Jump to content

Sinteza Dnepr


bubaq
 Share

Recommended Posts

  • Replies 2.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Chiar tre sa-ntreb fericitul proprietar daca a curatat vreodata decantorul ala centrifugal de oloj;Oricum o sa-i zic omului sa vina la Intrunirea de profil din 20-22 august in locatia prezentata de Iancu Ramona.Se vor exorciza necredinciosii.

S-acum la zgarciurile noastre post 90;Am refacut chiulasa dreapta de trei ori pina sa-mi dau seama ca era fisurata sub scaun supapa;la rece tinea compresia,la cald...a facut misto de mine juma de an.Acum aprox o luna s-a luat alta chiulasa,s-au pus ghiduri Volvo,supape corespunzatoare,...in vreo mie500 km s-a dus drac# compresia;s-a gaozat ghidul volvo la vreo 1,5 mm,supapa a luat-o elipsoidal...ia de aici piese automotive contemporane.Hai cu alte ghiduri,acum pun de HD;am niste supape dipistock;or fi rusesti,cine recunoaste sigla...cam subtirel la cotor;vreo 7.90

011.jpg

Link to comment
Share on other sites

Acum 50 minute, turanoid a spus:

Chiar tre sa-ntreb fericitul proprietar daca a curatat vreodata decantorul ala centrifugal de oloj;Oricum o sa-i zic omului sa vina la Intrunirea de profil din 20-22 august in locatia prezentata de Iancu Ramona.Se vor exorciza necredinciosii.

S-acum la zgarciurile noastre post 90;Am refacut chiulasa dreapta de trei ori pina sa-mi dau seama ca era fisurata sub scaun supapa;la rece tinea compresia,la cald...a facut misto de mine juma de an.Acum aprox o luna s-a luat alta chiulasa,s-au pus ghiduri Volvo,supape corespunzatoare,...in vreo mie500 km s-a dus drac# compresia;s-a gaozat ghidul volvo la vreo 1,5 mm,supapa a luat-o elipsoidal...ia de aici piese automotive contemporane.Hai cu alte ghiduri,acum pun de HD;am niste supape dipistock;or fi rusesti,cine recunoaste sigla...cam subtirel la cotor;vreo 7.90

011.jpg

Sa vina!

De mult n-am.vazut asa ceva, mai precis niciodata si nici n-am auzit, dar asta nu inseamna ca nu exista.

Sa vezi polemici acolo...dar sunt sigur ca niste pusti ca noi chiar si beti isi vor pastra decenta si bunul simt chiar si atunci cand nu avem aceasi parere.

L-am anuntat si pe Drobu, zice ca vine doar pentru minunea asta.

Noi vom.pleca un grup din Bucuresti vineri dimineata, mergem pe Cheia...poate vine cu noi si cu ocazia asta ii luam pulsul.

Voi aduce cu mine si o lumanate....este o reactie pe care o am cand vad o minune Cereasca: aprind o lumanare si imi pun un pahar de vin.

Link to comment
Share on other sites

Aaaa,bravo.MT10-u e din CV,cam din zona cu locatia intrunirii.Il stiu de vreo 20 de ani;folosit in zona rurala & activitatile aferente,naveta,mers la tratament balneo-climateric cu bilet,odata pe an,..crescut baietii in atas,s-au facut mari,si au luat si ei MT uri post 90,...umplut curtea cu ele;in 2 ani li s-a dezumflat entuziasmu,golit curtea,...,luat neveste si masini;nepotii nu mai stau in atas...si uite august 2021 se merge din nou la tratament prin Casa de Pensii,tot cu MT10-u.Misto nu?asa se fac 100k km.Sa ne vedem voiosi.Vedeti configuratia traseului,poate includeti si muzeul Haszmann Pall din Cernat;cred ca v-ar place.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Am ajuns vineri la ora 16 la Batanii Mari.

Am plecat sambata la 6.45.

Pana in momentul plecarii nu am vazut nimic demn de o lumanare, posbil sa fi ajuns samabata....nu exclud

daca a ajuns sambata dupa plecarea mea atunci pot aprinde o lumanare post-factum?

 

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
Acum 10 ore, patrick1 a spus:

Draguță treabă!

 

 

 

Motor Wankel, vibrații mai mici, totul e să reziste materialul rusesc  :)

 

Încă n-a construit nimeni un Wankel durabil. 

Link to comment
Share on other sites

Si nici n-o s-o mai faca, se screm cu ev-urile vietii...

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, ENEOS said:

 

Încă n-a construit nimeni un Wankel durabil. 

 

Mazda 12A Engine Problems and Reliability

Rotaries are designed to use oil, as long as you check your level routinely then you won't have a problem. That is because rotary engines have an OMP (oil metering pump) installed on them. The OMP directly pulls oil from your lubrication system and has little oil injectors on top the engine that inject it to lubricate the apex/corner seals. The engine oil is not meant to be burned and leaves residue and soot after that. That causes clogged ports, and quick apex seals warned out. This problem can be solved by removing/disabling the OMP and run straight premix 2-stroke oil in the gas. A 2-stroke oil is engineered to lubricate and be burned inside a chamber without leaving behind residue.

https://www.motorreviewer.com/engine.php?engine_id=100

 

Adică exact ce au făcut și ”rușii”

 

P.T.F.E.?

Nah ... motor în 3 timpi, nu în 2. :)

 

13 hours ago, Cyka said:

Daca are materiale de Kama3 tre' sa ne facem griji  pentru cadrul din material madei in Ukraine.

😉

 

 

 

”In January 2022, the Hungarian Ministry for Innovation and Tehcnology and Kamaz signed an agreement for production of electrocars in Hungary - about 32000 by 2025 and 320000 by 2030.”

:D

https://en.wikipedia.org/wiki/Kamaz

Link to comment
Share on other sites

Acum 9 ore, Cyka a spus:

 

 

Amu avem ase

d'aia care se excita cand aud de nemtălării (wermacturi si beamwruri & Co)

d'aia care se excita cu daci si burebista

d'aia vaccinati si nevaccinati

(astia di pi urma ie cei mai periculosi specimeni)

 

...

 

 

(Nothing personal)

...i-ai uitat pe aia care beu caca-cola , si dusmanii lor care folosesc pupsi-cola si toate combinatiile de 2 luate cate 7 din categoriile de mai sus.Plus exceptiile , care sunt tot mai multe , din aia cu disonanata cognitiva...adica urasc si iubesc in acelasi timp si pe caca si pe pupsi ...

Nici nu ma puteam astepta la alta abordare superficiala , de la cineva care clar nu se uita la tevelizor , de unde ni se administreaza adevarul sub forma de dejectii...

Noh...a trebuit sa postez si eu  ca sa-mi dezactiveze dosarul....

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

12 sau 6V?

Bistoane bombate sau ...?

La utilajele astea (chiar daca e original si nu ceva lego) tranzitia de la un model la altul nu a fost foarte neta...puneau ce aveau pi'stoc de la vechile inventii...

Carburatoare cu prindere verticala probabil , MT10/9...

MT9 'original' avea chiuloase mai diferite , si carburatoarea k37ceva...

KMZ si mai ce , in acte?

Oricum, felicitari!Evident o baba la detinut , si megea cu el ldoar la biserica...asa ca nu poate fi decat minunat prin partile intunecate...

Nu trebuie sa ti-l mai laud.....il recomanda vocea si talentul....

Link to comment
Share on other sites

...Ma,...eram odata extravilan cu nipru tras pe dreapta,si-au oprit doi austrieci;m-au intrebat de ce-am fata aia acra in mijlocul peisajului ala mirific...problem dnepr?Pe scurt,mi-au spus ca e un motor bine-cunoscut la ei in Viena...era prin 2003 parca...unul din ei mi-a puricat instalatia electrica,dandu-mi de inteles ca bateria e moarta irecuperabil;mi-au dat curent de pe un bmw  si m-au escortat 40 de km pina la destinatie.Elegant.

Sa ne mai dai cu poze pe la nas,din luna de miere cu dansa.

Link to comment
Share on other sites

La inceput n-am prea-nteles de unde fetish-u asta cu kmz-m-mt uri la lumea din celelalte 3 pcte cardinale,cand ai la dispozitie toata crema de mondo-branduri ...am zis ca-i un fel de moto-coprofagie;rezultat al decadentei capitaliste.Oriunde te duci in lumea asta,dai peste unu care-ti nareaza cu voce gatuita de emotion ce-a crosetat la dnepr...

Concret,merge cineva cu carb-uri pz32 pe mt-u? cu pz30,ducea cam 60% din plaja de turatie;cu 32-u ,am mai castigat vreo 15%,dupa care se fasaie.

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, turanoid said:

Oriunde te duci in lumea asta,dai peste unu care-ti nareaza cu voce gatuita de emotion ce-a crosetat la dnepr...

 

E cum zice @ubord, world war II, svastici, cruci malteze, casca de neamt si alte "fetisuri".  

Link to comment
Share on other sites

Pozari ww2 gasesti mai multi prin partile noastre;Pubertatea intr-ale culturii moto ne tine mai mult sau mai putin;unii raman vesnic puberi... Sint post-apocalipticii cu puscoci fake,parame,damigene,cutii,radiouri holzsurubarite pe cate un mt din 91-93.Apoi pe la pensie,inbatranesc brusc,isi pun tricou cu lup-indieni,si-si iau un virago.Ce am vazut/comunicat eu niprari din Atena,pina sus la nordici,erau baieti faini,dedicati,cu o buna etica moto.

 

Ma,de nu mi-ar fi lene sa-mi fac din nou o galerie pt carb central...am unu prea-putzin-incalzit,vara e bine,iarna nu.

Ai gasit k302 rusesc,sau china?am un consatean interesat pt mt10.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Na ca m-ai facut curios de carbu pt. galerie...Ultima oara am mers cu k65,ca monocarb,a mers bine;am avut un minim de consum de 4,5 l(pe solo)sau o butelie de aragaz la vreo 350km(atas).Bineinteles,n-as mai pune k-uri

Am tot vazut pe net clinici particulare specializate in transplanturi de motor la nipru...ar trebui schimbate si matzaraiele din cutie,sa fie bine.Pe la noi nici organul nu ne ajuta cu traforatul de genul asta,.Deocamdata dau gauri in ozon cu ce-am pi stock.

Maine ies la o iarbe verde cu dansa,daca tot a nins.

 

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Am avut o cunostinta care rula cu carb de Fiat pe-un mt10.Zicea ca-i merge bine,doar in concediu,lunile iulie-august;asa se si justifica la servici,cand se repartizau concediile.

O sa pun un carb moto cu prindere laterala;fac galeria pe blocul motor,nu pe cutie,unde puneam noi robinetele alea verticale,Ideal ar fi un T-u ceva,sudat direct pe bloc.S-a sexperimentat pe mt ul unui consatean galeria sudata pe cutie;e bine,dar pe bloc va fi mai bine.

Link to comment
Share on other sites

Uratzel,el per ensemble...mai are si burdihanul  ala de carter inferior prea mare...tre cracanat rau sasiu sa-ncapa...da respectam lucrarea omului.

Ai dat carburile sa fie puse ca monocarb pe mt?Eu zic ca-s cam maricele pt acesta.Am incercat asa ceva pe un bicilindru de 900,si-l afuma.

Link to comment
Share on other sites

Ehej,mon cher',Respectul sanatos(dehasemanea,al de sine)e al de pedaleaza in tandem cu reumatismul;se acumuleaza in timp,si nu mai scapi de el.Ideal ar fi sa ne strangem laolalta astia, astia de ne respe' reciproc,si sa levitam deasupra prostimii...asa au aparut ingerii!...

 

bine ca a venit iarna si pe la noi,ca mi-am tocit Petroshina pe asfalt uscat.

 

018.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...