Zurnai Postat Noiembrie 21, 2008 Share Postat Noiembrie 21, 2008 astazi m-am uitat mai bine la cilindru,si am obtinut vaga impresia ca cilindru meu a mai fost odata bucsat cu fonta.ca sa il refac,ce tre sa ii fac sa il alezez sau sa il bucsez iar? poza: astept niste pareri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M!rra Postat Noiembrie 21, 2008 Share Postat Noiembrie 21, 2008 iti spus sigur ca are camasa din fonta adik e bucsat. merge sa il alezezi dar daca iti permit cotele pistonului.... deobicei un piston are 3-4 cote de alezare( sau pt uzura). daca esti cu pistonu la ultima cota... singura varianta este sal rebucsezi. si daca il rebucsezi sa til faca la cota 0. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Noiembrie 21, 2008 Share Postat Noiembrie 21, 2008 Corectati-ma daca gresesc dar din cate stiu eu cilindrul la 2t nu se rebucseaza, ci se schimba cu tot cu camasa de aluminiu cu aripioare de racire sau traseul circuitului de apa(dupa caz) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zurnai Postat Noiembrie 22, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 22, 2008 am uitat sa precizez ca pistonu e facut praf,in sensu ca nu se mai poate pune primul segment pe el...trebuie cumparat piston+segmenti pt cota la care va fi cilindru...deci ce fac pana la urma? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Noiembrie 22, 2008 Share Postat Noiembrie 22, 2008 Alezezi la cota la care gasesti piston+segmenti. Sau cauti alt motor, ca alta solutie nu e. La japoneze nu merge cu bucsari romanesti.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M!rra Postat Noiembrie 22, 2008 Share Postat Noiembrie 22, 2008 la 2t deobicei sau intotdeauna cilindru e din aluminiu...dar are un strat de nicasil pt a avea o frecare cat mai mica si uzura minima. cand se mai strica sau zgarie ....sau dupa cateva operatii de alezare.... se poate reparata facandui o camasa din fonta care se "lipeste" pe cilindru .camasa sau bucsa aia are cativa mm si se monteaza dupa ce se alezeaza cilindru..astfel ca cota pistonului sa fie aceeasi cu interiorul bucsei. eu miam facut vara trecuta cilindru la Miercurea-ciuc la "Mandula mx"(numele firmei) . cilindrul era original cu strat de nicasil ... si mia pus camasa la aceeasi cota .lucrarea a iesit super bine...arata ca si cum ar fi fost nou.Se mai gasesti si prin romania sati faci camasa...dar nust cum iti iese.. Cilindru meu la trimis in austria la reprez de barci honda... si cam in 3 sapt lam primit inapoi. iar bucsarea ma costat 120E. un motor second il gasesti greu si costa mult...reparatia e buna daca iti permiti....si ar mai fi varianta sa cauti cilindru pe ebay.... in diferite tari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CatalinRUSE Postat Noiembrie 22, 2008 Share Postat Noiembrie 22, 2008 Salut, dupa cum arata in fotografie este suficient de gros in carne pentru a suporta o alezare, acum depinde de uzura cilindrului, sa nu fie ovalizat sau vro' zgarietura foarte adanca, in orice caz poti sa mergi la un atelier unde se fac alezari si iti va spune mesterul de acolo daca se mai poate aleza, (ceea ce ar fi cel mai bine si ieftin ) sau trebuie bucsat daca il bucsezi trebuie sa ai un mester foarte bun k altfel va merge mmotorul k un rahat si vei tentat sa umbli la altele considerand k setul este ok (carburator, aprindere), deci ai grija Bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zurnai Postat Noiembrie 22, 2008 Autor Share Postat Noiembrie 22, 2008 am gasit unde sa il bucsez,la d-nu anghel din ploiesti.ma costa 4 mil bucsarea +segmenti +piston.alezarea nu stiu cat ma costa...exact de unde incepe sa faca compresia,de acolo e mancat .o sa ma duc la ploiesti sa vad ce zice si mesterul.mersi oricum de ajutor si pana la urma,alezare sau bucsare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Noiembrie 22, 2008 Share Postat Noiembrie 22, 2008 am gasit unde sa il bucsez,la d-nu anghel din ploiesti.ma costa 4 mil bucsarea +segmenti +piston.alezarea nu stiu cat ma costa...exact de unde incepe sa faca compresia,de acolo e mancat .o sa ma duc la ploiesti sa vad ce zice si mesterul.mersi oricum de ajutor si pana la urma,alezare sau bucsare? daca se poate alege alezarea, iti ramane astfel fonta care deja este "imbatranita" adica mai buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zurnai Postat Decembrie 10, 2008 Autor Share Postat Decembrie 10, 2008 l-am alezat,ieri l-am montat si merge de minune.acum imi ramane doar sa ii fac rodaj, 1000km, si sa merg cu ulei bun...cineva mi-a recomandat mobile one 2t full syntetic.o sa aleg sa ii pun ulei direct in benzina,sa aibe direct in benzina,si am aflat ca ar fi mai bine asa... cam care ar fi proportia de ulei/benzina g/l ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexutzu89 Postat Decembrie 10, 2008 Share Postat Decembrie 10, 2008 (editat) 20ml de ulei la un litru de benzina.......asa puneam eu si nu am avut nici o problema si nici nu scotea fum......dak pui prea mult ulei ....o sa lasi o dara de fum in spatele tau ... Editat Decembrie 10, 2008 de Alexutzu89 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorj Postat Decembrie 10, 2008 Share Postat Decembrie 10, 2008 pune macar 25 ml la litru. Fumul iese doar pana se incalzese motorul bine dar vei avea o ungere mai buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Decembrie 10, 2008 Share Postat Decembrie 10, 2008 pune macar 25 ml la litru. Fumul iese doar pana se incalzese motorul bine dar vei avea o ungere mai buna. fumul iese si dupa ce se incalzeste motorul, daca pui prea mult ulei sau daca pui ulei prost.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zurnai Postat Decembrie 11, 2008 Autor Share Postat Decembrie 11, 2008 acum fiind motor"nou" nu ma intereseaza ca scoate mult fum...mie imi trebe 1000 km sa fie uns bine,si dupa aceea la fel...nu ma intereseaza fumu... poza dupa ce am montat la loc filtru aer,rezervor.imi pare rau ca nu am poze de cand am inceput sa montez cilindru... voi mai reveni maine cu poze,sper sa ii montez si carenele/bord/si restu ... asfalt uscat ca e nevoie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Decembrie 12, 2008 Share Postat Decembrie 12, 2008 Cilindrul tau este alezabil din fabrica. Eu am Yamaha dt si ma bucur ca pot aleza cam sase cote acest cilindru. Capacitatea maxima este de 180 cmc. Faptul ca se poate aleza si nu este cu nicasil reduce foarte mult cheltuielile de reparatii deoarece nu trebuie bucsat in caz de zgariere sau uzura pronuntata, doar se honuieste. Daca observi preturile motocilcletor echipate cu acest motor (Minarelli de altfel) este mai mare, deoarece sunt niste motoare fiabile si usor de intretinut, si se mai gasesc si piese destul de usor la ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RazvanStyle Postat Septembrie 5, 2012 Share Postat Septembrie 5, 2012 Nu ai mai revenit cu poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Septembrie 5, 2012 Share Postat Septembrie 5, 2012 Buna dimineata! Cat ii kilu de ceapa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Septembrie 5, 2012 Share Postat Septembrie 5, 2012 A fost ieri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovistein Postat Iulie 26, 2014 Share Postat Iulie 26, 2014 Destul de vechi topicul, dar poate am norocul sa imi lase cineva un numar de telefon de la un meserias care stie sa bucseze fara sa am vre'o problema . Stima si Respect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iulie 28, 2014 Share Postat Iulie 28, 2014 cauta atelierul local de... tractoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat Iulie 28, 2014 Share Postat Iulie 28, 2014 cum a spus si @yuk: atelier de tractoare/rabe/etc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B241run Postat Aprilie 18, 2023 Share Postat Aprilie 18, 2023 Unde gasesc pe d-ul Anghel in ploiesti pt Bucsare un cilindru 2 t de Fantik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Aprilie 19, 2023 Share Postat Aprilie 19, 2023 In Ploiesti, probabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Aprilie 19, 2023 Share Postat Aprilie 19, 2023 Il gasesti la Viisoara, Strada Constantin Brezeanu, Ploiești. Program pana la 16.00. Telefon: 0244 532 047. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.