Samo Postat August 24, 2016 Share Postat August 24, 2016 Știu care sunt anii de producție, dar totuși, la același an,850-ul pare sa tina mai bine la preț, comparativ cu 1100 cel puțin. Oricum,ambele toate trei sunt niște mobre faine,o sa văd cum am timp sa mă văd cu un coleg din Râșnov sa îmi fac o impresie de 1100. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat August 24, 2016 Admin Share Postat August 24, 2016 Cauta-ti de 1100 sau 1150, motorizarile de 850 sunt rare in cazul in care cauti piese si mai gafaite avand in vedere ca mobra este grea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat August 24, 2016 Share Postat August 24, 2016 Mulțumesc, mă gândeam ca prețul ținut mai sus la 850 ar avea ceva de-a face cu raritatea lor. Oricum la 1100 sau 1150 mă gândeam ca variantă finală, dar asta va fi după ce testez 1100 și poate reușesc și 1150. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scara_211084 Postat August 25, 2016 Share Postat August 25, 2016 Cauta-ti de 1100 sau 1150, motorizarile de 850 sunt rare in cazul in care cauti piese si mai gafaite avand in vedere ca mobra este grea. Salutare! Majoritatea pieselor sunt identice cu cele pentru 1100 , difera doar internele motorului.Inclusiv short engine e acelasi, cutia de viteze e aceeasi si pe 1100, s.a.m.d. Nu stiu cat de gafaite sunt comparativ cu 1100 pentru ca nu am mers cu cea din urma, dar 850 mi se pare ca trage decent. @Samo: E important ca tu sa probezi motoarele in cauza. de pe wishlist-ul tau, si sa iti faci o parere reala, si sa alegi ce ti se potriveste cel mai bine...Spor la cautat si asfalt uscat! Toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat August 25, 2016 Share Postat August 25, 2016 (editat) Salutare! Majoritatea pieselor sunt identice cu cele pentru 1100 , difera doar internele motorului.Inclusiv short engine e acelasi, cutia de viteze e aceeasi si pe 1100, s.a.m.d. Nu stiu cat de gafaite sunt comparativ cu 1100 pentru ca nu am mers cu cea din urma, dar 850 mi se pare ca trage decent. @Samo: E important ca tu sa probezi motoarele in cauza. de pe wishlist-ul tau, si sa iti faci o parere reala, si sa alegi ce ti se potriveste cel mai bine...Spor la cautat si asfalt uscat! Toate bune! Ceva de genul mai gasisem si eu pe net legat de asemanari, chiar era cineva pe visordown sau alt forum international care pusese motorul de 850 pe un 1100 (nu intelegea nimeni alegerea,dar face omu ce vrea pe banii lui). O sa probez, o sa probez ca de acolo am tras ponoase acum 4 ani si inca le mai trag... Am mai incalecat Boxer, dar testul a fost irelevant, era pe 1200GSA LC, pe traseu de pamant la BMW days, nu mai tin minte decat ca ma impresionase poztitia si ca nu simteam asa de mult din greutate. Editat August 25, 2016 de Samo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat August 29, 2016 Share Postat August 29, 2016 850 e un motor mult mai bine "inginerit" fata de 1100. 1100 isi rupe cutia de viteze mai des decat ar fi cazul (eu patitul). 850 nu dezvolta atata cuplu ca sa poata strica. 850 e un motor mult mai prietenos in afara autostrazii. Singurul avantaj la 1100 e ca poti merge la 150-160 la ora si stai la aprox 5000 de ture. Cu 850 deja treci binisor de 6000. Ca senzatie, treapta 4 de la 1100 e la fel ca treapta 5 de la 850. Eu as da bucuros GheEsul de 1100 pe un 850, daca esti interesat tot in jur de 70.000 km, anno domini 1997, fix in aceeasi stare ca si al tau (uleiuri chestii trestii proaspete, sincronizari recente, etc) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scara_211084 Postat August 29, 2016 Share Postat August 29, 2016 Salut! Sunt in dubii intre R 1200 GS sau R1200 RT...sau FJR 1300....cam astea sunt variantele cu care as schimba mobra... Multumesc oricum de propunere, si de info adaugate ! Toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat August 30, 2016 Share Postat August 30, 2016 de ma intrebi pe mine, 1200GS. RT si FJR sunt strict pentru drumuri bune. 85% din drumuri nu sunt bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Septembrie 14, 2016 Share Postat Septembrie 14, 2016 Salutare tuturor. Intre timp a ajuns intinzatorul de lant distributie si azi am reusit sa il schimb. Alta treaba. Am scapat de tacanitul la pornire si parca si motorul are alt sunet sau poate ca e doar Placebo! Cel de pe partea dreapta trebuie si el schimbat sau acela nu face probleme? sal..cel de dreapta nu face probleme! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 14, 2016 Share Postat Septembrie 14, 2016 Sunt in dubii intre R 1200 GS sau R1200 RT...sau FJR 1300....cam astea sunt variantele cu care as schimba mobra... Presupun ca nu vrei o moto cu care sa mergi preponderent pe autostrada, eventual si cu pasager. In cazul asta, nu vad niciun avantaj pentru tourer... sa ma rog, doar daca esti foarte mic de statura ar exista unul. In schimb pt GS sunt o gramada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Conu' Nae Postat Septembrie 14, 2016 Share Postat Septembrie 14, 2016 Oh, yeah...! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scara_211084 Postat Septembrie 14, 2016 Share Postat Septembrie 14, 2016 Salutare ! Nu sunt mic de statură, nu e o problema asta, ideea e ca vreau protectie mai buna la vânt decât oferă R850GS...nu exclud 1200 GS de pe lista, dar as inclina către RT sau de ce nu k 1200 GT...momentan ma documentez, vedem ce va fi următoarea mobra...nu sunt fan autostrada, dar mi-ar plăcea un mers susținut 160-180 atunci când e cazul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Septembrie 14, 2016 Admin Share Postat Septembrie 14, 2016 Te inteleg perfect legat de confort, ce nu inteleg este de ce stai si ceri sfaturi? Ia ce-ti place, ca nu ai 5 vieti. Cand am luat LT-ul la 38.000 km toti spuneau ca n-avem drumuri pentru el, e prea mare bla bla..acum are 127.000 km, cu doar un drum de Italia in toti anii astia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scara_211084 Postat Septembrie 20, 2016 Share Postat Septembrie 20, 2016 Salutare! Luigi ai perfecta dreptate, oricum asa voi face voi alege ce imi place..Discutia cu optiunile pe care le am a inceput ca si raspuns la propunerea de schimb a lui @dezamagitoru. Cel mai bine ma voi convinge in urma unui drive-test , asta dupa ce voi vinde R850GS'ul ... Multumesc de sfaturi si toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishu_dark Postat Noiembrie 23, 2016 Share Postat Noiembrie 23, 2016 bune gs-urile astea ...nu se strica lumea se da in draci ...nici un post de mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Noiembrie 24, 2016 Share Postat Noiembrie 24, 2016 Pai sunt in total sase chestii crapa la ele. Le stii care sunt, le rezolvi... si aia e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat Noiembrie 25, 2016 Share Postat Noiembrie 25, 2016 E bune dom'le, de-aia-si ia lumea buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chemical Postat Noiembrie 25, 2016 Share Postat Noiembrie 25, 2016 @switch poti sa imi spui te rog care sunt aceste 6 probleme la BMW ? Sunt in cautarea unei noi motociclete dupa ce am vandut africa twin-u. Acum oscilez intre BMW R1150 sau 1200 gs dar neaparat adventure si KTM 950 sau 990 la fel adventure. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Noiembrie 26, 2016 Share Postat Noiembrie 26, 2016 1. Rulmentul de grup spate, cu simeringu lui cu tot. Mai crapa, mai ales daca uleiul nu a fost schimbat bine sau s-a umblat cu ciocanu (sau fara cap) la grup - mentenanta teoretic elimina problema 2. Senzorii hall. Usor de reparat - trebe doar timp si un letcon. 3. Cutia de viteze (vitezele 2-3) la modelele mai vechi de... 94 parca, in anumite conditii (in general abuz) 4. Prinderile cutiei de viteze si opritorul cursei la ghidon - rezolvate prin "hard parts" 5. ABS plus baterie mai putin decat perfecta - se rezolva tot "la letcon" 6. ceva pe la throttle body-uri - eu nu am patit insa am tot citit; oricum nu e grav, doar enervant uneori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chemical Postat Noiembrie 26, 2016 Share Postat Noiembrie 26, 2016 Multumesc pt raspuns, nu stiu ce motocicleta ai tu, dar ai putea sa imi zici cu aproximatie cat ar costa o revizie generala la un r1150 gs adventure, daca ar trebui sa inlocuiesc ( sau remedia ) tot ce ai zi tu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Noiembrie 27, 2016 Share Postat Noiembrie 27, 2016 (editat) Ce am zis eu era valabil pentru R1100GS - pe asta l-am avut eu. Ah si uitasem sa zic - R1100 e cam urat cu spume; dar se poate face frumusel fara mari chinuri - pui ciocu de R1150 si gata La R1150GS nu stiu bubele la prima mana, insa de prin citite stiu ca sunt mai fiabile decat R1100, in principiu pentru ca e un model evoluat direct din 1100 si fara schimbari majore. Cred ca era o buba cunoscuta la actionarea ambreiajului - una din pompe dadea chix. Revizia generala ar insemna luat tot ce inseamna rulmenti, senzori, garnituri, angrenaje la verificat. Nu e usor de facut deloc. Daca a facut cineva recent o revizie generala, sunt si eu curios. Ambreiaju e cel mai funny de masurat, ca nu ai cum decat daca dai jos cutia! Oricum de cand incepe sa dea semne de oboseala mai mergi cu el o vreme, doar ca tre sa mergi atent. Revizia normala costa aproximativ 100 lei si vreo ora de munca (uleiuri si filtru de ulei motor). D'asta generala nu stiu. Te duci si intr-o mie de iepuroi sau mai mult daca tre sa schimbi multe. Insa cam atat costa la orice moto! Editat Noiembrie 27, 2016 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat Noiembrie 28, 2016 Share Postat Noiembrie 28, 2016 @chemical: ia legatura cu dan_cata. Omul e extraordinar. Iti faci o programare la el, dai o tura la cluj, eventual te cazezi o noapte acolo si vizitezi orasul. Eu am facut la el toate schimbarile de care zice @switch si sunt foarte multumit. Nu-ti pot zice exact cat a costat, ca le-am facut cumva in timp, dar totalul a iesit undeva la 2000-3000 de lei.Pe langa toate cele zise de @switch, iti regleaza si supape/sincronizare si se schimba mersul considerabil. Si mai are si tot felul de chestii dezvoltate de el pt motoarele astea, facute de el la CNC. Fa treaba cu el si n-o sa-ti para rau! Promit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chemical Postat Noiembrie 30, 2016 Share Postat Noiembrie 30, 2016 @switch si @dezamagitoru, va multumesc amândurora pentru raspunsuri. O sa iau legatura si cu dan_cata sa ii cer si lui parerea. Deocamdata sunt tot nehotarat ce sa aleg intre 1150 gsa si ktm 990 adventure. As dori pe aceasta cale sa rog un posesor de 1150 gsa daca are bunavointa sa ma lase sa ma urc 2 minute pe unul sa vad cum stau pe el la cei 1,91 m inaltine ai mei. Pe un ktm 990 adventure m-am urcat pt 1 minut cu bunavointa unui domn din Bicaz cu care m-am intalnit intamplator intr-o benznarie in Ghiorgeni si pozita e cumva asemanatoare cu cea de pe africa twin, pozitie pe care eu m-am simtit foarte bine in comparatie cu pozitie in care stau pe un 1150 gs clasic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Noiembrie 30, 2016 Share Postat Noiembrie 30, 2016 @switch si @dezamagitoru, va multumesc amândurora pentru raspunsuri. O sa iau legatura si cu dan_cata sa ii cer si lui parerea. Deocamdata sunt tot nehotarat ce sa aleg intre 1150 gsa si ktm 990 adventure. As dori pe aceasta cale sa rog un posesor de 1150 gsa daca are bunavointa sa ma lase sa ma urc 2 minute pe unul sa vad cum stau pe el la cei 1,91 m inaltine ai mei. Pe un ktm 990 adventure m-am urcat pt 1 minut cu bunavointa unui domn din Bicaz cu care m-am intalnit intamplator intr-o benznarie in Ghiorgeni si pozita e cumva asemanatoare cu cea de pe africa twin, pozitie pe care eu m-am simtit foarte bine in comparatie cu pozitie in care stau pe un 1150 gs clasic Daca vii la mine, te poti urca pe motor. Te las si sa dormi pe el in garaj daca vrei ) Eu am 1.96 cm si pozitia e super. La mersul in picioare nu era foarte confortabil, dar anul asta am montat si kit de coborare scarite + inaltatoare ghidon si sunt foarte multumit de rezultat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chemical Postat Noiembrie 30, 2016 Share Postat Noiembrie 30, 2016 @gabysor multumesc pt amabilitate, saptamana asta nu pot dar saptamana viitoare as da o fuga puna la tine, din cate am vazut la profilul tau esti din Suceava, nu prea departe de mine. Am gasit un 1150 gs adventure in Polonia, pare in mintile lui si pretul e destul de ok. Daca gasesc cu ce sa il aduc m-as duce dupa el. Gabysor imi poti spute te rog de unde ti-ai luat kitul de coborat scarite ? Inaltatoarele de ghidon pot sa mi le fac singur pe CNC din aluminiu. Sunt ceva probleme cu furtunurille de frana si ambreaj, trebuie lungite ? La africa twin nu puteam sa inalt cu mai mult de 2 cm ghidonu pt ca nu permitea furtunu de frana si cablu de ambreiaj si am renuntat puna la urma pt ca cei 2 cm nu erau suficienti incat sa stau comod in picioare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.