Sari la conținut

Sinteza Dnepr


bubaq
 Share

Postări Recomandate

Mi-am luat acum 2 saptamani pt. amândouă de la Gaspar dar nu am avut timp sa le montez. Voi incerca si asa dat tot nu renunt la ideea de a pune niste carburatoare japoneze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut edy acum 3 ani cand mi-am luat nipru tot k 65 am avut si nu mergeau deloc le reglam mereu,curatam, demontam, gadilam, ma mai inchinam si impingeam la motoreta pana acasa.A doua zi reluare,nu mai zic de vecinii care se saturase de rateuri si mirosul de benzina.Satul de atatea reglaje mi-am achizitionat inca unele mai noi dar tot k 65 care surpriza au mers,ura hai la o plimbare cu moto pana la Urziceni,unde am ajuns cu bine. La intoarcere surpriza prr poc trosc am ramas in padure la Movilita tot din cauza carburatoarelor .Am reusit cu chiu cu vai sa ajung acasa intr-un singur carburator.Satul de k 65,63,62,68,mi-am luat 2 mikuni de la un Suzuki gs500 pe care le-am montat cu ajutorul lui Ursu gunoier caruia ii multumesc inca o data.Dupa inlocuire am mers in jur de 5000 de km si nu am reglat nimic,bujiile sunt caramizii, consum 5-6l la suta,motorul porneste la prima pedala.Poate sunt si cele rusesti bune dar eu le-am nimerit pe cele mai proaste asadar iti recomand japoneze.


» Post actualizat in 17 Oct 2014 19:35

post-72597-0-42523900-1413574278.jpgpost-72597-0-06930900-1413574279_thumb.jpgpost-72597-0-75884100-1413574279_thumb.jpgpost-72597-0-42377000-1413574280.jpgpost-72597-0-52774400-1413574277.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

...Nouă ne arată doar 6,5 atm iar motorul este proaspăt refăcut, deci nu scapă compresie....

 

...presiunea pe care o citeste manometrul ar trebui sa fie tot in jur de 7 atm...

Cred ca Aleko are dreptate.

Raportul de compresie se defineşte ca raportul dintre volumul total al cilindrului(diametru/cursa piston) şi volumul camerei de ardere. Aceasta este o valoare calculata!

Niciodata aceasta valoare nu este identica cu "compresia" reala, din mai multe motive... lasand la o parte pe cele legate de etanseitate, calaj distributie si etc, ramane presiunea care la sfarsitul admisiei este mai scazuta decat cea atmosferica - datorita elastiicitatii aerului(alimentarea facandu-se in mod natural prin absortie).

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Compresia masurata , de regula este mai mare decat compresia geometrica....asta daca motorul nu este praf si pulbere...

Masurarea se face la o turatie foarte mica si cu acceleratia complet deschisa , deci nu se pune problema de umplere a cilindrului....

Dar chiar si la turatie foarte mica transformarea de volum se face cu componenta adiabatica , deci creste temperatura, respectiv presiunea la sfarsitul compresiei...( in regim dinamic , chiar si la turatie de relanti , sunt in jur de 150 de grade la sfarsitul compresiei....de aia se incalzesc compresoarele...)

...pentru cilindree relativ mari (Nipru) eroarea cu minus care ar putea apare datorita volumului suplimentar al compresometrului care se adauga camerei de ardere, este nesemnificativa.Asta daca nu se foloseste ceva facatura de compresometru cu o supapa care deschide la diferente mari de presiune...etc...

 

Proaspat refacut nu inseamna absolut nimic altceva decat ca 'proaspat' cineva s-a sters de vaselina pe degete dupa ce a bagat ceva pistoane/supape dipistoc...sunt la numar acolo , arata ca si inainte de desfacere, e perfect si nu vrea!

 

Asta-i ca si 'masina proaspat adusa din Germania.... are decat 100.000km ...doar o batrana a folosit-o la cumparaturi si sa mearga cu ea la biserica duminica....'

 

 

deci , ar trebui sa fie in jur de 7.3-7.5

 

Cred ca Aleko are dreptate.

Raportul de compresie se defineşte ca raportul dintre volumul total al cilindrului(diametru/cursa piston) şi volumul camerei de ardere. Aceasta este o valoare calculata!

Niciodata aceasta valoare nu este identica cu "compresia" reala, din mai multe motive... lasand la o parte pe cele legate de etanseitate, calaj distributie si etc, ramane presiunea care la sfarsitul admisiei este mai scazuta decat cea atmosferica - datorita elastiicitatii aerului(alimentarea facandu-se in mod natural prin absortie).


» Post actualizat in 29 Oct 2014 12:21

Ce faine-s consultatiile astea pe internet!

 

 

 

....si cand te duci sa vezi utilajul de vanzare restaurat si in perfecta stare de functionare(necesita mici reglaje la aprindere) il gaseti razamat intr-o pare pe un scaunel , ca numai asa nu boraste ulei din el, cu roata din spate data jos pentru ca au iesit niste ace din crucea cardanica , dar sunt acolo toate sub el...etc...

Editat de ubord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

FICATe,FICATe...!


» Post actualizat in 04 Nov 2014 07:40

http://onlineshop.ms-motor-service.com/msi/MSICD


» Post actualizat in 04 Nov 2014 07:42

http://onlineshop.ms-motor-service.com/msi/MSICD


» Post actualizat in 04 Nov 2014 07:46

Da.... nu merg linkurile alea. Ideea e sa intri pe ms-motor-service.com si din online catalog,sa-ti alegi pe dimensiuni ce piesa vrei tu. Asa obtii codul piesei, in cazul tau al supapelor,pe care le comanzi ulterior la un centru piese auto apropiat de tine. Asta daca vrei sa faci nipru cu piese auto...


» Post actualizat in 04 Nov 2014 07:50

dupa ce ajungi aici,alegi dimensions si apoi valves,cred ca o sa gasesti sute...din ce materiale vrei.


» Post actualizat in 04 Nov 2014 07:51

Alea de aro nu apar in catalog deci mai ai o varianta.

post-45125-0-71883600-1415087333_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Salut tuturor.Vreau sa imi iau un K 750.Am m-ai restaurat motoare,dar Mz,Simson deci motoare ceva mai simple prin comparatie cu boxerele. Intreb si eu,cam ce diferente sunt intre mt-uri si k-auri,forma cadrului am vazut ca seamana,dar cilindri si chiuloasele sunt diferite.Stiu ca si capacitatea cilindrica difera.Mie imi place k-aul 750 in comparatie cu mt-urile 10,11 de prin 1990.. tocmai datorita formei motorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salve domnilor.. Un grup conic pentru un MT 16 cu tractiune pe atas se gaseste?

Fac oarece munca de cercetare pe net pentru un amic dintr-o zona rurala fara acces la internet. Ce ziceti? Se poate face ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

depinde ce vrea amicul, doar grupul conic adica angrenajul cu coroana si pinion de atac de MT16 sau intreg "grupul" transmisia finala de motocicleta MT16 sau transmisia finala de moto, transmisia finala de atas, bascula de moto, cadru atas de MT16.
post-4291-0-48801400-1420309209_thumb.jpg+cadru atas

Se gaseste mai greu prin tara, tot mai greu prin strainatate si la preturi tot mai mari.



» Post actualizat in 03 Jan 2015 18:33


de iarna pe lacpost-4291-0-59017900-1420310074_thumb.jpg

Editat de Aleko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Scriu aceste randuri in mod special pentru @magic4ce ca raspuns la un pm.

De ce aici? Fiindca am crezut de cuvinta ca intereseaza si pe ceilalti npristi.

Reglatul carburatiei este o operatie pe care aproape toti stim sa o facem atunci cand avem un singur carburator. Dificultatea apare atunci cand avem mai multi cilindrii alimentati idependent, fiecare de carburatorul lui. De regula reglam dinamic fiecare carburator in parte prin scurtcircuitarea bujiei opuse pana obtinem un echilibru intre cilindrii. Teoretic este ok, dar in realitate obtinem un reglaj aproximativ deoarece compresiile cilindrilor sunt diferite, iar distributia este si ea diferita datorita uzurilor si a abaterilor de executie a axelor cu came si a celorlalte componente... pe scurt avem nevoie de asa zisa sincronizare care in realitate nu inseamna o simetrie perfecta ci o alimentare identica a cilindrilor unui motor. Adica o depresiune identica pe fiecare galerie.

Acest lucru se poate face cu orice instrument homemade simplu sau scule sofisticate. Nu este vorba de o masuratoare ci de o comparatie. Valoarea nu conteaza, coteaza echilibrul.

 

Ce am facut eu? Am pus un cate un stut pe fiecare flansa de prindere la intrarea in galeria de admisie(vezi atasamentul), totul in mai putin de 30'. Operatie foarte simpla, dar trebuie aleasa o zona usor accesibila. Ce am obtinut dupa utilizarea vacuumetrelor? Un reglaj al carburatiei net superior, raspunsuri rapide la aceelerari, demaraj mai bun, mers regulat si rveniri stabile la relanti, un consum optim raportat la performanta, porniri usoare, etc. Cel mai important castig este stabilitatea carburatiei care nu mai are nevoie de obisnuitele reglaje zilnice. Imi aduc aminte ca ultimile doua sezoane nu am mai umblat la carburatoare.

 

Da Andrei, merita sa folosesti furtunele transparente, tuburi de sticla, carbutune sau manometrele, ai alt motor... necazurile dispar si te idragostesti de el.

 

PS. Cel mai simplu vacuumetru il faci din manometre vechi recuperate de la aparatele medicale de tensiune. Daca va intereseaza revin cu foto si explicatiile necesare. Exista si acolo un mic secret care trebuie realizat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...