B.B. Postat Octombrie 30, 2011 Share Postat Octombrie 30, 2011 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
o_OwNz Postat Noiembrie 10, 2011 Share Postat Noiembrie 10, 2011 salut, care ar fi placute de frana mai bune? am gasit cu 80-90 lei bucata fata/spate dar ma gandesc ca e prea ieftin si nu o sa tina, voi cam la ce bani va uitati? si credeti ca ar fi bune? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Noiembrie 10, 2011 Share Postat Noiembrie 10, 2011 salut, care ar fi placute de frana mai bune? am gasit cu 80-90 lei bucata fata/spate dar ma gandesc ca e prea ieftin si nu o sa tina, voi cam la ce bani va uitati? si credeti ca ar fi bune? daca-s pentru motoreta de la profil atunci stai linistit ca la ce viteza prinde poti pune picioarele jos ca sa o opresti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
o_OwNz Postat Noiembrie 10, 2011 Share Postat Noiembrie 10, 2011 daca-s pentru motoreta de la profil atunci stai linistit ca la ce viteza prinde poti pune picioarele jos ca sa o opresti... stiu,dar alti zic ca nu simt cand pun frana o.O Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Noiembrie 11, 2011 Share Postat Noiembrie 11, 2011 stiu,dar alti zic ca nu simt cand pun frana o.O nu conteaza altii, conteaza ce simti tu. daca tin minte bine chiar are frane brembo cel putin pe fata. cauta placute brembo, nu prea poti sa dai gres cu alea! de exemplu pe racingparts.ro. dar sunt mai multe locuri de unde poti cumpara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
o_OwNz Postat Noiembrie 11, 2011 Share Postat Noiembrie 11, 2011 nu conteaza altii, conteaza ce simti tu. daca tin minte bine chiar are frane brembo cel putin pe fata. cauta placute brembo, nu prea poti sa dai gres cu alea! de exemplu pe racingparts.ro. dar sunt mai multe locuri de unde poti cumpara. multumesc mult:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CBROSU Postat Martie 23, 2012 Share Postat Martie 23, 2012 SAL Stie cineva despre placutele astea le-am gasit pe un site in state : http://www.d2moto.com/showproduct.aspx?ProductID=14297&SEName=2000-2001-honda-cbr-929-rr-kevlar-carbon-front-rear-brake-pads pretul mi se pare super ok multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 23, 2012 Share Postat Martie 23, 2012 (editat) DA,PRETUL ESTE BUN PENTRU PLACUTE ,DAR NU SI PENTRU FRANE! Editat Martie 23, 2012 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Martie 23, 2012 Share Postat Martie 23, 2012 Despre Saito? Ce se stie? bune sau nu prea? (Oricum le-am cumparat deja, pe kronau e plin de "salito"). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Martie 23, 2012 Share Postat Martie 23, 2012 Io am servit "Salito" pe chopper si nu m-au impresionat in mod deosebit.Sunt bune si atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 23, 2012 Share Postat Martie 23, 2012 Despre Saito? Ce se stie? bune sau nu prea? (Oricum le-am cumparat deja, pe kronau e plin de "salito"). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Martie 23, 2012 Share Postat Martie 23, 2012 (editat) Nu-s bune?? M-am documentat: Naturally, with type approval for Germany, as confirmed by the KBA (German Motor Transport Authority) code on the reverse of the brake pad. High-performance brake pads from an international brand manufacturer. Similar pads are used on racing machines. Special, extra-durable brake pad. Short bedding-in period. Superb friction and therefore deceleration properties. Outstanding wet braking performance One of the excellent features of this material is its long service life Exclusive to Louis. Brand quality at a bargain price. Si aici: SAITO sinter brake pads are manufactured to exacting OEM standards in one of the world's leading brake pad production facilities. And because we buy big, they are simply great value. Over organic pads, they offer even greater responsiveness in wet conditions, and retain performance better in extreme situations such as emergency stops and alpine descents. SAL Stie cineva despre placutele astea le-am gasit pe un site in state : http://www.d2moto.com/showproduct.aspx?ProductID=14297&SEName=2000-2001-honda-cbr-929-rr-kevlar-carbon-front-rear-brake-pads pretul mi se pare super ok multam Ii bun si Volaru' •Volar Motorsport Kevlar Carbon Brake Pads •Made with Kevlar •Provide excellent stopping power without noise and rotor galling, even on polished rotors •Fingertip control and strong, predictable brake response •Material: Non-sintered / Organic •Quantity: 6 Brake Pads per package •Position: Front and Rear •Fitment: •2000-2001 Honda CBR 929 RR 00 01 2000 2001 cbr929rr cbr929 929rr brakepads breakpads break VMFA265 VMFA174 FA265 FA174 for Editat Martie 23, 2012 de TM06UFO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Martie 23, 2012 Share Postat Martie 23, 2012 Da, dar unde vad ca scrie Kevlar, Carbon, se pun si pe polizorul 929 RR, si e aprobat de German Motor Transport Authority.. nu am ce sa mai comentez eu.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CBROSU Postat Martie 24, 2012 Share Postat Martie 24, 2012 multumesc pt raspunsuri am discutat cu TNG problema si o sa merg pe recomandarea lui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.sebi Postat Martie 24, 2012 Share Postat Martie 24, 2012 Apropo...SBS-urile sinterizate,sunt OK pentru un CBR f2?Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Martie 24, 2012 Share Postat Martie 24, 2012 Eu pun numai TRW, sunt mai scumpe dar sunt de calitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 24, 2012 Share Postat Martie 24, 2012 Apropo...SBS-urile sinterizate,sunt OK pentru un CBR f2?Mersi! Da. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.sebi Postat Martie 25, 2012 Share Postat Martie 25, 2012 Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stres Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 Starea actuala a motocicletei este: -trebuie sa-i schimb uleiul si filtrul (ultima oara au fost schimbate in toamna) -trebuie sa-i schimb placutele de frana -trebuie sa-i schimb cauciucurile (nu au fost schimbate in 4 ani, de cand e la mine. fostul proprietar nu stiu ce-a facut) Mentionez ca am mers cu placute si mai roase decat acum, dar n-a scartait nimic la ea. De asemenea, toate accidentele s-au soldat doar cu cateva zgarieturi (daca are vreo relevanta). Ce-a patit? De ce scartaie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 Fii mai precisă în descriere: - scârțâie pe față sau pe spate? - dacă e pe față, te-ai uitat totuși la plăcuțe? Poate s-au uzat inegal și una e roasă de tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 ai pus ceva plăcuță proastă, gen ferodo ori altă marcă relativ dubioasă. nu-ți fă griji, doar scârțâie, nu se întâmplă nimic. caucioacele ar trebui să le schimbi de urgență. sunt cele mai importante. dacă nu ai făcut km mulți, nu are sens să schimbi uleiul sau filtrul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stres Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 Cel mai probabil este de la placute, altceva neavand ce sa fie. Schimba placutele daca nu mai au carne pe ele, investitie mica pentru siguranta ta. Poti incerca mai intai sa folosesti niste Brake Claner, gasesti la magazinele de profil auto. Oricum le schimb, doar vroiam sa stiu daca sa-i fac si altceva. Brake Cleaner cum se foloseste? Fii mai precisă în descriere: - scârțâie pe față sau pe spate? - dacă e pe față, te-ai uitat totuși la plăcuțe? Poate s-au uzat inegal și una e roasă de tot. Mie-mi par tare roase placutele alea Si stiu ca suna stupid, dar nu pot sa-mi dau seama daca scartaie pe fata sau pe spate. Pur si simplu circul si cand franez, aud ca scartaie indiferent de conditii (viteza, vant, alte zgomote etc). ai pus ceva plăcuță proastă, gen ferodo ori altă marcă relativ dubioasă. nu-ți fă griji, doar scârțâie, nu se întâmplă nimic. caucioacele ar trebui să le schimbi de urgență. sunt cele mai importante. dacă nu ai făcut km mulți, nu are sens să schimbi uleiul sau filtrul. Da, placutele sunt din ferodo, dar n-ar fi trebuit sa scartaie de cand le-am montat? Ca abia sambata trecuta au inceput sa scartaie, dupa o iarna de odihna. Imi fac griji, ca nu-i normal sa scartaie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R6 lover Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 daca placutele nu sunt uzate scoate-le afara si aplica vaselina pe PARTEA OPUSA cu materialul care atinge discul am avut aceasi problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator EduardS Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 Mie-mi par tare roase placutele alea Si stiu ca suna stupid, dar nu pot sa-mi dau seama daca scartaie pe fata sau pe spate. Pur si simplu circul si cand franez, aud ca scartaie indiferent de conditii (viteza, vant, alte zgomote etc). Ca sa auzi care scartaie,incearca franele pe rand,spate ,dupa care fata ,oricum nu conteaza ordinea,tot ce conteaza e ca atunci cand nu ai viteza sa nu tragi prea tare frana fata . Asa o sa iti dai seama despre care roata este vorba . Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
X-eL Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 Scartaitul in cauza poate sa fie cauzat intradevar de placute uzate SAU de un etrier trecut de limita de servisare (4 ani de regula) fara revizie facuta; astfel unul sau mai multe pistonase se blocheaza si placutele nu mai calca uniform pe disc, aparand sunetul de care spui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.