Sari la conținut

Grupul posesorilor de Kawasaki ZZR


ray
 Share

Postări Recomandate

salut !

la inceputul lui ianuarie am reusit sa mi implinesc visul :what: se numeste kawasaki zzr 600(91')

am bagat o la cosmetizare(vopsit ,schimbat tobe si o mica verificare tehnica) vreau sa stiu de la voi ce ulei (mai bun )se potriveste pt acest motor.eu deocamdata sant total pe din afara

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu, e ok asa, lasa motoreta sa nu ti-o strice vreun meseriash.

Variantele pt unele piete (ex Marea britanie, USA, japonia) au caracteristici diferite. De ex al meu pt austria are 500 cmc....

varianta cu semnale aprinse mereu o gasesti si la masini,asa prevad regulile in tarile astea mai pretentioase, deci nu iti fa griji,e bine asa !

 

 

Ok. Multumesc frumos! Acum problema ar fi sa ma opreasca politia sa`i dea amenda pe motiv ca nu am instalatia electrica pusa la punct :what: .

 

 

 

PS: as mai avea o intrebare. Pot sa incarca bateria de 12v de la motocicleta daca ii pun clesti si o prind la bateria de la masina ? Adica sa fac cum se mai face pe la alte masini, in caz ca ramane omu fara baterie vine altul cu o masina si conecteaza la borne pt a se incarca bateria descarcata cat sa porneasca masina. Intreb pt ca unele persoane mi`au zis ca merge iar altele k bateria de la masina are Amperajul mai mare decat ce`a de la moto si as putea s`o stric .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate recomanda cineva un mecanic bun?

Am o problema la cutia de viteze, imi sare din a 2 a !

Plus ca vreau sa ii fac si oarece reglaje si schimburi de consumabile...

 

Apreciez in avans sfaturile si indrumarile pe care le voi primi :what:!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Manual de service pentru ZZR600E il am si eu dar imi trebuie cel de 400 pentru un prieten. :what:

 

Daca are sau stie cineva unde pot gasi carburatoare pentru ZZR400 (ZX400) sa imi spuna si mie va rog ! :kiss:

 

Zzr 400 s-a facut numai pt japonia. Slabe sanse sa gasesti manual de reparatie in alta limba decat japoneza.

Insa motocicleta este identica. Difera alezaj si cursa la pistoane, jocurile la supape, kitul de lant si poate rapoartele transmisiei. Asta de 400 nu are radiator de ulei. In rest sunt identice atat ca si piese cat si dpdv al constructiei ansamblu motor/cutie. Adica poti demonta/monta motorul de 400 cu cartea de 600, insa nu poti verifica cotele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

1.Cum am mai scris si mai sus..vreau si eu manualul de la zzr de 400 (fie el si in japoneza)...va rog frumos!!!

2.@ Bulinu - Se potriveste si cutia de viteze de la un zzr de 600 la unul de 400?(acelasi an sau poate cel de la 600 sa fie mai nou)

3.Voi unde faceti reviziile?Sau stiti mecanici buni(a se citi de incredere :wink:)?

 

Ca sa nu transform topicul in telenovela .....puteti sa raspundeti cu pmuri (ca sa nu ne sara lumea in cap, desi cred ca sunt destui interesati de intrebarile unui novice :kiss:)

 

Multumesc frumos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare...sper ca vin in ajutorul vostru si cu folos daca bagati ochiul aici pentru manualele tehnice ce va intereseaza..

http://www.tanga-moteurs.ro/service/

 

:wink:

 

--- Mesaj completat în 12 Feb 2008 21:18 -------------

Ok. Multumesc frumos! Acum problema ar fi sa ma opreasca politia sa`i dea amenda pe motiv ca nu am instalatia electrica pusa la punct :kiss: .

PS: as mai avea o intrebare. Pot sa incarca bateria de 12v de la motocicleta daca ii pun clesti si o prind la bateria de la masina ? Adica sa fac cum se mai face pe la alte masini, in caz ca ramane omu fara baterie vine altul cu o masina si conecteaza la borne pt a se incarca bateria descarcata cat sa porneasca masina. Intreb pt ca unele persoane mi`au zis ca merge iar altele k bateria de la masina are Amperajul mai mare decat ce`a de la moto si as putea s`o stric .

 

Salut ! Poti porni motorul legat la bateria masinii ,dar ATENTIE masina sa nu fie pornita ,altfel ii arzi elementii bobinei sau releul de incarcare ...deci fi foarte atent la aspectul asta .Masina nu trebuie sa fie pornita !!!

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca te intereseaza, iti pot da datele unui tip care aduce cam orice la (nou sau second).

Eu am luat diferite chestii de la el si mi s-a parut super ok. Am reusit chiar sa gasesc pt un 600D suruburi complete de carenaj noi de la mama lor si blankuri pt chei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Aveti idee cam cat ar costa un kit de distributie si un cablu de acceleratie? (pt zzr 600 din 97)...se gasesc?...daca da...stiti si cam cat ar costa manopera ptr acestea? Multumesc

Editat de alexander_all4rap
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De tensionat se mai poate tensiona... dai jos surubul intinzatorului... nu intinzatorul cu totul, si impingi cu o surubelnitza (ceva sa incapa). Bine ar fi sa faci asta cu capacul de la chiulasa dat jos ca sa vezi exact cand prinde urmatorul "dintisor" al intinzatorului (metoda marca moshulik :).

Din ce cauza "ticaie"... naiba stie. S-ar putea porni motorul cu capacul de la chiulasa scos ca sa vezi cum se invarte lantul de distrib si daca face "burta" insa pregateste-te cu carpe sa stergi uleiul care il va scuipa pe sus (nu scuipa mult insa sare in toate partile). Nu purta camasa alba scrobita daca faci asta :P

 

 

 

La ZZR-ul meu am observat un mic ticait dinspre motor care sa manifesta pana pe la 3000rpm. Am inteles ca ar putea fi lantul de distributie. A mai avut cineva problema asta? Stie cineva daca se poate tensiona mai mult cu ajutorul intinzatorului? Zgomotul e destul de slab, dar e enervant. O alta intrebare ar fi daca a gresat cineva vreodata "incheieturile" basculei spate si ce a folosit pentru asta. Merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe tipul care a reusit sa imi gaseasca mie piesele de care am avut nevoie il cheama

Robert (Distribuitorul) , Tel. 0747794970. Mentionez ca nu am nici o legatura cu el, doar ca sunt super multumit de faptul ca a reusit sa imi gaseasca toate piesele de care am avut nevoie si a fost serios si prompt.

 

@rechinulalb Merci pt sfatul legat de distributie!

 

--- Mesaj completat în 25 Feb 2008 14:59 -------------

Pe tipul care a reusit sa imi gaseasca mie piesele de care am avut nevoie il cheama

Robert (Distribuitorul) , Tel. 0747794970. E-mail: romaniatransport@hotmail.com. Mentionez ca nu am nici o legatura cu el, doar ca sunt super multumit de faptul ca a reusit sa imi gaseasca toate piesele de care am avut nevoie si a fost serios si prompt.

 

@rechinulalb Merci pt sfatul legat de distributie!

 

 

Poate reusim sa facem o adunare cat mai multi daca tine vremea....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De tensionat se mai poate tensiona... dai jos surubul intinzatorului... nu intinzatorul cu totul, si impingi cu o surubelnitza (ceva sa incapa)

Daca intinzatorul este ok nu ai ce tensiona. Are un arc care il impinge la urmatoarea pozitie pe masura ce se lasa lantul. Poti eventual sa verifici daca nu cumva este blocat intinzatorul sau arcul rupt. Arcul il poti verifica fara sa scoti intinzatorul, dai jos doar surubul mare de pe mijlocul intinzatorului. Dupa ce scoti arcul poti da jos si intinzatorul sa-l verifici, nu iti ia mai mult de cateva minute.Ai grija insa sa nu cumva sa misti motorul cu intinzatorul scos.

Editat de Bulinu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai uitat sa zici ca daca scoate intinzatorul cu totul trebuie totusi scos arcul si deci resetat.

 

Cat despre impinsul folosind o surubelnitza (cum ziceam inainte), motivul e faptul ca se prea poate ca arcul sa fie incapabil sa impinga complet ultimul dinte ... la un ZZR600D de 16-18 ani vechime e de asteptat.

 

Daca intinzatorul este ok nu ai ce tensiona. Are un arc care il impinge la urmatoarea pozitie pe masura ce se lasa lantul. Poti eventual sa verifici daca nu cumva este blocat intinzatorul sau arcul rupt. Arcul il poti verifica fara sa scoti intinzatorul, dai jos doar surubul mare de pe mijlocul intinzatorului. Dupa ce scoti arcul poti da jos si intinzatorul sa-l verifici, nu iti ia mai mult de cateva minute.Ai grija insa sa nu cumva sa misti motorul cu intinzatorul scos.

 

 

--- Mesaj completat în 29 Feb 2008 11:07 -------------
ZZR-ul meu a cedat nervos... s-a topit cuzinetul de la biela 4 (cea de langa alternator) si s-a ovalizat jurnalul respectiv de pe arborele cotit. Arborele e in afara cotelor de rectificare.

(ZZR 500 din 1990, identic la piese cu ZZR 600 D 1990-1992, in afara de motor binenteles, desi si acolo carterul, capacele, etc sunt identice)

 

Drept urmare vreau sa-l vand, as prefera sa-l vand cu totul:

- cauciucuri Dunlop 207 cu aproximativ 2000 km, fara cuie si alte amintiri prin ele

- lant si foi schimbate acum 2000 km (lant RK)

- bloc carburatoare de ZZR 600 E (1993) stare f buna

- carena mai e jumulita pe ici pe colo

- cadrul si furca fara probleme

- toba 4-2-1, un pic indoita de la o cazatura, fara probleme in functionare

 

Daca e cineva interesat, sa dea mesaj la mionita2002@yahoo.com (inclusiv messenger).

Va rog nu raspundeti aici, ca sa nu se umple topicul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu nevoie de ajutor! Am nevoie de un releu de semnal, de maneru-l stang,ala cu butonu de tras socu,parbriz si "torpedourile" laterare. App motoru e din 93 Sper k ma puteti ajuta astep mesj pe id d mes :varu_sofronie@yahoo.com :crack: :lol: :burnout: :wave: :crack:

 

--- Mesaj completat în 03 Mar 2008 11:21 -------------
Nici un ZZR-ist nu ma ajuta? :lol: :lol: :lol: :) :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

FRATIIIIILOOOOORRRR VREAU SI EU CARENE DE ZZR 400 RUPTE ZGARIATE GAURITE....NU CONTEAZA....ASTEPT RASPUNSURI....

SCOATETI UN VITEZOMAN DIN BELELE...DATI-MI OPTIUNI SPUNETI UNDE CUM GASESC...PLZZZZ K A VENIT CALDURAAAA:((:burnout:(:wave:(

 

 

 

 

Vorbeste cu rechinualb. El are kawa de 400 pe care vrea sa il dea pt piese.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Salut ! Poti porni motorul legat la bateria masinii ,dar ATENTIE masina sa nu fie pornita ,altfel ii arzi elementii bobinei sau releul de incarcare ...deci fi foarte atent la aspectul asta .Masina nu trebuie sa fie pornita !!!

bafta

 

 

Am cumparat o baterie noua pana la urma si s`a rezolvat problema :cheers:. merci pt informatie !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Vreau sa fac si eu o revizie(kawasaki zzr 400 din 96)...scimbat placute de frana,cauciucuri,filtru ulei , aer, bujii si eventual kitu de lant(daca mai gasesc de cumparat)...recomandati un service bun?sau astea le faceti voi(mentionez ca sunt foarte incepator si nu as vrea sa stric ceva....dar nici nu as vrea sa o duc undeva sa isi bata joc).

 

Multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...