kawasaki_axx Posted February 12, 2008 Share Posted February 12, 2008 Salutare...sper ca vin in ajutorul vostru si cu folos daca bagati ochiul aici pentru manualele tehnice ce va intereseaza.. http://www.tanga-moteurs.ro/service/ --- Mesaj completat în 12 Feb 2008 21:18 ------------- Ok. Multumesc frumos! Acum problema ar fi sa ma opreasca politia sa`i dea amenda pe motiv ca nu am instalatia electrica pusa la punct . PS: as mai avea o intrebare. Pot sa incarca bateria de 12v de la motocicleta daca ii pun clesti si o prind la bateria de la masina ? Adica sa fac cum se mai face pe la alte masini, in caz ca ramane omu fara baterie vine altul cu o masina si conecteaza la borne pt a se incarca bateria descarcata cat sa porneasca masina. Intreb pt ca unele persoane mi`au zis ca merge iar altele k bateria de la masina are Amperajul mai mare decat ce`a de la moto si as putea s`o stric . Salut ! Poti porni motorul legat la bateria masinii ,dar ATENTIE masina sa nu fie pornita ,altfel ii arzi elementii bobinei sau releul de incarcare ...deci fi foarte atent la aspectul asta .Masina nu trebuie sa fie pornita !!! bafta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kninja Posted February 16, 2008 Share Posted February 16, 2008 Daca are sau stie cineva unde pot gasi carburatoare pentru ZZR400 (ZX400) sa imi spuna si mie va rog ! Cred ca poti sa incerci la Tomina ... stiu ca ei aduc direct din Japonia. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neo S Posted February 19, 2008 Share Posted February 19, 2008 salut,mi-am luat si eu un zzr 600 din 93 si am si eu nevoie de putzin ajutor,motoru e ok dar am nevoie de un parbriz si de "torpedourile" laterale cred k asa se numesc. astept msj Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
micaradu Posted February 20, 2008 Share Posted February 20, 2008 Daca te intereseaza, iti pot da datele unui tip care aduce cam orice la (nou sau second). Eu am luat diferite chestii de la el si mi s-a parut super ok. Am reusit chiar sa gasesc pt un 600D suruburi complete de carenaj noi de la mama lor si blankuri pt chei. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bombitza Posted February 21, 2008 Share Posted February 21, 2008 Pune datele tipului aici ca sunt binevenite. Si daca mai stiti si alte surse de piese, inclusiv siteuri, propun sa facem o mica baza de date. Bafta! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexander_all4rap Posted February 23, 2008 Share Posted February 23, 2008 (edited) Salutare! Aveti idee cam cat ar costa un kit de distributie si un cablu de acceleratie? (pt zzr 600 din 97)...se gasesc?...daca da...stiti si cam cat ar costa manopera ptr acestea? Multumesc Edited February 23, 2008 by alexander_all4rap Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rechinulalb Posted February 25, 2008 Share Posted February 25, 2008 De tensionat se mai poate tensiona... dai jos surubul intinzatorului... nu intinzatorul cu totul, si impingi cu o surubelnitza (ceva sa incapa). Bine ar fi sa faci asta cu capacul de la chiulasa dat jos ca sa vezi exact cand prinde urmatorul "dintisor" al intinzatorului (metoda marca moshulik . Din ce cauza "ticaie"... naiba stie. S-ar putea porni motorul cu capacul de la chiulasa scos ca sa vezi cum se invarte lantul de distrib si daca face "burta" insa pregateste-te cu carpe sa stergi uleiul care il va scuipa pe sus (nu scuipa mult insa sare in toate partile). Nu purta camasa alba scrobita daca faci asta La ZZR-ul meu am observat un mic ticait dinspre motor care sa manifesta pana pe la 3000rpm. Am inteles ca ar putea fi lantul de distributie. A mai avut cineva problema asta? Stie cineva daca se poate tensiona mai mult cu ajutorul intinzatorului? Zgomotul e destul de slab, dar e enervant. O alta intrebare ar fi daca a gresat cineva vreodata "incheieturile" basculei spate si ce a folosit pentru asta. Merci Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
micaradu Posted February 25, 2008 Share Posted February 25, 2008 Pe tipul care a reusit sa imi gaseasca mie piesele de care am avut nevoie il cheama Robert (Distribuitorul) , Tel. 0747794970. Mentionez ca nu am nici o legatura cu el, doar ca sunt super multumit de faptul ca a reusit sa imi gaseasca toate piesele de care am avut nevoie si a fost serios si prompt. @rechinulalb Merci pt sfatul legat de distributie! --- Mesaj completat în 25 Feb 2008 14:59 ------------- Pe tipul care a reusit sa imi gaseasca mie piesele de care am avut nevoie il cheama Robert (Distribuitorul) , Tel. 0747794970. E-mail: romaniatransport@hotmail.com. Mentionez ca nu am nici o legatura cu el, doar ca sunt super multumit de faptul ca a reusit sa imi gaseasca toate piesele de care am avut nevoie si a fost serios si prompt. @rechinulalb Merci pt sfatul legat de distributie! Poate reusim sa facem o adunare cat mai multi daca tine vremea.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bulinu' Posted February 25, 2008 Share Posted February 25, 2008 (edited) De tensionat se mai poate tensiona... dai jos surubul intinzatorului... nu intinzatorul cu totul, si impingi cu o surubelnitza (ceva sa incapa) Daca intinzatorul este ok nu ai ce tensiona. Are un arc care il impinge la urmatoarea pozitie pe masura ce se lasa lantul. Poti eventual sa verifici daca nu cumva este blocat intinzatorul sau arcul rupt. Arcul il poti verifica fara sa scoti intinzatorul, dai jos doar surubul mare de pe mijlocul intinzatorului. Dupa ce scoti arcul poti da jos si intinzatorul sa-l verifici, nu iti ia mai mult de cateva minute.Ai grija insa sa nu cumva sa misti motorul cu intinzatorul scos. Edited February 25, 2008 by Bulinu' Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neo S Posted February 25, 2008 Share Posted February 25, 2008 Reclama asta ar trebuii difuzata si la noi la tv! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rechinulalb Posted February 26, 2008 Share Posted February 26, 2008 Ai uitat sa zici ca daca scoate intinzatorul cu totul trebuie totusi scos arcul si deci resetat. Cat despre impinsul folosind o surubelnitza (cum ziceam inainte), motivul e faptul ca se prea poate ca arcul sa fie incapabil sa impinga complet ultimul dinte ... la un ZZR600D de 16-18 ani vechime e de asteptat. Daca intinzatorul este ok nu ai ce tensiona. Are un arc care il impinge la urmatoarea pozitie pe masura ce se lasa lantul. Poti eventual sa verifici daca nu cumva este blocat intinzatorul sau arcul rupt. Arcul il poti verifica fara sa scoti intinzatorul, dai jos doar surubul mare de pe mijlocul intinzatorului. Dupa ce scoti arcul poti da jos si intinzatorul sa-l verifici, nu iti ia mai mult de cateva minute.Ai grija insa sa nu cumva sa misti motorul cu intinzatorul scos. --- Mesaj completat în 29 Feb 2008 11:07 -------------ZZR-ul meu a cedat nervos... s-a topit cuzinetul de la biela 4 (cea de langa alternator) si s-a ovalizat jurnalul respectiv de pe arborele cotit. Arborele e in afara cotelor de rectificare. (ZZR 500 din 1990, identic la piese cu ZZR 600 D 1990-1992, in afara de motor binenteles, desi si acolo carterul, capacele, etc sunt identice) Drept urmare vreau sa-l vand, as prefera sa-l vand cu totul: - cauciucuri Dunlop 207 cu aproximativ 2000 km, fara cuie si alte amintiri prin ele - lant si foi schimbate acum 2000 km (lant RK) - bloc carburatoare de ZZR 600 E (1993) stare f buna - carena mai e jumulita pe ici pe colo - cadrul si furca fara probleme - toba 4-2-1, un pic indoita de la o cazatura, fara probleme in functionare Daca e cineva interesat, sa dea mesaj la mionita2002@yahoo.com (inclusiv messenger). Va rog nu raspundeti aici, ca sa nu se umple topicul. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neo S Posted March 2, 2008 Share Posted March 2, 2008 Am si eu nevoie de ajutor! Am nevoie de un releu de semnal, de maneru-l stang,ala cu butonu de tras socu,parbriz si "torpedourile" laterare. App motoru e din 93 Sper k ma puteti ajuta astep mesj pe id d mes :varu_sofronie@yahoo.com --- Mesaj completat în 03 Mar 2008 11:21 -------------Nici un ZZR-ist nu ma ajuta? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebastia Posted March 3, 2008 Share Posted March 3, 2008 FRATIIIIILOOOOORRRR VREAU SI EU CARENE DE ZZR 400 RUPTE ZGARIATE GAURITE....NU CONTEAZA....ASTEPT RASPUNSURI.... SCOATETI UN VITEZOMAN DIN BELELE...DATI-MI OPTIUNI SPUNETI UNDE CUM GASESC...PLZZZZ K A VENIT CALDURAAAA:(((( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
micaradu Posted March 3, 2008 Share Posted March 3, 2008 FRATIIIIILOOOOORRRR VREAU SI EU CARENE DE ZZR 400 RUPTE ZGARIATE GAURITE....NU CONTEAZA....ASTEPT RASPUNSURI.... SCOATETI UN VITEZOMAN DIN BELELE...DATI-MI OPTIUNI SPUNETI UNDE CUM GASESC...PLZZZZ K A VENIT CALDURAAAA:(((( Vorbeste cu rechinualb. El are kawa de 400 pe care vrea sa il dea pt piese. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sm0k3 Posted March 7, 2008 Share Posted March 7, 2008 Salut ! Poti porni motorul legat la bateria masinii ,dar ATENTIE masina sa nu fie pornita ,altfel ii arzi elementii bobinei sau releul de incarcare ...deci fi foarte atent la aspectul asta .Masina nu trebuie sa fie pornita !!! bafta Am cumparat o baterie noua pana la urma si s`a rezolvat problema . merci pt informatie ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AntIs0cI@L Posted March 8, 2008 Share Posted March 8, 2008 Salut, Vreau sa fac si eu o revizie(kawasaki zzr 400 din 96)...scimbat placute de frana,cauciucuri,filtru ulei , aer, bujii si eventual kitu de lant(daca mai gasesc de cumparat)...recomandati un service bun?sau astea le faceti voi(mentionez ca sunt foarte incepator si nu as vrea sa stric ceva....dar nici nu as vrea sa o duc undeva sa isi bata joc). Multumesc anticipat! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SEBYK Posted April 22, 2008 Share Posted April 22, 2008 Am si eu nevoie de un cric central pt un zzr400 din 98...are cineva? si un pret va rog? ms mult Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
micaradu Posted April 23, 2008 Share Posted April 23, 2008 Are cineva un cablu de soc pt zzr600d? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tupak Posted April 29, 2008 Share Posted April 29, 2008 Salutare tuturor! Am zzr-ul meu de 400cc de doi ani deja si nu am avut probleme cu el pana acum 2 luni, cand l-am trantit in parcare pe partea stanga catre capacul generatorului si am undeva un mic por care favorizeaza pierderea uleiului( foarte putin ce-i drept da ma streseaza). Problema mea este ca as vrea sa comand capacul de motor stanga la United Motors dar acolo gasesc doar pentru zzr600......intrebarea mea ....oare or fi identice????.....cel putin la prima vedere asa arata. Daca e cineva cu zzr600 cam 96....97, sa ne vedem undeva prin oras sa arunc o privire mai amanuntita la capace Apropo...sunt din Bucuresti. Merci mult si astept un semn!!! danielturean@yahoo.com Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lush Posted May 2, 2008 Share Posted May 2, 2008 Salutare! Cine are un ZZR 600 din '91 dezmembrat? Am nevoie de senzorul de benzina... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The One. Posted May 3, 2008 Share Posted May 3, 2008 Salutare!Am si eu un zzr 250 din '93 si am cateva probleme: -imi curge benzina pe furtunul de la supraplin daca las rezervorul pe on sau res. -bateria care trebuie schimbata(moare foarte repede) -de curand nu mai cupleaza de la buton cand dau sa pornesc (l-am tinut afara in ploaie),releul cupleaza pt ca se aude cand face click. In rest este ok ,merge foarte bine motorul si are un sunet placut . Daca este cineva interesat este de vanzare,la un pret foarte foarte mic! Atentie la gropi ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kninja Posted May 5, 2008 Share Posted May 5, 2008 Salutare!Am si eu un zzr 250 din '93 si am cateva probleme:-imi curge benzina pe furtunul de la supraplin daca las rezervorul pe on sau res. -bateria care trebuie schimbata(moare foarte repede) -de curand nu mai cupleaza de la buton cand dau sa pornesc (l-am tinut afara in ploaie),releul cupleaza pt ca se aude cand face click. In rest este ok ,merge foarte bine motorul si are un sunet placut . Daca este cineva interesat este de vanzare,la un pret foarte foarte mic! Atentie la gropi ! Daca auzi click-ul de la releu dar motoru nu se invarte cand apesi pe buton ... e tot de la bateria slaba ... trebuie schimbata (cum ai zis si tu) ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The One. Posted May 6, 2008 Share Posted May 6, 2008 Am observat ca nu prea se intalnesc zzr-uri de 250!!! Am citit toate posturile dar nu prea am intalnit detalii despre modelul asta,imi puteti spune daca este fiabil ,daca se gasesc piese pt.el ?!Mie unul imi place foarte mult cum arata ,are centrul de greutate jos ,este placut la condus chiar confortabil . Daca a avut cineva sau este cineva care cunoaste mai multe despre el ,i-l rog sa-mi spuna si mie. Atentie la neatenti ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ktalinn Posted May 6, 2008 Share Posted May 6, 2008 (edited) salutare tuturor, am si eu un zzr din 94, si din pacate a facut o scurta excursie pe jos . imi trebuie capacele din partea dreapta a motorului, cel prin care se vede uleiul si cel din fata care se prinde in 4 suruburi. Deasemenea si o janta fata mi-ar trebui cu tot cu discuri. Daca are cineva habar unde pot sa gasesc macar o parte din toate astea puteti lasa un mesaj. Aha, era sa uit si suportul ptr pedala de frana spate si scarita e rupt asa ca....................... Bafta multa! e un zzr 600 imi poate spune si mie cineva ce tip de bujii trebuie la un zzr 600 din 1994? daca stie cineva codul exact, va rog sa mi-l dati si mie Multam frumos ! Edited May 6, 2008 by ktalinn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kninja Posted May 7, 2008 Share Posted May 7, 2008 salutare tuturor, am si eu un zzr din 94, si din pacate a facut o scurta excursie pe jos . imi trebuie capacele din partea dreapta a motorului, cel prin care se vede uleiul si cel din fata care se prinde in 4 suruburi. Deasemenea si o janta fata mi-ar trebui cu tot cu discuri. Daca are cineva habar unde pot sa gasesc macar o parte din toate astea puteti lasa un mesaj. Aha, era sa uit si suportul ptr pedala de frana spate si scarita e rupt asa ca............................. Multam frumos ! Salut, Este ZX600E ? Motorul pe care il dezmembrez eu are are majoritatea pieselor comune cu zzr 600. Uite cateva poze cu piesele care inteleg ca iti trebuie ... daca vrei mai multe detalii da-mi un PM. Am si janta fata cu discuri. Daca esti in Bucuresti, poti sa le si probezi sa te asiguri ca se potrivesc. Daca au aceeasi forma cu cele de pe motorul tau inseamna ca se potrivesc, dar pot sa iti dau si dimensiunile exacte. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.