bogdan_harea Postat Noiembrie 11, 2009 Share Postat Noiembrie 11, 2009 Pai HP2 are 175kg, cu motor de 1200 si cardan... Este posibil. Si pretul? Deci este ca si inexistent!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ali baba Postat Noiembrie 11, 2009 Share Postat Noiembrie 11, 2009 Si pretul? Deci este ca si inexistent!!! Pretul nu e mare pe motiv de cost de productie mare, ci doar pentru ca nu are concurenta. Oricum nu zic ca noul Super Tenere ar trebui sa aiba 175, ci pe la 190. Ca 200 are GS-ul. Si este facut acu' 5 ani. Nu ne putem astepta la o reducere de 5% la greutate in 5 ani? Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Noiembrie 11, 2009 Share Postat Noiembrie 11, 2009 Pretul nu e mare pe motiv de cost de productie mare, ci doar pentru ca nu are concurenta.Oricum nu zic ca noul Super Tenere ar trebui sa aiba 175, ci pe la 190. Ca 200 are GS-ul. Si este facut acu' 5 ani. Intr-adevar, ultima generatie de la BMW a facut o cura de slabire serioasa, dar majoritatea bicicletelor din categoria asta au binisor peste 200kg. Nu ne putem astepta la o reducere de 5% la greutate in 5 ani? Ba da, si daca am calculat corect in 25 de ani ar ajunge la 150kg... problema e ca atunci un motor de 1200 o sa fie pt incepatori, o sa rada lumea de tine daca n-ai motor de cel putin 2000cc si 300kg. Mai tineti minte vremurile cand Africa Twin si Super Tenere-ul vechi erau considerate motoare mari si puternice? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Noiembrie 11, 2009 Share Postat Noiembrie 11, 2009 daca o sa tot reduca greutatea o sa vezi cadru de sportiva pe vaca ca super tenere, si la prima sesiune mai serioasa de hartoape te trezesti ca musti din ghidon si nu stii dc. mai bine sa raman cadru dublu leagan de otel pentru rezistenta sporita. pt ca asta e important la o vaca de endro touring. sa stii ca poti pune baza in ea si in cele mai grele conditii. in long way down s-a rupt codita unuia, in alta povestire cu 3 ktm 640 adventure unuia i sa rupt codita. WFT cat sa reduci masele ca sa obtii o greutate scazuta si sa ignori rezistenta la greutate si drumuri grele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin_ush Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 Are cineva idee ce cod ce culoare / nuanta are albastrul la S-Tenere ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 21, 2009 Share Postat Noiembrie 21, 2009 din ce vad eu yamaha vrea sa combine autuurile celor mai bune motorete de pe piata si sa scoate un best seler: motor mare 2 clilindri cu mult cuplu si cardan ( ca la 1200gs) si ciclistica si ergonomia de la ktm 990 adv,daca scot si un pret de 11500-12000 clar va aparea o noua motocicleta cult. Extraordinar ar fi sa apara in cursul vietii noastre, ca mi s-au lungit urechile de cand astept Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Noiembrie 21, 2009 Share Postat Noiembrie 21, 2009 Extraordinar ar fi sa apara in cursul vietii noastre, ca mi s-au lungit urechile de cand astept eu sper sa mi-o permit peste 8 ani. ca atat am de gand sa tin TDM-ul asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Noiembrie 23, 2009 Share Postat Noiembrie 23, 2009 Are cineva idee ce cod ce culoare / nuanta are albastrul la S-Tenere ? cauta catalogul de piese al mobrei cu an de fabricatie... vei gasi codul original al carenei... apoi pe google cauta codurile de culori Yamaha Visit My Website ar trebui sa gasesti undeva pe sub sa un cod din lista asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tm95for Postat Noiembrie 28, 2009 Share Postat Noiembrie 28, 2009 (editat) Vand 2 filtre aer + filtru ulei pt Yamaha XTZ 750 SuperTenere. 150 ron Asigur transportul! Tel 0721847547 Editat Noiembrie 28, 2009 de tm95for Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cs-marius-b Postat Decembrie 7, 2009 Share Postat Decembrie 7, 2009 Salut. De ceva vreme nu se mai aprinde semnalizarea din partea dreapta spate.Tot de pe atunci semnalizarea dreapta fata si martorul din bord stau aprinse.Cred ca sa ars becul de la semnalizarea din spate si din cauza asta celelalte 2 becuri stau aprinse in permanenta.Maine daca o sa am ceva timp liber o sa arunc o privire sa vad despre ce este vb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan D. Postat Decembrie 7, 2009 Share Postat Decembrie 7, 2009 Salut.De ceva vreme nu se mai aprinde semnalizarea din partea dreapta spate.Tot de pe atunci semnalizarea dreapta fata si martorul din bord stau aprinse.Cred ca sa ars becul de la semnalizarea din spate si din cauza asta celelalte 2 becuri stau aprinse in permanenta.Maine daca o sa am ceva timp liber o sa arunc o privire sa vad despre ce este vb. Pai da ... releul este facut ca sa lucreze la 21w X 2 + 5 w (martorul din bord). Cand nu se indeplineste aceasta putere ori sta aprins tot timpul ori nu se aprinde deloc (cand puterea este intre 10-15W). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cs-marius-b Postat Decembrie 9, 2009 Share Postat Decembrie 9, 2009 Pai da ... releul este facut ca sa lucreze la 21w X 2 + 5 w (martorul din bord). Cand nu se indeplineste aceasta putere ori sta aprins tot timpul ori nu se aprinde deloc (cand puterea este intre 10-15W). Mersi de info.A fost doar ocsidat Becul din spate si nu mai facea contact.Am curatat la ambele semnalizari becurile si suportul. Mere ceas. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin_ush Postat Decembrie 9, 2009 Share Postat Decembrie 9, 2009 Salutari. S-a stabilit cumva data si locul intalnirii teneristilor pe 2010? Tre sa-l trec pe agenda, nu de alta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Decembrie 9, 2009 Share Postat Decembrie 9, 2009 Cum ar putea arata noul Super Ten: http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/new...e-spy-pictures/ Ce pot sa spun? Me likey. Daca ar avea roata de 21 spitata, rezervor de 20-25 de litri, ambreiaj ud, o prima treapta scurta (sa mearga la relanti cu 5-7km/h), un parbriz cum trebuie si un alternator de minim 500W si BMW-ul ar putea sa-si faca probleme... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan D. Postat Decembrie 9, 2009 Share Postat Decembrie 9, 2009 (editat) Salutari. S-a stabilit cumva data si locul intalnirii teneristilor pe 2010?Tre sa-l trec pe agenda, nu de alta. Deocamdata ne mai gandim ... nu se stie nimic ... asteptam pe site-ul nostru posibile locatii de intalnire si traseu, insotite de cateva detalii si poze. Referitor la noul Super Tenere ... pana acum s-au vehiculat tot felul de zvonuri, poze care mai de care mai bine/prost realizate. Parerea mea ca pana Yamaha nu anunta iar ceva oficial cum a fost cu conceptul "Super Tenere 1200" nu ar trebui sa credem toate articolele pe net. Editat Decembrie 9, 2009 de lebadake Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Decembrie 11, 2009 Share Postat Decembrie 11, 2009 Uite ceva oficial Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Decembrie 11, 2009 Share Postat Decembrie 11, 2009 Da' motocicleta, motocicleta ... unde e' ? ... ca aceast ,,concept de cearsafuri", il stim ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Decembrie 11, 2009 Share Postat Decembrie 11, 2009 E un fel de teaser, motocicleta va aparea oficial la anul de-acum. Prin clipul asta au confirmat o parte din caracteristicile tehnice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
D3LeiCuie Postat Decembrie 11, 2009 Share Postat Decembrie 11, 2009 sper sa fie mai comfortabila decat asta mica http://www.motoflash.ro/stiri/modele-noi/y...0_spionata.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Decembrie 11, 2009 Share Postat Decembrie 11, 2009 eu sper la o sha joasa sau macar ingusta sa o pot incaleca si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cs-marius-b Postat Decembrie 12, 2009 Share Postat Decembrie 12, 2009 Salut. Pe mine ma fascineasa cardanul,faptul ca nu mai trebuie sa ung/curat lantul ma pune pe ganduri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Decembrie 12, 2009 Autor Share Postat Decembrie 12, 2009 Eu de cind mi-am facut ungatorul de lant nici nu l-am mai intins, nici nu l-am mai curatat. Nu e chiar asa s de rau cu lant. Eu chiar il prefer cardanului, la care schimbi semeringuri si rulmenti in prostie (se cheama consumabile, cardanul NU SE STRICA NICIODATA) ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin_ush Postat Decembrie 12, 2009 Share Postat Decembrie 12, 2009 Si comparativ cu acele " consumabile" ale cardanului, chestiile pentru intretinerea lantului sunt muuult mai ieftine... conteaza si asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Decembrie 14, 2009 Autor Share Postat Decembrie 14, 2009 Din ciclul "nu faceti ca mine" ... self explainable Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Decembrie 14, 2009 Share Postat Decembrie 14, 2009 asta e mi simplu decat metoda bmw sau aprilia caponord, pe care nimeni nu stie sa le centreze. problema pe care o constat eu este ca adio centrare spite. cum mai umbli la ele?? sau nu e o peratiune necesara? banuiesc ca te-ai saturat de camerele heavy duty? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.