replica de genul: - Inainte chiar nu a fost nimic deosebit! Haide sa iti arat ce poate de-adevaratelea! Tine-te bine! Si pe la 60 la ora a dat in frane cat a putut. O singura corectie. La momentul ala eram cu putin peste 100 la ora Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Septembrie 7, 2009 Share Postat Septembrie 7, 2009 O singura corectie. La momentul ala eram cu putin peste 100 la ora Super Autobuzu,am ramas impresionat de cat de usor niveleaza drumul A mea nu face asta Mesaj completat Si n-am uitat ca mi l-ai promis pt o tura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Septembrie 7, 2009 Share Postat Septembrie 7, 2009 Super Autobuzu,am ramas impresionat de cat de usor niveleaza drumul A mea nu face astaMesaj completat Si n-am uitat ca mi l-ai promis pt o tura A ta topaie si daca trece peste o furnica, iar daca am face schimb, eu sunt convins ca nu as vrea una ca a ta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adysnt2008 Postat Septembrie 7, 2009 Share Postat Septembrie 7, 2009 Salut tuturor ! Va rog sa ma ajutati cu un sfat. Un amic are un BMW R 1150 GS si mi-a spus si am si verificat personal, acceleratia se roteste greu. Va rog sa ma ajutati cu un sfat pt rezolvarea problemei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 7, 2009 Share Postat Septembrie 7, 2009 Unge cablurile de acceleratie in primul rand, apoi verifica daca sunt trase cum trebuie. Daca ghidonul a fost schimbat, poate sunt cablurile supraintinse. Sau cablul, nu stiu cate are un GS(a) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 7, 2009 Share Postat Septembrie 7, 2009 La 1150, si la 1100 dupa 98 parca, cablul de acceleratie intra in bowden box; trebuie sa le iei pe rand, sa vezi ce nu merge bine: mansonul, cablul de la manson pana la cutie, de la cutie la throttle bodyes; de asemenea, ii foarte probabil sa ti se fi blocat o pietricica intre fulia de la clapete si corpul injectiei, deci trebuie sa sucesti cu mana de ele sa vezi cum se actioneaza, ar trebui sa mearga destul de usor. Revino cu detalii si te ajut eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adysnt2008 Postat Septembrie 7, 2009 Share Postat Septembrie 7, 2009 La 1150, si la 1100 dupa 98 parca, cablul de acceleratie intra in bowden box; trebuie sa le iei pe rand, sa vezi ce nu merge bine: mansonul, cablul de la manson pana la cutie, de la cutie la throttle bodyes; de asemenea, ii foarte probabil sa ti se fi blocat o pietricica intre fulia de la clapete si corpul injectiei, deci trebuie sa sucesti cu mana de ele sa vezi cum se actioneaza, ar trebui sa mearga destul de usor. Revino cu detalii si te ajut eu. multumesc de ajutor, m-am descurcat, am dat cu un spray curatitor la clapeta si s-a deblocat cablu si acum merge bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Toro Postat Septembrie 11, 2009 Share Postat Septembrie 11, 2009 Ieri mi-am cumparat ulei pt. schimbul la 10.000 de km. De cand am motorul am pus in el doar Castrol 20W50 mineral. Acum am vazut pe raft uleiul de la Motorex special pt. boxere 10w40, dezvoltat, chipurile, in colaborare cu AC Schnitzer. Doar ca e full sintetic. A mai pus cineva full sintetic in boxer ? Stiam ca pana se "rodeaza" motorul se pune doar mineral. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.