Sari la conținut

Nah, Ca "mi-am Luat-o" Si Eu


Kosh
 Share

Postări Recomandate

Adevarata problema, in statutul de "victima" este faptul ca am subestimat o situatie, in cazul de fata, un viraj de dreapta.

Initial am crezut ca o iau, dupa care m-am panicat si am intrat pe frane prea mult.

Trebuia sa aplec motocicleta mai mult.

 

Asta este, o cazatura de asta e bine venita... "iti mai cad gradele de pe umeri".

 

Am deschis acest topic doar pentru a scoate in evidenta importanta echipamentului intr-o situatie uzuala.

Am plecat la plimbare, nu la concurs.

Nu aveam nimic de dovedit nimanui, prin urmare nu am mers tare.

Nu mi-am luat aceasta motocicleta pentru terasa, ci mi-am indeplinit un vis vechi de 8 ani.

Si daca eram pe un 125, pateam la fel.

Nu imi aduc aminte de ce nu am franat mai din timp, poate mi s-a parut ca, "colegul" din spate e prea aproape si n-am vrut sa-l pun in dificultate. Nu-mi amintesc exact...

Cert este ca, de cate ori am mers singur, nu mi s-a intamplat asa ceva.

Intodeauna iau un viraj cu o viteza mai mica decat cred eu ca pot sa-l iau.

 

Nu aveam 200km/h... daca aveam 90, nu am incercat sa fac acrobatii, nu m-a surprins motocicleta.

Motocicleta de fata, o cunosc destul de binisor: e si cuminte, e si criminala. Stiu "cei poate pielea", si, prin urmare, nu am plecat niciodata neechipat indiferent de distanta, scopul calatoriei sau caldura de afara.

 

Sunt genul de "pilot" care NU SARE 60 in oras, care nu se baga in depasire daca am masina in fata, chiar daca "e loc", care nu se baga printre masini daca am un feeling ciudat, sau mi se pare mie ceva suspect.

 

Ma rog, vorbele sunt fara rost.

 

Ce vreau sa se inteleaga, in situatia de fata, sunt urmatoarele:

 

1. Nu m-a surprins motocicleta, ci o situatie.

2. Purtarea echipamentului m-a salvat dintr-un eveniment care ma putea transforma intr-o leguma.

 

 

PS: ar trebui sa ies din Bucuresti mai des...

Editat de Kosh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 94
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

@categoria"A" - esti cam bagacios...si faci comentarii aiurea in majoritatea posturilor.

Acum eu cred doua lucruri...ori vrei sa strangi multe multe posturi....ori esti tare plictisit...invata sa citesti si sa respecti incepatorii(daca aici pe forum nu o faci nu stiu ce si cum faci daca ati sta fata in fata)...daca tu esti as lasa-ne pe noi sa invatam...pe pielea noastra

 

Am aflat cine e, ca nu mai puteam. Astfel, ''categoria A'' nu are de fapt categoria a si o sa-l pleznesc o data usor peste ceafa. Este unul d-ala care viseaza ca este mare motociclist. Si da se simte mandru cand vede cum ii cresc posturile. Deci sa fie clar categoria a nu are motor si nici carnet pt moto, un pustan coclit care stie numai sa-si bata joc, un copil care n-are ce face pana la inceperea scolii... plm...

Editat de tudor@manowar.ro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Important e ca esti sanatos. Felicitari ptr purtarea echipamentului. Ma uitam la pozele cu casca si ma gandeam ce s-ar fi intmalat daca nu aveai casca. In motociclism se cade, asta e, important e sa fii constient de asta si sa incerci sa minimalizezi consecintele cat se poate de mult. Sanatate multa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa ce (te) repari, fugutza inapoi la locul faptei.

intri in curba cu o viteza sigura si "maresti" apoi in incremente de 3km/h pana ajungi si depasesti viteza cu care ai cazut.

confidenta in tine nu trebuie sa ti-o pierzi. e fatal.

parerea mea e ca ai intrat si-n panica.

exercitiul asta te scoate din starea asta.

totul e in cap.

greseala dupa mine nu este ca ai intrat in curba cu o viteza mare. aia i se intampla lui rossi. greseala cred ca a constat in faptul ca n-ai exersat suficient

 

drum bun

 

:D :D Cu conditia sa fie curba cu vizibilitate, si sa nu ai pe nimeni in jur.

 

Ai sa ajungi la cel putin dublul vitezei, dar nu merita sa incerci pe strada. Poate fi fatal.

 

Citeste niste carti despre pilotaj. Te vor ajuta foarte mult. Unii poate zic ca exagerez, dar o carte iti poate salva viata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mah hombre bine ca esti sanatos. Motorul vad ca n-are mari belele, echipamentul la fel. Nu mi-ai dat si mie un telefon ceva...

Si pe mine erau sa ma surprinda de-a lungul timpului cateva viraje si "culmea", toate in grup. Pana mi-am bagat picioarele si m-am dus mai in spatele plutonului, sa nu-mi fac griji ca X sta prea pe mine sau ca ma urc eu pe Y etc. Si asa merg in ce ritm ma simt eu bine si tot cu grupul sunt, dar scapi de cateva tensiuni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru incurajari.

 

Asa, for the record, mi-am adus aminte ce s-a intamplat:

 

Am depasit un pluton de peste 3 motociclete, avand viteza lejer 130km/h (poate chiar 140) cand m-a surprins curba.

De ce m-a surprins? Am astigmatism (imposibilitate de focalizare a detaliilor aflate la distanta) si nu purtam ochelarii (deh, nu intra ramele in casca).

Cand m-am trezit in curba, eram sigur ca nu pot s-o iau la viteza aceea, prin urmare am franat cu ambele roti mentinand motocicleta dreapta. In momentul in care roata fata a atins zona nisipoasa de pe marginea drumului (contrasens), am pierdut aderenta si m-am trezit pe jos.

 

Mi-am tras mainile pe langa corp si am bagat capul intre umeri si am zis ce-o fi o fi. Si bine ca n-a fost shant.

Viteza de impact, a fost undeva pe la 80-90 km, poate mai putin.

Efectele cazaturii au fost asa de mici asupra motocicletei pentru ca am iesit pe iarba de langa asfalt.

Am ales contrasensul deoarece nu aveam masina din fata. Mi-a fost teama sa nu cad in fata plutonului si sa iasa mai rau.

Rog pe cei care nu au motocicleta sa se abtina din a arunca remarci si afirmatii doar de dragul de a vorbi.

 

Acest accident se putea intampla cu orice tip de motocicleta.

 

Vreau doar sa se constientizeze faptul ca daca nu aveam echipament, e putin sus o beleam rau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

observ ca pantalonii scurti luati probabil de la raduspr, si-au indeplinit cu succes misiunea.(observ ca sunt buni si ca nu am facut o alegere proasta), iar tu- bine ca esti intreg. cit priveste casca e musai de schimbat. cred ca hjc-ul si-a facut si el pe deplin datoria, mai ales ca vad ca e polizata bine de tot chiar in crestetul capului(cum ai zgariat-o acolo, nu imi dau seama, de-ai dat peste cap. mamaaaaaaaaa). pastrata captuseala si luata alta la fel(parerea mea)

Editat de dsorinmihail
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand citesc ce mai patiti voi... imi dau seama cat de putin stiu eu sa merg pe motor chiar daca sunt constient de asta... cand esti pe el in linie dreapta e super simplu, mai greu pe viraje(asta am observat'o azi). Doar ce mi'am luat moto si de dimineata inainte sa ies cu ea in timp ce se incalzea motorul m'am jucat la rotita aia de la frana care regrelaza cursa manerului si franarea... ei si el fiind la 4 ... dupa ce m'am jucat eu l'am uitat la 2 , am plecat si pe la 50kmph am vrut sa opresc , am apasat ca de obicei numai ca mi s'a blocat roata putin si a fugit intr'o parte ca era murdar asfaltul si era sa mi'o iau inainte de curba . Si asta pt simplul fapt ca nu stiam ce face rotita aia.... bine ca nu am patit nimic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu prea au cum sa nu-ti intre ochelarii-n casca...pune mai intai casca si dup'aia ochelarii si-o sa vezi ca mere...

 

 

Nu merge, am incercat. Sunt ramele groase si prea rigide.

Editat de Kosh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru incurajari.

 

Asa, for the record, mi-am adus aminte ce s-a intamplat:

 

Am depasit un pluton de peste 3 motociclete, avand viteza lejer 130km/h (poate chiar 140) cand m-a surprins curba.

De ce m-a surprins? Am astigmatism (imposibilitate de focalizare a detaliilor aflate la distanta) si nu purtam ochelarii (deh, nu intra ramele in casca).

Cand m-am trezit in curba, eram sigur ca nu pot s-o iau la viteza aceea, prin urmare am franat cu ambele roti mentinand motocicleta dreapta. In momentul in care roata fata a atins zona nisipoasa de pe marginea drumului (contrasens), am pierdut aderenta si m-am trezit pe jos.

 

Mi-am tras mainile pe langa corp si am bagat capul intre umeri si am zis ce-o fi o fi. Si bine ca n-a fost shant.

Viteza de impact, a fost undeva pe la 80-90 km, poate mai putin.

Efectele cazaturii au fost asa de mici asupra motocicletei pentru ca am iesit pe iarba de langa asfalt.

Am ales contrasensul deoarece nu aveam masina din fata. Mi-a fost teama sa nu cad in fata plutonului si sa iasa mai rau.

Rog pe cei care nu au motocicleta sa se abtina din a arunca remarci si afirmatii doar de dragul de a vorbi.

 

Acest accident se putea intampla cu orice tip de motocicleta.

 

Vreau doar sa se constientizeze faptul ca daca nu aveam echipament, e putin sus o beleam rau.

 

revin mate.

norocul cel mare nu cred c-a fost echipamentul ci faptul ca n-ai avut nimic din fata

vina cea mai mare nu este ca "te-a surprins" curba, ci ca ai fost cam "verde" pentru grupul ala.

 

la naiba.

nu-i nimic rusinos in faptul ca nu esti pregatit. nimeni nu se naste invatat. toti, indiferent cat de asi sunt au avut la un moment dat nivelul tau de experienta. mortal este insa faptul de a incerca sa inlocuiesti experienta cu curajul si sa inveti dintr-o data la hi-speed.

 

 

panica e lucru dracu. in 25 mii de km reflexele m-au salvat doar de 2 ori. un om care se bazeaza pe reflexe il consider mort. trebuie sa fii in stare sa anticipezi si sa fii pregatit

 

Cand citesc ce mai patiti voi... imi dau seama cat de putin stiu eu sa merg pe motor chiar daca sunt constient de asta... cand esti pe el in linie dreapta e super simplu, mai greu pe viraje(asta am observat'o azi). Doar ce mi'am luat moto si de dimineata inainte sa ies cu ea in timp ce se incalzea motorul m'am jucat la rotita aia de la frana care regrelaza cursa manerului si franarea... ei si el fiind la 4 ... dupa ce m'am jucat eu l'am uitat la 2 , am plecat si pe la 50kmph am vrut sa opresc , am apasat ca de obicei numai ca mi s'a blocat roata putin si a fugit intr'o parte ca era murdar asfaltul si era sa mi'o iau inainte de curba . Si asta pt simplul fapt ca nu stiam ce face rotita aia.... bine ca nu am patit nimic

 

jesus christ :D :D :D

u made my day mate

 

ai toate sansele sa devi test engineer. :D :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu-i nimic rusinos in faptul ca nu esti pregatit. nimeni nu se naste invatat. toti, indiferent cat de asi sunt au avut la un moment dat nivelul tau de experienta. mortal este insa faptul de a incerca sa inlocuiesti experienta cu curajul si sa inveti dintr-o data la hi-speed.

 

panica e lucru dracu. in 25 mii de km reflexele m-au salvat doar de 2 ori. un om care se bazeaza pe reflexe il consider mort. trebuie sa fii in stare sa anticipezi si sa fii pregatit

 

De asta mor de oftica...

Cat am mers singur, nu mi s-a intamplat asa ceva, si am luat viraje la viteze mari.

Intodeauna am mers preventiv si calculat. Cu toate ca puteam sa iau o curba cu 90, am luat-o cu 60-70, tocmai de teama neprevazutului.

Eu am vazut drum drept, am intrat in depasire, si dupa ce am trecut de ei, surpriza...

Editat de Kosh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De asta mor de oftica...

Cat am mers singur, nu mi s-a intamplat asa ceva, si am luat viraje la viteze mari.

Intodeauna am mers preventiv si calculat. Cu toate ca puteam sa iau o curba cu 90, am luat-o cu 60-70, tocmai de teama neprevazutului.

Eu am vazut drum drept, am intrat in depasire, si dupa ce am trecut de ei, surpriza...

 

no problemo. esti viu, nevatamat, ai motor.

 

go back and practice.

 

over, and over

 

apreciez foarte tare ca n-am vazut lacrimi in ochii tai. ai stofa de biker.

iti mai trebuie experienta si sa strangi din dinti.

dar nu trisa. poate fi fatal

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, stai linistit, toti ne spunem ca nu trebuie sa fortam si o sa mergem linistiti dar cand incalecam animalul se duce de rapa toata buna intentie. E normal sa mai cazi cu motorul din cand in cand. Eu asa cred, multi o sa ma faca iar nebun aici pe forum dupa afirmatia asta.

Cum te simti ? Ai febra in tot corpul ? he he he ............ trece, e bine ca oasele sunt intregi.

Abia astept sa mai iesim la o tura. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, stai linistit, toti ne spunem ca nu trebuie sa fortam si o sa mergem linistiti dar cand incalecam animalul se duce de rapa toata buna intentie. E normal sa mai cazi cu motorul din cand in cand. Eu asa cred, multi o sa ma faca iar nebun aici pe forum dupa afirmatia asta.

Cum te simti ? Ai febra in tot corpul ? he he he ............ trece, e bine ca oasele sunt intregi.

Abia astept sa mai iesim la o tura. :D

 

Ma simt bine, fizic si phisic, multumesc pentru intrebare. Cu moralul sunt ok.

Asta e ... shit happens...

Mi-am invatat lectia, de acum o sa stau la capatul plutonului.

Si eu abia astept sa mai iesim.

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am aflat cine e, ca nu mai puteam. Astfel, ''categoria A'' nu are de fapt categoria a si o sa-l pleznesc o data usor peste ceafa. Este unul d-ala care viseaza ca este mare motociclist. Si da se simte mandru cand vede cum ii cresc posturile. Deci sa fie clar categoria a nu are motor si nici carnet pt moto, un pustan coclit care stie numai sa-si bata joc, un copil care n-are ce face pana la inceperea scolii... plm...

Poate-mi spui si de la cine ai aflat aceste lucruri atat de neadevarate. :D Nu ma face sa te cred mincinos. Sa zicem ca ai fost doar indus in eroare, deocamdata. :D

 

Te rog sa ne spui.....pls....mor de curiozitate pentru ca se cam baga ca musca...peste tot!!! Dau o bere :D

Nu ma bag, ci doar imi dau cu parerea ca si voi. Am si eu dreptul la o opinie, banuiesc. Faceti abstractie de mine si... PUNCT! :D

Editat de categoria"A"
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@kosh 1. Daca fac o confuzie, imi cer scuze anticipat: n-ai mai avut cumva o belea anul asta, cu o sarma de-a latul strazii?

2. Stiu ca suna ca dreaq, exact ca o gluma d-aia de prost gust (dar merge, de la un miop la un astigmatic :D ), dar de ce nu-ti schimbi ramele de la ochelari? Sau lentile de contact, ceva...orice!

 

Respect!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cre ca se merita un 2mil. pt lentile si rame, chiar daca mai naspa... eu, din cauza uitucelii, am ajuns sa am 2 perechi, una-n masina tot timpul si alta-n jaca. asa sunt sigur ca daca ma prinde seara ii am la mine. chiar daca am -0.5 la unu' si -0.75 la altu', se cunoaste lipsa lor seara...:D. pune mana/capu' si nu-i mai uita...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Kosh, pe unde anume s-a intamplat asta? Iti amintesti cumva, macar cu aproximatie?

 

Si esti sigur ca e vorba doar de abordarea curbei si nu si de asfalt? Eu fac drumul asta cel putin saptamanal, si din cate imi amintesc pe sensul Oltenita - Bucuresti s-au format cateva "santuri" de-a lungul drumului care incep aproape de intrarea in Curcani si se termina aproape de centura Bucurestiului. Si sunt destul d'ale dracu' mai ales in curbe, ca daca prinzi intr-unul te arunca in toate partile...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Kosh, pe unde anume s-a intamplat asta? Iti amintesti cumva, macar cu aproximatie?

 

Si esti sigur ca e vorba doar de abordarea curbei si nu si de asfalt? Eu fac drumul asta cel putin saptamanal, si din cate imi amintesc pe sensul Oltenita - Bucuresti s-au format cateva "santuri" de-a lungul drumului care incep aproape de intrarea in Curcani si se termina aproape de centura Bucurestiului. Si sunt destul d'ale dracu' mai ales in curbe, ca daca prinzi intr-unul te arunca in toate partile...

 

 

Nu mai stiu sigur unde exact s-a intamplat.

O sa intreb pe cei care au fost cu mine, poate stie cineva.

In momentul de fata sunt 99% convins ca a fost eroare de pilotaj. Am fost surprins de un viraj la dreapta dupa ce am depasit un grup de 4-5 motociclete. Lipsa de experienta si-a spus cuvantul.

 

Intr-adevar, cu ochelarii trebuie sa iau masuri.

 

...

@kosh 1. Daca fac o confuzie, imi cer scuze anticipat: n-ai mai avut cumva o belea anul asta, cu o sarma de-a latul strazii?Respect!
...

 

M-ai confundat. Nu sunt eu cel din incidentul cu sarma. :D

O sa-mi fac o pereche de ochelari cu rame de sarma.

Am in plan si achizitionarea unui "guler" (parca asa se numeste) de protectie. O casca Shoei sau Arai, ca de la asta "m-am cam resimtit".

Toate aceste modificari peste o luna, doua, ca acum imi pregatesc propria nunta :D

Trebuie sa fac tot posibilul sa nu ratez propria-mi nunta :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate nu am avut eu rabdare sa citesc tot ... dar nu ne-ai spus nicaieri la ce viteza te-ai trantit. Eu am o casca identica cu a ta si eram curios la ce rezista. e HJC FG-15

 

Salut.

Viteza de intrare in viraj (estimare dupa zgomotul motocicletei), in jur de 130 km/h si cred ca am franat pana pe la 80-90, poate si mai mult.

Nu m-am uitat la kilometraj .

Iti dai seama ca mai tine si de noroc. In general cand se intampla ceva nasol, ai toate sansele sa se intample acel neprevazut. Un bolovan, un shant, stalp etc. Ma indoiesc ca as mai fi fost intreg la un impact frontal cu un corp dur.

Intodeauna m-am intrebat daca felul in care o leg (casca) o va impiedica sa-mi sara din cap. Iata ca nu a sarit. Slava Domnului.

Casca... asa si asa ... M-am cam resimtit dupa cadere, inca ma resimt.

Sunt in "analize", ca sa zic asa. In mod cert, NU SUNT MULTUMIT de CASCA.

Dupa ce termin cu nunta, o sa-mi iau un Arai.

Pot sa zic ca am fost norocos.

  

Editat de Kosh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...