Sari la conținut

BMW R 1100 GS/1150 GS/GSA


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...

Salutare tuturor. Imi cer scuze daca postez in locul nepotrivit dar am o rugaminte mare. Ma poate ajuta cineva cu un nr. de telefon sau aresa de mail a lui Dan Cata? Am tot cautat pe forum dar nu am gasit nimic. Va multumesc anticipat si imi cer scuze inca o data!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Dacă ai probleme și ești mai aproape de București, mai ai și acolo un mecanic BMW dedicat din ce știu de aici, de pe forum. Băieții cred ca îți pot da toate detaliile dacă ai nevoie. Tibi de la MotoTehnica, dacă nu incurc detaliile. Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi spunea cineva ca cica n-ar fi bine sa bagam benzina de 99/100 in motoarele astea. Maxim 95. Stiti ceva despre asta?

Am pus eu o data...nu am simtit nici o diferenta... In afara de cea din portofel!!!

de obicei pun de 95

» Post actualizat in 28 Jul 2016 08:55

Nu misca nimic pe forumul asta

Concluzie... gs-urile astea nu,se strica la fel de des ca celelalte motoare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ieri a inceput sa-mi dea abs-ul eroare

Tot clipea intermitent si nu cupla ..

Cand mi-a mai facut figura asta ...tras pe dreapta ..oprit ..pornit ..ok

Acum imi raman pornite constant luminile de la abs

Stie cineva de la ce ar fi eroarea ??cat de remediabila este

Multumesc

 

E veche beleaua... probabil ai aflat intre timp ca e de la baterie slaba :) Problema e ca ABSul e cuplat (alimentat) de cand pui cheia in contact, INCLUSIV atunci cand dai la demaror. Iar daca ABSul simte sub 9V.... da eroare.

 

Ca sa remediezi, se poate face o manevra: treci unitatea de ABS prin releul demarorului, astfel ca unitatea nu e sub tensiune cat invarte electromotorul. Eu aveam facuta treaba asta la motorul meu (de mana mea, pe baza unui ghid de pe advrider) si nu am avut niciodata belele.

 

Parca aici erau pozele de cand am umblat la al meu: https://picasaweb.google.com/switch.xp/TINKERINGBMWR11xxABSMod?authuser=0&feat=directlink

 

Ghidul original era pe aici (insa nenea se complica cu relee si loc pentru ele...): http://advwisdom.hogranch.com/Wisdom/ABS_Low_Voltage_Fix.htm

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

E veche beleaua... probabil ai aflat intre timp ca e de la baterie slaba :) Problema e ca ABSul e cuplat (alimentat) de cand pui cheia in contact, INCLUSIV atunci cand dai la demaror. Iar daca ABSul simte sub 9V.... da eroare.

 

Ca sa remediezi, se poate face o manevra: treci unitatea de ABS prin releul demarorului, astfel ca unitatea nu e sub tensiune cat invarte electromotorul. Eu aveam facuta treaba asta la motorul meu (de mana mea, pe baza unui ghid de pe advrider) si nu am avut niciodata belele.

 

Parca aici erau pozele de cand am umblat la al meu: https://picasaweb.google.com/switch.xp/TINKERINGBMWR11xxABSMod?authuser=0&feat=directlink

 

Ghidul original era pe aici (insa nenea se complica cu relee si loc pentru ele...): http://advwisdom.hogranch.com/Wisdom/ABS_Low_Voltage_Fix.htm

Schimbat baterie ...resetat abs#ul ...nimic

O sa-l sun candva pe dan ...cand am timp

Nici nu am reusit sa o inmatriculez ...doar sa pun km ..10.000

:-)

» Post actualizat in 02 Aug 2016 05:26

Ms pt info

Toate cele bune!!!

» Post actualizat in 02 Aug 2016 05:39

Oricum mai trebuie sa-i fac si un carburatoare..momentan ma bucur de 2 roti ...se termina vacanta vine juniorul acasa si ni se termina domnia pe 2 roti ....iar masina....scoli ...trafic ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Comunitate virtuala a posesorilor de BMW GS din Romania. Este binevenit orice posesor de GS din Romania si nu numai. Vrem ca prin asta sa aducem un plus valoare grupului, oricine are vreo informatie care crede ca ajuta si altora este invitat sa o impartaseasca cu noi toti. De asemenea cind aveti nevoie de un ajutor puteti sa il cereti aici.

 

https://www.facebook.com/groups/1727028134227028/?fref=ts

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor. Poate sa imi spuna cineva daca intinzatorul de la lantul de distributie la un GS1150 se poate repara? Sau trebuie schimbat? Ma refer la cel din partea stinga. De unde se poate comanda unul nou? Are vreo influenta viscozitatea uleiului? De asemenea cind temperatura motorului in zilele mai calde se ridica la 6 liniute parca apare un sunet metalic(sau poate e numai o iluzie!). E primul meu boxer si de aia intreb. Fostul proprietar a umblat cu ulei 15w40 in motor. Eu am schimbat uleiul si am pus Castrol 20w50. Am facut bine sau sa trec inapoi la 15w40. Va multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut!

se schimba, nu ai ce repara la el. cel stock are arcu slab si se stie de problema asta. eu l-am schimbat preventiv la al meu, dar e destul de scump...

11 31 7 688 629 cilindru,
11 31 7 656 922 piston
07 11 9 963 308 garnitura 18 X 22 mm aluminiu sau cupru

alea-s codurile si se pot comanda la orice magazin auto.


» Post actualizat in 06 Aug 2016 19:44


new_tensioner_parts_sept_06.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...