Sari la conținut

BMW R 1100 GS/1150 GS/GSA


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

am surubait ieri si am montat si kitul de coborare scarite.

ca si plus, pozitia e super. impreuna cu inaltatoarele de ghidon fac echipa f buna si pe strada si in off. stau mult mai comod in picioare si o pot controla mai usor.

ca si minus... 40 mm lower and 10 mm further forwards, asta inseamna ca schimbatorul e foarte aproape de scarite si mi-e foarte incomod sa cobor cricu lateral. si dupa montarea adaptoarelor, scaritele sunt iesite mai in exterior deci e si mai greu de franat sau de schimbat vitezele. si clar o sa le polizezi mai usor in curbe...


» Post actualizat in 15 May 2016 19:14

La GS am fost de mult. Mai nou am trecut la R ..........eram la grupa "mica", F :)

 

asa e, my bad.

sper sa ne vedem la bmw camp. abia astept. numai sa nu se nimereasca iarasi cand sunt prin concediu ca in anii anteriori...

pune si niste poze sa vedem minunea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat de mentenanta, am de gand sa-i schimb lichidul frana/ambreiaj, uleiul cutie/cardan si ulei/simeringuri furca (plange cu un "ochi"). La motor uleiul/filtrul sunt schimbate.

Ce alte schimburi/verificari ma mai sfatuiti sa fac la inceput de sezon sau, mai exact, ce altceva trebuie schimbat/verificat periodic?

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat de mentenanta, am de gand sa-i schimb lichidul frana/ambreiaj, uleiul cutie/cardan si ulei/simeringuri furca (plange cu un "ochi"). La motor uleiul/filtrul sunt schimbate.

Ce alte schimburi/verificari ma mai sfatuiti sa fac la inceput de sezon sau, mai exact, ce altceva trebuie schimbat/verificat periodic?

 

Multumesc!

 

nu stiu cati km are nici ce model e, ca ai fost zgarcit cu informatiile, dar eu as schimba filtru de benzina (se schimba la 40k).

verifica si eventual schimba cureaua la alternator sa stii ca e totul ok si acolo (se schimba la 60k). sa verifici jocu la roata spate.

si manualu zice la fiecare 10.000 km, valvele si sincronizare.

 

in rest, chestiile obisnuite, poti arunca un ochi la bujii si la filtru de aer.

Editat de gabyshor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa-l stapanesti sanatos Zigule! Ai fost hotarat pe R si te-ai miscat rapid!Poate ne vedem pe la arc sau la vreo plimbare si mai povestim.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gabyshor nu vreau sa te contrazic ,dar am si eu scula din poza,manerul negru de care zici nu-l am si fierul nu are terminatie de surubelnita.Eu folosesc scula aia dagand-o prin cheia de bujie sa le desfac.

Posibil sa fie si pt altceva....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gabyshor nu vreau sa te contrazic ,dar am si eu scula din poza,manerul negru de care zici nu-l am si fierul nu are terminatie de surubelnita.Eu folosesc scula aia dagand-o prin cheia de bujie sa le desfac.

Posibil sa fie si pt altceva....

» Post actualizat in 17 May 2016 16:36

cam asa arata. am zic negru da e gri de fapt...

» Post actualizat in 17 May 2016 16:37

cam asa arata. am zic negru da e gri de fapt...

si eu il folosesc la cheia de bujii sau ca prelungitor la surubelnita.

post-14488-0-98323700-1463502956_thumb.jpg

post-14488-0-06564700-1463503022_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

» Post actualizat in 17 May 2016 16:36

cam asa arata. am zic negru da e gri de fapt...

» Post actualizat in 17 May 2016 16:37

cam asa arata. am zic negru da e gri de fapt...

si eu il folosesc la cheia de bujii sau ca prelungitor la surubelnita.

Multam!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cablul ala de soc (choke) in esenta iti trage de cablul de acceleratie, nimic mai mult. Daca cumva nu-ti merge cablul de soc, poti trage putin de gaz cand pornesti. Teoretic il poti folosi pe post de cruise-control :) (practic nu)

 

Doar la modelele fara cablu de acceleratie, sau la cele cu motorase pas-cu-pas pentru relanti (R1200xx) nu ai nevoie de soc. Si il tragi cand e frig. Daca nu ti-e frig in tricou cu maneca lunga, nu e absolut necesar sa tragi socul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Întreb și eu, ca prostul: nu e ca la mașinile cu carburator - adică șocul îmbogățește amestecul, închizând parțial (mai mult sau mai puțin) aerul, în plus față de ridicarea nivelului relanti-ului??????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Păi și dacă e rece-rece afară, aerul e mai dens și se modifică amestecurile pe acolo, nu mai arde amestecul combustibil cum trebuie - în consecință se ajustează conținutul de benzină, scăzând cantitatea de aer... NU?


» Post actualizat in 19 May 2016 11:31

Așa am învățat din cartea tehnică de la Dacia, privind reglarea carburețului, de ce și cum se face. Până la urmă, nu e tot motor?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Socul ala -- este de fapt o actionare asupra clapetelor de acceleratie. Nu face nimic altceva. Daca tragi putin de gaz e fix aia.

 

Soc in purul sens al cuvantului nu are, pentru ca nu e nevoie -- fiind injectie, ECU ul de injectie face ajustari continue asupra timpilor si cantitatii de injectie, bazand asta pe informatii de la senzorii HALL -- pozitie motor, senzor temperatura de aer (cel din airbox,) samd

 

E un sistem in bucla inchisa care face tot felul de compensari si are si un potential de adaptare la adaptare la perturbatii. BOSCH Motoronic 2.x parca e pe 1100

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Păi și dacă e rece-rece afară, aerul e mai dens și se modifică amestecurile pe acolo, nu mai arde amestecul combustibil cum trebuie - în consecință se ajustează conținutul de benzină, scăzând cantitatea de aer... NU?

» Post actualizat in 19 May 2016 11:31

 

Așa am învățat din cartea tehnică de la Dacia, privind reglarea carburețului, de ce și cum se face. Până la urmă, nu e tot motor?

Cam asa e la masina

Si mie mi se pare ciudat sistemul

Desi cand trag acest "soc" nu am vazut sa se roteasca clapetele la carburatoare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

toata treaba e din lambda si putzulica aia de la filtrul de aer (pe capac, in interior si sub un unghi). tot ce zic sunt presupuneri educate, nu practica, nu citite prin vreun manual:

- la rece, uleiul e suficient de vascos incat sa "oblige" motorul la un efort suplimentar doar pentru a-l pompa. in plus, mai este si contractia metalului, cat o conta si aia.

- daca e destul de frig, efortul respectiv e suficient de mare incat cuplul dezvoltat de motor la relanti sa nu-l poata infrange in primele secunde de la pornire

- din 1 si 2 deduc ca e nevoie de putina acceleratie, astfel incat sa dezvolti suficient cuplu motor (acolo un 15 Nm) ca sa poti pompa uleiul

- acceleratia respectiva o obtii din urmatoarele: suficient aer (clapete de acceleratie deschise) + suficienta benzina (sonda lambda si senzorul de temperatura-sub-forma-de-penis de la filtrul de aer decid cantitatea de benzina care intra in amestec)

- sonda lambda functioneaza cumva pe principiul: dam cea mai mica cantitate de benzina care poate sa sustina mersul motorului. Adica daca cumva detecteaza oxigen in gazul de evacuare, mai da putina benzina, pana cand nu mai detecteaza niciun oxigen. aici se stabilizeaza. Chestia asta se intampla doar la turatii constante, gen mers pe autostrada. exista si model fara sonda lambda, care da un amestec standard de vreo 12,5 aer la 1 benzina (asta inseamna oarecum bogat. 14,8:1 e stoichiometric, adica toata benzina se combina cu tot aerul)

- senzorul-penis masoara temperatura aerului: mai rece - mai multa benzina; mai cald - mai putina. poti pacali senzorul respectiv cu o rezistenta, astfel incat sa creada ca e mai frig decat in realitate si sa dea mai multa benzina. nu stiu de care rezistenta.

- controlul acceleratiei la 1100/1150 este exclusiv mecanic: cablu legat de mansonul de acceleratie sau maneta de soc

 

Concluzie: daca e frig de nu poti sta in tricou cu maneca lunga, trebuie sa tragi de soc sau de acceleratie, altfel nu porneste. Daca poti merge in tricou fara sa tremuri, nu e nevoie de soc.

La motoare mai evoluate, gen 1200, desi acceleratia e tot pe cablu, sunt 2 motorase care se ocupa de soc. In esenta, cele 2 motorase deschid umpic clapetele de acceleratie in primele cateva secunde de la pornire. Cand se strica respectivele, tragi de gaz umpic si-l tii asa cateva secunde
La motoare si mai evoluate, gen 1200 WC, banuiesc ca e ride-by-wire complet si daca se strica motorasele respective incepi sa-ti freci palmele intre ele pana se incalzesc bine bine. Ca sa nu pui mana rece pe p#!@ cand te apuci s-o belesti. E nasoala senzatia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nRock. Super tare descrierea, rad ca bou` de unu singur.... si foarte corecta. ma invart si yo pe aici si mai citesc una si alta, ca ma bate un gand de un 1150gs...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ms de explicatii !! Chiar nu pricepeam care-i chestia

Azi am reusit sa-mi fac schimburile de ulei...bagat repsol 20-50

Repsol 80-90 cutie si cardan

curatat filtru aer

Sper sa reusesc sa-i fac si o sincronizare

Gata de drum ..toarce ca o pisicuta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...