Aleko Postat Ianuarie 23, 2014 Share Postat Ianuarie 23, 2014 (editat) ...nu e al meu , Aleku, nu folosesc lipiciuri, prefer tehnologiile medievale verificate. Chiar si asa , o chestie similara am patit si eu , cu tablica care asigura pinionul de alternator...o tablica foarte tare (probabil singura chestie tare din tot motorul...)...s-a rupt o bucata din ea , si au sarit niste masele de pe pinioane dupa ce a fost mestecata...si bucatica de tabla a ramas intacta....asa am ajuns la distributia de Cugir.... nu-ti spun tie ca tu cunosti foarte bine... Nici tablita aia care mie nu mi se pare atat de tare nu e suficienta sa asiguri piulita de alternator la M72,Nipru,Ural. De la hatsa, hatsa din acceleratie si socurile din distributia directa pe pinioane, un pinion cu pana de arbore uzata poate ajuta piulita prost stransa si nesigurantata (cu ambele sisteme deodata: saiba siguranta indoita si şplint) sa zboare. - daca zboara prost se-ntampla ca mai sus, - daca zboara bine se aseaza pe fundul capacului fata si pana de arbore se macina, arborele se uzeaza, la un moment dat se misca pinionul in gol si nu mai incarca din motive mecanice (exact cum a patit un M72 visiniu la Intalnirea de Atase 2007). Niprul are un pinion in plus jos si nu stiu daca e clearence sa incapa o piulita. mai pe scurt e bine sa se monteze splintul Editat Ianuarie 23, 2014 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chrystyanyty Postat Ianuarie 25, 2014 Share Postat Ianuarie 25, 2014 dupa ce am asteptat atata timp zapada sa ma dau cu mobra...am stricat axul de la pedala de pornire CUMPAR AX cu semiluna PEDALA PORNIRE NIPRU urgent, repede si numaidecat...daca se poate in bucuresti multam ... am pus pe toate topicurile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shoby13 Postat Ianuarie 25, 2014 Share Postat Ianuarie 25, 2014 as avea nevoie de 4 roti de la o comunista vreau sa ma informez ce greutat au cele de dnpr ma intereseaza 2 seturi si cam la ce pret se gasesc ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chrystyanyty Postat Ianuarie 26, 2014 Share Postat Ianuarie 26, 2014 dupa ce am asteptat atata timp zapada sa ma dau cu mobra...am stricat axul de la pedala de pornire CUMPAR AX cu semiluna PEDALA PORNIRE NIPRU urgent, repede si numaidecat...daca se poate in bucuresti multam ... am pus pe toate topicurile rectific CUMPAR CAPAC CUTIE VITEZE NIPRU multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Ianuarie 26, 2014 Share Postat Ianuarie 26, 2014 .... ianuarie2014 008 (2).avi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Ianuarie 27, 2014 Share Postat Ianuarie 27, 2014 .... ups! ca agatai camera! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Ianuarie 28, 2014 Share Postat Ianuarie 28, 2014 Pentru ai' mai gretosi care nu suporta smacurile, si le plac lucrurile adevarate din 'shier, exista solutia Nord-lock. Ca si Taft-u... Rezista, rezista, rezista... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Ianuarie 28, 2014 Share Postat Ianuarie 28, 2014 Pentru ai' mai gretosi care nu suporta smacurile, si le plac lucrurile adevarate din 'shier, exista solutia Nord-lock. Ca si Taft-u... Rezista, rezista, rezista... da, dar fierul trebuie sa fie ceva mai moale decat nord-lock-ul , altfel nu se amprenteaza ....pe probate... Pe you tube face minuni, vindeca , intinereste, fixeaza pe veci...in realitate mai trebuie sa pui cheia ... A functionat foarte bine la asamblarea transmisiei...dar au trebuit stranse de vreo 3 ori pana s-a tasat definitiv garnitura... ps ai exagerat un pic cam mult cu berea...inca ne mai luptam cu ea.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Ianuarie 28, 2014 Share Postat Ianuarie 28, 2014 Sefu, garniturile de la volanta sau de la pinonu' d-alternator se taseaza mai repede. Alealalte le inmoi un pic in excesu' de bere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gal Postat Ianuarie 29, 2014 Share Postat Ianuarie 29, 2014 Salut, Am inteles de pe aici ca este un pret decent 500 e..... ma gandesc ca daca spun 450 eur fix este si mai bine (numai ca cel care o va lua, daca o va lua cineva, trebuie sa se ocupe de transport) Nu vreau sa va ganditi ca ar avea ceva bube ascunse, numai ca este pacat sa mai stea acolo cand altcineva se poate bucura de el. Motorul nu a fost desfacut niciodata si asta cred ca, (pentru mine cel putin a contat foarte mult), de-asta l-am si luat atunci. Am gasit talonul in care este si atasul trecut(imi pare rau ca l-am dat la fier vechi). Cu bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edyneagu Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 Salut, Am inteles de pe aici ca este un pret decent 500 e..... ma gandesc ca daca spun 450 eur fix este si mai bine (numai ca cel care o va lua, daca o va lua cineva, trebuie sa se ocupe de transport) Nu vreau sa va ganditi ca ar avea ceva bube ascunse, numai ca este pacat sa mai stea acolo cand altcineva se poate bucura de el. Motorul nu a fost desfacut niciodata si asta cred ca, (pentru mine cel putin a contat foarte mult), de-asta l-am si luat atunci. Am gasit talonul in care este si atasul trecut(imi pare rau ca l-am dat la fier vechi). Cu bine Cand reusesti, pune niste foto, inca sunt interesat de o comunista solo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vrsv Gunoier Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 Cand reusesti, pune niste foto, inca sunt interesat de o comunista solo Omul cred ca o face de vanzare http://www.pro-bike.ro/forums/topic/111466-restaurare-ural-m63/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edyneagu Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 Voi lua legatura cu omul sa vad daca atunci cand va fi gata mi-l si pot permite. Ms de informatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vrsv Gunoier Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 Voi lua legatura cu omul sa vad daca atunci cand va fi gata mi-l si pot permite. Ms de informatie. Ideea e ca, atunci cand va fi gata, poate fi de 1200E, 1500E, 2000E, etc! Nu ai pentru ce! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 Cand reusesti, pune niste foto, inca sunt interesat de o comunista solo Cand reusesti, pune niste foto, inca sunt interesat de o comunista solo Adevarul e ca un om care isi cumpara o comunista se numeste pasionat, dar cand o cauta si pe a doua, deja e banuit de masochism. Iti recomand tot 750-ul cu atas daca o sa vrei si tu sa plimbi mai mult de 20-30 de km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edyneagu Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 Bani de un Ural nou nu am dar am vazut unul din 2005 care m-ar tenta, asta daca mai e disponibil pana prin vara cand imi revin cu banii si daca pana atunci nu imi iau altceva mai vechi si mai ieftin. P.S. Si cred ca o sa ma opresc aici, am deja 3 motoare, mi-l doresc si pe al patrulea dar cred ca e suficient, chiar n-am curtea asa incapatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 (editat) Ala din 2005 e intr-o stare mecanica f. buna si te va duce mult si bine. Cat despre proprietar, nu stiu daca nu si-a comandat inca unul cu EFI, asa ca merita sa incerci sa-l iei mai devreme, astfel incat la vara sa ne plimbam impreuna. Ca de la Berceni pana la 1 Decembrie, prin Vidra si Copaceni, nu sunt decat vreo 15 km. Editat Februarie 7, 2014 de m72ihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edyneagu Postat Februarie 8, 2014 Share Postat Februarie 8, 2014 (editat) Ala din 2005 e intr-o stare mecanica f. buna si te va duce mult si bine. Cat despre proprietar, nu stiu daca nu si-a comandat inca unul cu EFI, asa ca merita sa incerci sa-l iei mai devreme, astfel incat la vara sa ne plimbam impreuna. Ca de la Berceni pana la 1 Decembrie, prin Vidra si Copaceni, nu sunt decat vreo 15 km. Stiu drumul ca prin '95-'96, cand nu aveam inca permis si nici nu era asfaltat tot, l-am facut de vreo doua trei ori cu bicicleta ca sa ajung la discoteca din Berceni. Editat Februarie 8, 2014 de edyneagu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Februarie 9, 2014 Share Postat Februarie 9, 2014 (editat) va rog nu poluati topicul cu EFI .Aici este un "nou" Dnepr, desigur bucatit sa intre-n "papuc", alaturi in cotet este noul proprietar, un prieten de-al meu.Multumim @gal pentru onestitate, Niprul corespunde descrierii, multumim pentru ajutor si sper sa fiti voi inca 2 atasisti in trupa noastra activa. Editat Februarie 9, 2014 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Februarie 19, 2014 Share Postat Februarie 19, 2014 (editat) Un upgrade, ceva... cineva? Editat Februarie 19, 2014 de magic4ce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Februarie 19, 2014 Share Postat Februarie 19, 2014 Un upgrade, ceva... cineva? frumos motoras de vw. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edyneagu Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 Salutare vreu si eu un sfat. Ce imi recomandati sa fac la coturile de evacuare sa reziste mai mult ca si aspect. In jumatate de an mi-au ruginit si a sarit si vopseaua dupa ele chiar daca au fost date cu vopsea de temperatura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioneld Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 Doar sa le revopsesti din 6 in 6 luni ...... si crom daca dai la noi nu tine se vor albastri . Sau le infasori in sfoara de azbest . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 (editat) Sau banda speciala termorezistenta pentru galerii, cred ca gasesti la chopper-isti de vanzare /index.php?/topic/43065-cum-invelim-galeriile-de-evacuare-cu-banda-protectoare/ Editat Februarie 26, 2014 de bach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 (editat) Salutare vreu si eu un sfat. Ce imi recomandati sa fac la coturile de evacuare sa reziste mai mult ca si aspect. In jumatate de an mi-au ruginit si a sarit si vopseaua dupa ele chiar daca au fost date cu vopsea de temperatura. Am folosit si eu vopsea termo-rezistenta insa nu-si face treaba la fel de bine ca vopseaua pentru clape de soba ( vestitul bronz ) aplicat cu pistolul de vopsit. O sa te amuze ce-am scris dar coturile isi pastreaza culoarea, mai putin in locurile unde flacarile lovesc tevile/coturile. Acolo se ingalbeneste vopseaua/bronzul dar atat. Nu se desprinde de pe coturi. Incearca si varianta asta. Poate te multumeste. Editat Februarie 26, 2014 de Lolo_ID Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.