Jump to content

Grupul posesorilor de Kawasaki ZZR


ray
 Share

Recommended Posts

Salutare...sper ca vin in ajutorul vostru si cu folos daca bagati ochiul aici pentru manualele tehnice ce va intereseaza..

http://www.tanga-moteurs.ro/service/

 

:wink:

 

--- Mesaj completat în 12 Feb 2008 21:18 -------------

Ok. Multumesc frumos! Acum problema ar fi sa ma opreasca politia sa`i dea amenda pe motiv ca nu am instalatia electrica pusa la punct :kiss: .

PS: as mai avea o intrebare. Pot sa incarca bateria de 12v de la motocicleta daca ii pun clesti si o prind la bateria de la masina ? Adica sa fac cum se mai face pe la alte masini, in caz ca ramane omu fara baterie vine altul cu o masina si conecteaza la borne pt a se incarca bateria descarcata cat sa porneasca masina. Intreb pt ca unele persoane mi`au zis ca merge iar altele k bateria de la masina are Amperajul mai mare decat ce`a de la moto si as putea s`o stric .

 

Salut ! Poti porni motorul legat la bateria masinii ,dar ATENTIE masina sa nu fie pornita ,altfel ii arzi elementii bobinei sau releul de incarcare ...deci fi foarte atent la aspectul asta .Masina nu trebuie sa fie pornita !!!

bafta

Link to comment
Share on other sites

Daca te intereseaza, iti pot da datele unui tip care aduce cam orice la (nou sau second).

Eu am luat diferite chestii de la el si mi s-a parut super ok. Am reusit chiar sa gasesc pt un 600D suruburi complete de carenaj noi de la mama lor si blankuri pt chei.

Link to comment
Share on other sites

Salutare! Aveti idee cam cat ar costa un kit de distributie si un cablu de acceleratie? (pt zzr 600 din 97)...se gasesc?...daca da...stiti si cam cat ar costa manopera ptr acestea? Multumesc

Edited by alexander_all4rap
Link to comment
Share on other sites

De tensionat se mai poate tensiona... dai jos surubul intinzatorului... nu intinzatorul cu totul, si impingi cu o surubelnitza (ceva sa incapa). Bine ar fi sa faci asta cu capacul de la chiulasa dat jos ca sa vezi exact cand prinde urmatorul "dintisor" al intinzatorului (metoda marca moshulik :).

Din ce cauza "ticaie"... naiba stie. S-ar putea porni motorul cu capacul de la chiulasa scos ca sa vezi cum se invarte lantul de distrib si daca face "burta" insa pregateste-te cu carpe sa stergi uleiul care il va scuipa pe sus (nu scuipa mult insa sare in toate partile). Nu purta camasa alba scrobita daca faci asta :P

 

 

 

La ZZR-ul meu am observat un mic ticait dinspre motor care sa manifesta pana pe la 3000rpm. Am inteles ca ar putea fi lantul de distributie. A mai avut cineva problema asta? Stie cineva daca se poate tensiona mai mult cu ajutorul intinzatorului? Zgomotul e destul de slab, dar e enervant. O alta intrebare ar fi daca a gresat cineva vreodata "incheieturile" basculei spate si ce a folosit pentru asta. Merci

Link to comment
Share on other sites

Pe tipul care a reusit sa imi gaseasca mie piesele de care am avut nevoie il cheama

Robert (Distribuitorul) , Tel. 0747794970. Mentionez ca nu am nici o legatura cu el, doar ca sunt super multumit de faptul ca a reusit sa imi gaseasca toate piesele de care am avut nevoie si a fost serios si prompt.

 

@rechinulalb Merci pt sfatul legat de distributie!

 

--- Mesaj completat în 25 Feb 2008 14:59 -------------

Pe tipul care a reusit sa imi gaseasca mie piesele de care am avut nevoie il cheama

Robert (Distribuitorul) , Tel. 0747794970. E-mail: romaniatransport@hotmail.com. Mentionez ca nu am nici o legatura cu el, doar ca sunt super multumit de faptul ca a reusit sa imi gaseasca toate piesele de care am avut nevoie si a fost serios si prompt.

 

@rechinulalb Merci pt sfatul legat de distributie!

 

 

Poate reusim sa facem o adunare cat mai multi daca tine vremea....

Link to comment
Share on other sites

De tensionat se mai poate tensiona... dai jos surubul intinzatorului... nu intinzatorul cu totul, si impingi cu o surubelnitza (ceva sa incapa)

Daca intinzatorul este ok nu ai ce tensiona. Are un arc care il impinge la urmatoarea pozitie pe masura ce se lasa lantul. Poti eventual sa verifici daca nu cumva este blocat intinzatorul sau arcul rupt. Arcul il poti verifica fara sa scoti intinzatorul, dai jos doar surubul mare de pe mijlocul intinzatorului. Dupa ce scoti arcul poti da jos si intinzatorul sa-l verifici, nu iti ia mai mult de cateva minute.Ai grija insa sa nu cumva sa misti motorul cu intinzatorul scos.

Edited by Bulinu'
Link to comment
Share on other sites

Ai uitat sa zici ca daca scoate intinzatorul cu totul trebuie totusi scos arcul si deci resetat.

 

Cat despre impinsul folosind o surubelnitza (cum ziceam inainte), motivul e faptul ca se prea poate ca arcul sa fie incapabil sa impinga complet ultimul dinte ... la un ZZR600D de 16-18 ani vechime e de asteptat.

 

Daca intinzatorul este ok nu ai ce tensiona. Are un arc care il impinge la urmatoarea pozitie pe masura ce se lasa lantul. Poti eventual sa verifici daca nu cumva este blocat intinzatorul sau arcul rupt. Arcul il poti verifica fara sa scoti intinzatorul, dai jos doar surubul mare de pe mijlocul intinzatorului. Dupa ce scoti arcul poti da jos si intinzatorul sa-l verifici, nu iti ia mai mult de cateva minute.Ai grija insa sa nu cumva sa misti motorul cu intinzatorul scos.

 

 

--- Mesaj completat în 29 Feb 2008 11:07 -------------
ZZR-ul meu a cedat nervos... s-a topit cuzinetul de la biela 4 (cea de langa alternator) si s-a ovalizat jurnalul respectiv de pe arborele cotit. Arborele e in afara cotelor de rectificare.

(ZZR 500 din 1990, identic la piese cu ZZR 600 D 1990-1992, in afara de motor binenteles, desi si acolo carterul, capacele, etc sunt identice)

 

Drept urmare vreau sa-l vand, as prefera sa-l vand cu totul:

- cauciucuri Dunlop 207 cu aproximativ 2000 km, fara cuie si alte amintiri prin ele

- lant si foi schimbate acum 2000 km (lant RK)

- bloc carburatoare de ZZR 600 E (1993) stare f buna

- carena mai e jumulita pe ici pe colo

- cadrul si furca fara probleme

- toba 4-2-1, un pic indoita de la o cazatura, fara probleme in functionare

 

Daca e cineva interesat, sa dea mesaj la mionita2002@yahoo.com (inclusiv messenger).

Va rog nu raspundeti aici, ca sa nu se umple topicul.

Link to comment
Share on other sites

Am si eu nevoie de ajutor! Am nevoie de un releu de semnal, de maneru-l stang,ala cu butonu de tras socu,parbriz si "torpedourile" laterare. App motoru e din 93 Sper k ma puteti ajuta astep mesj pe id d mes :varu_sofronie@yahoo.com :crack: :lol: :burnout: :wave: :crack:

 

--- Mesaj completat în 03 Mar 2008 11:21 -------------
Nici un ZZR-ist nu ma ajuta? :lol: :lol: :lol: :) :)

Link to comment
Share on other sites

FRATIIIIILOOOOORRRR VREAU SI EU CARENE DE ZZR 400 RUPTE ZGARIATE GAURITE....NU CONTEAZA....ASTEPT RASPUNSURI....

SCOATETI UN VITEZOMAN DIN BELELE...DATI-MI OPTIUNI SPUNETI UNDE CUM GASESC...PLZZZZ K A VENIT CALDURAAAA:((:burnout:(:wave:(

 

 

 

 

Vorbeste cu rechinualb. El are kawa de 400 pe care vrea sa il dea pt piese.

Link to comment
Share on other sites

 

Salut ! Poti porni motorul legat la bateria masinii ,dar ATENTIE masina sa nu fie pornita ,altfel ii arzi elementii bobinei sau releul de incarcare ...deci fi foarte atent la aspectul asta .Masina nu trebuie sa fie pornita !!!

bafta

 

 

Am cumparat o baterie noua pana la urma si s`a rezolvat problema :cheers:. merci pt informatie !

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Vreau sa fac si eu o revizie(kawasaki zzr 400 din 96)...scimbat placute de frana,cauciucuri,filtru ulei , aer, bujii si eventual kitu de lant(daca mai gasesc de cumparat)...recomandati un service bun?sau astea le faceti voi(mentionez ca sunt foarte incepator si nu as vrea sa stric ceva....dar nici nu as vrea sa o duc undeva sa isi bata joc).

 

Multumesc anticipat!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salutare tuturor!

Am zzr-ul meu de 400cc de doi ani deja si nu am avut probleme cu el pana acum 2 luni, cand l-am trantit in parcare pe partea stanga catre capacul generatorului si am undeva un mic por care favorizeaza pierderea uleiului( foarte putin ce-i drept da ma streseaza).

Problema mea este ca as vrea sa comand capacul de motor stanga la United Motors dar acolo gasesc doar pentru zzr600......intrebarea mea ....oare or fi identice????.....cel putin la prima vedere asa arata.

 

Daca e cineva cu zzr600 cam 96....97, sa ne vedem undeva prin oras sa arunc o privire mai amanuntita la capace

Apropo...sunt din Bucuresti.

 

 

Merci mult si astept un semn!!!

 

danielturean@yahoo.com

Link to comment
Share on other sites

Salutare!Am si eu un zzr 250 din '93 si am cateva probleme:

-imi curge benzina pe furtunul de la supraplin daca las rezervorul pe on sau res.

-bateria care trebuie schimbata(moare foarte repede)

-de curand nu mai cupleaza de la buton cand dau sa pornesc (l-am tinut afara in ploaie),releul cupleaza pt ca se aude cand face click.

In rest este ok ,merge foarte bine motorul si are un sunet placut .

Daca este cineva interesat este de vanzare,la un pret foarte foarte mic!

Atentie la gropi !

Link to comment
Share on other sites

Salutare!Am si eu un zzr 250 din '93 si am cateva probleme:

-imi curge benzina pe furtunul de la supraplin daca las rezervorul pe on sau res.

-bateria care trebuie schimbata(moare foarte repede)

-de curand nu mai cupleaza de la buton cand dau sa pornesc (l-am tinut afara in ploaie),releul cupleaza pt ca se aude cand face click.

In rest este ok ,merge foarte bine motorul si are un sunet placut .

Daca este cineva interesat este de vanzare,la un pret foarte foarte mic!

Atentie la gropi !

 

Daca auzi click-ul de la releu dar motoru nu se invarte cand apesi pe buton ... e tot de la bateria slaba ... trebuie schimbata (cum ai zis si tu) !

Link to comment
Share on other sites

Am observat ca nu prea se intalnesc zzr-uri de 250!!! :rolleyes: Am citit toate posturile dar nu prea am intalnit detalii despre modelul asta,imi puteti spune daca este fiabil ,daca se gasesc piese pt.el ?!Mie unul imi place foarte mult cum arata ,are centrul de greutate jos ,este placut la condus chiar confortabil :kali: .

Daca a avut cineva sau este cineva care cunoaste mai multe despre el ,i-l rog sa-mi spuna si mie.

Atentie la neatenti ! :banana:

Link to comment
Share on other sites

salutare tuturor, am si eu un zzr din 94, si din pacate a facut o scurta excursie pe jos :banana: . imi trebuie capacele din partea dreapta a motorului, cel prin care se vede uleiul si cel din fata care se prinde in 4 suruburi. Deasemenea si o janta fata mi-ar trebui cu tot cu discuri. Daca are cineva habar unde pot sa gasesc macar o parte din toate astea puteti lasa un mesaj. Aha, era sa uit si suportul ptr pedala de frana spate si scarita e rupt asa ca.......................

 

Bafta multa! :rolleyes: e un zzr 600

 

imi poate spune si mie cineva ce tip de bujii trebuie la un zzr 600 din 1994?

daca stie cineva codul exact, va rog sa mi-l dati si mie

Multam frumos !

Edited by ktalinn
Link to comment
Share on other sites

post-16837-1210159096_thumb.jpgpost-16837-1210159107_thumb.jpgpost-16837-1210159125_thumb.jpg

 

salutare tuturor, am si eu un zzr din 94, si din pacate a facut o scurta excursie pe jos :rolleyes: . imi trebuie capacele din partea dreapta a motorului, cel prin care se vede uleiul si cel din fata care se prinde in 4 suruburi. Deasemenea si o janta fata mi-ar trebui cu tot cu discuri. Daca are cineva habar unde pot sa gasesc macar o parte din toate astea puteti lasa un mesaj. Aha, era sa uit si suportul ptr pedala de frana spate si scarita e rupt asa ca.......................

......

Multam frumos !

 

Salut,

Este ZX600E ? Motorul pe care il dezmembrez eu are are majoritatea pieselor comune cu zzr 600.

Uite cateva poze cu piesele care inteleg ca iti trebuie ... daca vrei mai multe detalii da-mi un PM. Am si janta fata cu discuri.

Daca esti in Bucuresti, poti sa le si probezi sa te asiguri ca se potrivesc. Daca au aceeasi forma cu cele de pe motorul tau inseamna ca se potrivesc, dar pot sa iti dau si dimensiunile exacte.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +32 400 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17400 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...