Sari la conținut

BMW R 1100 GS/1150 GS/GSA


Postări Recomandate

dane, ti-a zis cineva pana cum ca esti o mina de aur p-aici?

sa-ti dea dumnezeu sanatate!

 

Loctite gasesti la dealer de rulemnti sau la magazin auto dar e scump in draci, ceva in genu a 150 ron cat o sticla de oja...

 

in manual tot zice sa folosesc loctita aia 2701. eu am 271. m-am uitat in graqfice... nu e chiar departe de 2701, dar incercam si io sa fiu catolique asa ca papa.

Editat de Tsunami
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Loctite in zona aia numai la grup ai, la pivoti. Banui ca vrei sa dai grupu jos? Zi ce vrei sa faci ca poate iti dau ceva sfat sa te ajute :)

 

Oricukm, daca dai grupu jos si cureti loctite-ul vechi, nu e musai sa pui la loc altu. ala e doar ceva masura de siguranta de la BMW ca sa nu ii poti da in judecata in caz de failure da relax ca pivotii aia doi, daca ii strangi cum trebuie nu se desfac niciodata :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

no, no,

nu vreau sa dau grupu jos, dar am citit in manual, se foloseste cam peste tot.

deci tu zici ca daca am grijanie si strang la cuplu... e okay?

Da, nu o sa se desfaca niciodata. Dar cum zic, inainte sa desfaci, tre incalzit ca sa inmoi loctite-ul. Apoi te uiti in manual pt procedura intreaga ca nu se strang rulmentii aia prea tare, numai contrapiulita si pivotul din dreapta, nereglabil (160 Nm parca) ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, nu o sa se desfaca niciodata. Dar cum zic, inainte sa desfaci, tre incalzit ca sa inmoi loctite-ul. Apoi te uiti in manual pt procedura intreaga ca nu se strang rulmentii aia prea tare, numai contrapiulita si pivotul din dreapta, nereglabil (160 Nm parca) ;)

 

yeah, yeah, am cumparat o lampa cu propan.

dar nu vreau sa umblu la grup. imi schimb doar amortizoarele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai atuncia numa desfaci suruburile de la cadru spate si ala de pe carcasa cardanului... Acolo nu tre caldura daca bine imi aduc eu aminte.

 

io incerc prima data fara, dar, sunt pregatit pentru orice situatie mate, :)

mersi pentru timpul pierdut cu mine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici o problema, dar nu ai de desfacut altceva decat surubul de sus si ala de jos, atata. Fac asta frecvent cand schimb ambreiajele, de fapt numai ala de sus il desfac, ca, cadrul se ridica si iesi cu tot cu cardan, cutie, roata si grup afara.

 

In schimb, ce ai putea tu face e sa legi cu o chinga partea din spate a cadrului de jugul din fata, sa nu cada cand dai jos amortizorul. Musai sa legi pe mijloc, nu numai pe o parte, altfel o sa se strambe cadrul! (ma rog, e posibil :) ). Deci la partea din spate e foarte usor.

 

Pe partea din fata, numai dai rezervorul in spate ca sa ai acces la piulita de pe cadru ce tine amortizorul. La fel, legi cu o chinga cricul central de roata fata, nu cumva sa dai cu mobra jos de pe cric ca nu are ce o mai tine :)

 

Apropo, vezi ca suspensiile alea de GSA sunt foarte cautate si scumpe, le poti da la bani frumosi ;) Multi cu 1150 GS vor sa isi puna suspensii de GSA ca au travel mai lung si se potrivesc direct fara alte modificari ;)

 

Spor :P !

 

bmw-r1100gs-thalheimer-big.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In schimb, ce ai putea tu face e sa legi cu o chinga partea din spate a cadrului de jugul din fata, sa nu cada cand dai jos amortizorul. Musai sa legi pe mijloc, nu numai pe o parte, altfel o sa se strambe cadrul! (ma rog, e posibil :) ). Deci la partea din spate e foarte usor.

 

mi-e teama ca nu inteleg asta

imi poti face o schema pe desenul meu?

post-5820-0-15330600-1320359508_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici eu nu inteleg.

 

@Dane, omu nu da jos cutia de viteze, deci nu basculeaza cadrul. De ce ar face manevra cu legatu cadrului de ghidon?

 

@Tsunami: cred ca Dan se refera la fixarea motocicletei in asa fel incat atunci cand dai amortizorul jos sa nu risti sa cada de pe cricul central pe care e sprijinit. O lada de bere si cateva scanduri ar trebui sa rezolve problema :)

 

Totodata, un mic trick pentru atunci cand lucrezi cu motorul pe cricul central: legi cu o chinga cricul central de roata fata. Astfel nu risti sa cada mobra de pe cric. Desigur, asta merge cand lucrezi in spate ;)

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici eu nu inteleg.

 

@Dane, omu nu da jos cutia de viteze, deci nu basculeaza cadrul. De ce ar face manevra cu legatu cadrului de ghidon?

Credeam ca o face, si i-am zis ce si cum :)

@Tsunami: cred ca Dan se refera la fixarea motocicletei in asa fel incat atunci cand dai amortizorul jos sa nu risti sa cada de pe cricul central pe care e sprijinit. O lada de bere si cateva scanduri ar trebui sa rezolve problema :)

 

Totodata, un mic trick pentru atunci cand lucrezi cu motorul pe cricul central: legi cu o chinga cricul central de roata fata. Astfel nu risti sa cada mobra de pe cric. Desigur, asta merge cand lucrezi in spate ;)

 

Si cand schimbi amortizorul fata poti sa o asiguri asa. Ca ai de desfacut ceva suruburi groase si nu vrei sa cada mobra jops, sau pe tine :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa:

 

IMG_3113.jpg

 

 

mersi, dracu ca pe mine ma sperie omu ala, Dan:

 

In schimb, ce ai putea tu face e sa legi cu o chinga partea din spate a cadrului de jugul din fata, sa nu cada cand dai jos amortizorul. Musai sa legi pe mijloc, nu numai pe o parte, altfel o sa se strambe cadrul! (ma rog, e posibil :) ). Deci la partea din spate e foarte usor.

pentru mine cadru strambat, inseamna ceva permanent, ceea ce nu cred ca-i cazul.

 

ia alta intrebare:

stie cineva ce otel folosesc astia pentru cadru? (ma refer la partea din spate)

 

si acum, o ultima intrebare:

lada aia de B.R. de care aminteati, cui o dau?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu ce otel folosesc, dar poti suda pe el intarituri daca ai nevoie :D Si nu te gandi ca e stramb nush cat daca il legi numai dintr-o parte, se stramba foarte putin, cat sa te chinuie sa pui suruburile la loc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mah, nu tre sa legi cadru de nimic daca nu dai jos cutia de viteze :) Cat timp cele patru suruburi ale subcadrului sunt stranse (cele care il fixeaza de motor/cutie de viteze), nu ai de ce sa iti faci griji, indiferent de cate ori dai jos si pui amoritzoru.

 

Tu ai mare grija ca umbland la amortizor fara sa ai motocicleta bine fixata, daca se inclina spre partea in care lucrezi, risti sa strici multe chestii (neexistand amortizor, chiar CADE acaretu).

 

Ideal ar fi sa sprijini motocicleta sub scut (cand schimbi in fata) si cumva pe subcadru / pe suprotrii de cutii, cand lucrezi in spate. Orice numai sa nu cada (legata de tavan?)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai, eu cred ca voi ma speriati degeaba... mi-am facut si o schema. operatia trei sa fie simpla.

nu, glumesc cu speriala...

prefer sa stiu dinainte toate pericolele care ar putea apare

 

mersi mult

 

Nu stiu ce otel folosesc, dar poti suda pe el intarituri daca ai nevoie :D Si nu te gandi ca e stramb nush cat daca il legi numai dintr-o parte, se stramba foarte putin, cat sa te chinuie sa pui suruburile la loc...

 

ce pot sa zic?

n-as suda pe el, dar mi-ar fi placut sa fac o simulare pe el la greutate.

cutiile pe care le am, "bmw made", zice ca sa nu depasesc 5kile/cutie.

asta inseamna max 15 kg in consola..

nu stiu daca o tine la efort si oboseala (vibratii) si nu stiu daca eu o sa pot respecta max 15kg pe bagaj. cam asta era motivul.

ma gandesc eu la un test sa masor sageata la 10kg si 20kg sa ghicesc. probabil un olc45? keep in touch

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Limita de 5 kg/cutie e de la cutie, nu de la cadru. Astea OEM is pentru volum, nu pentru povara, adica BMW vrea ca tu sa cari pene de gasca in ele, nu scule de dormit pe marginea drumului :D

 

Asa ca esti limitat de la cutii, dar poti sa iei de la lauramarginea care cica tin la 10 kg fiecare ;)

 

Ah, nu incarca prea tare topcase-ul, ca acolo se poate rupe codita aia firava... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

unde sa caut niste mufe pentru prizele de putere (electrica) de la motor? am crezut ca-s aceeasi norma ca le masina, :(

banuiesc ca bateria se poate incarca pe acolo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

unde sa caut niste mufe pentru prizele de putere (electrica) de la motor? am crezut ca-s aceeasi norma ca le masina, :(

banuiesc ca bateria se poate incarca pe acolo

Gasesti pe louis sau in targ la Vitan adaptoare. Dar priza aia duce maxim 10A si nu stiu (nu cred) ca e legata direct prin siguranta la baterie.

 

Daca vrei sa incarci bateria pe mobra fara sa o dai jos, recomandarea e sa utilizezi surubul mare de cupru de jos de la electromotor. Prinzi pe el un cleste sau un papuc din ala rotund de putere (cu o a doua piulita) si masa o iei de oriunde de pe mobra (eu pun pe scarita de obicei).

 

Aici de exemplu, un tacanit si-a pus un surub pe care sa poata pune clestii pt pornire de la alta baterie: http://advwisdom.hogranch.com/Wisdom/Oilhead%20Starter%20mod.html

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...