Sari la conținut

PLACUTE FRANA - Totul despre Tipuri/Clase/Comparatii


Postări Recomandate

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 628
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator stress_L&P

salut, care ar fi placute de frana mai bune? am gasit cu 80-90 lei bucata fata/spate dar ma gandesc ca e prea ieftin si nu o sa tina, voi cam la ce bani va uitati? si credeti ca ar fi bune?:P

 

daca-s pentru motoreta de la profil atunci stai linistit ca la ce viteza prinde poti pune picioarele jos ca sa o opresti...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

stiu,dar alti zic ca nu simt cand pun frana o.O

 

 

nu conteaza altii, conteaza ce simti tu. daca tin minte bine chiar are frane brembo cel putin pe fata. cauta placute brembo, nu prea poti sa dai gres cu alea! de exemplu pe racingparts.ro. dar sunt mai multe locuri de unde poti cumpara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu conteaza altii, conteaza ce simti tu. daca tin minte bine chiar are frane brembo cel putin pe fata. cauta placute brembo, nu prea poti sa dai gres cu alea! de exemplu pe racingparts.ro. dar sunt mai multe locuri de unde poti cumpara.

multumesc mult:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...

:nono:

Nu-s bune??

 

M-am documentat:

Naturally, with type approval for Germany, as confirmed by the KBA (German Motor Transport Authority) code on the reverse of the brake pad.

High-performance brake pads from an international brand manufacturer. Similar pads are used on racing machines.

Special, extra-durable brake pad. Short bedding-in period. Superb friction and therefore deceleration properties.

Outstanding wet braking performance

One of the excellent features of this material is its long service life

Exclusive to Louis. Brand quality at a bargain price.

 

Si aici:

SAITO sinter brake pads are manufactured to exacting OEM standards in one of the world's leading brake pad production facilities. And because we buy big, they are simply great value. Over organic pads, they offer even greater responsiveness in wet conditions, and retain performance better in extreme situations such as emergency stops and alpine descents.

 

SAL

Stie cineva despre placutele astea le-am gasit pe un site in state :

http://www.d2moto.com/showproduct.aspx?ProductID=14297&SEName=2000-2001-honda-cbr-929-rr-kevlar-carbon-front-rear-brake-pads

pretul mi se pare super ok

 

multam

 

 

Ii bun si Volaru'

 

•Volar Motorsport Kevlar Carbon Brake Pads

•Made with Kevlar

•Provide excellent stopping power without noise and rotor galling, even on polished rotors

•Fingertip control and strong, predictable brake response

•Material: Non-sintered / Organic

•Quantity: 6 Brake Pads per package

•Position: Front and Rear

•Fitment:

•2000-2001 Honda CBR 929 RR

00 01 2000 2001 cbr929rr cbr929 929rr brakepads breakpads break VMFA265 VMFA174 FA265 FA174 for

Editat de TM06UFO
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, dar unde vad ca scrie Kevlar, Carbon, se pun si pe polizorul 929 RR, si e aprobat de German Motor Transport Authority.. nu am ce sa mai comentez eu..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Starea actuala a motocicletei este:

-trebuie sa-i schimb uleiul si filtrul (ultima oara au fost schimbate in toamna)

-trebuie sa-i schimb placutele de frana

-trebuie sa-i schimb cauciucurile (nu au fost schimbate in 4 ani, de cand e la mine. fostul proprietar nu stiu ce-a facut)

 

Mentionez ca am mers cu placute si mai roase decat acum, dar n-a scartait nimic la ea. De asemenea, toate accidentele s-au soldat doar cu cateva zgarieturi (daca are vreo relevanta). Ce-a patit? De ce scartaie :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai pus ceva plăcuță proastă, gen ferodo ori altă marcă relativ dubioasă. nu-ți fă griji, doar scârțâie, nu se întâmplă nimic.

caucioacele ar trebui să le schimbi de urgență. sunt cele mai importante.

dacă nu ai făcut km mulți, nu are sens să schimbi uleiul sau filtrul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai probabil este de la placute, altceva neavand ce sa fie. Schimba placutele daca nu mai au carne pe ele, investitie mica pentru siguranta ta. Poti incerca mai intai sa folosesti niste Brake Claner, gasesti la magazinele de profil auto.

 

Oricum le schimb, doar vroiam sa stiu daca sa-i fac si altceva. Brake Cleaner cum se foloseste?

 

Fii mai precisă în descriere:

 

- scârțâie pe față sau pe spate?

- dacă e pe față, te-ai uitat totuși la plăcuțe? Poate s-au uzat inegal și una e roasă de tot.

Mie-mi par tare roase placutele alea :unsure: Si stiu ca suna stupid, dar nu pot sa-mi dau seama daca scartaie pe fata sau pe spate. Pur si simplu circul si cand franez, aud ca scartaie indiferent de conditii (viteza, vant, alte zgomote etc).

 

ai pus ceva plăcuță proastă, gen ferodo ori altă marcă relativ dubioasă. nu-ți fă griji, doar scârțâie, nu se întâmplă nimic.

caucioacele ar trebui să le schimbi de urgență. sunt cele mai importante.

dacă nu ai făcut km mulți, nu are sens să schimbi uleiul sau filtrul.

Da, placutele sunt din ferodo, dar n-ar fi trebuit sa scartaie de cand le-am montat? Ca abia sambata trecuta au inceput sa scartaie, dupa o iarna de odihna. Imi fac griji, ca nu-i normal sa scartaie :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator EduardS

Mie-mi par tare roase placutele alea :unsure: Si stiu ca suna stupid, dar nu pot sa-mi dau seama daca scartaie pe fata sau pe spate. Pur si simplu circul si cand franez, aud ca scartaie indiferent de conditii (viteza, vant, alte zgomote etc).

 

Ca sa auzi care scartaie,incearca franele pe rand,spate ,dupa care fata ,oricum nu conteaza ordinea,tot ce conteaza e ca atunci cand nu ai viteza sa nu tragi prea tare frana fata . Asa o sa iti dai seama despre care roata este vorba . Numai bine beer.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scartaitul in cauza poate sa fie cauzat intradevar de placute uzate SAU de un etrier trecut de limita de servisare (4 ani de regula) fara revizie facuta; astfel unul sau mai multe pistonase se blocheaza si placutele nu mai calca uniform pe disc, aparand sunetul de care spui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...