Sari la conținut

Rossi's Fan Club 46


P   T   R
 Share

Postări Recomandate

Cam astea ar fi problemele pe care le are Rossi, in acest moment, la Yamaha.

"Cea mai mare problema e ca, folosind set-up-ul meu pentru motocicleta, ma chinuiesc foarte mult cu pneurile noi : mai ales cel de pe spate ma impinge la intrarea in curba, nu ma pot opri si tre' sa stau cu mana-n frana. De fapt, in prima parte a cursei am mers cu adevarat incet. Dupa aceea, cand guma spate a inceput sa alunece, mobra si-a schimbat comportamentul, ca si cum ar fi fost "pusa la punct" : am reusit sa pilotez in supravirare, sa franez mai tarziu, chiar cu vreo 30 de metri mai tarziu, asa incat am obtinut 7-8 km/h mai mult la trecerea prin viraje"...

“Dopo le qualifiche, le peggiori dell’anno, sono contento del quarto posto.

Il problema grande è che, con il mio bilanciamento della moto, faccio tanta fatica con le gomme nuove: soprattutto quella dietro mi spinge in entrata di curva, non ce la faccio a fermarmi e devo stare sempre con i freni in mano. Infatti nella prima parte della gara sono andato veramente piano. Poi, quando dietro ha iniziato a scivolare, la M1 ha cambiato comportamento, come se si fosse “messa a posto”: riuscivo a guidare più in sovrasterzo, a lasciare i freni molto prima in entrata, anche 30 metri prima, tanto da avere 7-8 km/h in più in percorrenza curva. Da lì ho iniziato a recuperare, girando alla fine in 1’39”6-1’39”7: ho passato prima Bradl, poi Bautista, poi una gran lotta con Crutchlow. Ci siamo passati due, tre volte, l’ultimo giro è stato bello e divertente, con un sorpasso millimetrico alla penultima curva. Andare a casa da Indi con un quarto posto non è male, ma dobbiamo lavorare, capire soprattutto perché in alcune piste faccio così tanta fatica con le gomme nuove: per dare fastidio a quei tre là davanti, bisogna essere più veloci dal primo turno di prove. E’ strano: sono più efficace con le gomme finite che con quelle nuove. Qui Lorenzo è stato bravissimo, ci ha provato fino alla fine a battere le Honda, ma purtroppo non ce l’ha fatta”.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cam ce banuiam eu.. setup-ul pe care il doreste el nu se prea poate realiza pe motocicleta construita in jurul lui Lorenzo. De aici si prestatiile mai modeste din curse, ca sa nu mai vorbesc de calificari si antrenamente libere. Din punctul meu de vedere, Rossi este inca foarte competitiv, dar nu are la indemna motocicleta ideala, chiar daca este una de uzina.

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man - m-ati inebunit cu "cazemata" construita in jurul Cibinului :) M1 e M1 - spune-mi mai precis care parte crezi ca e facuta doar pt Laurentiu si nu poate fi customizata acum pt mosulica? Am spus din primele etape ale lui 2013 ca in cazul in care Rossi nu va schimba ceva radical in stilul sau, nu va mai face fata roboteilor. Vremurile s-au schimbat, concurenta e alta, stilul de pilotaj e mult schimbat, fie te adaptezi, fie te bati cu echipele satelit pt locul 4...

Va amintesc ca Rossi calareste Yamaha pentru al 8lea sezon la clasa regina - ar trebui sa stie fierul ala si pe dinauntru si pe dinafara cu ochii inchisi, sa stie ce merge si ce nu merge bine la el, nu sa bajbaie in setari weekend de weekend.

Ma intreb cati alti piloti aflati la ora actuala pe pista mai pot trece in CV atatia amar de ani (OPT) in cadrul unei singure echipe. Cati s-au mai dat pe majoritatea circuitelor din EU de cate 10-12 ori la clasa mare?

 

Honda de 1000cc a fost cumva construita in jurul lui Jmekerez si nu stiu eu? Inainte de 2013 nici nu stia copilu ce e aia electronica pe mobra..sa nu mai zic de circuite pe care se da pt prima data..si le mai si castiga.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din punctul meu de vedere, Rossi este inca foarte competitiv, dar nu are la indemna motocicleta ideala, chiar daca este una de uzina.

 

 

Poate trece la Repsol Honda in locul lui Pedrosa. Sau nici Repsol Honda nu e motocicleta ideala ? Sau poate trece pe Ducatiul lui Stoner, ala din 2007 ? Sau pe 500-le lui Doohan ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma intreb cati alti piloti aflati la ora actuala pe pista mai pot trece in CV atatia amar de ani (OPT) in cadrul unei singure echipe. Cati s-au mai dat pe majoritatea circuitelor din EU de cate 10-12 ori la clasa mare?

 

De Pedrosa ce zici?

Asta ca nu-ti zic ca asta mic n-a mai incalecat altceva decat Honda in viata lui (de sportiv).

 

 

In rest, si io-ti cam dau dreptate. Doctorul cam are nevoie de o injectie cu adrenalina ca sa se mai tina de alde Marquez...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O poza speciala pentru fani:

 

1002194_615059235192193_1268692563_n.jpg

Nope!!! Asta este pentru hateri.. ;)

 

Poate trece la Repsol Honda in locul lui Pedrosa. Sau nici Repsol Honda nu e motocicleta ideala ? Sau poate trece pe Ducatiul lui Stoner, ala din 2007 ? Sau pe 500-le lui Doohan ?

Ultimele curse au aratat ca Yamaha de uzina este motoreta de locurile 3 si 4. In alta ordine de idei, am spus ca este inca f. competitiv, nu ca ar fi de locul 1. Nu a avut nevoie de 500-le lui Doohan, l-a avut pe al lui, cu care a facut istorie la clasa aia. Nu vom sti niciodata cum s-ar descurca pe Honda de uzina. Poate mai bine decat pe actuala Yamaha, poate mai rau..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A zis clar in interviu: nu i-a placut niciodata sa stea unde e usor, i-au placut provocarile. A recunoscut ca a fost invins in provocarea Ducati si ca daca n-ar fi avut alta varuianta s-ar fi retras pentru ca nu se putea face nimic acolo. Dar, ce sa vezi(?), a avut oferte. Mai exact pe salariu dublu decat Gheorghe, campion mondial en titre! De ce oare? Pentru ca vinde. De ce vinde? Pentru ca e o personalitate mult mai complexa, pentru ca nu e doar statistica (desi si acolo e beton), pentru ca e iubit. Simplu!

Interviul ala in trei parti e elocvent.

 

PS: Io nu-i inteleg p-aia (gen Belbody) care urla ca e naspa Rossi. Pai ultimul rezultat: Gheorghe locul 3, Rossi locul 4.

Editat de Kollar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A zis clar in interviu: nu i-a placut niciodata sa stea unde e usor, i-au placut provocarile.

Nu mai promovati porcarii de PR. Nu folosesc nimanui basmele astea.

Rossi a plecat in urma unui conflict de la Honda. La Yamaha a amenintat public echipa, ca in cazul in care nu scapa de Lorenzo, el pleaca de acolo. Nu doar ca nu a cautat o provocare la Ducati, dar a cautat eliminarea competitiei in sanul echipei Yamaha.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Kollar, si Bautista pe locu 5. Nu-i bun Bautista? E bun, cum sa nu fie bun.

 

Alta poza, zici ca Vale e cu tigara in mana. :D De fapt e balamaua usii..

 

1175323_615135055184611_1396587804_n.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A zis clar in interviu: nu i-a placut niciodata sa stea unde e usor, i-au placut provocarile. A recunoscut ca a fost invins in provocarea Ducati si ca daca n-ar fi avut alta varuianta s-ar fi retras pentru ca nu se putea face nimic acolo. Dar, ce sa vezi(?), a avut oferte. Mai exact pe salariu dublu decat Gheorghe, campion mondial en titre! De ce oare? Pentru ca vinde. De ce vinde? Pentru ca e o personalitate mult mai complexa, pentru ca nu e doar statistica (desi si acolo e beton), pentru ca e iubit. Simplu!

Interviul ala in trei parti e elocvent.

 

PS: Io nu-i inteleg p-aia (gen Belbody) care urla ca e naspa Rossi. Pai ultimul rezultat: Gheorghe locul 3, Rossi locul 4.

Din cate stiu eu, salariul nu numai ca nu este dublu fata de al lui Gheorghe, e mai putin de jumatate. Rossi nu avea alternative la sfarsitul sezonului trecut, era ori Yamaha ori nimic. Si a venit pe bani foarte putini, mai ales ca pentru el nici nu mai conteaza asa mult, din moment ce a adunat destui de-a lungul carierei. Lorenzo e cel mai bine platit in MotoGP anul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PS: Io nu-i inteleg p-aia (gen Belbody) care urla ca e naspa Rossi. Pai ultimul rezultat: Gheorghe locul 3, Rossi locul 4.

Bine bine, i-am spus-o si eu, si altii lui BB: sa urli zilnic aceeasi placa e deja.. Dar hai sa nu minimizam diferenta Jorjel - Rossi, sau mai precis handicapul lui Vale fata de top. JLO a fost la 2s fata de Maq, in timp ce Rossi a fost la 10s...iar locul 4 l-a prins pt ca a zburat Cal prin boscheti. Daca Rossi ar fi terminat cursa la 0.5s in spatele lui Laurentiu, acelasi loc 4 ar fi fost demn de lauda, ar fi insemnat ca e acolo in fata la bataie, ca are ritmul necesar sa tina piept roboteilor si ca are ce demonstra in urmatoarele curse. Asa...nu ma astept la vreo minune prea curand.

Editat de vampiria_t
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Kollar, si Bautista pe locu 5. Nu-i bun Bautista? E bun, cum sa nu fie bun.

Bun, bun si Bautista, nu zic nu!

 

Nu mai promovati porcarii de PR. Nu folosesc nimanui basmele astea.

Tu la ce te-ai uitat in ultimii 17 ani?

 

Din cate stiu eu, salariul nu numai ca nu este dublu fata de al lui Gheorghe, e mai putin de jumatate. Rossi nu avea alternative la sfarsitul sezonului trecut, era ori Yamaha ori nimic. Si a venit pe bani foarte putini, mai ales ca pentru el nici nu mai conteaza asa mult, din moment ce a adunat destui de-a lungul carierei. Lorenzo e cel mai bine platit in MotoGP anul asta.

Eu m-am luat dupa Forbes cand am zis dublu...

 

Bine bine, i-am spus-o si eu, si altii lui BB: sa urli zilnic aceeasi placa e deja.. Dar hai sa nu minimizam diferenta Jorjel - Rossi, sau mai precis handicapul lui Vale fata de top. JLO a fost la 2s fata de Maq, in timp ce Rossi a fost la 10s...iar locul 4 l-a prins pt ca a zburat Cal prin boscheti. Daca Rossi ar fi terminat cursa la 0.5s in spatele lui Laurentiu, acelasi loc 4 ar fi fost demn de lauda, ar fi insemnat ca e acolo in fata la bataie, ca are ritmul necesar sa tina piept roboteilor si ca are ce demonstra in urmatoarele curse. Asa...nu ma astept la vreo minune prea curand.

Nu te-ai prins ca am exagerat special?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate stiu eu, salariul nu numai ca nu este dublu fata de al lui Gheorghe, e mai putin de jumatate. Rossi nu avea alternative la sfarsitul sezonului trecut, era ori Yamaha ori nimic. Si a venit pe bani foarte putini, mai ales ca pentru el nici nu mai conteaza asa mult, din moment ce a adunat destui de-a lungul carierei. Lorenzo e cel mai bine platit in MotoGP anul asta.

Baga o sursa!

 

 

pt nostalgici :)

Pentru nostalgicii lui Stoner??? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar tu ce zici de Doohan?

Nici el nu a incalecat altceva decat Honda, in cariera lui de pilot GP.

 

Pai ce-as putea zice?

Faptul ca a castigat cinci titluri mondiale vorbeste de la sine...

 

Baga o sursa!

 

Pentru nostalgicii lui Stoner??? :D

Mama, ce crash!

Stoner i-a dat ceva batai de inima lui Cecchinello!

 

Din cate stiu eu, salariul nu numai ca nu este dublu fata de al lui Gheorghe, e mai putin de jumatate. Rossi nu avea alternative la sfarsitul sezonului trecut, era ori Yamaha ori nimic. Si a venit pe bani foarte putini, mai ales ca pentru el nici nu mai conteaza asa mult, din moment ce a adunat destui de-a lungul carierei. Lorenzo e cel mai bine platit in MotoGP anul asta.

 

Salariul lui Rossi se zice ca-i intre 12 si 15 milioane...

http://www.tsmplug.com/richlist/valentino-rossi-net-worth/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu la ce te-ai uitat in ultimii 17 ani?

La toate declariile lui Rossi, nu la basme pt suporteri....

Nu pot sa cred ca ai ratat cel mai jenant (din punct de vedere sportiv) interviu dat vreodata de un sportiv de top. A fost pt BBC.

 

Pai ce-as putea zice?

Faptul ca a castigat cinci titluri mondiale vorbeste de la sine...

Nu era vorba de performanta, ci de faptul ca un pilot de GP nu a incercat alta motocicleta decat Honda, in intreaga lui cariera.

Dar ca de obicei, incerci sa ataci un pilot cu un argument fara niciun fel de semnificatie, si cand intelgi asta cauti alte diferente...

 

Chiar si Doohan a mers 6 ani pana sa castige primul titlu la 500, la varsta a de 29 ani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu pot sa cred ca ai ratat cel mai jenant (din punct de vedere sportiv) interviu dat vreodata de un sportiv de top. A fost pt BBC.

 

Un link, ceva? :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Diferenta de la cer la pamant intre ce se intampla acum pe pista si ce era acum 7 ani...Rossi isi permitea sa faca 4-5 greseli maricele apoi sa revina la varf. In era roboteilor, daca faci o greseala care te arunca de pe locul 1 pe 4-5 - poti sa-ti cam iei adio de la victorie ;)

 

2010 a fost sezonul in care am realizat ca Laurentiu trebuie respectat (ca pilot). Cu toate ca nu a avut o viata usoara inca de la venirea sa la Yamaha (spre deosebire de Jmekerez) - si-a vazut de treaba si a ajuns in 2 ani sa se bata pt titlu. Daca si-ar fi vazut si Rossi de treaba - in loc sa piarda 2 sezoane la Ducati - poate ar mai fi avut sanse la un titlu cu Yamaha.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...