Sari la conținut

Poze Cu Supermoto


sil3nt_control
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 568
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

M-am uitat la toate pozele tale de pe pictiger. Superba motocicleta. Cati mai multi KM cu ea :rock:

 

Multumesc, la fel si tie!

 

@vis-a-vis

... chiar si touring :rock: . Oricum, nici eu nu inteleg "fenomenul" cu motoare mari, mai ales ca wr-ul meu nu sare de 3% consum nici daca sunt pe asfalt nici daca urc la Babele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca ai facut si Transalpina cu ea, felicitari.

Tare as fi curios cum trage o bazdaganie d-asta cu unu' de 110 kile-n sa.

La consum m-am gandit si eu prima data. Un 3 la suta e chiar foarte bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci. Trage ok mai ales ca eu insumi am "la gol" 96 kg.

Se pot face multe modificari, inclusiv turbo (54 hp)!

Vezi www.thumpertalk.com si www.supermotojunkie.com

 

Vad ca ai facut si Transalpina cu ea, felicitari.

Tare as fi curios cum trage o bazdaganie d-asta cu unu' de 110 kile-n sa.

La consum m-am gandit si eu prima data. Un 3 la suta e chiar foarte bine.

 

 

misto wr-ul...singura problema mi se pare pretul de achizitie...f mare..undeva la 5500 eu..

 

... im Romanica este chiar cu 1000 mai mult. A fost 6500 :rock: .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-as chinui un motoras asa mic cu turbo, chiar daca se poate. Turbina pentru o cilindree asa mica gasesti mai greu, trebuie sa modifici parametrii injectiei, raportul de compresie si chiar sa folosesti piston, biela, etc, din otel forjat, ca sa reziste. La greutatea finala rezultata, chiar merita sa-ti iei ceva de cilindree mai mare.

 

Mie mi-ar placea asa cum e, poate cu unele imbunatatiri la suspensie si de confort. Intrebarea era daca se suplineste lipsa cuplului prin putere, turatie sau etajarea cutiei.

Editat de vis-a-vis
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-as chinui un motoras asa mic cu turbo, chiar daca se poate. Turbina pentru o cilindree asa mica gasesti mai greu, trebuie sa modifici parametrii injectiei, raportul de compresie si chiar sa folosesti piston, biela, etc, din otel forjat, ca sa reziste. La greutatea finala rezultata, chiar merita sa-ti iei ceva de cilindree mai mare.

 

Mie mi-ar placea asa cum e, poate cu unele imbunatatiri la suspensie si de confort. Intrebarea era daca se suplineste lipsa cuplului prin putere, turatie sau etajarea cutiei.

 

Si mie imi place asa cum este. am intarit suspensiile cateva click-uri iar in ceea ce priveste confortul... nu poate fi vorba de asa ceva. Asta e sm! De unde ai scos-o p-asta cu lipsa cuplului? e ok pt modelul asta. are si exup pentru cuplu foarte de jos. turatii ... ai vazut pozele, nu? ajunge la 12k, fara sa taie gazul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-as chinui un motoras asa mic cu turbo, chiar daca se poate. Turbina pentru o cilindree asa mica gasesti mai greu, trebuie sa modifici parametrii injectiei, raportul de compresie si chiar sa folosesti piston, biela, etc, din otel forjat, ca sa reziste. La greutatea finala rezultata, chiar merita sa-ti iei ceva de cilindree mai mare.

 

Mie mi-ar placea asa cum e, poate cu unele imbunatatiri la suspensie si de confort. Intrebarea era daca se suplineste lipsa cuplului prin putere, turatie sau etajarea cutiei.

 

Si mie imi place asa cum este. am intarit suspensiile cateva click-uri iar in ceea ce priveste confortul... nu poate fi vorba de asa ceva. Asta e sm! De unde ai scos-o p-asta cu lipsa cuplului? e ok pt modelul asta. are si exup pentru cuplu foarte de jos. turatii ... ai vazut pozele, nu? ajunge la 12k, fara sa taie gazul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si mie imi place asa cum este. am intarit suspensiile cateva click-uri iar in ceea ce priveste confortul... nu poate fi vorba de asa ceva. Asta e sm! De unde ai scos-o p-asta cu lipsa cuplului? e ok pt modelul asta. are si exup pentru cuplu foarte de jos. turatii ... ai vazut pozele, nu? ajunge la 12k, fara sa taie gazul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai cuplul e forta ori bratul fortei, iar forta este unitatea de suprafata ori presiunea.

La 250 totul e mic, deci cuplu pe masura. N-are cum sa mearga ca un V8 in treapta a 5-a cu 30-40 la ora :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma bag si eu cu pasarica mea :rock:

 

[

 

Am ramas masca!

Si SMR-ul meu m-a surprins cat de mult pot s-o inclin la viraje fara sa piarda aderenta...DAR tu esti DEPARTEEE !

cu slick-urile alea prin noroi si zapada...trebuie sa recunosc: ai sange in instalatie, domnule.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

prefer virajul luat cu picioru pe jos (nu cu ghenunchiu ca la superbike) imi da mai multa siguranta.

pana acum de 2 ori am reusit sa iau curba in slide pe strada dar de atunci nu am mai incercat.

ar trebui sa mai repet asta dar nu am mai avut unde, si sincer, nici cu cine. Am avut un cunoscut care m-a amagit ca o sa ne dam dar nu s-a tinut de cuvant.

pe circuit am reusit sa fac drifturi cu SM990 la testul KTM, pe Amkart, a fost chiar fun cu ditamai vita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

expun aici 2 poze care prezinta cele 2 modalitati de a lua o curba ..

1- cu genunchiul pe jos

2- cu talpa

 

 

chief mentioneaza si tu ca in prima poza e Nicky Hayden. nu de alta, dar o sa creada toti ca e floare la ureche si dai de munca service-urilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chief mentioneaza si tu ca in prima poza e Nicky Hayden. nu de alta, dar o sa creada toti ca e floare la ureche si dai de munca service-urilor.

 

 

 

;) ...ai dreptate!

 

mai e o filmare pe youtube cu nicky , "supermoto madness" ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

prietene hotaraste-te la un model :disappointed:

e frumos dar cred ca e un LC4 SM Prestige

 

Intradevar se numeste prestige, dar se numeste asa doar findca a fost o perioada scurta in care s`au facut, modelu de baza e duke, prestige nu sunt multe..Ideea de baza e ca imi place :()

 

bafta si asfalt uscat

 

1an si 11500km. a doua e a lui Radu....in mers n-am, vad ca nu m-a prins nimeni :(

 

frumoase nu gluma b-) toba leo vince(a 2 poza)

 

Apropo caut un cric lateral pt al meu - ktm lc4 prestige :D daca are careva, decat sal duca la fier vechi, sa faca un bine :(

 

bafta..

Editat de AR 88 ROL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...