Sari la conținut

Cilindru BUCSAT?


Zurnai
 Share

Postări Recomandate

astazi m-am uitat mai bine la cilindru,si am obtinut vaga impresia ca cilindru meu a mai fost odata bucsat cu fonta.ca sa il refac,ce tre sa ii fac sa il alezez sau sa il bucsez iar?

 

poza:post-40060-1227284497_thumb.jpg

post-40060-1227284466_thumb.jpg

 

astept niste pareri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iti spus sigur ca are camasa din fonta adik e bucsat.

merge sa il alezezi dar daca iti permit cotele pistonului.... deobicei un piston are 3-4 cote de alezare( sau pt uzura).

daca esti cu pistonu la ultima cota... singura varianta este sal rebucsezi. si daca il rebucsezi sa til faca la cota 0.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am uitat sa precizez ca pistonu e facut praf,in sensu ca nu se mai poate pune primul segment pe el...trebuie cumparat piston+segmenti pt cota la care va fi cilindru...deci ce fac pana la urma?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la 2t deobicei sau intotdeauna cilindru e din aluminiu...dar are un strat de nicasil pt a avea o frecare cat mai mica si uzura minima. cand se mai strica sau zgarie ....sau dupa cateva operatii de alezare.... se poate reparata facandui o camasa din fonta care se "lipeste" pe cilindru .camasa sau bucsa aia are cativa mm si se monteaza dupa ce se alezeaza cilindru..astfel ca cota pistonului sa fie aceeasi cu interiorul bucsei.

 

eu miam facut vara trecuta cilindru la Miercurea-ciuc la "Mandula mx"(numele firmei) . cilindrul era original cu strat de nicasil ... si mia pus camasa la aceeasi cota .lucrarea a iesit super bine...arata ca si cum ar fi fost nou.Se mai gasesti si prin romania sati faci camasa...dar nust cum iti iese.. Cilindru meu la trimis in austria la reprez de barci honda... si cam in 3 sapt lam primit inapoi. iar bucsarea ma costat 120E.

 

un motor second il gasesti greu si costa mult...reparatia e buna daca iti permiti....si ar mai fi varianta sa cauti cilindru pe ebay.... in diferite tari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, dupa cum arata in fotografie

este suficient de gros in carne pentru

a suporta o alezare, acum depinde de uzura

cilindrului, sa nu fie ovalizat sau vro' zgarietura foarte adanca,

in orice caz poti sa mergi la un atelier unde se fac alezari

si iti va spune mesterul de acolo daca se mai poate aleza,

(ceea ce ar fi cel mai bine si ieftin ) sau trebuie bucsat

daca il bucsezi trebuie sa ai un mester foarte bun k altfel va merge

mmotorul k un rahat si vei tentat sa umbli la altele considerand k setul este ok

(carburator, aprindere), deci ai grija

Bafta ! :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am gasit unde sa il bucsez,la d-nu anghel din ploiesti.ma costa 4 mil bucsarea +segmenti +piston.alezarea nu stiu cat ma costa...exact de unde incepe sa faca compresia,de acolo e mancat .o sa ma duc la ploiesti sa vad ce zice si mesterul.mersi oricum de ajutor si pana la urma,alezare sau bucsare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator corleone
am gasit unde sa il bucsez,la d-nu anghel din ploiesti.ma costa 4 mil bucsarea +segmenti +piston.alezarea nu stiu cat ma costa...exact de unde incepe sa faca compresia,de acolo e mancat .o sa ma duc la ploiesti sa vad ce zice si mesterul.mersi oricum de ajutor si pana la urma,alezare sau bucsare?

 

daca se poate alege alezarea, iti ramane astfel fonta care deja este "imbatranita" adica mai buna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

l-am alezat,ieri l-am montat si merge de minune.acum imi ramane doar sa ii fac rodaj, 1000km, si sa merg cu ulei bun...cineva mi-a recomandat mobile one 2t full syntetic.o sa aleg sa ii pun ulei direct in benzina,sa aibe direct in benzina,si am aflat ca ar fi mai bine asa...

 

cam care ar fi proportia de ulei/benzina g/l ??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum fiind motor"nou" nu ma intereseaza ca scoate mult fum...mie imi trebe 1000 km sa fie uns bine,si dupa aceea la fel...nu ma intereseaza fumu...

 

poza dupa ce am montat la loc filtru aer,rezervor.imi pare rau ca nu am poze de cand am inceput sa montez cilindru...:laugh:

 

voi mai reveni maine cu poze,sper sa ii montez si carenele/bord/si restu ...:laugh: asfalt uscat ca e nevoie

post-40060-1229030771_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cilindrul tau este alezabil din fabrica. Eu am Yamaha dt si ma bucur ca pot aleza cam sase cote acest cilindru. Capacitatea maxima este de 180 cmc. Faptul ca se poate aleza si nu este cu nicasil reduce foarte mult cheltuielile de reparatii deoarece nu trebuie bucsat in caz de zgariere sau uzura pronuntata, doar se honuieste. Daca observi preturile motocilcletor echipate cu acest motor (Minarelli de altfel) este mai mare, deoarece sunt niste motoare fiabile si usor de intretinut, si se mai gasesc si piese destul de usor la ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 years later...
  • 1 year later...

Destul de vechi topicul, dar poate am norocul sa imi lase cineva un numar de telefon de la un meserias care stie sa bucseze fara sa am vre'o problema .

 

Stima si Respect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 8 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...