Sari la conținut

Sunt Nervos


mihai_prd
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 281
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Concluzie: daca prima ta optiune e un chopper (si aici se includ si cuiserele sau nu? - mare dilema), si indiferent ce se intampla, nu il dai pe alta, atunci esti chopperist?

Momentan nu mai am motor, mi-am vandut Niprul, si la primavara imi iau Vulcan 800 Classic, care e clar un cruiser, chiar unul middleweight. Sunt au nu chopperist? Eu unul asa ma consider, indiferent cine ce-o zice, si am si argumente.

Pai baga daca ai argumente, ce le tii pentru tine :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lupalb, daca imi pastrez cruiserul pentru umblatul de zi cu zi, pentru tot ce inseamna sosea, dar apuc sa imi iau si un enduro pentru munte, ca e pacat sa las potecile din zona mea nebatute, ma spurc sau nu? :P

Sincer, nu ma vad manand o capra pe sosea, dar nici nu pot bate drumurile forestiere cu Eliminatorul, ca nu vreau sa-mi bat joc nici de motocicleta, nici de mine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mă tot uit pe siterile româneÂşti de profil Âşi văd cum mulți care au chopper Âşi la cumpărarea acestuia decretau sus Âşi tare că chopperul e viața lor Âşi nu ar schimba nimic chopperul, vor să-l vândă sau au de gând să facă acest lucru în viitorul apropiat că vor să-Âşi cumpere in majoritate enduro.

So, care te crezi chopperist până la capăt?

 

 

Si eu am patit la fel.

Cand mi-am cumparat ijul chopperit am crezut ca asta ma defineste.

Dar mi-am dat seama ca nu ma "coafeaza" deloc.Nu stau bine pe el,imi intepeneste coloana,puterea de virare mica, manevrabilitate varza si parca un pic cam grea pentru mine.Mi se pare ca depun efort mai mult decat ar trebui.

Intre timp am mai calarit niste capre si au cam inceput sa-mi placa cross-urile si enduro.

NU GENERALIZEZ, VORBESC STRICT DE MINE SI MOTORUL MEU.

Din toate astea concluzia e clara:mi-ar fi placut sa cred ca sunt un chopperist dar nu sunt.Imi place mai mult sa merg in picioare pe scari. :P Si mi-e foarte bine asa.

Fara sa primesc vreun sfat de specialitate mi-am dat seama singur ca trebuie sa fii relaxat pe motorul tau, sa te intelegi bine cu el, sa-ti placa, sa te prinda, sa te caracterizeze, sa simti ca-ti trebuie motorul ala si nu altul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iubesc choperele ... chiar detin unul (desi e in vanzare), dar in momentul in care am simtit puterea si senzatia pe care ti-o ofera o motocicleta sport (am un YZF de 600 cmc din 1997 - din pacate nu m-am ajuns la un DUCATI), pot sa zic ca cel putin 1 - 2 ani voi continua cu YZF - ul, iar dupa ce ma voi calma, imi voi cumpara un chopper un pic mai puternic decat cel pe care-l detin in prezent.

Asa ca, fara a face tapaj de cat de mare chopperist sunt, pot sa zic ca sunt un fan al chopperelor, dar in primul rand sunt MOTOCICLIST ... si cred ca de fapt asta este cel mai important !

Va doresc o viata buna tuturor ! :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai sa-nteleg, in momentul achizitionarii unui chopper devii automat chopperist ???

se referea lupu la faptul ca unii o tzin cu choppers for ever vro 2 luni dupa ce ishi cumpara cruiser shi dup-aia brusc iubirea piere

Serios? a inebunit lupu!

Daca nu ziceai muream prost.

Ce-ar fi sa gandesti (citesti), inainte sa postezi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intotdeauna am vrut chopper, am avut chopper, dupa aia am avut tot chopper, acum am tot un chopper, care va fi chopperit si mai mult iarna asta (cadru rigid, furca mai lunga, etc.). Au fost unicate, pe care am acum, tot este unicat. N-o sa umblu nici cu un „chopper” stock niciodata, nici cu cruiser, nici cu altceva. Choppers for Life, Blues Music Forever...

 

(partea cealalta: genunchi, spatele, coloana vertebrala in ruine (thanx to rigid si apehanger), funduletul prietenelor tot la fel, spatiu O pentru bagaje, etc., dar nu cred ca asta conteaza daca iubesti cu adevarat chopperele si filosofia, din care au nascut candva...)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am ales sa fiu chopperist pt ca vreau sa mai traiesc. daca luam un speed, la cat de mult imi place zona rosie ...eram deja la -2 metri :lol:

 

Hai sa fim seriosi caci cu orce motocicleta poti muri,chiar cu un rahat de mobra......tu te numesti acum chopperist pt ca nu tiai mai luat sppeder ,cind prin vene iti curge singe .de ZONA ROSIE......

 

HAI BAIETI SA NE NUMIM TOTI CHOPPERISTI:eek: SI SE TERMINA DISCUTIA

 

Sunt foarte multi care de la inceputul inceputului leau placut chopperele si care si in ziua de astazi iubesc chopperele

Eu nu mai inteleg nimic.....trece lumea de la un gen la altul ,ca si cum siar schimba pantofii

 

Da cum am mai spus si in alte topicuri......FIECARE ARE DREPTUL LA ALEGERE

 

quote: LUP ALB tiam zis eu ca nu se va ajunge la nimic cu topicul asta

 

VA salut

L&R

roby

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

salut chopperistilor

si eu suntn mort dupa choppere de la 13 ani am crescut pe motoare mai precis hoinar mz si simson si am ramas la prima dragoste simsonul care din pacate trebe un chopperit dar sper k pana la vara sa il termin

Editat de red_snake
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...

Salut baieti,

Sunt nou pe forum si nu am chopper, insa imi voi cumpara in aproximativ 6-7 luni un shadow sau un dragstar. Eu cred ca tine de ce simti cand vezi asa ceva pe strada. Nu pot spune ca imi displac motocicletele de viteza, sau enduro... toate au farmecul lor, insa nu pe toate m-as urca. Sunt de parere ca chopperele sunt pentru cei care le simt intr-un anumit fel. Eu nu pot sa exprim in cuvinte ce simt cand mai merg cu unii prieteni pe chopper sau cand mi-l mai dau asa macar 200 de m... E senzational si abia astept sa am unul al meu. Varul meu a avut un motor de viteza si mi-a spus, stiindu-ma pasionat ca pot sa-l iau eu si ii dau banii in transe cand am eu, insa cu conditia sa nu scap de el si sa apar cu chopper. Va dati seama ca l-am refuzat. Nu de alta, dar nu ma vad pe un motor de viteza si este alta senzatie.

KEEP THE FLAME BURNING !!! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chopper all the way!!! Nu m-as apleca pe o vitezana nici mort. Senzatia pe care mi-o da mersul in chopper nu se compara cu nimic.

Ei...probabil o sa-l vand candva...dar numai ca sa-mi iau unul mai mare..in esenta un intruder de 1400 ca la asta visez cu ochii deschisi de ceva vreme.

 

Fiti fericiti!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
Vizitator Hairy Poker

Mă tot uit pe siterile româneÂşti de profil Âşi văd cum mulți care au chopper Âşi la cumpărarea acestuia decretau sus Âşi tare că chopperul e viața lor Âşi nu ar schimba nimic chopperul, vor să-l vândă sau au de gând să facă acest lucru în viitorul apropiat că vor să-Âşi cumpere in majoritate enduro.

So, care te crezi chopperist până la capăt?

 

io ma cred cioparizd da ma dau cu vitezana sa oftic enduristii si pentru ca da bine la pasarici! te oftici?? :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CHOPPERS RULZ !!!

 

eu unul nu s chopperist pentru simplul fapt k nu am inka

18 ani si nici nu mi permit un chopper ,decat un rahat de moped

de care de altfel sunt mandru :cheers: B)

 

dar odata sper sa dau si eu pt carnet si sa mi iau

un chopper !

 

salut si peace all

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CHOPPERS RULZ !!!

 

eu unul nu s chopperist pentru simplul fapt k nu am inka

18 ani si nici nu mi permit un chopper ,decat un rahat de moped

de care de altfel sunt mandru :cheers: B)

 

dar odata sper sa dau si eu pt carnet si sa mi iau

un chopper !

 

salut si peace all

 

toate lucrurile bune au un inceput....ai viata inainte....numa nu sta mult pe ganduri.

 

B.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu sunt chopperist, chiar daca am unul. Sunt numai motociclist. Nu vreau sa ma simt constrans de un anumit gen de motoare sau stil de viatza. Spre exemplu, echipamentul meu este sport, de la casca integrala (cu spoiler integrat), geaca intre sport si naked, pana la cizme sport si manusi enduro. Iar pantalonii vor fi spre stilul sport (cand o sa-mi gasesc masura).

 

Acum sunt in faza in care imi place cum arata un chopper, cromul, motorul si componentele vizibile, mai ales zgomotul motorului. Plus ca fiind domol e bun pt. inceput. Intr-un cuvant, imi iubesc motorul (spre disperarea nevestii care-mi reproseaza ca stau mai mult cu motorul decat cu ea).

 

Nu pot stii acum daca in cativa ani voi schimba Dragstar-ul pe un enduro, touring sau viteza. Eu zic ca experienta pe alte tipuri de motoare iti poate "imbogati" tehnica pilotajului, senzatiile etc. Asa ca nu refuz din start alte tipuri.

 

Oricum am inceput sa-mi fac lista de criterii pt. motorul ideal (pt. mine):

- motor V2 de capacitate min. 650cc, max. 1200cc

- sunet cu mult bas si puternic, caracteristic motoarelor V2 (am ascultat si alte motoare, dar V2-ul suna cel mai meser indiferent ca-i chopper, naked, enduro sau sport; si se pare ca una din caracteristicile configuratiei este cuplu si putere mare in ture mai mici, ceea ce e un avantaj pt. un motor de strada)

- putere in jur de 80 CP

- greutate de max. 190-200kg la gol

 

Cand o sa conduc alte tipuri de motoare voi mai adauga la lista asta si alte criterii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lupule ai dreptate, si eu la inceput m-am gandit sa-mi iau chopper, stii foarte bine si pana la urma :P nici prin gand nu-mi trecea ca o sa ajung la enduro :cheers: ... Faza e ca toti incepatorii vor chopper la inceput fara sa cunoasca si celelate tipuir de motoare iar cand ajung sa le cunoasca mai bine migreaza ori spre vitezane ori spre enduroaie din motive de senzatie. Cu chopperul nu poti alerga precum poti cu o vitezana si nu poti sa-l bagi pe coclauri asha cum poti cu o enduroasa. Daca ash mai avea bani urmatoarea motocicleta ar fi un chopper sa merg linistit cu ea sa o intretin sa arate tot timpul frumos dar momentan platesc rate la banca B)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricum am inceput sa-mi fac lista de criterii pt. motorul ideal (pt. mine):

- motor V2 de capacitate min. 650cc, max. 1200cc

- sunet cu mult bas si puternic, caracteristic motoarelor V2 (am ascultat si alte motoare, dar V2-ul suna cel mai meser indiferent ca-i chopper, naked, enduro sau sport; si se pare ca una din caracteristicile configuratiei este cuplu si putere mare in ture mai mici, ceea ce e un avantaj pt. un motor de strada)

- putere in jur de 80 CP

- greutate de max. 190-200kg la gol

 

exista asa ceva?!?!? adica un chopper intre 600 si 1200 la 200 kg? imi place foarte mult shadow de 750, dar are la gol 236 kg, mi se pare foarte greu :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...