Sari la conținut

BMW R 1100 GS/1150 GS/GSA


Postări Recomandate

Știu care sunt anii de producție, dar totuși, la același an,850-ul pare sa tina mai bine la preț, comparativ cu 1100 cel puțin. Oricum,ambele toate trei sunt niște mobre faine,o sa văd cum am timp sa mă văd cu un coleg din Râșnov sa îmi fac o impresie de 1100.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mulțumesc, mă gândeam ca prețul ținut mai sus la 850 ar avea ceva de-a face cu raritatea lor. Oricum la 1100 sau 1150 mă gândeam ca variantă finală, dar asta va fi după ce testez 1100 și poate reușesc și 1150.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cauta-ti de 1100 sau 1150, motorizarile de 850 sunt rare in cazul in care cauti piese si mai gafaite avand in vedere ca mobra este grea.

 

Salutare!

 

Majoritatea pieselor sunt identice cu cele pentru 1100 , difera doar internele motorului.Inclusiv short engine e acelasi, cutia de viteze e aceeasi si pe 1100, s.a.m.d.

Nu stiu cat de gafaite sunt comparativ cu 1100 pentru ca nu am mers cu cea din urma, dar 850 mi se pare ca trage decent.

 

@Samo: E important ca tu sa probezi motoarele in cauza. de pe wishlist-ul tau, si sa iti faci o parere reala, si sa alegi ce ti se potriveste cel mai bine...Spor la cautat si asfalt uscat!

 

Toate bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Majoritatea pieselor sunt identice cu cele pentru 1100 , difera doar internele motorului.Inclusiv short engine e acelasi, cutia de viteze e aceeasi si pe 1100, s.a.m.d.

Nu stiu cat de gafaite sunt comparativ cu 1100 pentru ca nu am mers cu cea din urma, dar 850 mi se pare ca trage decent.

 

@Samo: E important ca tu sa probezi motoarele in cauza. de pe wishlist-ul tau, si sa iti faci o parere reala, si sa alegi ce ti se potriveste cel mai bine...Spor la cautat si asfalt uscat!

 

Toate bune!

Ceva de genul mai gasisem si eu pe net legat de asemanari, chiar era cineva pe visordown sau alt forum international care pusese motorul de 850 pe un 1100 (nu intelegea nimeni alegerea,dar face omu ce vrea pe banii lui).

 

O sa probez, o sa probez ca de acolo am tras ponoase acum 4 ani si inca le mai trag... Am mai incalecat Boxer, dar testul a fost irelevant, era pe 1200GSA LC, pe traseu de pamant la BMW days, nu mai tin minte decat ca ma impresionase poztitia si ca nu simteam asa de mult din greutate.

Editat de Samo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

850 e un motor mult mai bine "inginerit" fata de 1100.

 

1100 isi rupe cutia de viteze mai des decat ar fi cazul (eu patitul). 850 nu dezvolta atata cuplu ca sa poata strica.

 

850 e un motor mult mai prietenos in afara autostrazii. Singurul avantaj la 1100 e ca poti merge la 150-160 la ora si stai la aprox 5000 de ture. Cu 850 deja treci binisor de 6000. Ca senzatie, treapta 4 de la 1100 e la fel ca treapta 5 de la 850.

 

Eu as da bucuros GheEsul de 1100 pe un 850, daca esti interesat :) tot in jur de 70.000 km, anno domini 1997, fix in aceeasi stare ca si al tau (uleiuri chestii trestii proaspete, sincronizari recente, etc)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salutare tuturor. Intre timp a ajuns intinzatorul de lant distributie si azi am reusit sa il schimb. Alta treaba. Am scapat de tacanitul la pornire si parca si motorul are alt sunet sau poate ca e doar Placebo! Cel de pe partea dreapta trebuie si el schimbat sau acela nu face probleme?

sal..cel de dreapta nu face probleme!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt in dubii intre R 1200 GS sau R1200 RT...sau FJR 1300....cam astea sunt variantele cu care as schimba mobra...

 

Presupun ca nu vrei o moto cu care sa mergi preponderent pe autostrada, eventual si cu pasager. In cazul asta, nu vad niciun avantaj pentru tourer... sa ma rog, doar daca esti foarte mic de statura ar exista unul. In schimb pt GS sunt o gramada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare !

Nu sunt mic de statură, nu e o problema asta, ideea e ca vreau protectie mai buna la vânt decât oferă R850GS...nu exclud 1200 GS de pe lista, dar as inclina către RT sau de ce nu k 1200 GT...momentan ma documentez, vedem ce va fi următoarea mobra...nu sunt fan autostrada, dar mi-ar plăcea un mers susținut 160-180 atunci când e cazul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Te inteleg perfect legat de confort, ce nu inteleg este de ce stai si ceri sfaturi? Ia ce-ti place, ca nu ai 5 vieti. Cand am luat LT-ul la 38.000 km toti spuneau ca n-avem drumuri pentru el, e prea mare bla bla..acum are 127.000 km, cu doar un drum de Italia in toti anii astia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Luigi ai perfecta dreptate, oricum asa voi face voi alege ce imi place..Discutia cu optiunile pe care le am a inceput ca si raspuns la propunerea de schimb a lui @dezamagitoru.

Cel mai bine ma voi convinge in urma unui drive-test , asta dupa ce voi vinde R850GS'ul ...

 

Multumesc de sfaturi si toate bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

@switch poti sa imi spui te rog care sunt aceste 6 probleme la BMW ? Sunt in cautarea unei noi motociclete dupa ce am vandut africa twin-u. Acum oscilez intre BMW R1150 sau 1200 gs dar neaparat adventure si KTM 950 sau 990 la fel adventure.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Rulmentul de grup spate, cu simeringu lui cu tot. Mai crapa, mai ales daca uleiul nu a fost schimbat bine sau s-a umblat cu ciocanu (sau fara cap) la grup - mentenanta teoretic elimina problema

2. Senzorii hall. Usor de reparat - trebe doar timp si un letcon.

3. Cutia de viteze (vitezele 2-3) la modelele mai vechi de... 94 parca, in anumite conditii (in general abuz)

4. Prinderile cutiei de viteze si opritorul cursei la ghidon - rezolvate prin "hard parts"

5. ABS plus baterie mai putin decat perfecta - se rezolva tot "la letcon"

6. ceva pe la throttle body-uri - eu nu am patit insa am tot citit; oricum nu e grav, doar enervant uneori.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce am zis eu era valabil pentru R1100GS - pe asta l-am avut eu.

 

Ah si uitasem sa zic - R1100 e cam urat cu spume; dar se poate face frumusel fara mari chinuri - pui ciocu de R1150 si gata :)

 

La R1150GS nu stiu bubele la prima mana, insa de prin citite stiu ca sunt mai fiabile decat R1100, in principiu pentru ca e un model evoluat direct din 1100 si fara schimbari majore. Cred ca era o buba cunoscuta la actionarea ambreiajului - una din pompe dadea chix.

 

Revizia generala ar insemna luat tot ce inseamna rulmenti, senzori, garnituri, angrenaje la verificat. Nu e usor de facut deloc. Daca a facut cineva recent o revizie generala, sunt si eu curios. Ambreiaju e cel mai funny de masurat, ca nu ai cum decat daca dai jos cutia! Oricum de cand incepe sa dea semne de oboseala mai mergi cu el o vreme, doar ca tre sa mergi atent.

 

Revizia normala costa aproximativ 100 lei si vreo ora de munca (uleiuri si filtru de ulei motor). D'asta generala nu stiu. Te duci si intr-o mie de iepuroi sau mai mult daca tre sa schimbi multe. Insa cam atat costa la orice moto!

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@chemical: ia legatura cu dan_cata. Omul e extraordinar. Iti faci o programare la el, dai o tura la cluj, eventual te cazezi o noapte acolo si vizitezi orasul.

 

Eu am facut la el toate schimbarile de care zice @switch si sunt foarte multumit. Nu-ti pot zice exact cat a costat, ca le-am facut cumva in timp, dar totalul a iesit undeva la 2000-3000 de lei.

Pe langa toate cele zise de @switch, iti regleaza si supape/sincronizare si se schimba mersul considerabil. Si mai are si tot felul de chestii dezvoltate de el pt motoarele astea, facute de el la CNC.

 

Fa treaba cu el si n-o sa-ti para rau! Promit!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@switch si @dezamagitoru, va multumesc amândurora pentru raspunsuri. O sa iau legatura si cu dan_cata sa ii cer si lui parerea. Deocamdata sunt tot nehotarat ce sa aleg intre 1150 gsa si ktm 990 adventure. As dori pe aceasta cale sa rog un posesor de 1150 gsa daca are bunavointa sa ma lase sa ma urc 2 minute pe unul sa vad cum stau pe el la cei 1,91 m inaltine ai mei. Pe un ktm 990 adventure m-am urcat pt 1 minut cu bunavointa unui domn din Bicaz cu care m-am intalnit intamplator intr-o benznarie in Ghiorgeni si pozita e cumva asemanatoare cu cea de pe africa twin, pozitie pe care eu m-am simtit foarte bine in comparatie cu pozitie in care stau pe un 1150 gs clasic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@switch si @dezamagitoru, va multumesc amândurora pentru raspunsuri. O sa iau legatura si cu dan_cata sa ii cer si lui parerea. Deocamdata sunt tot nehotarat ce sa aleg intre 1150 gsa si ktm 990 adventure. As dori pe aceasta cale sa rog un posesor de 1150 gsa daca are bunavointa sa ma lase sa ma urc 2 minute pe unul sa vad cum stau pe el la cei 1,91 m inaltine ai mei. Pe un ktm 990 adventure m-am urcat pt 1 minut cu bunavointa unui domn din Bicaz cu care m-am intalnit intamplator intr-o benznarie in Ghiorgeni si pozita e cumva asemanatoare cu cea de pe africa twin, pozitie pe care eu m-am simtit foarte bine in comparatie cu pozitie in care stau pe un 1150 gs clasic

 

Daca vii la mine, te poti urca pe motor. Te las si sa dormi pe el in garaj daca vrei :))

Eu am 1.96 cm si pozitia e super. La mersul in picioare nu era foarte confortabil, dar anul asta am montat si kit de coborare scarite + inaltatoare ghidon si sunt foarte multumit de rezultat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@gabysor multumesc pt amabilitate, saptamana asta nu pot dar saptamana viitoare as da o fuga puna la tine, din cate am vazut la profilul tau esti din Suceava, nu prea departe de mine. Am gasit un 1150 gs adventure in Polonia, pare in mintile lui si pretul e destul de ok. Daca gasesc cu ce sa il aduc m-as duce dupa el.

Gabysor imi poti spute te rog de unde ti-ai luat kitul de coborat scarite ? Inaltatoarele de ghidon pot sa mi le fac singur pe CNC din aluminiu.

Sunt ceva probleme cu furtunurille de frana si ambreaj, trebuie lungite ? La africa twin nu puteam sa inalt cu mai mult de 2 cm ghidonu pt ca nu permitea furtunu de frana si cablu de ambreiaj si am renuntat puna la urma pt ca cei 2 cm nu erau suficienti incat sa stau comod in picioare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...