Sari la conținut

Postări Recomandate

din ce vad eu yamaha vrea sa combine autuurile celor mai bune motorete de pe piata si sa scoate un best seler: motor mare 2 clilindri cu mult cuplu si cardan ( ca la 1200gs) si ciclistica si ergonomia de la ktm 990 adv,

daca scot si un pret de 11500-12000 clar va aparea o noua motocicleta cult.

Extraordinar ar fi sa apara in cursul vietii noastre, ca mi s-au lungit urechile de cand astept ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Are cineva idee ce cod ce culoare / nuanta are albastrul la S-Tenere ? ;)

cauta catalogul de piese al mobrei cu an de fabricatie... vei gasi codul original al carenei... apoi pe google cauta codurile de culori Yamaha

Visit My Website

ar trebui sa gasesti undeva pe sub sa un cod din lista asta :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut.

De ceva vreme nu se mai aprinde semnalizarea din partea dreapta spate.Tot de pe atunci semnalizarea dreapta fata si martorul din bord stau aprinse.Cred ca sa ars becul de la semnalizarea din spate si din cauza asta celelalte 2 becuri stau aprinse in permanenta.Maine daca o sa am ceva timp liber o sa arunc o privire sa vad despre ce este vb.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

De ceva vreme nu se mai aprinde semnalizarea din partea dreapta spate.Tot de pe atunci semnalizarea dreapta fata si martorul din bord stau aprinse.Cred ca sa ars becul de la semnalizarea din spate si din cauza asta celelalte 2 becuri stau aprinse in permanenta.Maine daca o sa am ceva timp liber o sa arunc o privire sa vad despre ce este vb.

Pai da ... releul este facut ca sa lucreze la 21w X 2 + 5 w (martorul din bord). Cand nu se indeplineste aceasta putere ori sta aprins tot timpul ori nu se aprinde deloc (cand puterea este intre 10-15W).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai da ... releul este facut ca sa lucreze la 21w X 2 + 5 w (martorul din bord). Cand nu se indeplineste aceasta putere ori sta aprins tot timpul ori nu se aprinde deloc (cand puterea este intre 10-15W).

Mersi de info.A fost doar ocsidat Becul din spate si nu mai facea contact.Am curatat la ambele semnalizari becurile si suportul.

Mere ceas.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum ar putea arata noul Super Ten: http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/new...e-spy-pictures/

 

Ce pot sa spun? Me likey. Daca ar avea roata de 21 spitata, rezervor de 20-25 de litri, ambreiaj ud, o prima treapta scurta (sa mearga la relanti cu 5-7km/h), un parbriz cum trebuie si un alternator de minim 500W si BMW-ul ar putea sa-si faca probleme...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari. S-a stabilit cumva data si locul intalnirii teneristilor pe 2010?

Tre sa-l trec pe agenda, nu de alta. :scratch:

Deocamdata ne mai gandim ... nu se stie nimic ... asteptam pe site-ul nostru posibile locatii de intalnire si traseu, insotite de cateva detalii si poze.

 

 

 

Referitor la noul Super Tenere ... pana acum s-au vehiculat tot felul de zvonuri, poze care mai de care mai bine/prost realizate.

Parerea mea ca pana Yamaha nu anunta iar ceva oficial cum a fost cu conceptul "Super Tenere 1200" nu ar trebui sa credem toate articolele pe net.

Editat de lebadake
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu de cind mi-am facut ungatorul de lant nici nu l-am mai intins, nici nu l-am mai curatat. Nu e chiar asa s de rau cu lant. Eu chiar il prefer cardanului, la care schimbi semeringuri si rulmenti in prostie (se cheama consumabile, cardanul NU SE STRICA NICIODATA) :scratch:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta e mi simplu decat metoda bmw sau aprilia caponord, pe care nimeni nu stie sa le centreze.

 

problema pe care o constat eu este ca adio centrare spite.

 

cum mai umbli la ele?? sau nu e o peratiune necesara?

 

banuiesc ca te-ai saturat de camerele heavy duty?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OK. Si au rezultat roti tubeless. Asta nu le scuteste de pene. Doar o eventuala explozie la viteze mari poate fi mai usor digerata. Si tot trebuie sa ai camere de rezerva, leviere si pompa la drum lung. Daca faci pana si se deslipeste talonul de janta nu poti umfla cauciucul la loc doar cu pompa. Trebuie camera. Insa partea cu explozia la viteza mare ramane valabila.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Echilibrare: niciodata n-am echilibrat o roata la o moto de enduro. N-a fost cazul cu ditamai camerele, n-o sa fie nici acum.

Centrat spite: la fel, n-a fost nevoie sa ma ating de ele, le-am verificat inainte de operatiune si erau ok. Nu bag mina-n foc, dar daca rotesc niplul cred ca nu se rupe tot siliconul si ramine etans.

Explozie ??? N-am auzit la nimeni sa fi patit asa ceva.

Leviere si alte scule: oricum am asa ceva permanent in trusa de scule. Iar cauciucul nu sare de pe talon oricit l-as ruga, are buza specifica tubeless si chiar si cu scule e destul de munca de convingere. Plus ca s-a umflat fara probleme, janta e ingusta si cauciucul face contact de la inceput. Teoretic, la o pana nu fac decit sa bag un snur si sa umflu roata la loc.

 

PS Vind camera UHD (4,5mm grosime) Continental pe 18" (intra perfect in cauciuc de 17").

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

povestioara cu camerele heavy duty...

 

amu ~ o luna juma am bagat ultima tura mai lunaga pe anu asta. o tura de dobrogea cu innoptat la cort in cheile dobrogei. trupa era compusa din 2 x S10 si un Cagiva Elefant (fost tenerist si domnia sa, da a vrut ceva mai chalenging. amu are catai chalange, da asta e alta discutie). ideea e ca din noi doar amicul cu S10 avea heavy duty pe roata fatza. undeva pe langa Sterarul am traversat o padure si ca sa iesim in camp a trebuit sa scurtcircuitam un shantz. indubitabil ca fix camera heavy duty a atras o pana de rigoare. dupa cum arata... spin de salcam. d-ala serios. si uite cum vajnicii enduristi s-au apucat sa faca o pana la naiba in praznic. mai grav e ca nu aveam pompa dupa noi si a trebuit sa fuga Elefantu tocmai pan la Topolog sa imprumutam de la careva. pan la urma si la coada, o fo fain :laugh:

post-39621-1260868420_thumb.jpg

post-39621-1260868430_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hehe...si eu pe fata aveam camera normala, si dupa o tura prin stepa dobrogeana cauciucul era plina de spini mici, din care citiva fisaiau. Cu camera UHD s-a rezolvat, desi e de asteptat sa nu reziste la un tepoi de salcim sau la un cui serios.

Din pacate pe fata nu merge tubeless, talonul nu permite.

 

PS De ce nu ne-ati anuntat si pe noi ca va plimbati in zona ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hehe...si eu pe fata aveam camera normala, si dupa o tura prin stepa dobrogeana cauciucul era plina de spini mici, din care citiva fisaiau. Cu camera UHD s-a rezolvat, desi e de asteptat sa nu reziste la un tepoi de salcim sau la un cui serios.

Din pacate pe fata nu merge tubeless, talonul nu permite.

 

PS De ce nu ne-ati anuntat si pe noi ca va plimbati in zona ?

 

Da secretosi mai sunteti ... :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...