Sari la conținut

Ce Ziceti De Aceasta Micuta "comunista"?


Stephon
 Share

Postări Recomandate

Este nici mai mult nici mai putin decat un Ij jupiter cu motor adus la 400 cmc! :P Din Ij-ul initial nu a mai ramas decat o parte din motor si jumatate din cadru :banana:

 

 

P.S. In curand i se va pune si o toba de GSXR 600!

post-4849-1130848449_thumb.jpg

post-4849-1130848522_thumb.jpg

post-4849-1130848604_thumb.jpg

post-4849-1130848661_thumb.jpg

post-4849-1130848688_thumb.jpg

Editat de Stephon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Du-te intai la RAR si fa o vizita. Dupa parerea mea, nu are nici o sansa sa se plimbe LEGAL pe strada. Nu te bucura la pret, chiar daca-i mic, pentru o jucarie buna doar de facut poze, nu de mers pe strada.

De asemenea, tobele alea care comunica, la un motor in doi timpi cu 2 cilindri nu cred ca sunt deloc o idee buna... La 2T nu prea ai voie sa umbli la tobe, pentru ca joaca un rol important in functionarea motorului, nu sunt doar de "sunet", ca la 4T.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si daca ti-as spune ca merge LEGAL de un an cu ea prin bucuresti...m-ai crede???

 

Te cred, dar crede-ma si tu pe mine ca am mai vazut cazuri de motociclete care desi circula legal, nu pot fi vandute si re-inmatriculate legal. Ex.1 : Seria modificata - RAR-ul trecut intr-un judet unde inspectorul de la RAR a fost mai ingaduitor, urmand apoi sa fie vanduta in alt judet - ajuns la RAR Bucuresti - descoperit "manareala" la serii - caput, adio, la revedere. Individul a incercat sa plimbe respectivul vehicul in alt judet, la alt RAR - bucurie curmata brusc insa cand, desi cel de-acolo "nu s-a prins", pe calculator cartea de identitate figura "blocata de la Bucuresti".

 

Deci de-asta zic ca am dubii ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu da nici un leu pe ea. optic e frumoasa, dar motorul de jupiter nu are fiabilitate. si daca ii pui si toba de 4T nu o sa aiba nici performante.

Mai bine vezi planeta lui harciogu, clasica

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, pare sa arate fain, dar... la naiba: tot RIIIIIIIING DIND DING DINNG DOOO face :P

 

:banana: prietenii shtiu d c!

 

serios vorbind: la cat au ridicat pretzul unei comuniste modificarile aduse? interesanta idee totusi... deshi m-ash simtzi ciudat sa am pedala de pornire la o carenata :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

de ce sa te simti ciudat?? alea japoneze de viteza in 2t de prin 90 aveau si ele pedala :P

 

oricum uite pe cineva care a ajuns sa si testeze cei 400 cmc de pe ij! :banana: la primavara vreau sa fac o liniutza cu ijul asta! eu cu jawa, tot de 400! ma rog, cat o sa mai ramana din jawa :banana:

 

din acelasi ciclu: ij streetfighter

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la enduro si comuniste mi se pare normal sa existe kick-starterul... parerea mea. nu datzi cu parul. :P

 

si revin cu intrebarea : la catzi bani se invarte modificarea? s-a putut face omologare (individuala parca)?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arata SUPER!! Spre deosebire de alte comuniste carenate care artau "ok", asta arata chiar super beton, carenele arata "pro"... cat au costat? Daca nu poti zicea aci, da-mi un PM, plz.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

fumuletu' dispare daca ii bagi un ulei sintetic de calitate, nu rahat de la mol(aici ma refer la uleiu' ala sintetic de la mol) si un aditiv pt. 2t :P

iar ping-pingu' nu se mai aude cu alte tobe :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci au existat cazuri de motociclete care au fost modificate in proportie de 80 - 90% si s-a circulat cu ele, dar la schimbarea proprietarului, adica reinmatriculare... :P :banana:

Acum, da si tu niste detalii, ce s-a schimbat la ea din punct de vedere tehnic, ca estetic e clar... a ramas ambielajul sau aprinderea de Jupiter originale, ce e nou, ce e vechi? :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

e de 400 cmc, in rest nu stie daca s-a schimbat ceva! si daca va uitati atent o sa observati un carburator k(62, 63, 65, nush, oricum nu e 68) si cica consumul ar fi de 4-5 litri la suta si mai stiu ceva: l-a luat radarul cu 165 :blink:

 

acum eu va amenint cu ceva si mai tare, tot de 400 dar mai rapid :banana: v-am amenintat asta-vara dar cand am avut bani n-am avut timp, cand am avut timp n-am avut bani si pana la urma ijul nu mai e oficial al meu! o sa ma dau cu el dar altcineva e proprietar! :banana: acum o sa plec de la ceva putin mai performant, jawa, care are 2-3 cai in plus :P o s-o fac de 400 si o sa aiba numai 2 segmenti fata de 3 cat are acum :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator moto_comuniste

Ma arataaaa ... :P ... arata. Tot mai fain era originalul. Oricum e de apreciat munca depusa.Ceva date tehnice mai concrete nu ne dai?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...