uzunu Postat Februarie 9, 2010 Share Postat Februarie 9, 2010 (editat) BMW. Pe asfalt, pe circuit sau chiar... pe gheata. Editat Februarie 9, 2010 de uzunu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 9, 2010 Share Postat Februarie 9, 2010 Mama, ce geniu esti . Pe bune acum, crezi ca noi nu stiam cum arata BMW-urile? oricand te ajut cu placere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani31 Postat Februarie 11, 2010 Autor Share Postat Februarie 11, 2010 edit2: la 20 mii sa-mi spui si mie de unde o cumpar la anul, ca o iau cu ochii inchisi poate in 2010 cand o sa fabrice mai mult de 1000. in sfarsit se stie un pret pt ea: aproximativ 15 500 Euro cu TVA inclus fara optionale Ai luat-o? Sau n-ai clipit inca? Iti mai raman si bani de optionale+ benzina fata de estimarea initiala Pretul este intr-adevar excelent pentru un motor care da 3 secunde pe tur Fireblade-ului. Ma gandesc extrem de serios dar cand treci de la dorinta la a scoate banu lucrurile se complica intotdeauna . As putea sa fac un efort si sa intru la un leasing, dar am deja doua motoare si prefer sa vand unul si sa strang cash diferenta, care ar fi substantiala. In plus, ceva in sufletul meu imi spune ca un 600 imi e de ajuns. Mai vad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Februarie 14, 2010 Share Postat Februarie 14, 2010 Pretul este intr-adevar excelent pentru un motor care da 3 secunde pe tur Fireblade-ului. Da 3 sec pe tur Fireblade-ului, in versiune pre-production (sper ca va ramane 100% la fel cu versiunea de productie). Ca BMW e mai dotat din fabrica decat Blade-ul, e deja evident: suspensii mai bune, frane mai bune, motor mai puternic (in ture inalte). Nu stiu cat de mult conteaza asta pentru un motociclist de strada. Cine isi ia superbike strict pentru circuit, si-l ia probabil pentru a intra in niste competitii si nu-l lasa stock. Castigul e ca nu va mai trebui sa investeasca la fel de multi bani ca intr-un Blade, pentru a avea acelasi nivel de performanta si asta daca vorbim de competitii unde nu se permit prea multe modificari. Daca e chiar asa de bun S 1000 RR astept sa vad si niste rezultate (si nu vorbesc de SBK). Oricum, e clar ca BMW vrea sa loveasca puternic in concurenta japoneza si nu se joaca. Asta nu poate fi decat pozitiv pentru noi, ca vom avea parte de produse si mai bune. Sper ca Honda sa raspunda pe masura cu noul Fireblade in 2011. Mesaj completat Si nu in ultimul rand, as vrea sa vad niste comparative serioase din care sa reiasa ca S 1000RR e mai rapid cu 3sec pe tur, nu asa ca a declarat nu stiu ce instructor mos de nu stiu unde. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi_kake Postat Februarie 14, 2010 Share Postat Februarie 14, 2010 Japonezii au tot timpul tehnologia de anul urmator, daca nu mai bine... Cum bine zicea cineva mai sus, au un bagaj de experienta mult prea greu ca sa poata BMW sa il egaleze asa usor. DAca sunt bazati, sa intre direct in MotoGP !! Asteapta noul Fireblade si daca nu i-o lasa pe bavarezi cu 3...+inca 3 sec. pe tur mare minune !!! Pistoale cu apa gasesti si in librarii ! Nimic de zis, e scula de motor, dar parca prea au dat cu bata in balta. Oricum sa crezi in reviste = sa crezi in Mos Craciun. E cu 3 sec inainte, ok, dar cine poate spune ca ca dupa inca 2 tururi nu ii sare ...lantu' ..e vorba si de fiabilitatea din cursa . Si cu farurile, daca nu le faceau asimetrice...iesea YAMAHA ! Vom vedea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Februarie 14, 2010 Share Postat Februarie 14, 2010 (editat) Pilotul de pe BMW a fost cu minim 2 secunde mai rapid decat cel de pe RR. Au inceput sa apara review-urile celor care s-au urcat pe S1000 si desi multe sunt pozitive, mai exista si exceptii: http://www.r1-forum.com/forums/showthread.php?t=283393 Este interesant ce spune de TC. Per total, este foarte bine ca BMW-ul a venit cu aceasta motocicleta. O sa-i sileasca pe japonezi sa-si imbunatateasca ofertele Editat Februarie 14, 2010 de Zircon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Februarie 14, 2010 Share Postat Februarie 14, 2010 Japonezii au tot timpul tehnologia de anul urmator, daca nu mai bine...Cum bine zicea cineva mai sus, au un bagaj de experienta mult prea greu ca sa poata BMW sa il egaleze asa usor. DAca sunt bazati, sa intre direct in MotoGP !! Asteapta noul Fireblade si daca nu i-o lasa pe bavarezi cu 3...+inca 3 sec. pe tur mare minune !!! Pistoale cu apa gasesti si in librarii ! Nimic de zis, e scula de motor, dar parca prea au dat cu bata in balta. Oricum sa crezi in reviste = sa crezi in Mos Craciun. E cu 3 sec inainte, ok, dar cine poate spune ca ca dupa inca 2 tururi nu ii sare ...lantu' ..e vorba si de fiabilitatea din cursa . Si cu farurile, daca nu le faceau asimetrice...iesea YAMAHA ! Vom vedea. S1000 RR mai are pana sa-si demonstreze calitatile. Cumparatorului din viata de zi cu zi nu ii folosesc cele 3 secunde in minus(pe circuit) mai mult decat intr-o discutie cu pretenii la o bere. In viata de zi cu zi,manevrabilitatea, durabilitatea si nu numai primeaza si cum BMW sunt preacunoscuti ca fac motoare pe care le revizuiesc in timp... Am prieteni care au 1000RR 2008 si sunt f multumiti de el,personal am incercat si eu unu si pot sa spun ca e prima alegere in cazul in care am ocazia sa-mi iau un miar nou. Cele 3 secunde in minus nu ma incanta cu nimic,in mana unui pilot "average" nu valoreaza 3 lei. Au ridicat stacheta? Da ,dar mai au de demonstrat ca pot sa o tina acolo! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Februarie 14, 2010 Share Postat Februarie 14, 2010 Da, si eu am auzit de unul, baiazid pe numele lui, tare multumit de CBR 1000RR 2008: http://baiazid-cbr1000rr.blogspot.com/ Din nefericire problemele la 2008-2009 RR nu sunt o gluma, in SUA au ajuns sa le vanda pe bani putini numai sa scape de ele. Desi aparent offtopic, povestea CBR 1000RR care mananca ulei (cca. 50% din ele o fac) este cea mai buna dovada ca sh!t happens. Sper pentru viitorii posesori ca BMW-ul acesta nu va avea probleme, nu de alta dar garantia la ei este o gluma proasta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Februarie 14, 2010 Share Postat Februarie 14, 2010 Un lucru e sigur. S 1000 RR e cel mai sigur superbike de pe piata. Si cel mai puternic. Si, dupa cum se aude, cel mai usor de condus. Combinatie castigatoare din punctul meu de vedere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi_kake Postat Februarie 14, 2010 Share Postat Februarie 14, 2010 Un lucru e sigur. S 1000 RR e cel mai sigur superbike de pe piata. Si cel mai puternic. Si, dupa cum se aude, cel mai usor de condus. Combinatie castigatoare din punctul meu de vedere. Cel mai sigur ss, unde, cand, si cum ??????? Si pe la ce viteza? Si cine o piloteaza? Si pe ce vreme? Si treziti-va ca e dimineata! Si miroase a japoneza cu sigla de BMW! si nu mai credeti tot ce scrie in reviste! Si o sa-i bata la poponeata pe aia din WSBK ! Si o sa planga HAGA ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Februarie 14, 2010 Share Postat Februarie 14, 2010 Da, si eu am auzit de unul, baiazid pe numele lui, tare multumit de CBR 1000RR 2008: http://baiazid-cbr1000rr.blogspot.com/ Din nefericire problemele la 2008-2009 RR nu sunt o gluma, in SUA au ajuns sa le vanda pe bani putini numai sa scape de ele. Desi aparent offtopic, povestea CBR 1000RR care mananca ulei (cca. 50% din ele o fac) este cea mai buna dovada ca sh!t happens. Sper pentru viitorii posesori ca BMW-ul acesta nu va avea probleme, nu de alta dar garantia la ei este o gluma proasta. Din pacate nu imi voi mai lua vreodata honda la cum am fost tratat de reprezentanta australiana honda. Minteau si uitau ce minteau. Mai ales prin sugerarea uleiului 10w30 la temperaturi > 35C afara. Se facea apa si aruncai motorul la gunoi dupa 20.000km. Exact cand iesea din garantie. Nu mai zic ca daca nu puneai ulei Honda erai in probleme cu garantia. I-am intrebat daca am Suzuki trebuie ulei Suzuki?. Ei au zis da )))))))))) Suntem pe economie de consum, nimic calitativ. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Februarie 15, 2010 Share Postat Februarie 15, 2010 Da, si eu am auzit de unul, baiazid pe numele lui, tare multumit de CBR 1000RR 2008: http://baiazid-cbr1000rr.blogspot.com/ Din nefericire problemele la 2008-2009 RR nu sunt o gluma, in SUA au ajuns sa le vanda pe bani putini numai sa scape de ele. Desi aparent offtopic, povestea CBR 1000RR care mananca ulei (cca. 50% din ele o fac) este cea mai buna dovada ca sh!t happens. Sper pentru viitorii posesori ca BMW-ul acesta nu va avea probleme, nu de alta dar garantia la ei este o gluma proasta. Bmw a inventat nume pt fenomene "normale" ce apar la motocicletele BMW,surging,stalling,bla bla. Oare asa fac in general,intai gasesc un nume pompos dupa incearca sa gaseasca o rezolvare? E normal ca un motor de 17000 eu sa se opreasca, sa se tureze sau sa refuze sa porneasca cand ti-e lumea mai draga? Sa nu ridicam totusi S1000RR pe un piedestal inca...Mai avem timp sa aruncam in mocirla vesnicele japoneze. De italiene nici nu mai vb avand in vedere ca in Romania sunt "cah" din start,ca asa e la noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Februarie 15, 2010 Share Postat Februarie 15, 2010 Sa nu ridicam totusi S1000RR pe un piedestal inca...Mai avem timp sa aruncam in mocirla vesnicele japoneze. De italiene nici nu mai vb avand in vedere ca in Romania sunt "cah" din start,ca asa e la noi. Era cat pe ce sa cumpar unul, dar am zis sa mai astept un an/doi sa vad: review-s, recalls, probleme... etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Februarie 15, 2010 Share Postat Februarie 15, 2010 Un lucru e sigur. S 1000 RR e cel mai sigur superbike de pe piata. Si cel mai puternic. Si, dupa cum se aude, cel mai usor de condus. Combinatie castigatoare din punctul meu de vedere. Si mie mi-a lasat impresia asta. DTC, Wheelie Control si ABS plus harti de putere selectabile, ar trebui sa faca superbike-ul asta foarte user friendly chiar si pentru cei mai putin experimentati. Pacat ca tipul de mai jos a acuzat ca wheelie control nu merge prea stralucit in modul Race. "In "race" mode the engine shuts down as soon as the front wheel leaves the ground, which slams the front down. Then the engine kicks in again and bingo front wheel in the air again and the engine shuts down again. So in "race" mode full throttle is useless in 1. and 2. gear." Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Februarie 15, 2010 Share Postat Februarie 15, 2010 Trist este ca tocmai acest "user friendly" face S1000 periculos. E usor sa te crezi zeu cand ai sub tine o tona de electronica care sa-ti compenseze greselile. Problema e ca erorile umane, la fel ca si imbecilitatile speciei noastre, sunt infinite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Februarie 16, 2010 Share Postat Februarie 16, 2010 S1000RR vs Fireblade http://translate.google.com/translate?js=y...sl=de&tl=en Mesaj completat Am sa comentez eu putin concluziile testului Motorrad ca vad ca nu a sarit nimeni. Per ansamblu, este de remarcat faptul ca nemtii nu au tras concluzia ca S1000RR e mult mai bun ca Fireblade-ul, fata de testerul din linkul de mai sus. Locul 1: BMW S 1000 RR Although BMW had with the long development of the Japanese good originals - as a newcomer to beat them at their own ground, deserves respect. Locul 2: Honda Fireblade Second Place, First Loser? The Fireblade is still a great bike, which had to bow down only slightly to an even better one. Mesaj completat Motor Suspensie Everyday BiKE Security Costuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Februarie 20, 2010 Share Postat Februarie 20, 2010 BMW tocmai a scos o nota de service in care cere limitarea motorului la 9000 RPM in primii 500km. Prin ECU reflash. Si dupa 500km urmeaza al doilea reflash, care scoate limitarea Se pare ca cei care faceau rodajul mai brutal sau direct pe dyno vor avea o mica problema. http://www.slideshare.net/guestd00407b2/s1...r-b-r-e-a-k-i-n Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Februarie 21, 2010 Share Postat Februarie 21, 2010 Din cate stiu, toti producatorii, fie auto sau moto, precizeaza o limita de rpm in rodaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Februarie 21, 2010 Share Postat Februarie 21, 2010 In toate manualele scrie sa nu depasesti turatia X pentru perioade prelungite. Asta nu inseamna sa nu o faci niciodata. Oricum, s-ar putea sa fie fake. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Februarie 22, 2010 Share Postat Februarie 22, 2010 Informatie neoficiala, dar din sursa 100% sigura. Sambata asta sau cea viitoare Automobile Bavaria va prezenta oficial S1000RR. De asemenea, mobra asta va fi si la test drive (alaturi de noile 1200 GS si RT) cateva saptamani mai tarziu cand BMW va lansa sezonul, la fel ca anul trecut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Februarie 22, 2010 Share Postat Februarie 22, 2010 partea faina e ca ptr 500€ pe an ai asigurare pentru a te da in pista din cate am inteles asigura orice componenta racing din catalogul original bmw ..evident piesele costa dar asigurarea asta e belea sunt curios daca in TM se poate proba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Februarie 23, 2010 Share Postat Februarie 23, 2010 BMW e tare in propaganda dar cand e vb sa dovedeasca cate ceva in competitiile internationale ,mai nimic,zero barat...chit ca-i vb de 4 sau 2 roti anduranta le mans ,dakar ,f1 ,dtm - fiasco total Totusi ,feedback-ul despr. acest S1000 rr este destul de pozitiv .............,au avut timp aprox 10 ani sa spioneze concurenta ...Abia astept sa citesc peste 1-2 ani despre acest motor pe forumurile de specialitate Bmw e Bmw -se stie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Februarie 23, 2010 Share Postat Februarie 23, 2010 BMW e tare in propaganda dar cand e vb sa dovedeasca cate ceva in competitiile internationale ,mai nimic,zero barat...chit ca-i vb de 4 sau 2 roti anduranta le mans ,dakar ,f1 ,dtm - fiasco total Totusi ,feedback-ul despr. acest S1000 rr este destul de pozitiv .............,au avut timp aprox 10 ani sa spioneze concurenta ...Abia astept sa citesc peste 1-2 ani despre acest motor pe forumurile de specialitate Bmw e Bmw -se stie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Februarie 23, 2010 Share Postat Februarie 23, 2010 anul asta vor concura in WSTK 1000 cu un pilot pe care Aprilia a facut prostia sa il piarda ..Ayrton Badovini ..e posibil sa castige campionatul mondial sa vedeti surprize tipul e super tare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Februarie 24, 2010 Share Postat Februarie 24, 2010 Valve working on S1000RR. Imi place comentariul postului : Enjoy it guilt free, because it’s really science you’re watching here, not motor porn. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.