Sari la conținut

Despre Suspensii


Postări Recomandate

Salut!daca e moale e clar ca arcul e praf.....in schimb daca amortizorul nu curge....daca nu are pe el pete de lichid e ok...scapi doar cu un arc nou..si merge....mai toate sunt capsulate....si nu gasesti pe nimeni sa iti umble in amortizor...la furca fata da...aia...se face....da amortizorul spate...schimbi arcul dak nu curge ....daca nu unul nou:)Bafta

 

multumesc de raspuns

 

eu banuiesc totusi amortizorul pentru ca scoate un suierat ca de pompa atunci cand comprim si decomprim spatele (care by the way o fac cu o singura mana) si suspensia in mers pare "bouncy"

 

amortizor nou showa este 700 euro (doar damber unit, fara arc sau alte nebunii, cu totul ajunge undeva aproape de 1000 euro) si nu am banii astia (+ ca motorul este din 94' si nu prea se merita)

 

faptul ca e capsulat s-ar rezorlva daca reusesc sa il tai, sa ii dau filet pe exterior si sa ii fac un alt capac care sa se infileteze pe el

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 317
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ktm exc 2004.

Telescop spate cu probleme si anume:

Am incercat sa reglez rebound-ul,surubul parea blocat si am insistat....Acum surubul se invarte dar nu ajunge la nici un capat(nu se strange max nici nu se desface max).Ce e de facut?

Vreau neaparat sa intaresc putin rebound-ul fiindca ma jeneaza uneori la cate un hop(sare spatele si ,ma pune in cap)de aceea trebuie sa ridic fata din gaz(ca sa nu ramana in urma spatelui)

Am 70 kg.Pe arcurile fata nu scrie nimic.Am observat la un exc de 200 ca daca apas ghidonul(pe loc fara sa tin frana apasata)se comprima arcurile.La al meu se comprima numai daca ma urc cu fundul pe ghidon si imi dau drumul din avion.Abia se comprima la aterizari,si ma jeneaza la teren accidentat(topaie).De mentionat este ca uleiul este 2.5W deci nu este din cauza uleiului....Sa fie varianta de arcuri pentru grei?Le pot schimba undeva?are cineva pe stoc arcuri moi si vrea tari?

ai compresia reglata la ++ sau este blocat cuiul de reglaj datorita ruginii.

daca supapa este ruginita atunci cind reglezi click-urile ( operatie care se face de la strins la maxim spre minim ) nu mai revine si ramine blocata pe maxim. trebuie neaparat sa desfaci furcile si sa cureti supapa de la pistonul amortizorului.

Editat de blue_led
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

faptul ca e capsulat s-ar rezorlva daca reusesc sa il tai, sa ii dau filet pe exterior si sa ii fac un alt capac care sa se infileteze pe el

 

 

 

Nu tine!!!am incercat eu la unul de masina cu o simpla gaura de 6 si surub...nu tine...cauti unu sh....dupa cate zici tu pare a fi praf si amortizorul nu numai arcul....nush ce sa zic...daca esti din buc il si mi-l poti arata....sa iti spun si parerea mea....ar fi ok...am sti mai bine ce e de facut!bafta :laugh:

Editat de Florin_VaRu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

am si eu o aprilia rx 125 1995 si la REBOUND imi loveste maxim se aude o lovitura puternica , la CONTRACTIONS nu face zgomot , clicurile sunt la maxim + , trebuie schimbat uleiul si semeringurile?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salutare,

 

Am o Honda CR 250 (cross) cu suspensii fata Showa. In mare sunt multumit de ea insa am cateva mici-mari probleme, cea mai arzatoare fiind cea a suspensiilor fata care imi rup mainile dupa o zi de endureala (da, fac enduro cu un motor de cross :rock: ). De n-ar fi fost criza asta ( :laugh: ) poate as fi trecut la un enduro 450 4T .

Imi puteti da un sfat cum as putea indulci duritatea suspensiilor fata (am incercat si minimul reglajelor si tot e f tare comparativ cu un enduro) ? (eventual un schimb de arcuri - cum, de unde, de care ....)

 

Alex

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Am o Honda CR 250 (cross) cu suspensii fata Showa. In mare sunt multumit de ea insa am cateva mici-mari probleme, cea mai arzatoare fiind cea a suspensiilor fata care imi rup mainile dupa o zi de endureala (da, fac enduro cu un motor de cross :wacko: ). De n-ar fi fost criza asta ( :laugh: ) poate as fi trecut la un enduro 450 4T .

Imi puteti da un sfat cum as putea indulci duritatea suspensiilor fata (am incercat si minimul reglajelor si tot e f tare comparativ cu un enduro) ? (eventual un schimb de arcuri - cum, de unde, de care ....)

 

Alex

aceeasi alegere am facut-o si eu mai demult din aceleasi motive (RM250 tot cu suspensii showa). N-am reusit sa-i inmoi suspensiile din setari. si pe mine ma spargea la maini mai ales ca prietenilor mei le placeau f. mult albiile de parau :rock:

Ca s-o apropii de un enduro ii pusesem baterie si far ca sa nu mai fiu stresat de intuneric( macar juma de ora de lumina din baterie), pinion 12 cu 51 ca stim cu toti ca la cross 1-a e lunga (sunt altfel etajate rapoartele in cutie), urma sa-i pun si cric, dar pana la urma am cumparat cricul cu tot cu suportul de prindere :) (un exc 250).

Singura solutie este intr-adevar sa-i schimbi arcurile. Ia legatura cu Attila din Gheorghieni (a avut un YZ 250 modificat) si poate te indruma el ce arcuri sa-i pui. (0744762622)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Am un EXC 250 din 2002, de cand l-am luat suspensia pe spate era cam moale si se vedeau pete de ulei in partea de jos a suspensiei spate, dar dupa tura de duminica, am fost pana pe Vf. Cindrel (~100km) acum este pt prima data cand vad ulei acolo, nu doar pete .. ci picaturi de ulei.

 

Am sunat la service-ul KTM din sibiu dar persoana care se ocupa de service doar luni e disponibila, si eram curios sa stiu cam cat costa reparatia unui telescop (ulei, semeringuri ...)

 

Atasez si cateva poze.

post-6540-1254995770_thumb.jpg

post-6540-1254995781_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Stie careva cat ulei intra in furca fata la ktm 525 2006?

@sorinagape: Al meu e tot din 2006, deci are aceleasi furci. Ce pot sa-ti spun e ca in manual da cat trebuie sa aibe coloana de aer, adica  cat sa ramana gol  in tub dupa ce bagi ulei: 110mm. Ca sa iti fie mai usor eu am bagat aprox 550ml in fiecare furca, si asa zisa coloana de aer avea aprox inaltimea indicata.

post-38333-1254999667_thumb.jpg

Am un EXC 250 din 2002, de cand l-am luat suspensia pe spate era cam moale si se vedeau pete de ulei in partea de jos a suspensiei spate, dar dupa tura de duminica, am fost pana pe Vf. Cindrel (~100km) acum este pt prima data cand vad ulei acolo, nu doar pete .. ci picaturi de ulei.

 

Am sunat la service-ul KTM din sibiu dar persoana care se ocupa de service doar luni e disponibila, si eram curios sa stiu cam cat costa reparatia unui telescop (ulei, semeringuri ...)

 

Atasez si cateva poze.

 

@ovisopa:  Uita-te pe topicul asta pe la pagina 5 si vezi recomandari de pers unde iti poti face service-ul la suspensii. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ovisopa:  Uita-te pe topicul asta pe la pagina 5 si vezi recomandari de pers unde iti poti face service-ul la suspensii. 

 

mersi, i-am dat un mail si lui Laurentiu de la Mototech Racing, in Sibiu recomandati pe cineva sau ati avut probleme cu vreun service la suspensie in SB ?

 

in prima faza eram curios sa aflul pretul minim (manopera + ulei + semeringuri) daca si-a mai facut careva de pe forum suspensia, sa lase un mesaj cu piesele schimbate (in caz ca au fost mai multe) si pretul reparatiei :)

 

Mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am facut service-ul la furci impreuna cu un prieten care e a mai facut revizii la suspensii fata. Nu e deloc greu, tot ce trebuie e sa ai piesele necesare. Dar la telescopul de pe spate nu am umblat inca si cel mai probabil ca o sa-l trimit si eu la cineva care a mai servisat dinastea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...
Salutare,

 

Am o Honda CR 250 (cross) cu suspensii fata Showa. In mare sunt multumit de ea insa am cateva mici-mari probleme, cea mai arzatoare fiind cea a suspensiilor fata care imi rup mainile dupa o zi de endureala (da, fac enduro cu un motor de cross :lol: ). De n-ar fi fost criza asta ( :wacko: ) poate as fi trecut la un enduro 450 4T .

Imi puteti da un sfat cum as putea indulci duritatea suspensiilor fata (am incercat si minimul reglajelor si tot e f tare comparativ cu un enduro) ? (eventual un schimb de arcuri - cum, de unde, de care ....)

 

Alex

 

Am gasit niste variante aici Ktech uk,

dar nu stiu ce sa aleg.

Iarasi am gasit niste variante de calculatoare de arcuri aici si aici dar ma uit ca curca in lemne si vad ca ce imi da pt motocross imi da si pentru enduro asa ca nu mai inteleg nimic.

 

Am incercat sa sun azi la ei dar n-am reusit sa dau de ei.

 

Are cineva mai multe informatii in domeniul asta si ma poate cu alegerea unui model sau cu alte sfaturi sau solutii care sa nu sara calul dpdv financiar ?

 

Vreau suspensii fata enduro !

 

Alex.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arunca o privire si aici http://www.wilbers.de/de/motorraeder.php

Daca vrei ceva de acolo iti aduc cu placere.

Preturile de pe site de la ei, transport 0 si garantia 5 ani.

Exista daca vrei sa vezi cum arata unu montat pe o Yamaha XT 600 si unu pe un BMW R 1200 GS.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit niste variante aici Ktech uk,

dar nu stiu ce sa aleg.

Iarasi am gasit niste variante de calculatoare de arcuri aici si aici dar ma uit ca curca in lemne si vad ca ce imi da pt motocross imi da si pentru enduro asa ca nu mai inteleg nimic.

 

Am incercat sa sun azi la ei dar n-am reusit sa dau de ei.

 

Are cineva mai multe informatii in domeniul asta si ma poate cu alegerea unui model sau cu alte sfaturi sau solutii care sa nu sara calul dpdv financiar ?

 

Vreau suspensii fata enduro !

 

Alex.

 

nu e bine sa fie furca soft si shockul hard ... motoreta va fi dezechilibrata!

asta ar insemna sa schimbi arcurile fatza -spate = 250 dolari + transport

 

dar :

 

1. cate kg ai?

2.cand au fost revizuite suspensiile ultima data (fata/spate)?

3.cat de agresiv mergi? in ce conditii? cate clicuri are compresia?rebound?

4.presiune azot in shock ai verificat?

5.bucsele si rulmentii din progresiv sunt ok?

6. honda cr250 din ce an?

 

personal nu as schimba arcurile,

dar as incepe cu schimbat consumabilele in furca si shock: ulei, simeringuri, bucse, rulmenti

dupa care "revalving".

 

parerea mea!

 

 

http://suspensiontuninghelp.moonfruit.com/...ates/4513123163

 

 

Mesaj completat

nu e bine sa fie furca soft si shockul hard ... motoreta va fi dezechilibrata!

asta ar insemna sa schimbi arcurile fatza -spate = 250 dolari + transport

 

dar :

 

1. cate kg ai? SAG-ul l-ai verificat?

2.cand au fost revizuite suspensiile ultima data (fata/spate)?

3.cat de agresiv mergi? in ce conditii? cate clicuri are compresia?rebound?

4.presiune azot in shock ai verificat?

5.bucsele si rulmentii din progresiv sunt ok?

6. honda cr250 din ce an?

 

personal nu as schimba arcurile,

dar as incepe cu schimbat consumabilele in furca si shock: ulei, simeringuri, bucse, rulmenti

dupa care "revalving", arcuri...

 

parerea mea!

 

 

http://suspensiontuninghelp.moonfruit.com/...ates/4513123163

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar :

 

1. cate kg ai?

2.cand au fost revizuite suspensiile ultima data (fata/spate)?

3.cat de agresiv mergi? in ce conditii? cate clicuri are compresia?rebound?

4.presiune azot in shock ai verificat?

5.bucsele si rulmentii din progresiv sunt ok?

6. honda cr250 din ce an?

 

personal nu as schimba arcurile,

dar as incepe cu schimbat consumabilele in furca si shock: ulei, simeringuri, bucse, rulmenti

dupa care "revalving".

 

parerea mea!

 

 

http://suspensiontuninghelp.moonfruit.com/...ates/4513123163

 

 

Mesaj completat

Bine spus.

Oricum asa cum vin ele standard sunt ok pentru un rider ce se da in still Hobby (cam ca 80-90% dintre noi).

Pentru cei ce depasesc 120-130kg probabil ca este necesara schimbarea arcurilor, altfel nu cred.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva mai multe informatii in domeniul asta si ma poate cu alegerea unui model sau cu alte sfaturi sau solutii care sa nu sara calul dpdv financiar ?

 

Vreau suspensii fata enduro !

 

Alex.

 

Am eu tot ce trebuie, pot sa-ti fac fata cum vrei, insa ar trebui si spatele imperecheat. Este foarte important balansul fata-spate. De multe ori pilotii cred ca e fata de vina si de fapt e problema cu spatele. Dupa un tuning cum trebuie la spate o sa cistigi aderenta de nu o sa-ti vina sa crezi.

 

 

Cine face "revalving" la noi si cam cat ar costa operatiunea?

 

Fac eu revalving. Pretul e mai avantajos decit trimis afara. Daca poti sa faci sa ne intilnim pot sa-ti fac suspesia exact pe tine, asa ar fi ideal. Daca vrei pt Cr250 din '99 ca vad acest moto il ai, e destul de dificil altfel pt ca are cadrul de aluminiu ff rigid (Honda era inca la inceputul dezvoltarii acestui tip de cadru) si asta e o mare parte a problemei cu ruptul miinilor. Pm daca te intereseaza

Editat de floo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am eu tot ce trebuie, pot sa-ti fac fata cum vrei, insa ar trebui si spatele imperecheat. Este foarte important balansul fata-spate. De multe ori pilotii cred ca e fata de vina si de fapt e problema cu spatele. Dupa un tuning cum trebuie la spate o sa cistigi aderenta de nu o sa-ti vina sa crezi.

 

Fac eu revalving. Pretul e mai avantajos decit trimis afara. Daca poti sa faci sa ne intilnim pot sa-ti fac suspesia exact pe tine, asa ar fi ideal. Daca vrei pt Cr250 din '99 ca vad acest moto il ai, e destul de dificil altfel pt ca are cadrul de aluminiu ff rigid (Honda era inca la inceputul dezvoltarii acestui tip de cadru) si asta e o mare parte a problemei cu ruptul miinilor. Pm daca te intereseaza

 

 

de la floo am invatat multe despre suspensii si nu numai! are timpul si sculele necesare - va recomand sa incercati

 

bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Salut.Weekendul trecut m-am dat pe un traseu de motocross si am vazut ca la sarituri la aceiasi viteza pe mine ma arunca mai tare in sus decat pe altii.Cred ca rebound-ul e prea tare dar nu stiu care fata? spatele? si nu stiu care e surubul de rebound si care e pentru compression si cum se seteaza il dau la maxim spre soft sau spre hard si apoi incep sa numar click-urile?Daca poate cineva sa ma ajute cu niste raspunsuri.Ms.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.Weekendul trecut m-am dat pe un traseu de motocross si am vazut ca la sarituri la aceiasi viteza pe mine ma arunca mai tare in sus decat pe altii.Cred ca rebound-ul e prea tare dar nu stiu care fata? spatele? si nu stiu care e surubul de rebound si care e pentru compression si cum se seteaza il dau la maxim spre soft sau spre hard si apoi incep sa numar click-urile?Daca poate cineva sa ma ajute cu niste raspunsuri.Ms.

 

Incearca sa vezi in manualul motoretei unde sunt srew-urile pt compresie si pt revenire. Si, de ce vrei sa reglezi WR-ul pt sarituri? Pt asta e YZ.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca sa vezi in manualul motoretei unde sunt srew-urile pt compresie si pt revenire. Si, de ce vrei sa reglezi WR-ul pt sarituri? Pt asta e YZ.

 

Am cautat in carte si nu am gasit...nu vreau sa il reglez pentru sarituri dar reboundul e prea mare si nu stiu de unde il reglez.La suspensia fata cred ca compression-ul e prea mare ca ma cam dor mainile si vreau sa le fac mai moi dar nu stiu cum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cautat in carte si nu am gasit...nu vreau sa il reglez pentru sarituri dar reboundul e prea mare si nu stiu de unde il reglez.La suspensia fata cred ca compression-ul e prea mare ca ma cam dor mainile si vreau sa le fac mai moi dar nu stiu cum.

 

In fata compresia se regleaza de jos iar revenirea de sus. In spate nu stiu cum e la Kabaya dar la WP compresia se regleaza de sus iar revenirea de jos. Ca sa nu te mai doara mainile incearca sa ti coatele sus si antebratele in linie cu telescoapele. Nu cum le tin eu in poza din avatar :rose:

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...