Sari la conținut

Sinteza Dnepr


bubaq
 Share

Postări Recomandate

...s-ar putea sa fi reusit o chestie ok....din ce se vede din poze... :D

inca un ciors in functionare pe drumurile patriei , spre nedumerirea babuinilor scobitori in nas... :laugh:

Sa verifici si sa schimbi de vreo doua ori uleiul din transmisie, ca pana se pasuiesc pinioanele o sa fie tot felul de crocodili in el...(dupa tratamentul termic, piesele isi modifica putin dimensiunile, si chiar daca au fost pasuite si rectificate inainte de tratament, dupa aia , sigur nu s-a mai obosit nimeni...)

Este foarte util un magnet lipit in bushonul de golire....vezi cam ce dezastre au avut loc...

Maestre! :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Este foarte util un magnet lipit in bushonul de golire....vezi cam ce dezastre au avut loc...

 

 

ei vezi ca sti mai multe profesore!

bine gandita ideea cu magnetul pe busonul de golire :laugh:

uleiul il voi schimba mai des, acum am in angrenaj mobil1 20w50 pe ala il aveam la indemana, am mai bagat si un kg de vazelina in crucea cardanica :D

azi soarele zambeste cu toate ca sunt -6 voi scoate tiganca la plimbare....... de voie de nevoie!

Editat de mas oyama
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mas Oyama, carburile arata mai bine decat in poze! Sunt mandru de tine! :o Acum astept primavara! Si cum ziceai tu...poate mai umblu putin la finisaje! De ce ai trimis si mansoanele alea 2 de cauciuc!?> Sa ai un an nou fericit! :( :laugh:

cu mansoanele alea de cauciuc, am prins filtru de aer sport, find mai mici in diametru pentru tipu asta de carb, am tras mansoanele pe partea unde trage aer , priza de aer, si in celalt capat am bagat pe interior mansonul de cauciuc al filtrului, si strins cu sarma de cupru , sa arate mai retro!

nu ezita sa ma intrebi, tot ce nu iti este clar.

daca te hotarasti sa pui filtru de aer sport(are si Dany insa e mult prea mic diametru de prindere al k68-urilor) pe vreme rece iti faci un toc de piele conic sau cum o fi forma filtrelor si dai citeva gauri cu preducea(sa nu obturezi de tot aerul) pe langa socul din carb, sigur va porni instnat!

An Nou Fricit!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

ei nu e nimic de facut, sunt destule, dar banu e subtire in perioada asta si nipra zace in suc propriu :scratch: , eu de exemplu m-am apucat de recosmetizarii schimb aripi, far, rezervor, instalatia electrica o refac chestii de-astea pt. mentinerea fiarelor in istorie :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles! Multe succesuri atunci! Si eu vreau sa-mi revopsesc rezervorul! Trebuie la RAR cand o voi trece pe numele meu! Trebuie sa-i fac revizia si sa fac actele! E inscrisa cu atas si nu il am, asadar trebuie sa fac revizia tehnica pe la ei, pe la RAR, cred! Ma asteapta catava bataie de cap! E naspa ca am si o hernie de disc care imi strica tot cheful! Dar la primavara tot ma voi plimba cu Dneprul! Ma ajuta (la coloana) ca are marsarier si nu trebuie sa ma opintesc eu cand fac manevre! E treaba buna cu topicurile astea! Gratzie VETERANILOR de Nipruri si inimosilor! Ai de unde sa te inspiri! Sa va fereasca Dumnezeu de accidente si de ambitziosi!

 

ia o incet!

daca ti-a expirat inspectia tehnica periodica ITP , dute la un atelier autorizat, dupa care mergi la RAR, aici doar pentru nota de identificare te prezinti,sfatul meu!

altfel vei lua greu ITP-UL la RAR.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si la revizie iti cere atas! Stiu ce zici tu... dar nu se mai baga nimeni... Acum e si la ei "online" si cu poze! Le dau spaga la RAR daca e.. Oricum motorul e OK! Mai trebuie aranjat dupa iarna si ma duc cu ea! Rezervorul l-am zgariat eu si galeriile de evacuare au prins rugina! Sa-i mai centrez rotile (strans sau slabit spitze... asta asa pentru mine) si ma prezint cu ea! Ma freaka 2 zile si apoi sunt liber! Dneprul nu este modificat deloc, nu scoate fum, frane bune, amortizoare fatza bune, spate noi, geam far nou, semnalizatoarele ii functioneaza... Trebuie sa-i mai scot barile de protectie ca depasesc latimea standard a motocicletei!

Si cred ca sunt "in foame" baietii de la RAR acum...Dupa valul de inmatriculari de masini aduse de afara... Acum cu taxa asta mare nu mai vine nimeni pe la ei! Asadar ma vor astepta cu bratele deschise! :scratch: Eu asa cred!

 

Si totusi de ce nu vrei sa faci ITP-ul la altcineva decat RAR, din cate am inteles, statiile astea autorizate sunt mai blande decat RAR-ul la asa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si la revizie iti cere atas! Stiu ce zici tu... dar nu se mai baga nimeni... Acum e si la ei "online" si cu poze! Le dau spaga la RAR daca e.. Oricum motorul e OK! Mai trebuie aranjat dupa iarna si ma duc cu ea! Rezervorul l-am zgariat eu si galeriile de evacuare au prins rugina! Sa-i mai centrez rotile (strans sau slabit spitze... asta asa pentru mine) si ma prezint cu ea! Ma freaka 2 zile si apoi sunt liber! Dneprul nu este modificat deloc, nu scoate fum, frane bune, amortizoare fatza bune, spate noi, geam far nou, semnalizatoarele ii functioneaza... Trebuie sa-i mai scot barile de protectie ca depasesc latimea standard a motocicletei!

Si cred ca sunt "in foame" baietii de la RAR acum...Dupa valul de inmatriculari de masini aduse de afara... Acum cu taxa asta mare nu mai vine nimeni pe la ei! Asadar ma vor astepta cu bratele deschise! :D Eu asa cred!

Nu da nici o shpaga da-i al dracu de hotzi...daca functioneaza toate trece si revizia!Bafta! :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la post-8940-1232895375_thumb.jpg

 

 

Ma numesc Adi... SS_MIHAI e pus de varul meu cand folosea pe la inceput site-ul si nu avea el adresa de mes si o folosea pe a mea...

Dneprul e luat din Bucuresti prin august 2007 de la un baiat de toata isprava, Costin.

Merge bine, porneste bine...totul e OK!

In afara de faptul ca atunci cand depasesc 70-75km/ora imi arunca ulei pe la aparatoarea tijei de supapa pe partea stanga! Mi-a auncat un pic si pe dreapta cand i-am dat 115km/ora! I-am dat atat o singura data cand crezand ca e de la garnitura de chiuloasa am schimbat-o si m-am dus din Ploiesti pana la Snagov cu SS_MIHAI (el avea o Honda 900) si i-am dat tare sa vad daca mai arunca! El mi-a spus la ce viteza reala am ajuns...(kilometrajul meu e de atas cred si imi arata mai putin decat merg)! Si mai am treaba cu actele... Dar se rezolva toate!

Poza e de cand era la vanzare! Asa cum l-am vazut si cum l-am placut!

Eu i-am schimbat numai amortizoarele spate, releul de incarcare (electronic de Dacie) si sticla geam fata (era din geam clar...arata bine dar era neeficient). A... i-am mai pus niste bari laterale! Ulei Liqui Moly la motor si ulei romanesc T 90 la cutie si grup! Nu trebuia schimbat uleiul, dar am incercat din cauza ca fostul proprietar, Costin, din prea multa buna intentie bagase ca la japoneze acelasi ulei si la motor si la cutie... ulei foarte bun de altfel! Dar imi pleca intr-a-ntaia de parca sarea din viteza si m-am gandit ca o fi de la ulei... Asa a fost... Acum merge super...

Are aprindere electronica, indicator presiune ulei si indicator de incarcare baterie..toate gratie fostului proprietar care dupa cum v-am spus este un tip foarte de treaba... va dati seama ca si acum il tin cu actele nefacute.. Dar in primavara se rezolva..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frumos motorul, sa-l folosesti sanatos. Situatia asta e aproape similara cu a mea doar ca la mine e putin mai nasol, n-am atasul dar si prinderile au fost taiate de pe cadru, multumita lui Drobu acum am prinderile de jos si urmeaza sa le prind numai sa gat instalatia electrica care e in curs de schimbare datorita unor probleme de carpeala romaneasca....:scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frumos Niprul ne vedem in vara la intrunirea de comuniste. Ar merge un atas la el .

Editat de Aleko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ce imi fac actele va anunt si va cer nr. de inmatriculare ca sa va reperez la intalnirile la care voi ajunge... Ne vom simtzi super...va garantez! Sper sa reusesc sa am un an plin in privintza asta! Avem o tzara frumoasa care merita sa fie vizitata! Iar noi(ma bag si eu aici), astia cu vestigii, cred ca ne vom transfera un pic din dragostea asta fatza de cele mai serioase comuniste si la masa la care vom bea o bere impreuna! Am condus japoneze si ma ung pe suflet...sincer sa fiu! Fiabile, fara scurgeri, fara probleme, raspund la comenzi impecabil Dar imi place sa mai conduc inca "industrii"d-astea, sa mai ascult vechii meseriasi, sa mai schimb sfaturi batranesti! E clar ca pe viitor vom merge pe motoare d-astea (japoneze, nemtzesti, italiene). Se vor gasi pe toate drumurile si la pretzuri accesibile, dar inca vreau sa mai traiesc visul adevaratilor pasionati de pe vremuri! Cred ca ma intzelegatzi! E un sentiment aparte! Bafta multa!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am gasit filmuletul asta pe Youtube si am ramas impresionat.o Nipra cu injectie...si cred ca merge mai bine ca multe pe carburator[parerea mea].

si continuarea...

Editat de kyvacka
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am gasit filmuletul asta pe Youtube si am ramas impresionat.o Nipra cu injectie...si cred ca merge mai bine ca multe pe carburator[parerea mea].

si continuarea...

....merge al naibii de prost!

Injectia nu rezolva mare lucru la Nipru...e ca si cum i-ai pune un spoiler la un trabant, si un abtzibild cu Repsol...Ascultati cat de neuniform merge si cum se tureaza , si cum intrerupe...etc...

Ca idee si efort merita apreciat omul...dar mai are multe de facut la partea mecanica.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa tot plimbat ala cu camera de iti creeaza impresia ca nu merge bine daca statea nemiscat puteam sa ne facem o impresie mult mai clara asupra sunetului asa ca lasa loc de discutii

parerea mea e ca merge bine !...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Ca motorul merge mai "rotund" s-au mai "patrat" asta nu este o problema. Va face reglajele care trebuie facute, va descoperi ca mai trebuie facute unele adaptari si iarasi unele reglaje si va avea ceva putin mai mult cu ce sa-si umple timpul. De apreciat munca depusa la adaptarea sistemului de injectie. Personal nu a-s munci si "pompa" bani in asa adaptari la un Nipru. Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Ca motorul merge mai "rotund" s-au mai "patrat" asta nu este o problema. Va face reglajele care trebuie facute, va descoperi ca mai trebuie facute unele adaptari si iarasi unele reglaje si va avea ceva putin mai mult cu ce sa-si umple timpul. De apreciat munca depusa la adaptarea sistemului de injectie. Personal nu a-s munci si "pompa" bani in asa adaptari la un Nipru. Numai bine.

 

Urmeaza un Power Commander (avea de gand un dynojet da' acum ca l-a facut pe injectie nu mai tine), 2 filtre K&N...un kickstarter Rizoma, un cardan Regina... :laugh:

Editat de Gixxx'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

....merge al naibii de prost!

Injectia nu rezolva mare lucru la Nipru...e ca si cum i-ai pune un spoiler la un trabant, si un abtzibild cu Repsol...Ascultati cat de neuniform merge si cum se tureaza , si cum intrerupe...etc...

Ca idee si efort merita apreciat omul...dar mai are multe de facut la partea mecanica.....

se vede clar cum scoate mufele de la fiecare injector in parte lasand motorul sa mearga intr-un singur cilindru[prima data si moare de altfel motorul atunci cand scoate mufa din stanga;probabil era inca rece].poate de aceea ti se pare ca intrerupe.apoi mai spre sfarsit umbla si la avans[dupa care functionarea motorului se modifica].poate ca prea le-a facut pe toate odata[injectie,aprindere]si inca nu sunt puse la punct[de altfel se observa ca sunt doar in faza de experimentare cu toate maruntaiele insirate pe motor].sunt curios daca omul a finalizat proiectul ca alt filmulet nu am mai gasit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai ce Nipre ati vazut ma de ziceti ca se aude bine si ca merge mai uniform.

Este o complicatie si ca orice complicatie se va strica repede. Si BMW-ul are destul de des complicatii electrice din cauza electronicii prea multe. Nu are ce cauta pe Nipru injectia cum nu are nici pe Ural 2009. Pentru pasionatii de mecanica o avea, pentru productie de serie ar fi un dezastru.

Sa traiasca domnu Rocknroll ca tot l-am vazut ca a postat aici!

Editat de Aleko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai ce Nipre ati vazut ma de ziceti ca se aude bine si ca merge mai uniform.

Este o complicatie si ca orice complicatie se va strica repede. Si BMW-ul are destul de des complicatii electrice din cauza electronicii prea multe. Nu are ce cauta pe Nipru injectia cum nu are nici pe Ural 2009. Pentru pasionatii de mecanica o avea, pentru productie de serie ar fi un dezastru.

Sa traiasca domnu Rocknroll ca tot l-am vazut ca a postat aici!

 

Punem pariu ca toti o sa vreti kit pentru injectie cind va apare?...cum a fost si cu aprinderea electronica:P

Conservatorilor!:laugh:) :laugh:

Iar cu bmw-ul ai dreptate...e de rahat...nu ash da nipra pe asa ceva!!!!

 

Cu ''Sa traiasca 'nea Victor '' sint de acord!

Editat de krokodilu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Mai proprietari de Nipre, haideti sa aducem incet topicul la ceea ce a vrut initiatorul lui. O sinteza a ceea ce este Nipru (motocicleta) in ansamblu, cu partile ei bune pe o parte, cu cele rele pe o parte si cu ce stim si putem face ptr. imbunatatirea celor rele pe o parte. Adica ceva legat strict de MECANIC-TEHNIC. Vad din partea moderatorilor un interes in "organizarea" acestui colt din forum si dupa mine cred ca este o greseala sa nu participam si noi la aceasta "organizare". Poate vor sari unii de c.. in sus ca este o rubrica libera ca sintem liberi sa ne exprimam opiniile etc. etc. Corect. OPINIILE DE ALTA NATURA IN ALTA PARTE. OPINIILE TEHNICE, AICI, pe topicul asta. Am o replica, intii sa ai Nipru, intii sa fi reparat un motor de Nipru (asa cum te-ai priceput chiar daca nu esti mecanic de profesie si sa fii multumit de el), intii sa "bagi sub roti" cu un Nipru citeva sute de kilometri impreuna cu alti "niprari", abia dupa aceea poti sa-ti permiti sa intri ptr. a da sfaturi. Ptr. asta rog pe cei care au "comunista" dar de alt tip sa se abtina in a posta pe acest topic. Sint deschise topicuri ptr. fiecare tip de "comunista" si cred ca "incap" acolo. Fara nici un fel de suparare din partea unora si jena din partea mea ma apuca "afurisenia" cind vad interventii total aiurea. Asa ca domnilor va rog LA OBIECT. Cel putin bunul simt ne obliga. Poate sint pe forum oameni de la care avem ce invata, dar ei cind vad "balacareala" de pe aici, renunta pur si simplu macar sa se uite pe aici. Primii care pierd sintem tot noi, posesorii de "comuniste". Sa nu traiasca cineva cu impresia ca stie o motocicleta in fir-a-par, personal i-l rog sa-mi dea voie sa nu-l cred. Exact cum e vorba aia <nestiute sint caile Domnului>. Voi mai reveni cu "corectari" Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...