Endlessdays Postat August 28, 2010 Share Postat August 28, 2010 WWW.MOTORWORKS.CO.UK pt maruntisuri de BMW Din dezmembrari slabe sanse sa gasesti. ms mult asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat August 28, 2010 Share Postat August 28, 2010 si a venit... 1150 gs adventure, 2003, 30.800 km cu set complet de cutii de aluminiu Bmw. o frumusete! . prima impresie cand l-am vazut in duba: "e imens!". rezervoru ala mare, cilindrii iesiti in afara... la prima frana deja am puscat un picior in crashbarul cilindrilor. clar imi trebe aparatori pt fluieru piciorului. trebuie incarcata bateria, ca din cate zicea neamtu, anu asta n-a prea umblat cu el. cand a ajuns, a pornit la sfert, dar pe urma n-a mai vrut. o sa incerc s-o resuscitez si daca nu vrea, ma indrept spre odissey. cauciucurile nu sunt noi, cel de pe fata e ok, dar spatele o sa trebuiasca schimbat sezonul viitor. (probabil o sa fie anakee 2, dar mai vad pana atunci). cuplul e imens si frana de motor e impresionanta, iar abs-ul... cand am pus frana fata am zis ca ma duc in cap. si nu aveam viteza. pozitia e mult mai faina decat pe sport-touringu de dinainte (kawasaki gpx 750r) si chiar daca are doar 85 de cai, din cauza cuplului mare, ai zice ca are mult mai mult. abia astept numerele sa ma imprietenesc mai bine cu el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat August 29, 2010 Share Postat August 29, 2010 Sa o stapanesti sanatos! Schimba bateria,nu o incarca pentru ca vine frigul acum. O sa iti trebuiasca zama sa initializezi ABS-ul! Multi km frumosi cu ea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 29, 2010 Share Postat August 29, 2010 Sa o folosesti sanatos, si... keep the rubber side down Tocmai am bagat 300 km cu un 1100GS cu anakee 2 fata spate cu pasager - in curbe mai serioase is cu cricu central pe asfalt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 29, 2010 Share Postat August 29, 2010 Mda.... keep away from K76. Sunt un jaf de gume. Nu stau pe asfalt nici vara dupa 100km -- la curbe bruste fug pe unde vor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat August 29, 2010 Share Postat August 29, 2010 (editat) Mda.... keep away from K76. Sunt un jaf de gume. Nu stau pe asfalt nici vara dupa 100km -- la curbe bruste fug pe unde vor. pe motoru meu am un sticker care zice ca la cauciucurile noi, sa conduci cu f mare atentie primii 200 de km... multumesc frumos tuturor pt urari. @Bud -> asta da schimbare. tot ma uitam dupa posturile tale si nu intelegeam ce se intampla. sa stapanesti sanatos bondaru si la cat mai multi km fara evenimente neplacute. fain ca la voi in zona sunt drumurile bune. eu unu, savurez suspensia extraordinara. Editat August 29, 2010 de gabyshor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Toro Postat August 30, 2010 Share Postat August 30, 2010 @gabyshor Tot asa curata era si a mea cand am adus-o. Am mai spalat-o 1 data ca la carte, apoi m-am lasat pagubas. Acu o mai spal doar ca sa o mai inspectez daca e totul in regula. Prea mult praf si prea multa mizerie pe drumurile patriei. S-o calaresti mult si bine si sa ai grija de ea, ca si ea o sa-ti ofere multe, o sa vezi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 30, 2010 Share Postat August 30, 2010 pe motoru meu am un sticker care zice ca la cauciucurile noi, sa conduci cu f mare atentie primii 200 de km... Cunoastem, dar problemele au inceput cand dupa condus normal vreo 200km le-am incercat nitel pe viraje. Dupa vreo trei runde de polizat bocanci, era sa ma imprasti grav de doua ori. Senzatia a fost ca a fugit fatza (care are 10-15k km si a mai fost si echilibrat), desi presiunea era (aproape) nominala. Ca sa nu mai spun ca desi banda centrala e rodata (500km sa fie), intra ABSul intr-o veselie pe spate. Partea proasta e ca si la vechiul Tourance, care avea 38k km si cca juma de mm profil pe mijloc, intra cam la fel de repede. ...sau se incalzesc foaaaarte greu K76-urile. Oricum dpmdv, calitatea am impresia ca lasa de dorit pe partea de gume de strada la Heidenau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 30, 2010 Share Postat August 30, 2010 intra ABSul intr-o veselie pe spate. Boxerele au frana spate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 30, 2010 Share Postat August 30, 2010 Boxerele au frana spate? Da, si poti face un rond intreg cu raza de 30m in powerslide cu pasager. Viteza nu stiu care e, ca eram prea incordat Mesaj completat In alta ordine de idei, asa arata un BMW cu suport decent de topcase: http://picasaweb.google.com/lh/photo/jmAON...feat=directlink http://picasaweb.google.com/lh/photo/CrKmx...feat=directlink Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 30, 2010 Share Postat August 30, 2010 Da, si poti face un rond intreg cu raza de 30m in powerslide cu pasager. Viteza nu stiu care e, ca eram prea incordat Mesaj completat In alta ordine de idei, asa arata un BMW cu suport decent de topcase: http://picasaweb.google.com/lh/photo/jmAON...feat=directlink http://picasaweb.google.com/lh/photo/CrKmx...feat=directlink cat ai dat pe cutiuta aia?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 30, 2010 Share Postat August 30, 2010 vreo 2 milioane parca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 30, 2010 Share Postat August 30, 2010 Nu stiam de ce imi lipseste mie cutia in care primesc posta acasa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 30, 2010 Share Postat August 30, 2010 Nu stiam de ce imi lipseste mie cutia in care primesc posta acasa... La asta nu m-am gandit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat August 30, 2010 Share Postat August 30, 2010 Boxerele au frana spate? Fata de K-uri, da, chiar au... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat August 30, 2010 Share Postat August 30, 2010 Mda, deci deja motocicleta aia a ajuns suficient de mare incat sa isi primeasca propriul zip-code Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 30, 2010 Share Postat August 30, 2010 (editat) Mda, deci deja motocicleta aia a ajuns suficient de mare incat sa isi primeasca propriul zip-code Macar merge... in toate vitezele chiar Editat August 30, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Toro Postat August 30, 2010 Share Postat August 30, 2010 Vreau sa incalt GS-ul din nou cu Heidenau K60, doar ca, momentan nu mai au pe stoc dimensiunile care imi trebuie 150/70 B 17 TL 69T K60 M+S 110/80 B 19 TL 59T K60 M+S Au in schimb noua generatie de K60 Scout. Dar pe spate au doar 140/80. Am citit pe advrider ca n-ar fi problema, dar as vrea totusi o alternativa in dimensiunile din talon. TKC sint bune, dar cam scumpe si se tocesc repede pe asfalt. Stie cineva ce alte variante ar fi ? Vreau sa am aderenta buna pe asfalt, dar vreau sa merg si pe forestiere, ceva noroi, parau, balta etc... Mersi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat August 30, 2010 Share Postat August 30, 2010 Karoo T mai e singura guma agresiva pentru balene din cate stiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Toro Postat August 30, 2010 Share Postat August 30, 2010 Daaa, uitasem de ele ! Corect ! Foarte bune ! Si CristiMic le lauda pe topicul de gume. Am vreo sansa sa montez niste camere heavy-duty pe janta tubless ? Mi s-a intamplat sa fac pana la 2 cauciucuri dupa reprize de mers pe macadam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 30, 2010 Share Postat August 30, 2010 Ia vezi tu sa nu ai probleme la valva sau janta stramba (sau cu galma). Eu am mers hardcore pe bolovanis si n-am avut greturi. Ba mai mergeam si cu 1.3 pe fatza ca nu-i facusem presiunea de la ultima umflare cu spray. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 31, 2010 Share Postat August 31, 2010 Daaa, uitasem de ele !Corect ! Foarte bune ! Si CristiMic le lauda pe topicul de gume. Am vreo sansa sa montez niste camere heavy-duty pe janta tubless ? Mi s-a intamplat sa fac pana la 2 cauciucuri dupa reprize de mers pe macadam. daca pui karoo T si mergi multicel pe asfalt tine pe spate o presiune de 1,5-1,6 pt a prelungi viata anvelopei. asa ajunge la 10.000km. tot dupa sfaturile lui cristi-mic si testat si pe propria piele. mi se pare excelent cauciucul asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Toro Postat August 31, 2010 Share Postat August 31, 2010 Karoo T mai e singura guma agresiva pentru balene din cate stiu Stii cumva si de unde le pot cumpara la un pret bun ? Ia vezi tu sa nu ai probleme la valva sau janta stramba (sau cu galma) E posibil. O sa verific. Mersi de sfat! tine pe spate o presiune de 1,5-1,6 pt a prelungi viata anvelopei. Parca e cam mica presiunea pt o vaca de aproape 300 de kile. De obicei o tin la 2.5 Mai pun bagaje, pasager... Atunci ar trebui 2.8 dupa manual. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 31, 2010 Share Postat August 31, 2010 daca pui karoo T si mergi multicel pe asfalt tine pe spate o presiune de 1,5-1,6 pt a prelungi viata anvelopei. asa ajunge la 10.000km. tot dupa sfaturile lui cristi-mic si testat si pe propria piele. mi se pare excelent cauciucul asta Stiam ca daca ai o presiune mai mare prelungesi viata gumei, dar nu e asa de confortabila calatoria Stii cumva si de unde le pot cumpara la un pret bun ? Ti-am dat link pe mess cu gume Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 31, 2010 Share Postat August 31, 2010 (editat) Parca e cam mica presiunea pt o vaca de aproape 300 de kile. De obicei o tin la 2.5Mai pun bagaje, pasager... Atunci ar trebui 2.8 dupa manual. Stiam ca daca ai o presiune mai mare prelungesi viata gumei, dar nu e asa de confortabila calatoria Da, asa e in general. Noi ne luam cu sfatul asta dupa sfaturile lui Cristi-mic, care se da cu ST. Insa din cate stiu, Cristi nu se da cu STul la viteze mari, superincarcat. E foarte probabila o supraincingere daca pe un BMW, cu cuplu, presiune recomandata si kg inca pe jumate cat ST850 sau TDM, rulezi cu presiune de 1,5-1,6. Unde mai pui ca nici nu avem camera, ca ST-ul sau janta turnata, ca TDMul. Probabil la BMW ar fi recomandat un 2,2. Editat August 31, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.