Sari la conținut

Sinteza Dnepr


bubaq
 Share

Postări Recomandate

Va salut, recomandatzi-mi va rog si mie un ulei bun la nipra pe caldurile astea, ca 15W40-ul hexol ce l-am bagat nu pare prea grozav, palpaie becul cand revine la ralanti dupa fugareala. Se anuntza ceva forja pentru week-ul viitor si ar fi indicat un ulei adecvat. Multzumesc, si :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu bag 20w50 ieftin si aditiv ieftin(ca sa fie si mai vascos)si nu vad bec aprins decat cand e oprit,la 3 pedale se stinge.Azi am bagat 2L de ulei si 200ml aditiv de 5 ron,merge brici ca o moara cu ciocanele.Vii la Siriu? :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu bag 20w50 ieftin si aditiv ieftin(ca sa fie si mai vascos)si nu vad bec aprins decat cand e oprit,la 3 pedale se stinge.Azi am bagat 2L de ulei si 200ml aditiv de 5 ron,merge brici ca o moara cu ciocanele.Vii la Siriu? :cheers:

Multzam de raspuns, da vin si io la siriu, dar sa nu creada careva ca fac pe eroul, tocmai eu cu cerneala neuscata pe permis, vin cu mobra in masina pana la ploiesti, iar acolo las masina la un prieten si ma lipesc si eu la un grup ce merge la siriu. Am auzit ca vine Adrian S cu mai careva si poate ma vor "adopta" si pe mine in coada grupului!?! :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu tocmai ce-am (re)calibrat vitezometrul la Zeta Âşi sper să arate acum cam cât trebuie. Că-mi indica cu vreo 20-25 km/h mai puțin. Asta ca să ne ținem unul după altul cât de cât. Mata, dacă-ți aduci Mobra, o iei înainte Âşi ne-arăți drumul :)! Dacă vii în schimb cu MT-ul... să vezi dacă n-o să mă calci :P!

 

Abia aÂştept un grup de comuniste. Da' care stai în fața mea - site să ai în tobe!

 

Hopa, scuze. Off-topic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu va faceti probleme de viteza; vor fi multe moto-comuniste si atase; vor fi si baietii din targoviste si vom merge frumos! Adriene nu-ti face probleme de site sau zgomot; noi suntem cei din comitetul ce merg tip-til si de durata! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si io o rugaminte imensa la vre-un posesor de nipru.... poate careva sa m-ajute (imprumut) cu o furca cu tot cu roata fata , cu frana functionala... cat sa-mi fac RAR-ul? in sv....

 

dany_oldmoto e din suceava/siret, vorbeste cu el

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai sa vedem cate nipre vin la intrunirea de comuniste si atase!

mea culpa!

 

Asadar si prin urmare sapte nipre de valoare! :cheers:

Editat de lantz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor am o intrebare la dv, atasul de MT 16 se poate monta (agata) pe orice cadru de nipru? exista diferente si daca da care sant sa stiu in ce ma bag, pt ca al iau separat de motocicleta.

va multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Diferente intre ele exista.Prinderea pe cadru trebuie sa se potriveasca.Eu mai stiu ca mt16e mai greu,parca are mai multe fiare.

post-45125-0-08736100-1311834393_thumb.jpg

post-45125-0-62894700-1311834403_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor am o intrebare la dv, atasul de MT 16 se poate monta (agata) pe orice cadru de nipru? exista diferente si daca da care sant sa stiu in ce ma bag, pt ca al iau separat de motocicleta.

va multumesc.

 

nu va pica pe tampoanele de cauciuc barca de mt16 pe cadru de nipru normal,trebuie date alta gauri..

de montat se poate monta nui problema, dar va sta spatele mai ridicat cu 10,15 cm.

incerc sa fac azi ceva foto sa vezi diferentele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu va pica pe tampoanele de cauciuc barca de mt16 pe cadru de nipru normal,trebuie date alta gauri..

de montat se poate monta nui problema, dar va sta spatele mai ridicat cu 10,15 cm.

incerc sa fac azi ceva foto sa vezi diferentele.

atasul e intreg, barca+ cadru+ alte maruntisuri, de fapt toata motocicleta e intreaga nu-i lipseste decat actele :(

 

Revin cu ceva explicatii....am gasit sa cumpar un MT 16, motocicleta e completa (cel putin asa zice omu) am vazut doar poze, dar nu are acte si nu vreau sa ma complic, vroiam sa iau numai atasul cu tot ansamblul ce tine de tractiunea pe atas si sa-l pun pe unul care are documentatia la zi.

intrebarea e: se poate monta de exemplu pe un MT 11? sau oricare ar fi?

va multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

atasul e intreg, barca+ cadru+ alte maruntisuri, de fapt toata motocicleta e intreaga nu-i lipseste decat actele :(

 

Revin cu ceva explicatii....am gasit sa cumpar un MT 16, motocicleta e completa (cel putin asa zice omu) am vazut doar poze, dar nu are acte si nu vreau sa ma complic, vroiam sa iau numai atasul cu tot ansamblul ce tine de tractiunea pe atas si sa-l pun pe unul care are documentatia la zi.

intrebarea e: se poate monta de exemplu pe un MT 11? sau oricare ar fi?

va multumesc.

 

Fara absolut nici o problema. Cadrul este identic la MT11/16. Ideea e ca va trebui sa schimbi bascula si grupul de pe motociceta mt11 cu cele luate din dezmembrarea mt16-lui.

Ar fi o idee sa vezi daca nu gasesti acte sau macar cadru cu acte si sa folosesti motocicleta din dotare, sa nu trebuiasca sa iei un Nipru intreg. :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut domnilor! Incerc sa readuc la viata o rusoaica batrana (mt11), si acu zace intr-un garaj inchiriat cu craci-n sus pentru ca am un segment de ungere lipsa la unul din pistoane,si cele patru pastile de contact din capetele supapelor. Pana strang bani pentru un set nou de la dany ,poate gasiti printre piesele voastre de rezerva cele de mai sus,si eu nu raman dator!

In alta ordine de idei,pentru asapament am posibilitatea de a confectiona acele mansoane flexibile(vezi figura http://http://blogs.streetchopperweb.com/6307296/chopper-news/powerbraidz-flexible-exhaust-baffle/index.html).mai departe insa...

Se monteaza la intrarea in esapament sau pe iesire, cu sau fara span sau vata minerala? Stima. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am vazut la dnepr-ul care s-a vandut azi o cutie de tabla prinsa de atas.m-ar interesa asa ceva cu dimensiuni aproximative L=200MM,H=190mm,l=100mm in stare cat mai buna

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

ridel me this ridel me that!!!!

in 40 de km s-a reusit performanta miraculoasa de a gauri doua pistoane pe aceasi parte, in acelasi fel, acelasi diametru a gaurilor, spre surpriza socanta a ochiului.

detonatii in camera de ardere zices-ar ca sa-au auzit,asta in mers, se infoca de se face instant oul ochi.

supapa pe evacuare imi parea a fi tare suspecta, are un fel a ei de a sta cum nu ar trebuii, si e posibil ca dinsa sa nu se ridice suficient din scaun, ca atare gazele nefiind evacuate din camera... nu stiu! spuneti voi ce minuni s-au putut petrece de s-au facut ciur doua pistoane? in 40 de km si mai putin...

 

dam bonus imagini cu pistoanele gaurite pentru explicatii plauzibile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...