Sari la conținut

Sinteza Dnepr


bubaq
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pai dupa intelegerea mea functioneaza asa :pentru fiecare bujie ajunge un impuls electric de la rotor pe care fiecare bobina de inductie il transforma in inalta tensiune si vine descarcata printr-o bujie in piston . In cazul de fata cum functioneaza ?


» Post actualizat in 03 Jun 2016 20:19

Pai dupa intelegerea mea functioneaza asa :pentru fiecare bujie ajunge un impuls electric de la rotor pe care fiecare bobina de inductie il transforma in inalta tensiune si vine descarcata printr-o bujie in piston . In cazul de fata cum functioneaza ?

Upgrade : am gasit in demalare doua bobine duble de la un yaris cred ar functiona la 6 volt asa ceva ?


» Post actualizat in 03 Jun 2016 20:28

Pai dupa intelegerea mea functioneaza asa :pentru fiecare bujie ajunge un impuls electric de la rotor pe care fiecare bobina de inductie il transforma in inalta tensiune si vine descarcata printr-o bujie in piston . In cazul de fata cum functioneaza ?


» Post actualizat in 03 Jun 2016 20:19

Upgrade : am gasit in demalare doua bobine duble de la un yaris cred ar functiona la 6 volt asa ceva ?

http://www.bikeshop.ro/uploads/file_623759_phpsgIfQ4.jpg

cam asa ceva trebuie sa fac pot sa adaptez ce am eu ?

post-64494-0-49756400-1464984729_thumb.jpg

post-64494-0-82569000-1464984839_thumb.jpg

post-64494-0-55112600-1464984984_thumb.jpg

post-64494-0-23811900-1464985095_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o plimbare prin cartier.am spitat numa doua roti.daca oi avea chef,le-oi face si pe restul,daca nu,soarta.sa vad daca rezolv cu inmatriculatul.am fost la tüvsüd pt date,dar mi-au dat mail ca nu au decat pana in 1989.la fel si la tüv nord.cred ca ma ia in ras.is aceleasi date ca la mt 16 sau mt 10.varianta mea este dnepr 11 ,kmz-8.155-02.nu stiu ce voi face.ar mai fi si dupa test noxe,zgomot.ar trebui sa faca fata ca una euro 5?

post-66271-0-28232500-1465044526_thumb.jpg

post-66271-0-24325400-1465044579_thumb.jpg

post-66271-0-17017000-1465044602_thumb.jpg

post-66271-0-12121400-1465044620_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai dupa intelegerea mea functioneaza asa :pentru fiecare bujie ajunge un impuls electric de la rotor pe care fiecare bobina de inductie il transforma in inalta tensiune si vine descarcata printr-o bujie in piston . In cazul de fata cum functioneaza ?

» Post actualizat in 03 Jun 2016 20:19

Upgrade : am gasit in demalare doua bobine duble de la un yaris cred ar functiona la 6 volt asa ceva ?» Post actualizat in 03 Jun 2016 20:28

http://www.bikeshop.ro/uploads/file_623759_phpsgIfQ4.jpg

cam asa ceva trebuie sa fac pot sa adaptez ce am eu ?

Eu la K-ul meu am pus de Urse o bobină dubla de 6 v de Harley și o aprindere Gotronic și pornește la prima pedala. Editat de edyneagu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Credeti ca o as putea sa folosesc bobina dubla de 12 v la 6 v , stiu ca in unele cazuri la moto bobina de dacie (12 v ) a functionat si la moto cu instalatie de 6 v .In alternativa unde s-ar gasi o bobina dubla de 6 volti ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta am mai citit ca multi colegi au folosit clasica bobina de dacie , problema mea este daca ar functiona acele bobine duble ,nu cred ca structural sint diferite de cele clasice ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta am mai citit ca multi colegi au folosit clasica bobina de dacie , problema mea este daca ar functiona acele bobine duble ,nu cred ca structural sint diferite de cele clasice ...

...ai o recomandare acolo in carticica de la aprindere....bobina trebuie sa aiba mai mult de 2.7-3 ohmi...pentru aprinderile la 12v...

Din moment ce ai distribuitor , nu ai nevoie de o bobina cu doua iesiri....Sau poti folosi una cu doua iesiri , si renunti la distribuitor ( care , din cate am inteles , nu e o piesa foarte fiabila....)

 

bobine simple pe 6 volti , Jawa , IJ, CZ, MZ, ETZ(poate), Trabant , Barcas, Wartburg.....

Sau orice bobina care sa nu forteze in curent aprinderea ...curentul mai mic de 4amp la 6 volti...

Editat de ubord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am renunțat la distribuitor si mi-am pus bobină dubla de 6 v dar am preferat una care să reziste si la intemperii în detrimentul uneia originale de Dnepr sau K 750 care se găsește pe oldtimergarage sau arbalet-kiev.

Acum cu o baterie originala Ucraina,putin cam "obosită" cei drept. pornește la prima pedala.

PS. Nu fac reclama bobinelor americane ( eu am una care se folosește pe un model de Harley din '34) dar chiar își face treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca unii colegi in dorinta de a raspunde nu mai citesc tot postul .... doar ultima propozitie .. .

nu am distribuitor , trec pe o aprindere electronica ... distribuitorul vine demontat si se monteaza rotorul de la aprindere cu tot tacimul aprinderii electronice nu mai este nici un contact direct aprinderea mea trebuie sa aiba bobina de inductie dubla, eu am asa ceva doar ca sint la 12 volti , poze in posturile de mai sus .... luate din demolari , in carticica pe care o am scrisa in rusa (alfabetul chiliric il inteleg dar nu limba) se inteleg o gramada de coduri si ceva numere cam atit .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca unii colegi in dorinta de a raspunde nu mai citesc tot postul .... doar ultima propozitie .. .

nu am distribuitor , trec pe o aprindere electronica ... distribuitorul vine demontat si se monteaza rotorul de la aprindere cu tot tacimul aprinderii electronice nu mai este nici un contact direct aprinderea mea trebuie sa aiba bobina de inductie dubla, eu am asa ceva doar ca sint la 12 volti , poze in posturile de mai sus .... luate din demolari , in carticica pe care o am scrisa in rusa (alfabetul chiliric il inteleg dar nu limba) se inteleg o gramada de coduri si ceva numere cam atit .

salut am eu bobina de 6v care merge pe ap electronica,la mine a mers 2ani fara nici o problema pe urma am renuntat la 6v in favoarea 12v este mult mai ok,inclusiv motorul si a schimbat mersul. in poza este cea verde .

post-54357-0-02974900-1465540223_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare si pe mine ma bate gindul sa trec la 12 v .... aprinderea pe care am cumparat-o este cu tensiune variabila 6-16 v problema este dinamul ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.Cumperi un alternator de Daihatsu Terios post-72122-0-82015600-1465704761_thumb.j,faci o flansa sa il poti prinde de dinamul original,cu modificarile de rigoare ar trebui sa iasa asa cevapost-72122-0-18352300-1465704893_thumb.j,cei de la Oldtimergarage il vand cu euro.

post-72122-0-82015600-1465704761_thumb.jpg

post-72122-0-18352300-1465704893_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... 310 euro X-( plus expeditia :nono:

Mai ieftin asa ceva ..,. totul inclus fara modificari radicale

http://www.ebay.it/itm/Adapter-Satz-6V-12V-Lichtmaschine-BMW-MW-K750-M72-M61-Dnepr-Ural-conversion-/112007001295?hash=item1a142334cf:g:Rd8AAOSwgApXAXNM

Editat de mihaai
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Stie careva cine are Dneprul ala cu motor de BMW dar cu cutia de viteze originala cu marsarier? Ma intrebam, daca functioneaza calumea sau prezinta probleme! Mie mi se pare foarte interesanta ideea! Fiabilitatea unui BMW cu mujicul robust rus.

 

Ma refer la motorul din link: https://pro-bike.ro/forums/topic/90796-dnepr-mt16-cu-motor-bmw-r80rt/

Editat de ss_mihai
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

am pornit nipra.

am stat vreo 3 zile de ea,(mi-am facut timp si pentru asta). am dat motorul jos,am schimbat cutia si ambreajul,am pus chiuluasele reconditionate,am anulat delcoul si chestia aia electronica de se leaga in locul condensatorului,am pus condensator nou,o bobina japoneza aleasa din vreo 7-8 bucati,platina in stare foarte buna si curatata,carburatoare keyhin noi si datu-i-am pedale.. a pornit in cele din urma mai greu,apoi pornea la prima - a doua pedala,insa cilindrul stang ramane in urma in relanti si pierde sirul fata de dreptul. suspectam a fi bobina sau fisa,pipa etc.. am schimbat fisele intre ele - acelasi simptom. am desfacut capacul chiuluasei si am reverificat jocul la supape - era in regula. urmeaza maine sa schimb carburatoarele intre ele,daca necazul persista nu mai stiu pe ce as putea da vina,luandu-le prin excludere. suspectez cablurile de acceleratie care imi dau impresia ca nu revin automat inapoi,si ori ramane mai turat ori moare subit si mai pacanae cate una adormita la 3 - 4 secunde.

maine vreau sa-i pun si tobele,ca mi-am pus vecinii in cap ..

 

printre altele i-am vopsit toate rotile electrostatic,la fel si paharele telescoapelor de fata (adio crom ..) telescoape noi pe spate,guma noua pe spate,rulmenti noi la roti,saboti spate noi,dobe noi.. urmeaza sa arunc peste gard bancheta aia de neam prost,si cand oi' avea timp o farba verde.. altfel acum pare in mintile ei,ca sa spun altfel - se poate pleca pe ea noaptea,tati-s functionalii..

daca am timp pun si ceva poze maine.

» Post actualizat in 23 Apr 2016 06:14

 

dobilii sarbesti intoarse invers,la indemnul lu' ursu,si cu final de toba de dacie,mno parca-s de triumf daitona futui.. si face larma de zici ca-ti intra cu raba-n casa,da fain fain nu ase ..

 

..ni ..

 

114.jpg 117.jpg

 

 

Cu nipra ăsta m-am plimbat acum 2 ani. A fost a lui Nelutu Pana din Severin.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrei sa vorbesti cu actualul proprietar iti pot trimite numarul de te!efon pe privat.

 

 

.... tare sunt curios cine o fi misteriosul propietar?

 

» Post actualizat in 21 Jul 2016 07:49

... si apropos de aprinderi, numarul meu este la avatar. Cine are nevoie de un sfat in legatura cu aprinderea - incarcarea si ma poate suna oricand. Am facut destule modificari incat sa capat putina experienta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Da sint carburi cu membrana de la atv Kawasaki klf http://www.ebay.it/itm/361302170712?_trksid=p2060353.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT ...merg si bine , am avut surpriza ca la trecerea de pietoni , la plecare sa ridic motorul de pe asfalt cu roata din fata . Consumuri inferioare celor originale

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...