paulynos Postat Noiembrie 10, 2017 Share Postat Noiembrie 10, 2017 Am intrat eu intr-un usor voblaj pe la 250 pe autostrada din cauza unei presiuni scazute in anvelopa fata. Ultima oara a fost anul asta cand am facut pana pe fata pe la vreo 150, scapa valva aer, in depasire fiind. Primul instinct a fost sa incetinesc dar in momentul ala a inceput dansu' si mai tare asa ca am accelerat din nou si intr-un final am reusit sa opresc fara sa cad, roata fata era pe janta. In ambele situatii am avut amortizor de ghidon. In momentul maro nu ai timp sa te gandesti, sa-ti aduci aminte ce tre sa faci ca ai citit tu pe nu stiu pe unde... se intampla totul foarte repede si doar instinctual am actionat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator nitsugua Postat Noiembrie 15, 2017 Share Postat Noiembrie 15, 2017 o intrat abeseul pe chiloti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 15, 2017 Share Postat Noiembrie 15, 2017 Am intrat eu intr-un usor voblaj pe la 250 pe autostrada din cauza unei presiuni scazute in anvelopa fata. Ultima oara a fost anul asta cand am facut pana pe fata pe la vreo 150, scapa valva aer, in depasire fiind. Primul instinct a fost sa incetinesc dar in momentul ala a inceput dansu' si mai tare asa ca am accelerat din nou si intr-un final am reusit sa opresc fara sa cad, roata fata era pe janta. In ambele situatii am avut amortizor de ghidon. In momentul maro nu ai timp sa te gandesti, sa-ti aduci aminte ce tre sa faci ca ai citit tu pe nu stiu pe unde... se intampla totul foarte repede si doar instinctual am actionat. Ai reactionat bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Noiembrie 15, 2017 Share Postat Noiembrie 15, 2017 Am avut noroc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Noiembrie 15, 2017 Share Postat Noiembrie 15, 2017 Nu a fost intentia mea sa ma compar cu Guy Martin, imi cer scuze daca asta a fost impresia pe care ti-am lasat-o. I se poate intampla oricui, sunt multe motorete capabile sa mearga peste 200. O experienta cu adevarat infricosatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator nitsugua Postat Noiembrie 16, 2017 Share Postat Noiembrie 16, 2017 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Noiembrie 17, 2017 Share Postat Noiembrie 17, 2017 Bai cata rautate de la o vreme, relaxati-va oameni buni, o sa traiti mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Decembrie 8, 2017 Share Postat Decembrie 8, 2017 Nu sunt ba mare cunoscator si nu am pretins asta niciodata dar tie iti dau lectii la orice ora si asta te framanta. hai ca a reinviat topicul ai incercat sa recitesti ce am scris poate acum intelegi mai bine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Decembrie 8, 2017 Share Postat Decembrie 8, 2017 hai ca a reinviat topicul ai incercat sa recitesti ce am scris poate acum intelegi mai bine? Nope,au fost si sunt atat de multe topicuri de divertisment si polemica incat am pierdut interesul sa mai creez si eu. Nu prea ai ce sa-mi explici despre fenomenul asta pentru ca l-am trait de inspe mii de ori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ribo Postat Decembrie 8, 2017 Share Postat Decembrie 8, 2017 Auzi ma superbec, da tu can' intri in foblaj ti se aprinde becu'? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Decembrie 8, 2017 Share Postat Decembrie 8, 2017 Nu intereseaza pe nimeni asta , important e sa nu traiasca ''adversarul'' mai mult Eu sunt curios de ce imi ureaza trecerea in nefiinta colegu'. Sper sa nu fi inteles eu bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Decembrie 8, 2017 Share Postat Decembrie 8, 2017 Auzi ma superbec, da tu can' intri in foblaj ti se aprinde becu'? nu , se scurteaza paiul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ribo Postat Decembrie 8, 2017 Share Postat Decembrie 8, 2017 nu , se scurteaza paiul Si se goleste punga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Decembrie 8, 2017 Share Postat Decembrie 8, 2017 (editat) n-am cazut pe voblaj pana acum... oricum ce incercam sa evidentiez .. mai suPtil, e ca amortizorul de ghidon se opune voblajului asa ca e o retardare completa sa crezi ca daca lasi ghidonul liber o sa se redreseze mai repede singur decat daca depui un pic de efort ...dar na prea multe de inteles. iar daca ti-a intrat de "mii "de ori in voblaj , ceva e in neregula ori cu tine ori cu motocicleta. Editat Decembrie 8, 2017 de superbec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ribo Postat Decembrie 8, 2017 Share Postat Decembrie 8, 2017 Sa vina belbozii sa ne arate. Altfel nu ma-ncred in vorbe !!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Decembrie 8, 2017 Share Postat Decembrie 8, 2017 @ superbec 1.Daca tu nu vezi diferenta dintre un dispozitiv de cca 300g care actioneaza pe o parghie foarte scurta ,fara emotii si tendinte de panica precum un motorist obisnuit si efectul negativ pe care il poate avea un rider de peste 70kg care se zbate si lucreaza pe o parghie mai lunga , nu prea evidentiezi decat faptul ca vorbesti din carti pe care nu le-ai inteles mai deloc. 2.Am amotizor de ghidon la doua dintre motorete dar la ambele sunt inca pe cel stoc .Mai am de facut ceva reglaje la suspensia spate ...dar este destul de ok.Cand o sa prinzi si tu putin mai mult curaj sa tragi mai tare de gaz o sa intelegi mai bine si nu o sa mai faci pe desteptul aici. » Post actualizat in 08 Dec 2017 16:43Chiar daca reglezi suspensiile foarte bine si ii pui cel mai scump amortizor de ghidon ,fenomenul tot apare daca ai o motoreta destul de puternica si incredere sa deschizi gazul destul de tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Decembrie 8, 2017 Share Postat Decembrie 8, 2017 @ superbec 1.Daca tu nu vezi diferenta dintre un dispozitiv de cca 300g care actioneaza pe o parghie foarte scurta ,fara emotii si tendinte de panica precum un motorist obisnuit si efectul negativ pe care il poate avea un rider de peste 70kg care se zbate si lucreaza pe o parghie mai lunga , nu prea evidentiezi decat faptul ca vorbesti din carti pe care nu le-ai inteles mai deloc. 2.Am amotizor de ghidon la doua dintre motorete dar la ambele sunt inca pe cel stoc .Mai am de facut ceva reglaje la suspensia spate ...dar este destul de ok.Cand o sa prinzi si tu putin mai mult curaj sa tragi mai tare de gaz o sa intelegi mai bine si nu o sa mai faci pe desteptul aici. » Post actualizat in 08 Dec 2017 16:43 Chiar daca reglezi suspensiile foarte bine si ii pui cel mai scump amortizor de ghidon ,fenomenul tot apare daca ai o motoreta destul de puternica si incredere sa deschizi gazul destul de tare. tu chiar crezi ce spui? e clar ca habar n-ai cum functioneaza amortizorul de ghidon ... cine zice de zbatut pe motocicleta? nu stiam ca ai spasme de voblaj, las-on plg... cand o sa am eu curaj sa trag de gaz... muhahaha, cred ca ma confunzi cu vre-un injiner fizician cu un turing ceva ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Decembrie 8, 2017 Share Postat Decembrie 8, 2017 Bai baiatule, deci chiar daca ai amortizor de ghidon montat se poate intampla ca sa ajunga la oscilatii destul de violente ca sa rupa suportul amortizorului si tu crezi ca atunci cand pui presiune pe ghidon cu mainile o sa ai efect pozitiv? Nu faci mare branza si mai risti sa si agravezi situatia. » Post actualizat in 08 Dec 2017 18:48Uite, special pentru tine, mai pun odata un fragment pe care il citesti frumos si bagi la cap si ne lasi cu prostiile 4. The easiest way to avoid tankslappers while accelerating over bumpy pavement is to--believe it or not--keep a relaxed grip on the bars. Relaxing your grip on the bars means you must lean forward in order to assist in keeping your torso stabilized. This helps put more weight on the front end, which keeps the front tire on the pavement. Since you're not using your arms to stabilize your upper body, get your weight onto the footpegs so that you can get your body as far forward as possible; this also allows you to grip the tank with your knees for more stability.If you do get into a tankslapper, keep your weight forward and--as hard as this sounds--maintain a relaxed grip on the bars. Let the motorcycle's chassis deal with damping out the oscillations. Don't try to be a human steering damper; you'll only make the problem worse. Tankslappers can definitely soil your undies; but if you're able to deal with them correctly, you'll usually ride through them before you know it Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sinner- Postat Octombrie 15, 2018 Share Postat Octombrie 15, 2018 In 32 de pagini s-a ajuns la vreo concluzie pana la urma? I do have a solution: when in doubt... hit the GAS!!check time 0:30 sec - red bike. https://www.youtube.com/edit?o=U&ar=1&video_id=kf3WcozsoFY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Octombrie 15, 2018 Share Postat Octombrie 15, 2018 Mai trec inca 30 pana se ajunge la un acord comun. De acord cu, Hit the gas! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Octombrie 15, 2018 Share Postat Octombrie 15, 2018 Ideea e ca, fenomenul trebuie inteles foarte bine. De ce se intampla, cand se intampla, cum se manifesta si apoi e oarecum simplu de inteles cum se corecteaza. Multi o repara din instinct, altii constientizeaza fenomenul si se pregatesc teoretic dinainte, unii nu o patesc deloc. Depinde de motoreta, de stilul de mers, conditia drumului si de alti n factori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sinner- Postat Octombrie 15, 2018 Share Postat Octombrie 15, 2018 pe scurt, e ca la fu*ut: nu te opresti cand o ia razna, ca da cu tine de pamant.Amin! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Decembrie 22, 2018 Share Postat Decembrie 22, 2018 Hai ca vin eu cu o concluzie proprie: nu brusca comenzile cand se intampla. Si asta e general valabil, nu doar la voblaj, si mult mai usor de bagat la cap decat alte cascadorii. Si eu sunt de acord cu hit the gas desi e foarte contra-intuitiv, iti vine sa dai in frane ca berbecu' in momentul maro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Decembrie 22, 2018 Share Postat Decembrie 22, 2018 La 10.11.2017 la 21:26, paulynos a spus: Am intrat eu intr-un usor voblaj pe la 250 pe autostrada Stai bre asa ca ceva nu se leaga, in primul rand tu cu scuterul nu ai cum sa ajungi la viteza asta, cu Aprilia nu ai bani de benzina ca sa ajungi la viteza asta ca cu 50 de lei abia iesi din Bucuresti, pe de alta parte tu rulezi pe autostrada cu dublul vitezei legale? Tu care te dadeai ala corectu? Miroase a ipocrizie... La 10.11.2017 la 21:26, paulynos a spus: din cauza unei presiuni scazute in anvelopa fata. Ultima oara a fost anul asta cand am facut pana pe fata pe la vreo 150, scapa valva aer, in depasire fiind. Trotinetele se verifica periodic in toate aspectele, mai ales daca rulezi cu viteza. Nu te avanti ca boul (no offence) sa mergi cu peste 200km/h cand ai motocicleta legata cu sarma, la propriu si/sau la figurat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Decembrie 22, 2018 Share Postat Decembrie 22, 2018 Aia cu 250 nu a fost nici cu scuteru si nici cu aprilia ci s-a intamplat in 2010 cu Ducati 1098, troaca de pe timpul cand ma credeam racer haiduc. Nu sunt ipocrit, si acum o mai frig dar mai usurel ca m-am ramolit, dar recunosc cand o ard aiurea unde nu e cazul si imi cer si scuze ca asa e frumos si barbateste, spre deosebire de tine care iei femeile la injurat si ma intrebi pe mine cat baga. Nu doar viteza conteaza, ci tot contextul, poti sa mergi cu 299 fara sa incomodezi pe nimeni sau cu 70 si sa incurci traficul. Asta e diferenta dintre noi doi, eu stiu sa merg Hai ca ma duc la alimentara, daca vrei sa mai vorbim ma gasesti la paine, sau cauta-ma la oua, tre sa fac maioneza pentru salata boeuf. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.