Sari la conținut

BMW F650/F700/F800GS/A


Postări Recomandate

Acum am vazut postul tau anterior referitor la greutatea fiarelor.

Din pacate nu le-am cantarit atunci cand le-am primit. Daca lw dau jos la iarna pt revopsit promit sa le cantaresc.

 

 

 

Referitor la resoftare normal ca nu ajuta la kilometraj care e analog ci doar la restul de date de pe display. Oricum m-am obisnuit sa ma uit la viteza pe gps.

 

 

AB Bucuresti are program si sambata.....nu stiu daca au si duminica, dar sambata au cu siguranta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • Admin

@Shogard..despre far iti spun sigur ca trebuie schimbat.

Dispersia luminii o face oglinda farului impreuna cu sticla, nu repozitionarea becului.

Degeaba adaugi scotch pe far, asta iti va acoperi haloul de lumina de pe stanga, dar in dreapta nu vei mai vedea nimic, adica acolo unde este foarte important sa vezi..

Dealtfel, in mod normal nici nu ar trebui sa ti-o accepte la RAR fara far schimbat, tot din motivul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Shogard..despre far iti spun sigur ca trebuie schimbat.

Dispersia luminii o face oglinda farului impreuna cu sticla, nu repozitionarea becului.

Degeaba adaugi scotch pe far, asta iti va acoperi haloul de lumina de pe stanga, dar in dreapta nu vei mai vedea nimic, adica acolo unde este foarte important sa vezi..

Dealtfel, in mod normal nici nu ar trebui sa ti-o accepte la RAR fara far schimbat, tot din motivul asta.

 

 

Scriam in posturile precedente ca oglinda pare simetrica (la o inspectie vizuala) si atunci s-ar putea sa fie doar un comutator, mai ales ca la automobilele BMW facute pentru Anglia exista sistemul acesta. In orice caz, i-am contactat pe cei de la AB si au spus ca in programul de piese sunt doua coduri de far, asa ca......e limpede

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sustin ca orientarea farului se face din suruburile care il si tin pt ca am vazut cum batea farul meu dupa cazatura.....dar oricum ar fi cred ca e mai comod si mai oeftin sa incerci sa-l reglezi din suruburi decat sa cumperi unul nou.

Apropo' cat e un far nou?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sustin ca orientarea farului se face din suruburile care il si tin pt ca am vazut cum batea farul meu dupa cazatura.....dar oricum ar fi cred ca e mai comod si mai oeftin sa incerci sa-l reglezi din suruburi decat sa cumperi unul nou.

Apropo' cat e un far nou?

 

Cel mai ieftin am gasit pe ebay cu vreo 200 cu tot cu transport. Am mers azi pe noapte si cred ca e posibil sa il reglez cum zici tu. Am sa incerc si iti dau de stire

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai ieftin am gasit pe ebay cu vreo 200 cu tot cu transport. Am mers azi pe noapte si cred ca e posibil sa il reglez cum zici tu. Am sa incerc si iti dau de stire

 

Aceeasi problema a avut-o un prieten cu un VStrom cumparat din Anglia. Tu poti sa reglezi farul sa bata corect dar ala de la RAR vede ca ai oglinda de Anglia si in rest nu-l mai intereseaza. Te respinge din start. Poate poti sa imprumuti un far normal pana iei RAR-ul. Apoi iti reglezi farul tau cum vrei tu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Profilul oglinzii farurilor de anglia e diferit. Cel putin la BMW si aparent Suzuki.

 

Un far normal la noi bate drept pe partea stanga si foarte sus pe partea dreapta.

Un far normal la englezi bate drept pe partea dreapta si foarte sus pe partea stanga.

 

Nu poti, orice ai face, sa inversezi astea, daca farul a fost gandit special asa.

 

 

Triumph, de exemplu, au faruri universale: bat la acelasi nivel si in stanga si in dreapta, nefiind nevoie de ajustari.

 

 

Tie iti trebuie far nou. Cumpara unul de pe e-bay si pune-l pe al tau la vanzare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles partea cu Black si pe cea cu 2012 dar triple?

 

Motor si jambe negre, elementele de carenaj negre, jenti negre... adica exceptand farul, toba, diverse inscrisuri si alte alea au facut-o ninja...

Editat de b374
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motor si jambe negre, elementele de carenaj negre, jenti negre... adica exceptand farul, toba, diverse inscrisuri si alte alea au facut-o ninja...

 

 

Sa inteleg ca daca ii puneau si toba de carbon era Quadruple Black nu ? :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oare se vor schimba si oamenii, sediul? Vor aduce si motocicletele in sediul de pe DN1? Sincer, daca vor schimba si oamenii, sper ca macar Tibi sa ramana.

Orice reprezentanta are nevoie de mecanici cu experienta. Tibi se recomanda pentru ca are experienta si cursuri deja facute. Parerea mea e ca ori il pastreaza, ori se angajeaza singur la ei :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

* eu si Sageata am hotarat sa divortam. nu ne-am certat, vom ramane in continuare amici. viata merge inainte...

 

pentru cei interesati, detalii in semnatura. daca stiti pe cineva interesat, va rog dati mai departe. multumesc! :)

 

o poza cu Sageata, dupa 1 an si ceva de "casnicie" :D

post-17655-0-63642600-1316116674_thumb.jpg

Editat de cria_p
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cria de ce dai Sageata?

Ce vrei sa-ti iei in loc?

 

* asta o sa vedeti la anu'. in orice caz, nu o sa fie o surpriza :D (ptr. cine ma stie).

sa zic asa, ca sa fiu "politically correct", ...Sageata e prea bun pentru mine :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

* asta o sa vedeti la anu'. in orice caz, nu o sa fie o surpriza :D (ptr. cine ma stie).

sa zic asa, ca sa fiu "politically correct", ...Sageata e prea bun pentru mine :)

 

Aha inteleg ca revii la chopper.

Dc zici ca nu e bun pt tine 650-ul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aha inteleg ca revii la chopper.

Dc zici ca nu e bun pt tine 650-ul?

 

* eu nu am zis ca nu e bun pentru mine, e prea bun, am zis. ;)

intzelege fiecare ce vrea.

 

o singura problema am avut eu personal cu el: la manevrele de pe loc, in spatii mai putin generoase de parcare, etc. centru de greutate e prea sus, iar eu nu am "sforta" destula. e mai greu si mai inalt decat 650 GS cu motorul monocilindru.

that's all :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

* eu nu am zis ca nu e bun pentru mine, e prea bun, am zis. ;)

intzelege fiecare ce vrea.

 

o singura problema am avut eu personal cu el: la manevrele de pe loc, in spatii mai putin generoase de parcare, etc. centru de greutate e prea sus, iar eu nu am "sforta" destula. e mai greu si mai inalt decat 650 GS cu motorul monocilindru.

that's all :)

 

Mda scuze am citit in graba si nu am inteles bine.

Intr-adevar e ceva mai greu decat monocilindrul dar mie mi se pare nesemnificativa diferenta iar 800 e chiar mai greu decat 650-ul [vorbesc aici de bicilindre].

Una peste alta trebuie sa atarne ceva in puls performanta in plus fata de mono :wink: .

Sa inteleg din postul tau ca vrei monocilindrul ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda scuze am citit in graba si nu am inteles bine.

Intr-adevar e ceva mai greu decat monocilindrul dar mie mi se pare nesemnificativa diferenta iar 800 e chiar mai greu decat 650-ul [vorbesc aici de bicilindre].

Una peste alta trebuie sa atarne ceva in puls performanta in plus fata de mono :wink: .

Sa inteleg din postul tau ca vrei monocilindrul ?

 

* bey, tu precis lucrezi in vanzari :D

 

cum dracu sa-mi iau monocilindru, dupa ce am avut doua motoare in V?! ok, cand o sa-mi permit sa tin 5 motoare, va intra si un monicilindru in "colectie". probabil un Simson.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...