Sari la conținut

BMW S1000 RR


dani31
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 572
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Aprilia are cu vreo 25 cai la roata mai putin, plus ca preturile la piese second sint prohibitive. La BMW, deja se gasesc destule piese, si or sa scada, apar din ce in ce mai multe. Aprilia are o ciclistica ceva mai buna. Daca o pui pe jos, stai minim 1 luna jumate pina i-ti vin piesele, si asta-i valabil la mai toate modelele de la Aprilia. Totusi, treaba e probata, diferentza de putere intre Aprilia si S1000RR e fantastica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

16.500 noua. si avand in vedere ca o cumpar pe firma... :)

 

http://cautare.mobile.ro/motocicleta-anunturi/aprilia-rsv4-factory-aprc-2012-sebes/162662825.html?useCase=SearchSession&__lp=1&scopeId=MB&sortOption.sortBy=creationTime&sortOption.sortOrder=DESCENDING&makeModelVariant1.makeId=1500&makeModelVariant1.modelDescription=rsv4&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Motorbike&segment=Motorbike&ambitCountry=RO&siteId=ROMANIA&negativeFeatures=EXPORT&lang=ro&pageNumber=1

 

Aprilia are cu vreo 25 cai la roata mai putin, plus ca preturile la piese second sint prohibitive. La BMW, deja se gasesc destule piese, si or sa scada, apar din ce in ce mai multe. Aprilia are o ciclistica ceva mai buna. Daca o pui pe jos, stai minim 1 luna jumate pina i-ti vin piesele, si asta-i valabil la mai toate modelele de la Aprilia. Totusi, treaba e probata, diferentza de putere intre Aprilia si S1000RR e fantastica.

 

 

o iau pentru distractia mea, prefer o ciclistica mai buna decat cei 25 de cai pe strada. plus mici incursiuni pe amckart/selena. in plus are launch control, la liniutze bag mana-n foc ca sunt extrem de putini piloti care sa castige pe 400 de m pe bmw fata de aprilia. si chiar daca as cauta neaparat sa am cei 25 de cai in plus exista oricand remapare, pc v, evacuari si admisii pe masura. si castig si caii "pierduti". dar rsv-ul are cuplul mai bun in ture medii oricum asa ca ma cam doare-n basca de caii de sus ca n-o iau sa ma dau in linie dreapta. iar de piese ce sa spun? te contrazic. maxim 2 saptamani orice piesa. mai am 2 rsv-uri si stiu ce vorbesc, trebuie doar sa stii de unde sa cumperi :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

peseu: 177 de cai la roata. ma indoiesc sa aiba bmw-ul 202 :)

 

http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?220143-My-dyno-run-%28APRC%29/page2

 

Da, la 13000 e alta poveste. Ma intreb totusi cum reusesc importatorii de la noi sa aduca, din Germania, cu 16000 o mobra care aici e la dealer aproape 22000 eu?

 

poate au nemtii taxe mai mari pentru moto, n-am idee. dar sunt in ue, ce taxe? poate au nemtii putere mai mare de cumparare si evident si preturile sunt pe masura? nu stiu, cert e ca daca aveam 22.000 mai strangeam putin si ma orientam spre ducati pani...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

peseu: 177 de cai la roata. ma indoiesc sa aiba bmw-ul 202 :)

 

http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?220143-My-dyno-run-%28APRC%29/page2

 

 

 

poate au nemtii taxe mai mari pentru moto, n-am idee. dar sunt in ue, ce taxe? poate au nemtii putere mai mare de cumparare si evident si preturile sunt pe masura? nu stiu, cert e ca daca aveam 22.000 mai strangeam putin si ma orientam spre ducati pani...

 

Aici e pacaleala, stock, nici o aprilie nu are 177. Au maxim 158 cai la roata. E verificat la apriliile RSV4 din ROSBK, au fost in total 3 la numar. BMW are in jur de 183cai, tot stock, ZX10 2012 176cai. Nu incerc sa te fac sa te razgindesti, mai intreaba si tu pe cei ce au RSV4, aici in RO, si care s-au duelat la Slovakiaring cu BMW-uri..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

181 are Bembeu :)

Adriane, orice motocicleta mare o chinui in orase aglomerate, insa ai placeri nebanuite :)

 

P.S: Fesule, buna alegere, insa vreau sa intreb cum e cu pozitia. Amortesc mainile? Stai lungit si chinuit?

Editat de Biraid
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

181 are Bembeu :)

Adriane, orice motocicleta mare o chinui in orase aglomerate, insa ai placeri nebanuite :)

 

P.S: Fesule, buna alegere, insa vreau sa intreb cum e cu pozitia. Amortesc mainile? Stai lungit si chinuit?

 

stai destul de culcat si in maini dar nu lungit. eu m-am dat 150 de km cu una si ma resimteam un pic. dar banuiesc ca daca vrei drumuri lungi te obisnuiesti, cum m-am obisnuit si pe mille si am facut gl-oradea intr-o zi. trebuie totusi sa recunosc ca mille este cel mai confortabil superbike (ma rog, intelegi tu) pe care l-am condus pana acum. oricum, eu o iau ca pe o jucarie, sa-mi fac un moft, o dambla. daca nu ma descurc cu ea la drumuri lungi oricum am mille pentru asa ceva :)

 

ce mi-a placut ffff.mult la 4 a fost marimea ei. chiar zici ca e de 250, chestie pe care nu o credeam cand am vazut review-urile ei.

 

ah, uitasem: mie nu mi-au amortit mainile, in schimb imi simteam gatul, mai exact osul ala de la coloana, am uitat cum ii spune :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Citisem si eu review-uri cum c-ar fi asa micuta si nu puteam sa cred :laugh:

La fel pot spune si de s1000rr, e lunguiata si ingusta, iar ca si greutate o incadrez pe undeva la clasa de 600, pozitia seamana mult cu cea a fostului meu r6, destul de chinuita, killer pentru maini :D

Un mare minus, se supraincalzeste in draci :)

 

Sa-mi dai, te rog, un semn dupa achizitie, as vrea si eu s-o vad cum arata prastia in realitate, sunt foarte curioasa de ce-au reusit sa faca. Raman recunoscatoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fesu' da RC8 nu-ti starneste curiozitatea?

 

ba da dar n-am avut ocazia sa il conduc. oricum, imi place ideea de v4

 

Citisem si eu review-uri cum c-ar fi asa micuta si nu puteam sa cred :laugh:

La fel pot spune si de s1000rr, e lunguiata si ingusta, iar ca si greutate o incadrez pe undeva la clasa de 600, pozitia seamana mult cu cea a fostului meu r6, destul de chinuita, killer pentru maini :D

Un mare minus, se supraincalzeste in draci

 

Sa-mi dai, te rog, un semn dupa achizitie, as vrea si eu s-o vad cum arata prastia in realitate, sunt foarte curioasa de ce-au reusit sa faca. Raman recunoscatoare.

 

si mille e ingusta si usoara, 180 de kile la gol, cand de urci pe un 4l 600 te intrebi pe ce tanc te-ai urcat :laugh:. ei, rsv4 e si mai mica. de supraincalzit nu stiu ce sa spun, prea putin am mers in oras, cred ca maxim 5 km, afara n-are treaba. rezervorul e cam mic in schimb, consumul la mers oarecum racing afara e 8-10 si rezervorul are 17 litri deci nu faci 200 de km cu el decat daca mergi incet. consumul minim nu-l stiu. :) maxim proprietarul a spus ca i-a luat 15. aici am zis ca e mic copil fata de mille al meu, eu am reusit un record de 15.7 :laugh:

 

iti dau un semn, nu-i bai. eu unul sunt ca un copil ce asteapta dimineata de craciun

 

p.s. uite cum am reusit sa facem un topic despre rsv4 din unul pentru bmw

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si mille e ingusta si usoara, 180 de kile la gol, cand de urci pe un 4l 600 te intrebi pe ce tanc te-ai urcat. ei, rsv4 e si mai mica. de supraincalzit nu stiu ce sa spun, prea putin am mers in oras, cred ca maxim 5 km, afara n-are treaba. rezervorul e cam mic in schimb, consumul la mers oarecum racing afara e 8-10 si rezervorul are 17 litri deci nu faci 200 de km cu el decat daca mergi incet. consumul minim nu-l stiu. maxim proprietarul a spus ca i-a luat 15. aici am zis ca e mic copil fata de mille al meu, eu am reusit un record de 15.7 :laugh:

 

iti dau un semn, nu-i bai. eu unul sunt ca un copil ce asteapta dimineata de craciun

 

p.s. uite cum am reusit sa facem un topic despre rsv4 din unul pentru bmw

Mintea mea nu poate procesa cum poate fi mai mica :laugh: E dincolo de limitele mele de intelegere, oricum, dupa aventura bmw, cand urc pe un 600 4l, stau si ma intreb de ce or mai exista asa motorete. :rusinica:

 

Brusc m-am trecut pe lista ta de cadouri, vreau sa vad minunea. Cand ajunge? :bounce:

 

Gata, lasam topicul pentru bmw.

Btw, are niste frane, toata admiratia. Mi-as pune Brembo si la Pegasul meu. Iar cablaraia cum e bagata pe sub fier, au facut o treaba de toata frumusetea. Ma gandesc sa las Honda pentru Bmw, acum depinde ce-mi arati, fesule :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fesule vezi ca are si Aurelian un rsv4 a zis ca e de pe alta planeta , a avut inainte gsx-r ,r1 , a fost tester pt rc8 , presupun ca daca era impresionat de ceva ramanea pe ele, a ales rsv4 si bine a facut

frumoasa alegere oricum

 

ne-ai "mintit" atata cu turboul ala incat acum nimeni nu te mai crede cand vine vb de rsv4 :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am testat si eu in week-end un S1000RR. Am fost incantat de experienta.

Putere mare, destul de controlabila, frane incredibil de bune.

Un singur punct slab: intra foarte repede in voblaj, pe acceleratie mai agresiva. Poate se rezolva din reglajul amortizorului de ghidon. :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 months later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...