lantz Postat Iunie 23, 2012 Share Postat Iunie 23, 2012 Nu vreau să mă arunc cu un diagnostic înainte de a cântării toate datele dar... cred că "ceva-i putred in Danemarca". Simptomele sunt următoarele: Motorul porneÂşte la prima, maxim a doua pedală; cilindrii funcționează identic Âşi independent unul de altul (mai rar întâlnit la nipru). Problema e că impreună se "impiedică" unul pe altul. Consumul e de vis, undeva la 5,5 mixt, bujia e cărămizie, avansul reglat, supapele reglate, carburile reglate Âşi ele evident. Rog profesioniÂştii să-Âşi dea cu părerea: De ce merge "impiedicat"? nu Âştiu cum altfel să explic situația, cuvântul "împiedicat" descrie cel mai bine simptomele. Eu am patit treaba asta cand era alternatorul praf si bateria vai mama_ei(nu mai inmagazina curent),dupa inlocuirea ambelor zici ca am alt motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Iunie 23, 2012 Share Postat Iunie 23, 2012 Am curent să mai dau Âşi altora. Sub Âşa am un întrerupător pus pe firul ce pleacă de la minusul bateriei pe cadru. După ce pornesc motorul pot renunța fără probleme la baterie, alternatorul îÂşi face treaba. Deja pare că mă laud Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Iunie 23, 2012 Share Postat Iunie 23, 2012 bobina inductie de care ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ss_mihai Postat Iunie 24, 2012 Share Postat Iunie 24, 2012 (editat) Imi curge ulei pe la surubul cu care se prinde capacul de la chiulasa pe partea stanga> I-am pus niste fir de azbest. Tot imi arunca pe pantof. Aveti vreo idee cum as putea etanseiza acolo? Editat Iunie 24, 2012 de ss_mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Iunie 24, 2012 Share Postat Iunie 24, 2012 (editat) Imi curge ulei pe la surubul cu care se prinde capacul de la chiulasa pe partea stanga> I-am pus niste fir de azbest. Tot imi arunca pe pantof. Aveti vreo idee cum as putea etanseiza acolo? S-ar putea sa-ti piarda prin filetul piulitei, pune niste Loctite. Eu asa faceam si nu mai pierdea. LE: Scuze, am facut confuzie, ai scris ca ai surub, nu prezon. Editat Iunie 24, 2012 de corleone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Iunie 24, 2012 Share Postat Iunie 24, 2012 Saiba din tabla de cupru decalita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lantz Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 Imi curge ulei pe la surubul cu care se prinde capacul de la chiulasa pe partea stanga> I-am pus niste fir de azbest. Tot imi arunca pe pantof. Aveti vreo idee cum as putea etanseiza acolo? Da capacul jos,scoti siguranta aia gen grover care e pe post de siguranta si verifici acolo sa fie tot plan,inclusiv partea chiulasei pe care se aseaza saiba.Avea o garnitura pluta parca..,io nu am nimik acolo am pus direct saiba de fier pe aluminiu(saiba e cam ''fest'')nu curge nici un strop peacolo.Toata treaba e sa fie toate suprafetele care se imbina plane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 Imi curge ulei pe la surubul cu care se prinde capacul de la chiulasa pe partea stanga> I-am pus niste fir de azbest. Tot imi arunca pe pantof. Aveti vreo idee cum as putea etanseiza acolo? Prima data verifica daca nu e fisurat in jurul gaurii, ca au tendinta sa crape si atunci nu prea ai sansa sa etansezi cu nimic, da nipru care nu curge e nipru fara ulei (regula sfanta) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lantz Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 Prima data verifica , da nipru care nu curge e nipru fara ulei (regula sfanta) Asa am crezut si eu dar din primavara nu mai sunt deacord cu treaba asta,chiar SE POATE sa nu curga....poate sa"transpire"in schimb.NU vreau sa intru in polemica domnule Alin,dar am vazut ca atunci cand e nou nu curge...sa vedem dupa 5000 ca asa am auzit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 La motor daca e bine pusa garnitura de pluta jos si daca chiulasa e suficient de stransa, mai transpira usor pe la alternator si poate pe langa baza cilindrilor. Cutia o poti face cat de catetansa prin schimbare semeringurilor. Garnitura o-ring de la tija de ambreiaj nu e prea eficienta si mai scoate niste picaturi. In timp se distruge semeringul de la iesirea transmisie. Oricum pentru cei care au oroare de pierderi de ulei chiar mici, Niprul nu e masinaria ideala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adolf118 Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 Problema! Motocicleta porneste,(la prima pedala)tine relantiul...merge bine. Cand o pun in sarcina...incep dracii!!! Rateuri in toba, merge intrerupt! (Bujiile noi,sinterom 14np21 2A) avansul reglat in toate pozitiile aceleasi simptome, platina curatata cu smirgel fin, aceleasi simptome. Ce poa' sa aiba?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 Asa am crezut si eu dar din primavara nu mai sunt deacord cu treaba asta,chiar SE POATE sa nu curga....poate sa"transpire"in schimb.NU vreau sa intru in polemica domnule Alin,dar am vazut ca atunci cand e nou nu curge...sa vedem dupa 5000 ca asa am auzit! Nici o problema, oricum o ziceam sub forma de gluma, desi cu un gram de adevar, am vazut si care nu curg, depinde de noroc, daca inaintea ta au avut-o ceva barbari nu mai scoti motor din el, dar asta e regula romaneasca pt orice Problema! Motocicleta porneste,(la prima pedala)tine relantiul...merge bine. Cand o pun in sarcina...incep dracii!!! Rateuri in toba, merge intrerupt! (Bujiile noi,sinterom 14np21 2A) avansul reglat in toate pozitiile aceleasi simptome, platina curatata cu smirgel fin, aceleasi simptome. Ce poa' sa aiba?? Daca zici ca aprinderea e reglata ok vezi si cu carburatia cum stai ca altceva n-ar avea ce sa aiba..... Ps. Ce aprindere ai?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adolf118 Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 Nici o problema, oricum o ziceam sub forma de gluma, desi cu un gram de adevar, am vazut si care nu curg, depinde de noroc, daca inaintea ta au avut-o ceva barbari nu mai scoti motor din el, dar asta e regula romaneasca pt orice Daca zici ca aprinderea e reglata ok vezi si cu carburatia cum stai ca altceva n-ar avea ce sa aiba..... Ps. Ce aprindere ai?? Aprindere clasica cu platina (am zis ca am curatat-o) bobina DENSO carburatoare K63 (motocicleta porneste din prima pedala si la rece si la cald!!!)numai cand o turez sau o pun in sarcina da rateuri in ambele tobe si nu are vlaga deloc! si daca chiar exagerez cu acceleratia da sa moara motorul! apoi daca o las in relanti merge in regula! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 Alimentarea cu carburant trebuie reglata. Acolo e buba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lantz Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 Chiulasele cum sunt? ai nadejde pe ele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adolf118 Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 (editat) Alimentarea cu carburant trebuie reglata. Acolo e buba. o sa incerc sa reglez...problema e ca e ieri a mers azi n-a mai mers...sa vedem daca merge din carburatoare! Chiulasele cum sunt? ai nadejde pe ele? Pai pana ieri a mers brici! ieri am mers 15km nu cred ca se duc in 15 km! (sau mai precis in 500km cat am facut intr-o luna de cand o am!) ma duc sa umblu la reglaje la carburatoare...va spun ce rezolv...daca rezolv! Editat Iunie 25, 2012 de Adolf118 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lantz Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 Cine stie daca 90/90/19 e compatibil 350/19 sau 375/19 mai precis?Ideea e ca vreau sa iau un cauciuc second de cross sau enduro pntru nipru...momentan solo.A facut cineva treaba asta?,parca am vazut pe niprele din Cluj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 Cine stie daca 90/90/19 e compatibil 350/19 sau 375/19 mai precis?Ideea e ca vreau sa iau un cauciuc second de cross sau enduro pntru nipru...momentan solo.A facut cineva treaba asta?,parca am vazut pe niprele din Cluj. sal.. nu este 110/80/19 este cam 325-350 acum depinde si de marca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 (editat) 90/90/18 am eu pe fata la planeta si este ingust pe langa 350, 90 este echivalentul cam la 275 uite sa iti faci o idee Editat Iunie 25, 2012 de schumydan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adolf118 Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 (editat) n-am reusit nimic!! din contra!!! acum nu mai tine nici ralantiul! Acum...ca tot suntem aici! Cine are carburatoare bune bune la bani buni! sa strige un pret!!! Editat Iunie 25, 2012 de Adolf118 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lidi_moto Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 sper ca ai scos macar un furtun de la robinet sa vezi daca vine benzina.daca alimentarea e buna si ajunge benzina in carburatoare,sa nu se fi slabit vreun surub de reglaj la tacheti si nu mai deschide vreo supapa.nu cred sa se fi intamplat asta la amandoi cilindri in aceeasi zi,dar verifica si asta.sau tije indoite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adolf118 Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 sper ca ai scos macar un furtun de la robinet sa vezi daca vine benzina.daca alimentarea e buna si ajunge benzina in carburatoare,sa nu se fi slabit vreun surub de reglaj la tacheti si nu mai deschide vreo supapa.nu cred sa se fi intamplat asta la amandoi cilindri in aceeasi zi,dar verifica si asta.sau tije indoite. furtun scos:vine benzina, benzina ajunge in carburatoare, surub de reglaj de la tacheti...nu am umblat! nu i-am dat cox la motor!!! tije indoite...ma indoiesc! nu am abuzat de motor! eu merg batraneste! povestea mai pe lung e in felul urmator! am scapat-o un pic cu nivelul redus de benzina...ma gandesc sa fi tras mizerie si sa se fi infundat ceva pe la carburator (am desfacut carburatoarele erau foarte murdare) din pacate de maine plec pe cursa si nu am timp sa le mai bibilesc! Solutia la care ma gandesc...carburatoare noi si pe astea le curat 2 zile cu decarbusol plus suflat cu aer comprimat...si apoi...rezerva!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 Dacă ai probleme de alimentare verifici tot traseul, începînd de sus în jos! Deci, primul lucru, capacul rezervorului. Are gaura de vid? Mai departe, robinetul. E înfundat? Vezi dacă nu s-a adunat rugină pe canale, prin păhărel etc. ȘAMD... Carburatoarele nu le schimba imediat, verifică dacă sînt înfundate jiglerele și apoi reglează-le. Hai că ești profesionist, nu te sperie pe tine o „comunistă”! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adolf118 Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 Dacă ai probleme de alimentare verifici tot traseul, începînd de sus în jos! Deci, primul lucru, capacul rezervorului. Are gaura de vid? Mai departe, robinetul. E înfundat? Vezi dacă nu s-a adunat rugină pe canale, prin păhărel etc. ȘAMD... Carburatoarele nu le schimba imediat, verifică dacă sînt înfundate jiglerele și apoi reglează-le. Hai că ești profesionist, nu te sperie pe tine o „comunistă”! Pai nu ma sperie! am verificat traseul pana la carburator! am desfacut carbul si era murdar...din pacate timpul e o maaare problema. Carburile mele sunt k63 vreau sa incerc si k68-urile, si pe celelalte vechi sa le curat si sa le am disponibile de rezerva...alta data cand am probleme le schimb direct si nu ma mai chinui ca azi! (benzina crapa buzele cand sufli prin toate gaurile din carburator!!!) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 ...benzina crapa buzele cand sufli prin toate gaurile din carburator! Păi folosește și tu o pompă! Sau un furtunaș, pe post de prelungitor-duză (ajutaj)! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.