fesu' Postat Septembrie 19, 2012 Share Postat Septembrie 19, 2012 Sper ca nu faci greseala sa-ti iei Aprc nou, nu? de ce ar fi o greseala? serios intreb... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Septembrie 19, 2012 Share Postat Septembrie 19, 2012 Spun greseala pentru ca nou este 22000, sau ceva apropiat, iar sh il gasesti de la 11000 in sus. Voila! http://suchen.mobile.de/motorrad-inserat/aprilia-rsv4-r-aprc-hersbruck/165827951.html?lang=de&pageNumber=2&__lp=30&scopeId=MB&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=1500&makeModelVariant1.modelDescription=Aprc&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.makeId=13900&makeModelVariant2.modelDescription=Rc8+R&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.makeId=3500&makeModelVariant3.modelDescription=S+1000+RR&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Motorbike&segment=Motorbike&ambitCountry=DE&negativeFeatures=EXPORT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Septembrie 19, 2012 Share Postat Septembrie 19, 2012 Hehe, a ajuns BMW-ul la aceeasi rata de depreciere ca o japoneza. Sa speram ca si celelalte produse BMW vor avea aceeasi soarta sa ca nu mai fie valoarea la revanzare un subiect de fala pentru posesori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 19, 2012 Share Postat Septembrie 19, 2012 Aprilia are cu vreo 25 cai la roata mai putin, plus ca preturile la piese second sint prohibitive. La BMW, deja se gasesc destule piese, si or sa scada, apar din ce in ce mai multe. Aprilia are o ciclistica ceva mai buna. Daca o pui pe jos, stai minim 1 luna jumate pina i-ti vin piesele, si asta-i valabil la mai toate modelele de la Aprilia. Totusi, treaba e probata, diferentza de putere intre Aprilia si S1000RR e fantastica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Septembrie 19, 2012 Share Postat Septembrie 19, 2012 16.500 noua. si avand in vedere ca o cumpar pe firma... http://cautare.mobile.ro/motocicleta-anunturi/aprilia-rsv4-factory-aprc-2012-sebes/162662825.html?useCase=SearchSession&__lp=1&scopeId=MB&sortOption.sortBy=creationTime&sortOption.sortOrder=DESCENDING&makeModelVariant1.makeId=1500&makeModelVariant1.modelDescription=rsv4&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Motorbike&segment=Motorbike&ambitCountry=RO&siteId=ROMANIA&negativeFeatures=EXPORT&lang=ro&pageNumber=1 Aprilia are cu vreo 25 cai la roata mai putin, plus ca preturile la piese second sint prohibitive. La BMW, deja se gasesc destule piese, si or sa scada, apar din ce in ce mai multe. Aprilia are o ciclistica ceva mai buna. Daca o pui pe jos, stai minim 1 luna jumate pina i-ti vin piesele, si asta-i valabil la mai toate modelele de la Aprilia. Totusi, treaba e probata, diferentza de putere intre Aprilia si S1000RR e fantastica. o iau pentru distractia mea, prefer o ciclistica mai buna decat cei 25 de cai pe strada. plus mici incursiuni pe amckart/selena. in plus are launch control, la liniutze bag mana-n foc ca sunt extrem de putini piloti care sa castige pe 400 de m pe bmw fata de aprilia. si chiar daca as cauta neaparat sa am cei 25 de cai in plus exista oricand remapare, pc v, evacuari si admisii pe masura. si castig si caii "pierduti". dar rsv-ul are cuplul mai bun in ture medii oricum asa ca ma cam doare-n basca de caii de sus ca n-o iau sa ma dau in linie dreapta. iar de piese ce sa spun? te contrazic. maxim 2 saptamani orice piesa. mai am 2 rsv-uri si stiu ce vorbesc, trebuie doar sa stii de unde sa cumperi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Septembrie 19, 2012 Share Postat Septembrie 19, 2012 Da, la 13000 e alta poveste. Ma intreb totusi cum reusesc importatorii de la noi sa aduca, din Germania, cu 16000 o mobra care aici e la dealer aproape 22000 eu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Septembrie 19, 2012 Share Postat Septembrie 19, 2012 peseu: 177 de cai la roata. ma indoiesc sa aiba bmw-ul 202 http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?220143-My-dyno-run-%28APRC%29/page2 Da, la 13000 e alta poveste. Ma intreb totusi cum reusesc importatorii de la noi sa aduca, din Germania, cu 16000 o mobra care aici e la dealer aproape 22000 eu? poate au nemtii taxe mai mari pentru moto, n-am idee. dar sunt in ue, ce taxe? poate au nemtii putere mai mare de cumparare si evident si preturile sunt pe masura? nu stiu, cert e ca daca aveam 22.000 mai strangeam putin si ma orientam spre ducati pani... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 19, 2012 Share Postat Septembrie 19, 2012 peseu: 177 de cai la roata. ma indoiesc sa aiba bmw-ul 202 http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?220143-My-dyno-run-%28APRC%29/page2 poate au nemtii taxe mai mari pentru moto, n-am idee. dar sunt in ue, ce taxe? poate au nemtii putere mai mare de cumparare si evident si preturile sunt pe masura? nu stiu, cert e ca daca aveam 22.000 mai strangeam putin si ma orientam spre ducati pani... Aici e pacaleala, stock, nici o aprilie nu are 177. Au maxim 158 cai la roata. E verificat la apriliile RSV4 din ROSBK, au fost in total 3 la numar. BMW are in jur de 183cai, tot stock, ZX10 2012 176cai. Nu incerc sa te fac sa te razgindesti, mai intreaba si tu pe cei ce au RSV4, aici in RO, si care s-au duelat la Slovakiaring cu BMW-uri.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Septembrie 19, 2012 Share Postat Septembrie 19, 2012 intr-adevar, avea un sistem full akrapovic cea cu 177 de cai, in rest nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Biraid Postat Septembrie 19, 2012 Share Postat Septembrie 19, 2012 (editat) 181 are Bembeu Adriane, orice motocicleta mare o chinui in orase aglomerate, insa ai placeri nebanuite P.S: Fesule, buna alegere, insa vreau sa intreb cum e cu pozitia. Amortesc mainile? Stai lungit si chinuit? Editat Septembrie 19, 2012 de Biraid Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Septembrie 19, 2012 Share Postat Septembrie 19, 2012 181 are Bembeu Adriane, orice motocicleta mare o chinui in orase aglomerate, insa ai placeri nebanuite P.S: Fesule, buna alegere, insa vreau sa intreb cum e cu pozitia. Amortesc mainile? Stai lungit si chinuit? stai destul de culcat si in maini dar nu lungit. eu m-am dat 150 de km cu una si ma resimteam un pic. dar banuiesc ca daca vrei drumuri lungi te obisnuiesti, cum m-am obisnuit si pe mille si am facut gl-oradea intr-o zi. trebuie totusi sa recunosc ca mille este cel mai confortabil superbike (ma rog, intelegi tu) pe care l-am condus pana acum. oricum, eu o iau ca pe o jucarie, sa-mi fac un moft, o dambla. daca nu ma descurc cu ea la drumuri lungi oricum am mille pentru asa ceva ce mi-a placut ffff.mult la 4 a fost marimea ei. chiar zici ca e de 250, chestie pe care nu o credeam cand am vazut review-urile ei. ah, uitasem: mie nu mi-au amortit mainile, in schimb imi simteam gatul, mai exact osul ala de la coloana, am uitat cum ii spune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Biraid Postat Septembrie 19, 2012 Share Postat Septembrie 19, 2012 Citisem si eu review-uri cum c-ar fi asa micuta si nu puteam sa cred La fel pot spune si de s1000rr, e lunguiata si ingusta, iar ca si greutate o incadrez pe undeva la clasa de 600, pozitia seamana mult cu cea a fostului meu r6, destul de chinuita, killer pentru maini Un mare minus, se supraincalzeste in draci Sa-mi dai, te rog, un semn dupa achizitie, as vrea si eu s-o vad cum arata prastia in realitate, sunt foarte curioasa de ce-au reusit sa faca. Raman recunoscatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Septembrie 19, 2012 Share Postat Septembrie 19, 2012 fesu' da RC8 nu-ti starneste curiozitatea? ba da dar n-am avut ocazia sa il conduc. oricum, imi place ideea de v4 Citisem si eu review-uri cum c-ar fi asa micuta si nu puteam sa cred La fel pot spune si de s1000rr, e lunguiata si ingusta, iar ca si greutate o incadrez pe undeva la clasa de 600, pozitia seamana mult cu cea a fostului meu r6, destul de chinuita, killer pentru maini Un mare minus, se supraincalzeste in draci Sa-mi dai, te rog, un semn dupa achizitie, as vrea si eu s-o vad cum arata prastia in realitate, sunt foarte curioasa de ce-au reusit sa faca. Raman recunoscatoare. si mille e ingusta si usoara, 180 de kile la gol, cand de urci pe un 4l 600 te intrebi pe ce tanc te-ai urcat . ei, rsv4 e si mai mica. de supraincalzit nu stiu ce sa spun, prea putin am mers in oras, cred ca maxim 5 km, afara n-are treaba. rezervorul e cam mic in schimb, consumul la mers oarecum racing afara e 8-10 si rezervorul are 17 litri deci nu faci 200 de km cu el decat daca mergi incet. consumul minim nu-l stiu. maxim proprietarul a spus ca i-a luat 15. aici am zis ca e mic copil fata de mille al meu, eu am reusit un record de 15.7 iti dau un semn, nu-i bai. eu unul sunt ca un copil ce asteapta dimineata de craciun p.s. uite cum am reusit sa facem un topic despre rsv4 din unul pentru bmw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Septembrie 19, 2012 Share Postat Septembrie 19, 2012 S1000RR e mic dar incapi pe el, e bine gandita pozitia de condus. Si daca incap eu la 1,90 si 110kg cred ca incape cam toata lumea! Aprilia mi se pare si mai mica si in toate review-urile e data ca fiind cea mai inghesuita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Biraid Postat Septembrie 19, 2012 Share Postat Septembrie 19, 2012 si mille e ingusta si usoara, 180 de kile la gol, cand de urci pe un 4l 600 te intrebi pe ce tanc te-ai urcat. ei, rsv4 e si mai mica. de supraincalzit nu stiu ce sa spun, prea putin am mers in oras, cred ca maxim 5 km, afara n-are treaba. rezervorul e cam mic in schimb, consumul la mers oarecum racing afara e 8-10 si rezervorul are 17 litri deci nu faci 200 de km cu el decat daca mergi incet. consumul minim nu-l stiu. maxim proprietarul a spus ca i-a luat 15. aici am zis ca e mic copil fata de mille al meu, eu am reusit un record de 15.7 iti dau un semn, nu-i bai. eu unul sunt ca un copil ce asteapta dimineata de craciun p.s. uite cum am reusit sa facem un topic despre rsv4 din unul pentru bmw Mintea mea nu poate procesa cum poate fi mai mica E dincolo de limitele mele de intelegere, oricum, dupa aventura bmw, cand urc pe un 600 4l, stau si ma intreb de ce or mai exista asa motorete. Brusc m-am trecut pe lista ta de cadouri, vreau sa vad minunea. Cand ajunge? Gata, lasam topicul pentru bmw. Btw, are niste frane, toata admiratia. Mi-as pune Brembo si la Pegasul meu. Iar cablaraia cum e bagata pe sub fier, au facut o treaba de toata frumusetea. Ma gandesc sa las Honda pentru Bmw, acum depinde ce-mi arati, fesule Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Septembrie 19, 2012 Share Postat Septembrie 19, 2012 Pentru propuneri si intalniri aveti o rubrica destinata, cu 2-3 paragrafe mai sus. :crack: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Septembrie 19, 2012 Share Postat Septembrie 19, 2012 fesule vezi ca are si Aurelian un rsv4 a zis ca e de pe alta planeta , a avut inainte gsx-r ,r1 , a fost tester pt rc8 , presupun ca daca era impresionat de ceva ramanea pe ele, a ales rsv4 si bine a facut frumoasa alegere oricum ne-ai "mintit" atata cu turboul ala incat acum nimeni nu te mai crede cand vine vb de rsv4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Septembrie 19, 2012 Share Postat Septembrie 19, 2012 turbo-ul ala e pe stand-by deocamdata, din pacate nu am timp. dar vine ea iarna am reusit sa sparg si o pereche de cuzineti pe acolo, distractie mare )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Septembrie 19, 2012 Share Postat Septembrie 19, 2012 "ce mishto ce tare ce plm vb cu tarfele alea ingrozitoare " Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Septembrie 20, 2012 Share Postat Septembrie 20, 2012 Iaca inca un filmuletz cu HP4: http://www.motorcycle-usa.com/1508/Motorcycle-Video/2013-BMW-S1000RR-HP4-First-Ride-Video.aspx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaRM Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 Am testat si eu in week-end un S1000RR. Am fost incantat de experienta. Putere mare, destul de controlabila, frane incredibil de bune. Un singur punct slab: intra foarte repede in voblaj, pe acceleratie mai agresiva. Poate se rezolva din reglajul amortizorului de ghidon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihailucian Postat Martie 24, 2013 Share Postat Martie 24, 2013 Super motor ....pt mine este perfecta, are tot ce imi doresc....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Aprilie 30, 2013 Share Postat Aprilie 30, 2013 Vrea cineva sa isi asorteze o casca BMW Sport décor Sparc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SBN Postat Mai 1, 2013 Share Postat Mai 1, 2013 Super motor ....pt mine este perfecta, are tot ce imi doresc....... Norocosule Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Mai 18, 2013 Share Postat Mai 18, 2013 Ce face un HP4 cu d-alde ZX14,Busa,K9,K5,etc: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.