nazdravanul Postat Noiembrie 8, 2008 Share Postat Noiembrie 8, 2008 Ma alatur si eu balacarelli generalizate, incercind sa fiu un pic constructiv : 1. Stilul de mers prezentat in filmulet lasa intr-adevar mult de dorit, sint citeva curbe luate destul de prost, dar nu sintem cu totii Rossi tot timpul, iar trasele ideale nu sint pentru noi toti idealul de motociclism ; in acelasi timp, si cei mai buni dintre noi au momente cind merg prost, asa ca ar fi bine sa lasam concursurile de cel mai fioros labagiu 2. Ianachime, nu aveai ce cauta aplecat atit de mult cu rotile in interiorul curbei, in SE-ul Europei, partea aia de carosabil intotdeauna inseamna surprize super neplacute (pete de diverse feluri, pietris, santuri, biciclisti, animale, vehicule oprite aiurea, carute, pietoni idioti etc). 3. GSA-ul e o bestie mare dar superba ca manevrabilitate, stabilitate, ciclistica in general, si cu un suflu remarcabil pe serpentine/depasiri etc ; in conditii de trafic real permite manevre si stiluri de mers care vitezanelor / altor categorii, tipuri de motociclete le sint complet straine (frinatul in curba, de exemplul, pe o motocicleta cu ABS si frine INTEGRATE, partial sau total, e joaca de copii, iar daca adaugi si un ASC - controlul tractiunii - , si o suspensie complet ajustabila in mers, cu Telelever pe fata si Paralever pe spate , deja discutam de o motocicleta cu totul diferita de standardele cunoscute "majoritatii" riderilor din "lumea reala") deci : Eu nu imi explic cazatura decit printr-o problema de cauciucuri, cu o eventuala problema de setare a suspensiei, care combinata cu alegerea complet nefericita de abordare a acelei curbe a dus la ce vedem in filmulet. Chiar daca era vorba de o reparatie cu bitum, sau de banda de vopsea sau de scapatul spatelui in iarba/nisipul, de imediat de dupa asfalt, chiar in conditiile pilotajului tau nefericit in acel moment, Adventure-ul ar fi trebui sa te scoata din cacao. Cred ca ai fie niste cauciucuri proaste fie sint duse (nu de tot, dar deja li s-a degradat performanta de rulare), si ai suspensia setata prea agresiv pentru ele. E al doilea lucru pe care te-as incuraja sa-l verifici, pe linga evitarea marginii din dreapta a carosabilului, mai ales in curbe, mai ales in Europa de SE. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Noiembrie 8, 2008 Share Postat Noiembrie 8, 2008 Dopeman de unde plm scoti: "trasa ideala". Ce limbaj semidoct mai e si asta? Hai calculeaza trasa ideala si imbunatateste-ti pilotajul de tastatura. Domne acum motocicletele se "piloteaza" .Tu cand te vezi cu dasteptii tai de prieteni faceti o sedinta, apoi dupa ce "pilotati" motocicletele faceti un debriefing in care analizati ce si cum ca sa va imbunatatiti stilul . Pai daca imi cumpar un camion Kraz si ma plimb linistit cu el pe la voi cred ca nu dureaza mult si se infig toti "pilotii" in radiator. scuza-ma, am gresit, nu exista trasa ideala. motocicleta nu se piloteaza? hmm, nu stiam. debriefing facem daca ne intalnim cu tine undeva pe drum si nu stim pe unde dracu sa te ocolim sa nu dai peste noi..... cumpara linistit un Kraz si fuga fuga cu el in desert ca acolo n-ai linie ideala si faza cu noi infingandu-ne in radiator, mai baiatule, te auzi vorbind? hai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 8, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 8, 2008 (editat) Ma alatur si eu balacarelli generalizate, incercind sa fiu un pic constructiv :1. Stilul de mers prezentat in filmulet lasa intr-adevar mult de dorit, sint citeva curbe luate destul de prost, dar nu sintem cu totii Rossi tot timpul, iar trasele ideale nu sint pentru noi toti idealul de motociclism ; in acelasi timp, si cei mai buni dintre noi au momente cind merg prost, asa ca ar fi bine sa lasam concursurile de cel mai fioros labagiu 2. Ianachime, nu aveai ce cauta aplecat atit de mult cu rotile in interiorul curbei, in SE-ul Europei, partea aia de carosabil intotdeauna inseamna surprize super neplacute (pete de diverse feluri, pietris, santuri, biciclisti, animale, vehicule oprite aiurea, carute, pietoni idioti etc). 3. GSA-ul e o bestie mare dar superba ca manevrabilitate, stabilitate, ciclistica in general, si cu un suflu remarcabil pe serpentine/depasiri etc ; in conditii de trafic real permite manevre si stiluri de mers care vitezanelor / altor categorii, tipuri de motociclete le sint complet straine (frinatul in curba, de exemplul, pe o motocicleta cu ABS si frine INTEGRATE, partial sau total, e joaca de copii, iar daca adaugi si un ASC - controlul tractiunii - , si o suspensie complet ajustabila in mers, cu Telelever pe fata si Paralever pe spate , deja discutam de o motocicleta cu totul diferita de standardele cunoscute "majoritatii" riderilor din "lumea reala") deci : Eu nu imi explic cazatura decit printr-o problema de cauciucuri, cu o eventuala problema de setare a suspensiei, care combinata cu alegerea complet nefericita de abordare a acelei curbe a dus la ce vedem in filmulet. Chiar daca era vorba de o reparatie cu bitum, sau de banda de vopsea sau de scapatul spatelui in iarba/nisipul, de imediat de dupa asfalt, chiar in conditiile pilotajului tau nefericit in acel moment, Adventure-ul ar fi trebui sa te scoata din cacao. Cred ca ai fie niste cauciucuri proaste fie sint duse (nu de tot, dar deja li s-a degradat performanta de rulare), si ai suspensia setata prea agresiv pentru ele. E al doilea lucru pe care te-as incuraja sa-l verifici, pe linga evitarea marginii din dreapta a carosabilului, mai ales in curbe, mai ales in Europa de SE. in sfarsit unul mai cu tiglele pe casa f corecta ideea cu marginea din dr a carosabilului aici recunosc ca am zbarcit.o ramane clar varianta dungii de vopsea alba sau bitumul lucios daca era bordura as fi simtit zdruncinatura asc isi face f bine treaba DAR in momentul in care trag de gaz iar viteza rotii spate depaseste viteza rotii fata anvelopele sunt metzeler tourance si inca sunt f bune pe lateral si bune pe mijloc peisajul si muzica m.au furat din lumea >CURBELE IDEALE LUATE DE MESERIASI PE AMKART> DE TATA NU A FOST FAN motociclism SA STAU CU OCHII PE TV SI SA INVAT SA IAU VIRAJE DE MIC AM PURCES SA INVAT MOTO PE LA 30 DE ANI SI MA SIMT INCA UN INCEPATOR IN FATA COPILOR ASTIA CU R1 SI ALTELE SS DE LA 16 ANI MARI CHILOTI .........MA SCUZATI PILOTI Editat Noiembrie 8, 2008 de ianachim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Noiembrie 8, 2008 Share Postat Noiembrie 8, 2008 (editat) in sfarsit unul mai cu tiglele pe casa f corecta ideea cu marginea din dr a carosabilului aici recunosc ca am zbarcit.o ramane clar varianta dungii de vopsea alba sau bitumul lucios daca era bordura as fi simtit zdruncinatura asc isi face f bine treaba DAR in momentul in care trag de gaz iar viteza rotii spate depaseste viteza rotii fata anvelopele sunt metzeler tourance si inca sunt f bune pe lateral si bune pe mijloc peisajul si muzica m.au furat din lumea >CURBELE IDEALE LUATE DE MESERIASI PE AMKART> DE TATA NU A FOST FAN motociclism SA STAU CU OCHII PE TV SI SA INVAT SA IAU VIRAJE DE MIC AM PURCES SA INVAT MOTO PE LA 30 DE ANI SI MA SIMT INCA UN INCEPATOR IN FATA COPILOR ASTIA CU R1 SI ALTELE SS DE LA 16 ANI MARI CHILOTI .........MA SCUZATI PILOTI impotant e sa vrei sa inveti, nu da vina pe motor, cauciuc, peisaj, pasarele pe copaci etc daca mergi pe un drum public ai o mare responsabilitate, citeste, intreaba, exerseaza si mai ales asculta si vei deveni un motociclist ft bun, si crede-ma, si ala de 16ani cu r1 care merge bine, a trebuit sa invete sa mearga asa si poti si tu sa mergi pe amkart sigur nu vei pleca mai prost de acolo. eu as sta si pe cuie in fund numai sa stiu ca ma ajuta sa-mi perfectionez condusu, zburatu sau ziceti-i cum vreti, mersului pe motor. Editat Noiembrie 8, 2008 de dopeman1979 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nazdravanul Postat Noiembrie 8, 2008 Share Postat Noiembrie 8, 2008 in sfarsit unul mai cu tiglele pe casa f corecta ideea cu marginea din dr a carosabilului aici recunosc ca am zbarcit.o ramane clar varianta dungii de vopsea alba sau bitumul lucios daca era bordura as fi simtit zdruncinatura asc isi face f bine treaba DAR in momentul in care trag de gaz iar viteza rotii spate depaseste viteza rotii fata anvelopele sunt metzeler tourance si inca sunt f bune pe lateral si bune pe mijloc peisajul si muzica m.au furat din lumea >CURBELE IDEALE LUATE DE MESERIASI PE AMKART> DE TATA NU A FOST FAN motociclism SA STAU CU OCHII PE TV SI SA INVAT SA IAU VIRAJE DE MIC AM PURCES SA INVAT MOTO PE LA 30 DE ANI SI MA SIMT INCA UN INCEPATOR IN FATA COPILOR ASTIA CU R1 SI ALTELE SS DE LA 16 ANI MARI CHILOTI .........MA SCUZATI PILOTI Din cite stiu Tourance-urile astea noi, EXP-urile, sint diferite de cele vechi in 2 feluri : -a fost urmarita imbunatatirea comportamentului off road, mai degraba decit onroad (adica de la 80-20 au incercat sa le faca un 70-30, parca) -s-a scurtat, in pofida marketingului, durata lor de viata, si in plus , mai multi posesori vorbesc de o degradare vizibila a comportamentului la drum dupa putine mii de km (dupa 3500 - 5000 km, spatele, mai ales, incepe sa faca mici fite). Eu zic sa le mai verifici, si sa incerci sa te dai si cu un GS(A) cu Anakeeuri (1 sau 2, nu conteaza) , sau chiar Tourance-uri "vechi", pentru o comparatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 8, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 8, 2008 (editat) Din cite stiu Tourance-urile astea noi, EXP-urile, sint diferite de cele vechi in 2 feluri :-a fost urmarita imbunatatirea comportamentului off road, mai degraba decit onroad (adica de la 80-20 au incercat sa le faca un 70-30, parca) -s-a scurtat, in pofida marketingului, durata lor de viata, si in plus , mai multi posesori vorbesc de o degradare vizibila a comportamentului la drum dupa putine mii de km (dupa 3500 - 5000 km, spatele, mai ales, incepe sa faca mici fite). Eu zic sa le mai verifici, si sa incerci sa te dai si cu un GS(A) cu Anakeeuri (1 sau 2, nu conteaza) , sau chiar Tourance-uri "vechi", pentru o comparatie. exp am avut inainte in alpi unde au stat super acum am tourance normal uite o grafica 13 sept 2007 - 8 nov 2008 0km - 13683 anakee fata spate 13683 - 27700 tourance exp spate 13683 - 38180 tourance exp fata 27700 - 44400 tourance spate 38180 - 44400 tourance spate exp a fost super am pus tourance normal ca mai merg cu nebunii si un pic off road tourance exp sunt DOAR stradale sau 90 10 cauta pe net sa vezi profilul impotant e sa vrei sa inveti, nu da vina pe motor, cauciuc, peisaj, pasarele pe copaci etcdaca mergi pe un drum public ai o mare responsabilitate, citeste, intreaba, exerseaza si mai ales asculta si vei deveni un motociclist ft bun, si crede-ma, si ala de 16ani cu r1 care merge bine, a trebuit sa invete sa mearga asa si poti si tu sa mergi pe amkart sigur nu vei pleca mai prost de acolo. eu as sta si pe cuie in fund numai sa stiu ca ma ajuta sa-mi perfectionez condusu, zburatu sau ziceti-i cum vreti, mersului pe motor. sal man la primavara cand se mai incalzeste un pic vin sa dam o tura pe la tine prin zona si sa bem o bere ca stiu ca aveti zone super de alergat acelasi imbecil Editat Noiembrie 8, 2008 de ianachim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Noiembrie 8, 2008 Share Postat Noiembrie 8, 2008 domne se vede ca nu ai respectat trasa in curba si nu ti-a stat mintea deloc la linia ideala...Ai multe de invatat, citeste, intreaba, documenteaza-te sa ajungi la un nivel superior de pilotaj, asa ca mine. Iarasi cred ca ai luat cazatura fiindca te-a sabotat un castravete bulgaresc, nu fiindca o dadeai in diverse in loc sa tii ochii la drum. Sau e motocicleta de vina cu sistemele ei paralele si duolebăr si cauciucurile care de data asta au dat greÂş. Oricum stilul de pilotaj lasa mult de dorit si eu in locul tau nici nu m-as mai sui pe motocicleta si as exersa pe calculator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 8, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 8, 2008 la cati bai am bagat in motocicleta asta nu mi.au mai ramas bani si de un calculator performant sa suporte viraje Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 8, 2008 Share Postat Noiembrie 8, 2008 Sa moara bibi de nu-mi iau si eu camera si o sa filmez tot ce misca sa ma vedeti ce ciumeg merg si eu! O sa fac un filmulet cu mers pe contrasens si zic ca asa merg eu normal... ha ha! De trei zile ma gandesc cum sa lichesc camera actuala pe motocicleta, problema e ca nu trage decat cate 3 minute (f_ui canonu ma-sii). Azi a venit potopul si iar nu mi-am putut aplica planul.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 8, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 8, 2008 Sa moara bibi de nu-mi iau si eu camera si o sa filmez tot ce misca sa ma vedeti ce ciumeg merg si eu! O sa fac un filmulet cu mers pe contrasens si zic ca asa merg eu normal... ha ha! De trei zile ma gandesc cum sa lichesc camera actuala pe motocicleta, problema e ca nu trage decat cate 3 minute (f_ui canonu ma-sii). Azi a venit potopul si iar nu mi-am putut aplica planul.. vezi ca poti intreaba si o sa pimesti raspuns ref la montaj ATENTIE camera mea e montata pe casca fuck o sa inceapa astia sa moara doar ca sa vada cum e pe contrasens si cum e sa dai ca prostu cu roata de bordura maine poimaine ma vad la tv ca fii vinovat din culpa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Dexter Postat Noiembrie 8, 2008 Share Postat Noiembrie 8, 2008 (editat) acelasi imbecil nu pot decat sa citez din parerea unui mare specialist : deschid ghilimele: fratioare....eu unul nu as avea curajul sa merg cu tine pe motor, dar nici macar in grup cu tine. minute bune stai pe aceeasi trasa prea aproape de cel din fata ta, ca sa nu discut despre cum iei curbele. dupa ce ca mergi cum mergi, ce draqu cauti pe contrasens cu motoru?!! mai insista cu virajele... ca e pacat. viata e scurta oricum. am inchis ghilimele. voi inchideti topicul, ca nu mai are sens. ne-am lamurit cu totii, fiecare pe a lui. PS: vezi daca nu mi-ai trimis alea 2 sticle de ursus rosu? tot pe-a mea o tin... Editat Noiembrie 8, 2008 de _Dexter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nazdravanul Postat Noiembrie 8, 2008 Share Postat Noiembrie 8, 2008 Asa e Ianachime, am sucit eu intre ele Tourance-urile vechi cu alea noi. Asta pentru ca din punctul meu de vedere Michelin vs Metzeler inseamna Michelin de fiecare data, si am incetat sa-mi bat capul cu alte cauciucuri (: (dupa ce am testat tot felul de branduri/tipuri de pneu pe 3 motoare, in comparatie cu diferite Michelinuri) . Eu am Anakee-urile 2 pe ea in momentul asta. Sint convins ca cu 2.5 pe spate si suspensia undeva pe Normal (stiu ca nu ai ESA, dar inseamna o setare medie pe traditional) Adventure-ul meu m-ar fi scos fara nici cea mai mica grija din cacao-ul ala. Battlewing-urile, in schimb, daca aveam si suspensia un pic mai intarita, m-ar fi bagat si mai tare in cacao (: . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Noiembrie 8, 2008 Share Postat Noiembrie 8, 2008 (editat) salman la primavara cand se mai incalzeste un pic vin sa dam o tura pe la tine prin zona si sa bem o bere ca stiu ca aveti zone super de alergat asa e, sunt zone superbe... o bere putem bea, ture nu prea mai dau pe strada. Editat Noiembrie 8, 2008 de dopeman1979 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorisbforzainter Postat Noiembrie 8, 2008 Share Postat Noiembrie 8, 2008 asa e, sunt zone superbe... o bere putem bea, ture nu prea mai dau pe strada. pana acum spunea ca numai la ei exista asfalt. la ei in ferentari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 8, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 8, 2008 asa e, sunt zone superbe... o bere putem bea, ture nu prea mai dau pe strada. nu pe strada? pai la animalul meu greu cu forestierele daca nu au piatra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stilgar Postat Noiembrie 8, 2008 Share Postat Noiembrie 8, 2008 vine vine primavara..... si mai mergem.... si mai .. si mai... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 8, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 8, 2008 (editat) vine vine primavara..... si mai mergem.... si mai .. si mai... si cu criza asta................. te.ai vazut in imagini golanule Editat Noiembrie 8, 2008 de ianachim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Noiembrie 8, 2008 Share Postat Noiembrie 8, 2008 nu pe strada? pai la animalul meu greu cu forestierele daca nu au piatra czre forestiere? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 8, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 8, 2008 czre forestiere? pai ce tu nu pe strada eu nu pe forstiere iar pe circuit nu ca ametesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 8, 2008 Share Postat Noiembrie 8, 2008 ianachime,gata! Mi-am luat si io Adv. De 1150,da' bun al dreq! Cand mai dati o tura prin tara noastra Europa,dati un semn . Trebe rodata! Musai! Daca nu cadeai,nu-mi luam adventure . Deci se poate! Pana acum ma stresam sa cad si io,vaz ca cu Adv se poate! Hai,hibernare placuta. Io acilea ma dau cu mobra 360 zile pe an. Cam frig,dar deh! Merge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
euinsumi Postat Noiembrie 8, 2008 Share Postat Noiembrie 8, 2008 Sa moara bibi de nu-mi iau si eu camera si o sa filmez tot ce misca sa ma vedeti ce ciumeg merg si eu! O sa fac un filmulet cu mers pe contrasens si zic ca asa merg eu normal... ha ha! De trei zile ma gandesc cum sa lichesc camera actuala pe motocicleta, problema e ca nu trage decat cate 3 minute (f_ui canonu ma-sii). Azi a venit potopul si iar nu mi-am putut aplica planul.. eu in curbe ating si cu genunchiul, cand cad.e de bine ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 8, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 8, 2008 (editat) ianachime,gata! Mi-am luat si io Adv. De 1150,da' bun al dreq! Cand mai dati o tura prin tara noastra Europa,dati un semn . Trebe rodata! Musai!Daca nu cadeai,nu-mi luam adventure . Deci se poate! Pana acum ma stresam sa cad si io,vaz ca cu Adv se poate! Hai,hibernare placuta. Io acilea ma dau cu mobra 360 zile pe an. Cam frig,dar deh! Merge. SA.L STAPANESTI SANATOS PUNE PROTECTII PE CILINDRI CA NU SE STIE CAND MERG PE LANGA TINE SI TE AGAT LA VOI SI CAND E ZAPATA E ASFALTUL USCAT SOOO.................... VENIM VENIM DACA MAI SUNT BANI E PROGRAMAT DEJA DRUM Editat Noiembrie 8, 2008 de ianachim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_NRG Postat Noiembrie 9, 2008 Share Postat Noiembrie 9, 2008 De cati forumisti este nevoie pentru a schimba un bec? 1 care sa schimbe becul si sa posteze informatia despre schimbarea becului; 14 care sa impartaseasca experiente similare si sa posteze despre diferite metode de schimbare a becului; 7 care sa informeze despre pericolele care pot apare la schimbarea unui bec; 27 care sa identifice erorile gramaticale din posturile despre schimbarea becului; 5 care sa sustina ca termenul corect este bec electric; 4 care sa-i acuze pe cei 5 dinainte ca fac pe desteptii si ca toata lumea stie ce este acela un bec!; 51 care sa aprinda discutiile despre erorile gramaticale; 43 care sa modereze discutiile aprinse despre erorile gramaticale; 2 profesionisti din bransa care sa informeze intregul grup ca termenul corect este lampa; 18 stie-tot care sa afirme ca ei sunt in bransa si ca termenul de bec electric este cel mai corect; 123 care sa trimite email-uri la moderatori plangandu-se ca discutia despre becuri nu-si are locul la forumul de Hardware; 104 care sa posteze ca aceasta sectiune a forumului nu este despre becuri si sa fie mutata la o sectiune speciala de becuri; 209 care sa sustina ca postarea la forumul de Hardware este off-topic si ca topicele despre schimbarea becurilor trebuie oprite; 111 care sa apere posturile in cadrul forumului de Hardware pe motiv ca toti folosim becuri, deci posturile sunt relevante pentru acest forum; 299 care sa argumenteze despre ce metoda de schimbare a becurilor este superioara, de unde se pot cumpara cele mai bune becuri, care producator face cele mai bune becuri si care le face pe cele mai proaste; 28 care sa posteze link-uri catre diferite site-uri unde se pot vedea exemple de diferite tipuri de becuri; 19 care sa corecteze link-urile anterioare postand link-uri corecte; 4 care sa posteze despre link-urile anterioare si care dintre ele sunt relevante pentru thread-ul in cauza; 37 care sa posteze link-uri catre toate celelalte posturi din intregul forum care au tangenta cu becurile si sa adauge: next time PLEASE use Search! 34 care sa ii citeze pe cei care au postat in thread si sa adauge ceva de genul corect!, beton sau Me too; 13 care sa posetze si sa avertizeze grupul ca ei nu vor mai posta aici pentru ca nu vor sa mai continue controversa; 7 care sa citeze pe cei cu Me too si sa adauge Me three 4 care sa sugereze nestiutorilor sa citeasca un FAQ; 40 care sa intrebe ce este FAQ; 13 care sa posteze asta s-a mai discutat aici; 131 care sa posteze da un search pe Google inainte de a posta aici intrebari despre becuri!; 1 nou venit care sa posteze la acest thread peste 6 luni si sa se reia discutia de la capat; 1 moderator sef care sa inchida thread-ul pentru ca cel care a schimbat becul nu mai face parte din grupul moderatorilor. Cred ca se aplica partial si in discutiile despre "ridicare de jos a unei motociclete dupa ce a cazut" P.S. Tati IANACHIM .... Autobuzele merg si iarna... Am bagat ieri scurt vreo 300 si ceva de km. Bucuresti, Pitesti, intors spre Gaesti, Targoviste, Sinaia, intors la 12 noaptea in Buc pe DN1. Sta bine pe sosea animalutzu, dar mi-e frica sa il inclin prea mult, mai ales pe drumurile noastre pline de denivelari, pietris, balegar (mai ales in Glodeni hi hi). Si ca sa fie ontopic, era sa patesc exact ca tine pe serpentinele dintre Fieni si Sinaia... Drumul, in unele portiuni, e chiar infect, plus ca era ud, plus plin de denivelari, asfalt razuit pt a fi turnat si lasat asa.. etc. Traiasca abs-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 9, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 9, 2008 man alex stii ca eu nu vorbesc si nu dau sfaturi la misto DAR zic sa stai potolit cu mersul noaptea mergem si noi dar la nevoie si cu LUMINI de xenon sa vedem dracu ceva pe drumurille astea e pacat sa strici autobuzul si la primavara sa nu ai cu ce sa vii bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
virgil Postat Noiembrie 9, 2008 Share Postat Noiembrie 9, 2008 De cati forumisti este nevoie pentru a schimba un bec? 1 care sa schimbe becul si sa posteze informatia despre schimbarea becului; 14 care sa impartaseasca experiente similare si sa posteze despre diferite metode de schimbare a becului; 7 care sa informeze despre pericolele care pot apare la schimbarea unui bec; 27 care sa identifice erorile gramaticale din posturile despre schimbarea becului; 5 care sa sustina ca termenul corect este bec electric; 4 care sa-i acuze pe cei 5 dinainte ca fac pe desteptii si ca toata lumea stie ce este acela un bec!; 51 care sa aprinda discutiile despre erorile gramaticale; 43 care sa modereze discutiile aprinse despre erorile gramaticale; 2 profesionisti din bransa care sa informeze intregul grup ca termenul corect este lampa; 18 stie-tot care sa afirme ca ei sunt in bransa si ca termenul de bec electric este cel mai corect; 123 care sa trimite email-uri la moderatori plangandu-se ca discutia despre becuri nu-si are locul la forumul de Hardware; 104 care sa posteze ca aceasta sectiune a forumului nu este despre becuri si sa fie mutata la o sectiune speciala de becuri; 209 care sa sustina ca postarea la forumul de Hardware este off-topic si ca topicele despre schimbarea becurilor trebuie oprite; 111 care sa apere posturile in cadrul forumului de Hardware pe motiv ca toti folosim becuri, deci posturile sunt relevante pentru acest forum; 299 care sa argumenteze despre ce metoda de schimbare a becurilor este superioara, de unde se pot cumpara cele mai bune becuri, care producator face cele mai bune becuri si care le face pe cele mai proaste; 28 care sa posteze link-uri catre diferite site-uri unde se pot vedea exemple de diferite tipuri de becuri; 19 care sa corecteze link-urile anterioare postand link-uri corecte; 4 care sa posteze despre link-urile anterioare si care dintre ele sunt relevante pentru thread-ul in cauza; 37 care sa posteze link-uri catre toate celelalte posturi din intregul forum care au tangenta cu becurile si sa adauge: next time PLEASE use Search! 34 care sa ii citeze pe cei care au postat in thread si sa adauge ceva de genul corect!, beton sau Me too; 13 care sa posetze si sa avertizeze grupul ca ei nu vor mai posta aici pentru ca nu vor sa mai continue controversa; 7 care sa citeze pe cei cu Me too si sa adauge Me three 4 care sa sugereze nestiutorilor sa citeasca un FAQ; 40 care sa intrebe ce este FAQ; 13 care sa posteze asta s-a mai discutat aici; 131 care sa posteze da un search pe Google inainte de a posta aici intrebari despre becuri!; 1 nou venit care sa posteze la acest thread peste 6 luni si sa se reia discutia de la capat; 1 moderator sef care sa inchida thread-ul pentru ca cel care a schimbat becul nu mai face parte din grupul moderatorilor. Cred ca se aplica partial si in discutiile despre "ridicare de jos a unei motociclete dupa ce a cazut" P.S. Tati IANACHIM .... Autobuzele merg si iarna... Am bagat ieri scurt vreo 300 si ceva de km. Bucuresti, Pitesti, intors spre Gaesti, Targoviste, Sinaia, intors la 12 noaptea in Buc pe DN1. Sta bine pe sosea animalutzu, dar mi-e frica sa il inclin prea mult, mai ales pe drumurile noastre pline de denivelari, pietris, balegar (mai ales in Glodeni hi hi). Si ca sa fie ontopic, era sa patesc exact ca tine pe serpentinele dintre Fieni si Sinaia... Drumul, in unele portiuni, e chiar infect, plus ca era ud, plus plin de denivelari, asfalt razuit pt a fi turnat si lasat asa.. etc. Traiasca abs-ul. AVIZ / Va anuntam ca incepand cu data de azi ,vi s-a sistat furnizarea energiei electrice pt punctul de consum mai sus mentionat,intrucat sunteti inregistrat in baza noastra de date cu 7 facturi restante.Va sugeram sa cautati si sa gasiti alte surse de iluminat.(lumanari ,torte,etc) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.