costinFB Postat Ianuarie 16, 2011 Share Postat Ianuarie 16, 2011 SalutIn general, pentru toate produsele noastre, livram si accesoriile necesare pentru montaj: suruburi, bucse, distantiere sau arcuri. foarte frumos din partea voastra, vreau un cric central pt ST. iti trimit adresa pe PM, presupun ca livrati cu ramburs. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Byk Postat Ianuarie 17, 2011 Share Postat Ianuarie 17, 2011 Felicitari pentru lucrari! Preturile mi se par ok, eu mi-am facut singur crashbar, am muncit de numai eu stiu si nici nu au iesit atat de profi... Daca stiam de voi la vremea respectiva nu as fi stat pe ganduri. O poza cu un cric de Super Tenere se poate pune? Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Ianuarie 17, 2011 Share Postat Ianuarie 17, 2011 Inca nu am pregatit nimic pentru executia scuturilor, ne-am concentrat atentia la accesorii din teava.Multumin pentru incurajari. ar fi ceva "sfaraiala" cu V-Strom Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecul Postat Ianuarie 17, 2011 Share Postat Ianuarie 17, 2011 Felicitari pentru lucrari!Preturile mi se par ok, eu mi-am facut singur crashbar, am muncit de numai eu stiu si nici nu au iesit atat de profi... Daca stiam de voi la vremea respectiva nu as fi stat pe ganduri. O poza cu un cric de Super Tenere se poate pune? Multumesc anticipat. Mie imi place crash bar-ul tau, a iesit fain si stim noi ca este mult de lucru. Am sa revin cu fotografii cu cricul in cateva zile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Byk Postat Ianuarie 18, 2011 Share Postat Ianuarie 18, 2011 Mie imi place crash bar-ul tau, a iesit fain si stim noi ca este mult de lucru.Am sa revin cu fotografii cu cricul in cateva zile. Multumesc de aprecieri, arata binisor in poze, dar in realitate se vad defectele. Gandeste-te ca eu nu am avut dispozitiv de indoit, toate indoiturile le-am facut in menghina, iti dai seama cum se vad curburile pe interior... Mai este si partea de sudura, la mine sudurile nu au iesit foarte estetice si a trebuit sa le polizez, slabindu-le rezistenta... Ce sa mai vorbim, la mine este hobby, la voi este profesionalism. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoMax Postat Februarie 4, 2011 Share Postat Februarie 4, 2011 Ce mai stiti de cristimic ? A mai vorbit cineva cu el ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cs-marius-b Postat Februarie 4, 2011 Share Postat Februarie 4, 2011 (editat) Salut. Ce ziceti ar deranja ceva daca nu as mai folosi protectia pt lantz? Editat Februarie 4, 2011 de cs-marius-b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LOTRU Postat Februarie 5, 2011 Share Postat Februarie 5, 2011 eu merg de cca 1 an cu protectia aceea scoasa (la o alta motoreta) si nu am patit nimica , am facut o ptr a spala mai usor lantul la spalatorie de la pinion pana la foaie . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Byk Postat Februarie 5, 2011 Share Postat Februarie 5, 2011 Ce mai stiti de cristimic ? A mai vorbit cineva cu el ? il gasesti oricand pe www.tenereclub.ro Salut.Ce ziceti ar deranja ceva daca nu as mai folosi protectia pt lantz? pai cred ca acea protectie este mai mult pentru piciorul stang al pasagerului, pentru a nu il baga intamplator pe acolo. o dau si eu jos cand spal motocicleta, mai ales dupa noroaie serioase. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cs-marius-b Postat Februarie 6, 2011 Share Postat Februarie 6, 2011 il gasesti oricand pe www.tenereclub.ro pai cred ca acea protectie este mai mult pentru piciorul stang al pasagerului, pentru a nu il baga intamplator pe acolo. o dau si eu jos cand spal motocicleta, mai ales dupa noroaie serioase. Nu cred ca ar ajunge vreun pasager cu picioarele aproape de lantz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Byk Postat Februarie 7, 2011 Share Postat Februarie 7, 2011 Nu cred ca ar ajunge vreun pasager cu picioarele aproape de lantz Mare dreptate ai! Nu m-am gandit ca ar putea ajunge pasagerul pe acolo cu amandoua picioarele, eventual in acelasi timp... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 7, 2011 Share Postat Februarie 7, 2011 Aparatoarea de lant e conceputa in primul rand, parerea mea, pentru a nu murdari motocicleta cu ulei aruncat de pe lant. Este totusi o motoreta enduro-touring si exista proprietari care o folosesc mai mult pe asfalt si vor ca utilajul sa fie curat. Doar dirt(y)-bikes nu au aceasta aparatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Februarie 7, 2011 Share Postat Februarie 7, 2011 Am reusit eu sa pun siguranta invers la o za de legatura, mi-a cazut si lantul a trecut prin aparatoare ca prin branza. Cred ca aparatoarea ii acolo sa nu stropesti motocicleta/pasagerul dupa ce ungi lantul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scabron Postat Februarie 8, 2011 Share Postat Februarie 8, 2011 Doar dirt(y)-bikes nu au aceasta aparatoare. vinovat 2 sezoane am mers fara protectia de lant. intr-adevar, face servisatrea lantlui ceva mai facila. da pe de alta parte, arunca multicel smomoz pe carena laterala. si vorbim de genu ala de smomoz plin de ulei si alte bunatati oricum, sezonu asta cre ca o repun in drepturi. asa... sa avem termen de comparatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Februarie 12, 2011 Share Postat Februarie 12, 2011 salut, care ai niste faruri de tenere/supertenere??? ma intereseaza cele duble, ca de dacie pm please! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ocsy2000 Postat Februarie 19, 2011 Share Postat Februarie 19, 2011 salutari.m-ar interesa si pe mine un CDI.daca are cineva de vanzare, rog PM.mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiger tank Postat Februarie 20, 2011 Share Postat Februarie 20, 2011 (editat) Salut. Am gasit un ST de ocazie la un pret destul de bun, in jur de 1000e, trebuie sa merg zilele urmatoare sa il vad impreuna cu un prieten. Motorul e adus de afara, e neimatriculat si e in stare de functionare, cam atat stiu de el, singura problema a fost la el electromotorul care a fost schimbat. Nu stiu din ce an este. Tind sa cred ca nu ma asteapta cine stie ce bijuterie ingrijita la acest pret... Ce probleme se intalnesc cel mai des la ST? Care sunt anii de productie cei mai buni si ce model nu recomandati? Exista diferenta de putere intre modele din ani diferiti? Cat consuma % (am auzit ca consuma cam mult) ? consuma ulei dupa un anumit nr de km? Nu am cautat pe forum, poate erau pe aici unele raspunsuri la intrebarile mele....imi cer scuze pt. comoditate.  MULTUMESC.  Editat Februarie 20, 2011 de tiger tank Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Byk Postat Februarie 21, 2011 Share Postat Februarie 21, 2011 Salut. Am gasit un ST de ocazie la un pret destul de bun, in jur de 1000e, trebuie sa merg zilele urmatoare sa il vad impreuna cu un prieten. Motorul e adus de afara, e neimatriculat si e in stare de functionare, cam atat stiu de el, singura problema a fost la el electromotorul care a fost schimbat. Nu stiu din ce an este. Tind sa cred ca nu ma asteapta cine stie ce bijuterie ingrijita la acest pret... Ce probleme se intalnesc cel mai des la ST? Care sunt anii de productie cei mai buni si ce model nu recomandati? Exista diferenta de putere intre modele din ani diferiti? Cat consuma % (am auzit ca consuma cam mult) ? consuma ulei dupa un anumit nr de km? Nu am cautat pe forum, poate erau pe aici unele raspunsuri la intrebarile mele....imi cer scuze pt. comoditate.  MULTUMESC. Cred ca mai multe informatii vei obtine pe www.tenereclub.ro, nu fac reclama ascunsa, dar acolo este un pic mai mare traficul la tipul acesta de motocicleta, pe aici trece saptamana pana scrie careva ceva... Hai sa incerc sa te orientez un pic, dar ai cam putine date in acest moment... Tind sa cred ca nu ma asteapta cine stie ce bijuterie ingrijita la acest pret.. Si eu am dat 1050 euro pe a mea, neinscrisa, este din '90, nu a fost o bijuterie, dar nici rau nu arata, insa am avut noroc sa mearga motorul bine, pe unde o bag eu doar asta conteaza. Oricum pana acum nu am schimbat decat rulmentii la roata spate, dar recunosc ca mai trebuie umblat pe ici pe colo... Care sunt anii de productie cei mai buni si ce model nu recomandati? Anii de productie mai buni sunt cei mai recenti , oricum bine ar fi sa fie dupa '91, pentru ca sunt ceva schimbari, regulatorul de tensiune, comenzile de pe ghidon... Exista diferenta de putere intre modele din ani diferiti? Diferenta de putere nu cred sa fie intre modele, in pricipiu motorul este acelasi. Cat consuma % (am auzit ca consuma cam mult)? Benzina consuma in functie de cat de bine este reglata/uzata si cat ai incheietura de flexibila, mie mi-a luat si 5,5 cu 100 km/h constant, dar si 9% prin noroaie, pe dealuri. Oricum daca mergi mult prin oras si consumul de benzina este important pentru tine, poate ar fi bine sa te reorientezi... Consuma ulei dupa un anumit nr de km? Asta cu consumul de ulei m-a amuzat un pic, sunt convins ca ai auzit frecvent replica "ii dau ture la rosu, merg cu 250 dar nu consuma gram de ulei!" Consumul de ulei nu este influentat de, sau numai de, numarul de km ci mai ales de intretinerea si modul de utilizare pe care a avut-o motorul respectiv, poti gasi motoare cu peste 150.000 care inca sa se tina bine, dar si motoare la 50.000 care si-au dat duhul... La consumul de ulei mai conteaza si caracteristicile uleiului folosit, oricum motor care sa nu consume GRAM de ulei inca nu am intalnit. Cel mai bine ar fi sa ii poti lua o compresie. Mie in ultimul an si vreo 4500 km mi-a luat cam 450 grame de ulei Motul 10W40 5100. Ar trebui insa sa cauti si pareri mai avizate ca a mea, eu nu detin modelul de prea mult timp. Bafta la cumparare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiger tank Postat Februarie 21, 2011 Share Postat Februarie 21, 2011 Multumesc pentru raspunsuri. Intrebarea despre consumul de ulei a fost pt. ca am avut un xt600 care ma terorizat cu, consumul de ulei, cu toate ca am incercat mai multe firme si diferite vascozotati.. In bugetul de care dispun doar un ST mi e pe plac. Cel mai tare ma ingrijora consumul, astazi am mai citit pe forumuri si m am lamurit, undeva la 6-7% la ce o sa fac eu cu el.   DAR...a aprut o problema mare! ...motocicleta a fost adusa din Elvetia de un nene care a mai adus motociclete din afara singurul defect fiind electromotorul.. intre timp nenea a suferit un atac de cord si a murit. Acum sotia a scos fiarele de vanzare ca sa scape de ele, printre care si un ST. Problema ce mai mare e ca motocicleta nu are acte si cere pe ia 800e negociabil. Astea din cate am aflat de la un prieten care se cunoaste cu o ruda de a proprietarei.   Acum, sa excludem probabilitatea de a fi un motor furat, exista sanse sa se poata imatricula motoru? Se pot cumpara acte si facut recarosare a mobrei ..? ce ar fi de facut..? aici chiar nu ma mai pricep deloc.   Daca motoru mi e pe plac, si ar fi posibila imatricularea lui , avand in vedere si obtinerea unui pret bun... o sa iau serile de pe motor si de pe cadru si o sa merg la politie sa ma interesez daca nu e dat furat sau mai nou se poate cauta si pe net. MULTUMESC. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LOTRU Postat Februarie 22, 2011 Share Postat Februarie 22, 2011 pare destul de complicat ceea ce vrei tu sa faci . eu as mai aduna ceva banuti si as lua una de care sa fiu sigur cu hartiile altfel nu te vei putea folosi de ea si poate doar o vei revinde piese . primul lucru pe care il intreb la cumparare este daca mobra are acte si daca sunt pe numele vanzatorului. nu am timp de complicatii . tu faci cum vrei . mobre care nu consuma gram de ulei ? heheh , cbr 600 f3 ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dj cos Postat Februarie 23, 2011 Share Postat Februarie 23, 2011 http://www.bestbike.ro/yamaha/xtz-750/endu...amp;pictureid=1 si mai bagi 100 euro pe consumabile si e totul ok, daca nu iati cu 1000 si mai baga 1000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 24, 2011 Share Postat Februarie 24, 2011 http://www.bestbike.ro/yamaha/xtz-750/endu...amp;pictureid=1 si mai bagi 100 euro pe consumabile si e totul ok, daca nu iati cu 1000 si mai baga 1000 Am vazut motorul, arata super ingrijit. Merita, recomand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ACHIMOTO Postat Februarie 24, 2011 Share Postat Februarie 24, 2011 Multumesc pentru raspunsuri. Intrebarea despre consumul de ulei a fost pt. ca am avut un xt600 care ma terorizat cu, consumul de ulei, cu toate ca am incercat mai multe firme si diferite vascozotati.. In bugetul de care dispun doar un ST mi e pe plac. Cel mai tare ma ingrijora consumul, astazi am mai citit pe forumuri si m am lamurit, undeva la 6-7% la ce o sa fac eu cu el.   DAR...a aprut o problema mare! ...motocicleta a fost adusa din Elvetia de un nene care a mai adus motociclete din afara singurul defect fiind electromotorul.. intre timp nenea a suferit un atac de cord si a murit. Acum sotia a scos fiarele de vanzare ca sa scape de ele, printre care si un ST. Problema ce mai mare e ca motocicleta nu are acte si cere pe ia 800e negociabil. Astea din cate am aflat de la un prieten care se cunoaste cu o ruda de a proprietarei.   Acum, sa excludem probabilitatea de a fi un motor furat, exista sanse sa se poata imatricula motoru? Se pot cumpara acte si facut recarosare a mobrei ..? ce ar fi de facut..? aici chiar nu ma mai pricep deloc.   Daca motoru mi e pe plac, si ar fi posibila imatricularea lui , avand in vedere si obtinerea unui pret bun... o sa iau serile de pe motor si de pe cadru si o sa merg la politie sa ma interesez daca nu e dat furat sau mai nou se poate cauta si pe net. MULTUMESC. ATENTIE !!! Elvetia nu este in UE , si trebuie sa platesti taxe vamale daca vrei sa inmatriculezi !!! Daca motorul a fost inmatriculat vreoadata , si sti in ce tara , te pot ajuta eu sa il inmatriculezi , ideea e sa iti convina la bani , si sa iti convina sa astepti Cu RESPECT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dj cos Postat Februarie 24, 2011 Share Postat Februarie 24, 2011 mersi Dane ne auzim cand ma intorc , sa te pregatesti psihic ca tre sa desfacem gs-u Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mezutu Postat Februarie 24, 2011 Share Postat Februarie 24, 2011 http://www.bestbike.ro/yamaha/xtz-750/endu...amp;pictureid=1 si mai bagi 100 euro pe consumabile si e totul ok, daca nu iati cu 1000 si mai baga 1000 up , recomand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.