bogdan_harea Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 (editat) Salut! Recunosc ca neavand GS nu citesc constant acest topic... de ce ai ajuns sa faci operatiunea asta? Cati km are Murgu? Vlade! Intra mai des pe aici ca poate asa poate te lamuresti. Lasa reclamele si revistele ca alea sunt pt prescolari. Viata bate filmul. Editat Mai 19, 2010 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
indi Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 salut baieti,intereseaza pe cineva un schimb cu un KTM? http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-va...005-288465.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 (editat) salut baieti,intereseaza pe cineva un schimb cu un KTM? http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-va...005-288465.html Niciodata.Repet,niciodata sa nu schimbi un GS cu un KTM sau un KTM cu un GS. Pentru ca iti va parea rau in oricare dintre ipostaze. Mai bine incerci sa te invarti de un test ride sau doua insa nu schimba. Cei ce folosesc KTM vor exact ceea ce KTM le ofera iar (evident) cei ce folosesc GS (logic) vor ceea ce GS ofera. Ma refer aici la GS de peste o mie. O anecdota daca vrei desi nu se refera la KTM : un amic de-al meu avea un 1200GSA din 2008 insa anul trecut vroia ceva diferit. Cum el era destul de solid ce si-a zis : Varadero nou! A dat GSA pe Varadero efectiv la schimb. AIa de la dealer si-au frecat mainile de bucurie. Peste trei luni a constata ca Varadero nu este deloc ce vroia asa ca a vrut inapoi GSA-ul. Numai ca acum daca vroia inapoi GSA-ul trebuia sa dea Varadero si 4000 EUR in plus. Morala? Nu schimba doar ca sa incerci.Si a doua morala este ca BMW se depreciaza mult mai putin ca alte marci. Si as baga si KTM in categoria celor care se depreciaza foarte incet. Editat Mai 25, 2010 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 salut baieti,intereseaza pe cineva un schimb cu un KTM? http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-va...005-288465.html ...no offence!....yaaaaak, lant-pinioane-racire cu apa!...who need that?.. ...sa-l vinzi sanatos!... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
indi Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 Niciodata.Repet,niciodata sa nu schimbi un GS cu un KTM sau un KTM cu un GS. Pentru ca iti va parea rau in oricare dintre ipostaze. Mai bine incerci sa te invarti de un test ride sau doua insa nu schimba. Cei ce folosesc KTM vor exact ceea ce KTM le ofera iar (evident) cei ce folosesc GS (logic) vor ceea ce GS ofera. Ma refer aici la GS de peste o mie.O anecdota daca vrei desi nu se refera la KTM : un amic de-al meu avea un 1200GSA din 2008 insa anul trecut vroia ceva diferit. Cum el era destul de solid ce si-a zis : Varadero nou! A dat GSA pe Varadero efectiv la schimb. AIa de la dealer si-au frecat mainile de bucurie. Peste trei luni a constata ca Varadero nu este deloc ce vroia asa ca a vrut inapoi GSA-ul. Numai ca acum daca vroia inapoi GSA-ul trebuia sa dea Varadero si 4000 EUR in plus. Morala? Nu schimba doar ca sa incerci.Si a doua morala este ca BMW se depreciaza mult mai putin ca alte marci. Si as baga si KTM in categoria celor care se depreciaza foarte incet. multumesc pentru sfaturi Budd,apreciez gestul Dar ce te faci daca ai crezut ca vrei ce-ti ofera KTM dar ai realizat ca vrei mai mult ce-ti ofera BMW...poate e valabil si invers,nu? asfalt uscat si o vara cat mai lunga! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 EU ! Inseamna ca esti inca in Matrix si nu ai deschis ochii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 Dar ce te faci daca ai crezut ca vrei ce-ti ofera KTM dar ai realizat ca vrei mai mult ce-ti ofera BMW Crede-ma! Nu vrei ceea ce-ti ofera BMW. Ai stat prea mult pe KTM. Imediat ce ai sa te dai pe GS ai sa-i gasesti mai mult defecte. Invariabil,toate cazurile astea de schimbare de la austriac la bavarez si invers au dus doar la pareri de rau. Si eu vroiam 990 si inca mai vreau insa dupa o tura cu un 990 cautam exact ceea ce stiam de la GS. Un mic exemplu ar fi faptul ca pentru cei cu GS, KTM-ul are pentru ei (pentru mine in cazul asta) doar 2 pozitii : inchis si deschis. E o diferenta absolut sesizabila. Parerea mea este ca e o mana cereasca pentru mobristi faptul ca GS si KTM sunt atat de diferite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 Stiu baieti care s-au dar jos de pe capre si s-au urcat pe choppere. De ce nu ar fi si oameni care sa se dea jos de pe GS si sa se cocoatze pe un 990? Daca esti fan inrait, aia e. Daca nu, atunci merita sa incerci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 (editat) Era cu ironie postul meu, iti dai seama Oricum, cel mai bine e sa ai mai multe mobre, una cu care sa mergi sportiv, una cu care s amergi touring, una de frecat in oras si una de iesit de pe asfalt Da pe toate sa scrie "BMW R 1100" Dan. Editat Mai 26, 2010 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 27, 2010 Share Postat Mai 27, 2010 Haideti fratilor weekendu asta la intrunire la Cluj sa mai bem un drink impreuna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Mai 27, 2010 Share Postat Mai 27, 2010 Trebe sa-mi caut alt job daca vreau sa merg undeva la sfarsitul lunii. Mi-ar fi placut o tura pana in Cluj da' deh ... finala mi-e inca in sopru. Macar am inchis-o aseara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 27, 2010 Share Postat Mai 27, 2010 Asteptam update-uri pe blogu' tau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Mai 27, 2010 Share Postat Mai 27, 2010 Inseamna ca esti inca in Matrix si nu ai deschis ochii ..cata, hai nu fii rau...stii bine ca ambele marci au plus-urile si minus-urile lor, discutia asta este eterna si nu va fi niciodata pe deplin incheiata!.. ..lanturile sunt mult mai bune in enduro unde se lasa cu ingropat roata spate, lantul i-ti ofera o sansa in plus sa-l scoti afara pe cind cardanul te ingroapa instant!...e vorba de nisip, dune, zmircuri, mocirle..etc.. ...unde sta diferenta?..in fiabilitate!...cu lantul asa avantajos cum este, la un moment dat se duce din cauza mizeriei in care este folosit in timp ce cardanul este mersi bine ascuns intemperiilor! ...intotdeauna vor fi fani de ambele parti ale baricadei! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 27, 2010 Share Postat Mai 27, 2010 Corect Floriane, insa sa nu uitam de... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Mai 27, 2010 Share Postat Mai 27, 2010 Haideti fratilor weekendu asta la intrunire la Cluj sa mai bem un drink impreuna I'm in! vin de maine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 27, 2010 Share Postat Mai 27, 2010 In sfarsit o sa asociez o fata unui user Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristialex Postat Mai 27, 2010 Share Postat Mai 27, 2010 Tzzzzzzzzzzz!!!!! Gata cutiile... cam pe fuga finalizate in seara asta sa am cu ce cara bagajul la Cluj. ne vedem maine.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Mai 27, 2010 Share Postat Mai 27, 2010 (editat) In sfarsit o sa asociez o fata unui user desi sunt convins ca te refereai la față, imi place totusi si versiunea ta. ps. strica rogu-te un sms la 0722292939 ca sa ne putem sincroniza ulterior. Editat Mai 27, 2010 de io, bogo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MCN Postat Mai 27, 2010 Share Postat Mai 27, 2010 A montat cineva Heidenau K60 pe fata ?! ...Pe la 130-140 imi devine instabila ... lucru care nu s-a mai intamplat ... Acum, am dat plumbii vechi jos , iar daca mai face o sa o echilibrez ... L-am luat la cca 260ron si mi s-a parut afacere fata de Continental TKC 80 care era 125eur. Pare mai potrivit ptr uz cotidian (adica mixt). EI ?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Mai 27, 2010 Share Postat Mai 27, 2010 Final drive (I) Mesaj completat Imagini de referinta ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 27, 2010 Share Postat Mai 27, 2010 Pentru ce e duct tape-ul pe marginea la FD? Ca sa nu il zgarii cand lastaresti ceva cu surubelnita? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Mai 27, 2010 Share Postat Mai 27, 2010 mie-mi place scaunelul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Mai 27, 2010 Share Postat Mai 27, 2010 Pentru ce e duct tape-ul pe marginea la FD? Ca sa nu il zgarii cand lastaresti ceva cu surubelnita? Asta a fost ideea initiala. Pana la urma l-am folosit la altceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Toro Postat Mai 28, 2010 Share Postat Mai 28, 2010 A montat cineva Heidenau K60 pe fata ?! ...Pe la 130-140 imi devine instabila ... lucru care nu s-a mai intamplat ... Acum, am dat plumbii vechi jos , iar daca mai face o sa o echilibrez ... Am avut eu fata-spate. Nu am avut probleme de stabilitate la nici o viteza. Oricum, nu am dat jos plumbii si nici nu am echilibrat rotile, din moment ce vibreaza de la crampoane, mai ales pe decelerare. Plus ca mai mult de 150-160 si asta la depasiri sau pe reprize scurte nu i-am dat. Si da, sint de aceeasi parere ca-s gumele ideale pt. un GS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 28, 2010 Share Postat Mai 28, 2010 Io iau gumele pe alt considerent... daca un heidenau costa 100 ron si ma tine 10k km, si un anakee il iau cu 160 ron sa zicem si ma tine 20k km, dpdv financiar ies mai bine cu anakeeul Cifrele is doar ca si exemplu, da rationamentul asta e real, adica raportul pret / cat tine o guma e chiar pe bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.