Sari la conținut

BMW R 1100 GS/1150 GS/GSA


Postări Recomandate

Eh nu este nevoie doar de carcasa asta este doar inceputul, plec imediat catre motocicleta sa o vad cum arata desfacuta.A fost un accident destul de nasol pt motor adica:cadru spate indoit(parte stanga) plasticele fatza rupte,oglinda stanga rupta,fisura carcasa stanga in locul unde este prins cadru fatza("V") de carcasa motorului,bratzul de la telelever(bascula) lovita de partea superioara a cadrului.Acum o sa vad daca se poate repara,ceea vreau cu toata incapatinarea.Sper sa nu ajung sa fiu nevoit sa-l vand pt piese de schimb.

Asa se intimpla cand dai motoru la altu` sa fac o tura. X-(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

"Daca nu are in banca bani ca sa acopere costul mobrei, nici macar lui Rossi nu-i dau mobra mea" - bec

 

 

In alta ordine de idei, cand citesc ce s-a stricat parca vad ca o dai la piese de schimb. Cadrul spate o sa-l poti reface insa partea din fata cam nasol. Iar plasticele alea sunt si ele o galagie de bani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si cum ziceam stimati tovarasi se pare ca inevitabilul s-a produs.Dupa analiza mai amanuntita a motorului se pare ca am iesit necastigator.Trebuie sa-l dau pt piese de schimb.O cocie de bani pt piesele care trebuiesc schimbate plus ca nu se da nici o sigurantza ca dupa reparatie se poate reface aliniamentul intregului ansamblu motor-cadru.

Promit ca o sa memorez complet citatul de mai sus al colegului Budd.

Daca stiti pe cineva curios de motor R1150 GS an 2001 pt piese schimb(in prima faza vreau sa incerc sa-l dau complet si nu pe bucati) este de vanzare.O sa revin mai incolo cu mai multe detalii despre starea motorului si poate reusesc si ceva poze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Is curios si eu de starea motocicletei, poze si cat ai vrea pe ea cu totul... ;)



In alta ordine de idei, mi-am schimbat cablul de ambreiaj, odata cu cele de la acceleratie, preventiv. Ala ce l-am dat jos nu era uzat sau ceva, nu are lite rupte, arata OK. Si mergea bine, numa ca am ajuns mai paranoic asa, adica sa imi schimb cablurile de acceleratie si sa mi se rupa ala de ambreiaj...

 

Asa ca, daca il doreste careva, ne intelegem la pret. E ok si sa il tii sub sa, ca nu ocupa asa mult loc ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor, am rugamintea sa ma iluminati si pe mine cu urmatoarele probleme la un r1150 gs:

- care este turatia de croaziera?! mi s-a spus 2500 si sa schimb in treapta superioara la maxim 3000 ture dar in treapta 5 merge abia cu 100km/h si in treapta 6 cu 120... si parca nu are forta, merge subturat, aproape ca tuseste. In carte zice de cuplu maxim la 5350 ture...

- cum e cu consumul de ulei?! eu mergeam cu el intre 3000 - 4000 ture, uneori 6000 si dupa 2000 km m-am trezit ca nivelul de ulei nu se vedea. am completat cu 500 gr ulei ( pana la jumatatea geamului de vizitare ). Dupa alte 1000 km ( in regim de 3500 - 6000 ture ) iar nu se vedea uleiul ( lasat pe cricul central, verificat a 2 a zi ). Am completat cu alte 250 gr ulei ( pana la jumatatea geamului ) iar dupa alti 500 km am verificat si am constatat ca geamul de ulei era inundat complet...sunt complet dezorientat: mai scot din ulei sau ce sa fac? ca parca vad ca maine il pun inapoi.

Multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Turatia de croaziera 2500 rpm este prea mica (dpmdv) la motorul asta. Eu mergeam la 3800-4000. Motorul asta are un mers perfect pana in 100 kmph. De la 100 pana la 120 kmph vibreaza apoi se linisteste pe la 140 kmph (care e viteza mea de croaziera pe autostrada).

Cati km are motorul? Consumul de ulei este neglijabil pana in 2-3000 km. Eu il verificam d-abia la 5000 si mai adaugam (cred 100-200 ml ca sa ajung la maxim). Eu ca sa masor lasam motorul cateva minute pe cricul lateral ca sa adun cam tot ce se poate acolo apoi il puneam pe cricul central. Nu il verificam dupa o noapte. In plus, dupa calculele mele (am schimbat uleiul de 2 ori la 5000 km fara sa completez intre timp) iar ce am colectat (fara schimbat filtru) era cam cu 200-300 ml mai putin decat pusesem initial. Acum depinde si cat de veche e mobra si cum o folosesti. Nu scoate din ulei, verifica in airbox (ai un surub de plastic dedesubt) sa vezi daca se scurge ulei. Daca nu, esti ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e din 2001 si are 33000 km, sunt al 3 lea proprietar, primul in Germania. Cumparata de la un prieten care si-a luat-o pentru el.

eu vin dinspre enduro unde turatia e in a 2 jumatate a cursei mansonului...

Multumesc.

Editat de Sergiu_KB
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu merge subturat cu el. Mersul subturat la fel ca si relantiul, sunt cele mai proaste regimuri de functionare la un motor, ori de care ar fi el.

 

Pe la 3500 4000 e ok sa il tii, in a 5-a sau a 6-a. Oricum, se simte cand nu ii place. Acum, depinde si de ce grup ai pe el (probabil e cel original)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e din 2001 si are 33000 km, sunt al 3 lea proprietar, primul in Germania. Cumparata de la un prieten care si-a luat-o pentru el.

eu vin dinspre enduro unde turatia e in a 2 jumatate a cursei mansonului...

Multumesc.

Scoate-i cat-ul, schimba evacuarea stoc (are 12 kile) and ride it like you stole it.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"vibratia" poate veni si de la carb-sync.

merg cu el si la 4,000 si la 5,000

la 2500 cat ai? intr-a 6-a nu cred ca treci de 80-90km/h. ce motocicleta e aia?

tu ai 120km/h la 2,500???

inseamna ca la mine patineaza ambreiajul, LOL

ulei n-am probleme, dar merg cu sintetic. in 5,000km am adaugat 50mL sa fie la acelasi nivel, si nu pot zice c-am fost prea bland.

l-am calarit si la 40°C

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce-i ala cat?

 

Catalizatorul. Cutia aia imensa care iti incinge ca la balamuc cutia de viteze. Se inlocuieste cu asta :

 

post-22521-0-89226400-1367745358_thumb.png

 

Apoi iti cauti o toba (de preferinta legala) foarte usoara, ceva la 2.5 - 3 kile. Avantaje? Ai scapat de vreo 15 kile, ai scapat de ulei de transmisie incalzit (parerea mea) ca ciorba de burta , ai un torque salbatic si un zgomot de se va uita exc ala cu invidie la tine cand te vei sui pe geseu. Y pipe are loc unde sa insurubezi sonda lambda drvi nu ai nevoie de nicio modificare ciudata. Vezi ca sonda lambda se desurubeaza destul de greu initial.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • Admin

1.20w50, clasificare SE, SF, SG in combinatie cu specificatia CC sau CD.

Mai precis orice brand de ulei de masina(a ta avand ambreiaj uscat) care sa contina pe spatele etichetei bidonului orice combinatie din primele trei grupuri de litere cu celelalte doua(ex.20w50 SE/CC sau 20w50 SF/CD, etc)

2.Asa scrie in manual.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Catalizatorul. Cutia aia imensa care iti incinge ca la balamuc cutia de viteze. Se inlocuieste cu asta :

 

attachicon.gifScreenshot from 2013-05-05 11:07:28.png

 

Apoi iti cauti o toba (de preferinta legala) foarte usoara, ceva la 2.5 - 3 kile. Avantaje? Ai scapat de vreo 15 kile, ai scapat de ulei de transmisie incalzit (parerea mea) ca ciorba de burta , ai un torque salbatic si un zgomot de se va uita exc ala cu invidie la tine cand te vei sui pe geseu. Y pipe are loc unde sa insurubezi sonda lambda drvi nu ai nevoie de nicio modificare ciudata. Vezi ca sonda lambda se desurubeaza destul de greu initial.

Toate-s adevarate, dar vin la pachet cu doua chestii, zgomotul devine deranjant la ture lungi si dai din cind in cind niste rateuri la frina de motor.(bine, la mine mai contribuia si altceva la ultima parte)....sperii tot ce misca pe o raza de 500m:-)

Asa ca eu am revenit la original....Dar oi fi eu mai sensibil la urechi si ma deranjeaza zgomotul,poate altora le place.Recunosc insa, cuplul se simte altfel, mai ales ca mai aveam si o "cutiuta neagra" caere imbogatea nitel amestecul, foarte eco de altfel:-)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1.20w50, clasificare SE, SF, SG in combinatie cu specificatia CC sau CD.

Mai precis orice brand de ulei de masina(a ta avand ambreiaj uscat) care sa contina pe spatele etichetei bidonului orice combinatie din primele trei grupuri de litere cu celelalte doua(ex.20w50 SE/CC sau 20w50 SF/CD, etc)

2.Asa scrie in manual.

Multumesc de info!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ca tot se discuta de ulei, am si eu o intrebare legata de brand/specificatii pentru uleiul de motor la un 1150 gs din 2002. Ce folositi si de ce?

Multumesc!

 

10-50 full syntetic

10-50, se invarte mai usor la rece

full syntetic, e facut in laborator, controlat, are performante superioare, ca grad de ungere, moleculele aceeasi dimensiune, punct de fierbere mult mai inalt decat la mineral => consum ulei datorat evaporarii mai mic, contine detergenti care impiedica formarea de depuneri, transfer de caldura net superior.

 

bavaria n-a vrut sa-mi schimbe cu uleiul meu pe consideretul ca "bat tachetii"

cand m-am dus la ei cu ceea ce am schimbat eu, au fost surprinsi.

acum (dar nu din cauza mea) accepta si 15-40.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toate-s adevarate, dar vin la pachet cu doua chestii, zgomotul devine deranjant la ture lungi si dai din cind in cind niste rateuri la frina de motor.(bine, la mine mai contribuia si altceva la ultima parte)....sperii tot ce misca pe o raza de 500m:-)

 

Daca ai auzi Honda mea ti-ai schimba parerea despre cum suna rateurile adevarate. Cred ca trebuie sa-i umblu la carburi. In niciun caz geseul nu pusca atat de tare ca asta de-am luat-o acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am reusit dupa doua nopti pe jumate dormite sa termin de citit acest topic - adunat multe info utile pt viitor.

Dan Cata - felicitari pt ce faci pe aci si pe advrider.

Eu sunt fixat pe un RT1150 de prin 2003-2004 si inca il caut. Dar intai trebuie sa marit DL-ul.

 

Numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...