Dan Cata Postat Iunie 30, 2010 Share Postat Iunie 30, 2010 Intreb si eu: daca in carte este prevazut 0.15 pt supape si reglezi la 0.05, o sa sune mai bine motorul, intradevar, mai ales rece, dar, nu cumva se va pierde compresie din cauza dilatarii supapelor? Adica nu se vor mai inchide complet. Man... confunzi! 0.15 la admisie si 0.3 la evacuare! Astea is supapele Colbutorii se regleaza la 0.05 si 0.4 adica in intervalu asta. Daca il faci mai catre 0.05 o sa sune mai putin motorul Rocker arms is rocker arms si supapele is supape Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 30, 2010 Share Postat Iunie 30, 2010 Intreb si eu: daca in carte este prevazut 0.15 pt supape si reglezi la 0.05, o sa sune mai bine motorul, intradevar, mai ales rece, dar, nu cumva se va pierde compresie din cauza dilatarii supapelor? Adica nu se vor mai inchide complet. Dragii mosului, e vorba de doua chestii diferite. La BMWurile astea se regleaza jocul la supape (tacheti-supape, parca), pe admisie si evacuare, ca la toate motoarele 4t de soiu asta, dar se mai regleaza si jocul culbutorilor (cred ca jocul lor in lungul axei cu came) -- astia au o toleranta muult mai mare (intre 0.05mm si 0.4mm e dat in cartea tehnica) si nu influenteaza asa radical mersul motorului. Supape admisie: 0.15mm, fara balarii Supape evacuare: 0.30mm, fara balarii Culbutori: 0.05mm - 0.40mm, cum ai chef; cat mai putin = atat mai silentios Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 30, 2010 Share Postat Iunie 30, 2010 Got it Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 30, 2010 Share Postat Iunie 30, 2010 Dragii mosului, e vorba de doua chestii diferite. La BMWurile astea se regleaza jocul la supape (tacheti-supape, parca), pe admisie si evacuare, ca la toate motoarele 4t de soiu asta, dar se mai regleaza si jocul culbutorilor (cred ca jocul lor in lungul axei cu came) -- astia au o toleranta muult mai mare (intre 0.05mm si 0.4mm e dat in cartea tehnica) si nu influenteaza asa radical mersul motorului. Supape admisie: 0.15mm, fara balarii Supape evacuare: 0.30mm, fara balarii Culbutori: 0.05mm - 0.40mm, cum ai chef; cat mai putin = atat mai silentios Corect, numa ca colbutorii is parghiile care sunt actionate de axele cu came si actioneaza supapele. Deci nu prea is ei in lungul axei cu came, mai exact perpendiculari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rove Postat Iunie 30, 2010 Share Postat Iunie 30, 2010 Corect, numa ca colbutorii is parghiile care sunt actionate de axele cu came si actioneaza supapele. Deci nu prea is ei in lungul axei cu came, mai exact perpendiculari Corect,problema este ca nu se prea verifica jocul la culbutori(cel putin in cazul meu),si la 75k era un joc mult mai mare decat cel admis(aproape dublu). Acum ,cu 0.05 altfel sta treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Iulie 1, 2010 Share Postat Iulie 1, 2010 (editat) Da' p-asta l-ati vazut? R 1100 HP2? Editat Iulie 1, 2010 de Angi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 1, 2010 Share Postat Iulie 1, 2010 Demult, pe advrider. Are furci de KTM 990 parca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Iulie 1, 2010 Share Postat Iulie 1, 2010 (editat) Da' p-asta l-ati vazut? Nu cred ca am vazut motor mai urat decat cel atasat. Editat Iulie 1, 2010 de yzulyka Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Iulie 1, 2010 Share Postat Iulie 1, 2010 Nu cred ca am vazut motor mai urat decat cel atasat. Beauty is in the eyes of the beholder sau degustibus sau nu te poti in gusturile omului samd. Personal,o gasesc urata insa e puiut mic pe langa alte mobre. Mi se pare exact ca un KTM vopsit negru.Ceea ce nu e chiar atat de urat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 1, 2010 Share Postat Iulie 1, 2010 Da' p-asta l-ati vazut? R 1100 HP2? Angi, arata ca un slabanog de 89 de ani cu cinci penisuri de armasar facute sul in loc de organ genital. Groaznic, zic eu. Prefer saua sport de la touratech plus desierto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Iulie 2, 2010 Share Postat Iulie 2, 2010 ...ciudata combinatie de fiare!!...e, ok dar hai sa zicem ca am vazut noi si motoare mai urite!.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mangosuthu Postat Iulie 6, 2010 Share Postat Iulie 6, 2010 Subscriu! AM si eu un nene batran la mine acasa care face minuni cu spitele Am putea si noi sa apelam la acest nene? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 6, 2010 Share Postat Iulie 6, 2010 O sa il intreb cu prima ocazie cand ma duc acasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 13, 2010 Share Postat Iulie 13, 2010 Intrebare intrebatoare: nu a deranjat pe nimeni asa-zisul suport de topcase de pe varful extrem al coditei unui R 1100 GS? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 13, 2010 Share Postat Iulie 13, 2010 Cand eram mai tanar si aveam GS, am dat jos manerul ala de care ar trebui sa se prinda pasagerul si am prins de suruburile alea doua placa de la Givi, si de gaurile din spate din codita. Deci top-case-ul a venit mai in fata. Nu era problema pentru pasager Adica nu s-a plans niciodata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 13, 2010 Share Postat Iulie 13, 2010 Pai pe langa ca nu mai ai maner la pasager in modul asta (am primit plangeri), oricum e prins topcase-ul pe un varf de codita. Si e si foarte jos... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MCN Postat Iulie 14, 2010 Share Postat Iulie 14, 2010 BMW CAMP, we ASTA, VENITI ?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 15, 2010 Share Postat Iulie 15, 2010 Am de mers la o nunta in Sibiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Iulie 15, 2010 Share Postat Iulie 15, 2010 Te duci cu mobra? Ca daca da,trageai o tura mica si pan' la Cheia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 15, 2010 Share Postat Iulie 15, 2010 Uaui... Cheia... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 15, 2010 Share Postat Iulie 15, 2010 Prin Cehia dau eu o tura pe la inceput de August. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Iulie 15, 2010 Share Postat Iulie 15, 2010 Am de mers la o nunta in Sibiu si tu?....si eu!....dar in pacate nici acolo nu pot merge!... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusMZ Postat Iulie 15, 2010 Share Postat Iulie 15, 2010 Eu plec maine la Cheia pe la orele 17-18 cred..... asa ca mai vine cineva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 21, 2010 Share Postat Iulie 21, 2010 Si am parcat BMWul la demontat de cutie de viteze... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Iulie 21, 2010 Share Postat Iulie 21, 2010 Ce? Bemveurile se strica? Si am parcat BMWul la demontat de cutie de viteze... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.