Sari la conținut

Sunt Nervos


mihai_prd
 Share

Postări Recomandate

facea cineva mai sus o comparatie cu femeile,astfel : nu trebuie sa |"calaresc" 100 de blonde 100 de roscate si 100 de brunete sa stiu care-mi plac mai mult,eu stiu ca-mi plac blondele,la fel cum stiu ca-mi plac cruiserele.nr de km este total irelevant,la fel cum stiu ca nu tre sa mananc balega sa aflu daca-mi place.unele lucruri vin de la sine baiazide :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 281
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pai da dar vezi tu, daca ai calari 100 de blonde, 100 de roscate si 100 de brunete, s-ar putea sa constati ca iti plac mai mult roscatele decat blondele. Dar nici atunci nu poti sa fii sigur pentru ca, la naiba, sunt milioane de blonde pe lumea asta si ce inseamna 100 fata de milioane? Dammit sunt iara in cumpana, nu mai stiu ce sa aleg - ce greu e sa gandesti luni dimineata!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai da dar vezi tu, daca ai calari 100 de blonde, 100 de roscate si 100 de brunete, s-ar putea sa constati ca iti plac mai mult roscatele decat blondele. Dar nici atunci nu poti sa fii sigur pentru ca, la naiba, sunt milioane de blonde pe lumea asta si ce inseamna 100 fata de milioane? Dammit sunt iara in cumpana, nu mai stiu ce sa aleg - ce greu e sa gandesti luni dimineata!

:lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

//Chopperul,asa cum se spunea pe aici,nu este numai o motocicleta ci si un mod de viata....desul de greu in tara asta sa tinzi spre asa ceva,West Coast e departe...dar ramine aceea emanatie a sufletului , a simtirilor,a rebelului ascuns din tine...,continuind idee se pare ca aici toate i-ti sint impotriva ...tocmai de aceea. ...........FOREVER CHOPPERS

 

IN CHOPPER WE TRUST !........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

//Chopperul,asa cum se spunea pe aici,nu este numai o motocicleta ci si un mod de viata....desul de greu in tara asta sa tinzi spre asa ceva,West Coast e departe...dar ramine aceea emanatie a sufletului , a simtirilor,a rebelului ascuns din tine...,continuind idee se pare ca aici toate i-ti sint impotriva ...tocmai de aceea. ...........FOREVER CHOPPERS

 

IN CHOPPER WE TRUST !........

 

Parerea mea ca orice motocicleta iti scoate la iveala anumite simtiri ,, etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chopperul e in singe,il simti,te nasti cu el.....din pacate,unii descopera mai tarziu ca il au inoculat.....

 

nu are legatura cu "cati km ai facut pe motor" sau" cu ce alte tipuri de moto te-ai dat"....poate doar sa-ti intareasca sentimentul ca chopperul este ceea ce vrei.

 

parerea mea.

 

 

B.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ceea ce nu intleg multi este faptul ca fiecare gen de mtoreta in parte reprezinta un stil de viata. Probabil ca la asta se referea initiatorul acestui post, nu la aspectul aestetic al unei motociclete.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea ca orice motocicleta iti scoate la iveala anumite simtiri ,, etc.

 

...asa este,dar problema era despre rezonata acestor simtiri vis-a vis de persoana....ce spuneam ca are chopperul in plus...el este si un stil de viata...e ceva tangent doar acestui tip de motocicleta..nu-ti poti trai viata in haine de enduro,nu poti fi chopperist si sa asculti muzica disco...iar in tarile civilizate,MC importante sint alcatuite in proportie coplesitoare din chopperisti...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Cred ca a-ti luat-o razna cu comparatiile feminine

2. Chopper, cruiser, custom? Daca coboram putin la origini ne dam seama ca au mai mare legatura cu motocicleta clasica - vitezanele carenate sunt o inventie recenta, practic o adaptare la strada a modelelor de curse. Deci cui ii plac chopperele probabil are nostalgia modelelor clasice si nu m-ar mira sa aiba p-acasa si un oldtimer auto, macar un VW Beetle, ceva, cum am si eu.

3. Rock-ul e o nisa culturala cu un estetism aparte in care motocicletele clasice, cu metalul lor cromat sau negru se potrivesc perfect, iar atitudinea contestatara, rebela, non-conformista a unora din cei care le pilotau are similitudini cu spiritul celor care canta sau asculta acest tip de muzica.

4. Cineva spunea ca daca s-ar fi infiintat in 2000, Hells Angels ar fi condus Hayabuse si Ninja, nu HD-uri. Hmmm...

5. Fenomenul moto in Romania este intr-un precambrian tarziu, cam devreme sa ne pronuntam asupra inclinatiilor celor care il genereaza. Japonezii au inceput sa fabrice cruisere dupa ce au facut un test in care au aratat siluete de motociclete de tipuri diferite la mai multi subiecti si au constatat ca majoritatea prefera silueta chopper-ului/ motorului clasic. Poate ca si romanii sunt la fel, dar poate ca nu...

6. Nu prea am intalnit motociclisti care asculta manele - sa nu-l insultam pe Andrei cu Ninjalaul lui verde, de pilda, sau pe oamenii din Crazy de la Sibiu, care sunt vitezisti majoritari dar nu i-am auzit ascultand idiotenii decat daca treceau pe langa o nunta de cantina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...asa este,dar problema era despre rezonata acestor simtiri vis-a vis de persoana....ce spuneam ca are chopperul in plus...el este si un stil de viata...e ceva tangent doar acestui tip de motocicleta..nu-ti poti trai viata in haine de enduro,nu poti fi chopperist si sa asculti muzica disco...iar in tarile civilizate,MC importante sint alcatuite in proportie coplesitoare din chopperisti...

 

Sunt de acord cu stilul de viata. Si eu m-as uita super urat la un manelist pe chopper. Nu il prinde! Dar rockeri pe vitezane sunt o gramada. Un exemplu sunt eu.

 

Recunosc ca in state daca se suie un negru pe un hd custom, risca multe :crack:

 

Pe cand eu le doresc la toti tiganii numai R1 (stiu eu de ce)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 months later...

Sunt de acord cu stilul de viata. Si eu m-as uita super urat la un manelist pe chopper. Nu il prinde! Dar rockeri pe vitezane sunt o gramada. Un exemplu sunt eu.

 

Recunosc ca in state daca se suie un negru pe un hd custom, risca multe :crack:

 

Pe cand eu le doresc la toti tiganii numai R1 (stiu eu de ce)

:lol: :moron: :P :haha: Super!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca totul se reduce la caracterul omului de pe motocicleta.

Parerea mea este ca cioparisti sunt in general oameni care asculta muzica rock (cu toate diviziunile lui), folk, clasica sau alte genuri considerate muzica buna.Tot ei fac parte din acea categorie de oameni visatori, dornici de schimbare, nonconformisti, perseverenti, idealisti. Marea lor majoritate iubesc natura, drumetiile, muntele, serile cu luna plina petrecute impreuna cu prietenii in jurul focului...

Deci, motocicleta le reflecta astfel modul de viata. Cioparul este folosit pentru evadarea zilnica din cotidian, dar el nu poate fi folosit si in cazul in care aceste escapade duc pe drumuri accidentate, poteci si vai ale muntilor, caz in care apare inevitabil motoreta urat paraitoare denumita la modul general Enduro.

Si pentru ca cioparistii traiesc in Romania si asta le cam ocupa timpul, nu isi permit sa cumpere doua motorete, una ciopar si una enduro, multi alegand-o pe ultima...

Deci nu se pune problema de a fi cioparist adevarat, totul se reduce la imbinarea utilului cu placutul.

Personal nu ma consider cioparist, ma consider motociclist, nu am casca brain cap, am full (mai nou mi-am luat ixs hx 603 pe care am vopsit-o albastra), imi doresc un enduro foarte tare, dar pentru asta nu o sa renunt la EN, pe viitor sper sa pot sa imi cumpar tot un ciopar (sau cruiser- cum am vazut ca se numesc astea de generatie noua), nou.

Concluzie : cioper - pentru suflet, enduro - pentru munte. Asta e parerea mea si s-o luati ca atare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io cred ca totul e o chestie de gust, ca pana la urma toate motoarele ofera stiluri de viata, doar ca diferite. Mai intervine si trandismul din moda: care categorie e considerata mai jmechera si mai la moda?! (ma refer aici exclusiv la cei ce nu simt motorul, il achizitioneaza doar pentru ca e "marfa"... nu astept sa recunoasca nimeni asta)

 

Deacord cu Lupu, e cam nasol sa faci schimbari radicale dupa ce te bati cu pumnul in piept ca tu never ever o sa iti tradezi breasla. Dar, am cunoscut si io o gramada de rockeri care de la negru intens au trecut la albul manelelor. Si tot asa, motoristi care au trecut irevocabil la conserve. Oricum si orice ar fi, niciodata sa nu spui niciodata!!! Tocmai pentru ca ma uit la altii care pareau foarte convinsi de ce faceau, io personal evit sa declar ca o sa imi placa un lucru toata viata. Si cu rocku si cu motoarele la fel... de cativa ani astept sa-mi treaca, dar pasiunea tot creste. Doar e un drog...

 

Anyways, vorba unui prieten: gusturile nu se discuta... se barfesc! :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Viomaddog, iti multumesc ca ai resuscitat acest topic al lui Lupalb vechi de aproape 2 ani. A fost o reala placere sa citesc toate cele 13 pagini, sa vad cata pasiune poate naste o furie de moment a unui chopperist.

 

Si-acum, sa trecem la subiect:

1. Imi plac motocicletele denumite generic choppere. Dar cel mai mult si mai mult imi plac bobberele. Lupule alb, e vreo problema daca Frisco-style nu ma da pe spate?

2. Sunt mai putin chopperist daca, de asemenea, chopperele cu furca alungita imi displac din ratiuni de eficienta in trafic?

3. Voi fi anatemizat daca nu vreau sa aud de un motor cu roata subtire pe fata din motive de siguranta personala la liniile de tramvai? (aici Lupul stie ca am temeri irationale, desi nu am cazut niciodata in atari conditii).

 

Am dat 3 exemple de "choppere" pe care nu mi le-as lua. Daca ar fi sa aleg un al doilea motor, as prefera oricand o enduroaica in locul celor trei enumerate (o capra paraitoare KTM monocilindru m-ar coafa indeajuns).

 

Am un Suzuki Marauder de 250 de care ma voi desparti doar pentru ca e prea mica, si un Kawasaki VN 800 Classic pe care abia astept sa-l inmatriculez.

 

Intrebare: sunt eu chopperist sau nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io nu inteleg obsesia asta de a eticheta si cataloga totul: daca nu faci nu stiu ce nu esti motociclist adevarat, daca ai o moto veche de tot (mz, nipru, ij....) este fix pix, daca nu iti intinzi furca pe 10 km nu esti chooperist adevarat... In loc sa fim uniti si sa fim fericiti ca exista o miscare moto in Romania, noi ne improscam cu nori reciproc. Topicul asta e ceva de genul: "Fratilor, hai sa ne unim, dar nu cu totii!" Io nu stiam ca exista asa criterii stricte ca sa fi chooperist, dar acum ca stiu, nici nu ma mai pasioneaza. De ce nu poti pur si simplu sa ai motocicleta ta, sa ti-o "aranjezi" asa cum iti place tie si sa te simti bine pe ea? Si daca vrei sa schimb tipul de motor, asta este treaba ta, nu a comunitatii. Din punctul meu de vedere, asta e un topic inchis!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Imi plac motocicletele denumite generic choppere. Dar cel mai mult si mai mult imi plac bobberele. Lupule alb, e vreo problema daca Frisco-style nu ma da pe spate?

 

Frisco style este un soi de bobber. :grinbandit:

 

Io nu inteleg obsesia asta de a eticheta si cataloga totul: daca nu faci nu stiu ce nu esti motociclist adevarat, daca ai o moto veche de tot (mz, nipru, ij....) este fix pix, daca nu iti intinzi furca pe 10 km nu esti chooperist adevarat... In loc sa fim uniti si sa fim fericiti ca exista o miscare moto in Romania, noi ne improscam cu nori reciproc. Topicul asta e ceva de genul: "Fratilor, hai sa ne unim, dar nu cu totii!" Io nu stiam ca exista asa criterii stricte ca sa fi chooperist, dar acum ca stiu, nici nu ma mai pasioneaza. De ce nu poti pur si simplu sa ai motocicleta ta, sa ti-o "aranjezi" asa cum iti place tie si sa te simti bine pe ea? Si daca vrei sa schimb tipul de motor, asta este treaba ta, nu a comunitatii. Din punctul meu de vedere, asta e un topic inchis!!!

 

Inchipuieti cum arata unul pe un Fireblade intre 20 de tipi cu bobere Old School si invers. Cine se aseamana se aduna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inchipuieti cum arata unul pe un Fireblade intre 20 de tipi cu bobere Old School si invers. Cine se aseamana se aduna.

 

Am vazut cum arata, nu chiar in combinatia asta, dar am vazut CBR printre o gramada de harleyuri. Io ma refeream la comentariile lui lupualb din care reiesea ca nu conteaza ca ai chooper, daca nu ai milimetrii impusi la roata si lungimea XXX la furca, conform manualului nescris al chooperilor esti pe dinafara.

Oricum, o data ce ai schimbat tipul de motor, schimbi si grupul de motociclisti cu care te plimb.. cel putin io asa am vazut. Cine sare de la cruiser la enduro se plimba prin padure cu enduristii si mai uita de unde a plecat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu respect pt toate categoriile de motociclisti afirm ca eu nu sunt tentat nici macar sa testez un alt tip de motor decat cruiserul

 

urmatorul meu motor VTX 1300 sau cu putin noroc (ceea ce va doresc si voua) VTX 1800

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io ma refeream la comentariile lui lupualb din care reiesea ca nu conteaza ca ai chooper, daca nu ai milimetrii impusi la roata si lungimea XXX la furca, conform manualului nescris al chooperilor esti pe dinafara.

 

Din ce vazui eu, lupalb vorbea de oamenii care se declara chopperisti, ca apoi s-o coteasca spre alte blestematii. Deci mi se pare ca ce zicea el nu se refera la toti cei care au cruisere/choppere ci la cei care se angajeaza voluntar si explicit, ("pana la capat") pe ei si viata lor intr-o categorie, ca apoi sa-si schimbe "principiile". Adica, vorba lui Groucho Marx: "Astea sunt principiile mele. Daca nu iti plac....am si altele"

 

E alta discutie daca "angajamentul" asta e utopic sau nu.

 

:grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La partea cu cei ce declara azi una si maine alta sunt deacord cu lupalb (am mai spus-o). In ultima afirmatie faceam referire la raspunsul lui lupalb la intrebarea lui sorinavram din care pare a exista un standard minim obligatoriu pentru a fi chooperist. Cu asta eu nu sunt deacord. Sincera sa fiu, chiar daca imi plac chooperele, nici eu nu suport furcile intinse si pana amu nu stiam ca daca nu iti plac furcile intinse si rotile milimetrice esti descalificat. Oricum, Romania are mai multe drumuri virajate decat campii intinse, asa ca, chiar nu is pratice furcile suprachooperizate.

 

1. Imi plac motocicletele denumite generic choppere. Dar cel mai mult si mai mult imi plac bobberele. Lupule alb, e vreo problema daca Frisco-style nu ma da pe spate?

2. Sunt mai putin chopperist daca, de asemenea, chopperele cu furca alungita imi displac din ratiuni de eficienta in trafic?

3. Voi fi anatemizat daca nu vreau sa aud de un motor cu roata subtire pe fata din motive de siguranta personala la liniile de tramvai? (aici Lupul stie ca am temeri irationale, desi nu am cazut niciodata in atari conditii).

 

Am dat 3 exemple de "choppere" pe care nu mi le-as lua.

Intrebare: sunt eu chopperist sau nu?

 

 

Nu prea.

Editat de Daeath
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...