bogdan_harea Postat Noiembrie 21, 2009 Share Postat Noiembrie 21, 2009 din ce vad eu yamaha vrea sa combine autuurile celor mai bune motorete de pe piata si sa scoate un best seler: motor mare 2 clilindri cu mult cuplu si cardan ( ca la 1200gs) si ciclistica si ergonomia de la ktm 990 adv,daca scot si un pret de 11500-12000 clar va aparea o noua motocicleta cult. Extraordinar ar fi sa apara in cursul vietii noastre, ca mi s-au lungit urechile de cand astept Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Noiembrie 21, 2009 Share Postat Noiembrie 21, 2009 Extraordinar ar fi sa apara in cursul vietii noastre, ca mi s-au lungit urechile de cand astept eu sper sa mi-o permit peste 8 ani. ca atat am de gand sa tin TDM-ul asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Noiembrie 23, 2009 Share Postat Noiembrie 23, 2009 Are cineva idee ce cod ce culoare / nuanta are albastrul la S-Tenere ? cauta catalogul de piese al mobrei cu an de fabricatie... vei gasi codul original al carenei... apoi pe google cauta codurile de culori Yamaha Visit My Website ar trebui sa gasesti undeva pe sub sa un cod din lista asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tm95for Postat Noiembrie 28, 2009 Share Postat Noiembrie 28, 2009 (editat) Vand 2 filtre aer + filtru ulei pt Yamaha XTZ 750 SuperTenere. 150 ron Asigur transportul! Tel 0721847547 Editat Noiembrie 28, 2009 de tm95for Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cs-marius-b Postat Decembrie 7, 2009 Share Postat Decembrie 7, 2009 Salut. De ceva vreme nu se mai aprinde semnalizarea din partea dreapta spate.Tot de pe atunci semnalizarea dreapta fata si martorul din bord stau aprinse.Cred ca sa ars becul de la semnalizarea din spate si din cauza asta celelalte 2 becuri stau aprinse in permanenta.Maine daca o sa am ceva timp liber o sa arunc o privire sa vad despre ce este vb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan D. Postat Decembrie 7, 2009 Share Postat Decembrie 7, 2009 Salut.De ceva vreme nu se mai aprinde semnalizarea din partea dreapta spate.Tot de pe atunci semnalizarea dreapta fata si martorul din bord stau aprinse.Cred ca sa ars becul de la semnalizarea din spate si din cauza asta celelalte 2 becuri stau aprinse in permanenta.Maine daca o sa am ceva timp liber o sa arunc o privire sa vad despre ce este vb. Pai da ... releul este facut ca sa lucreze la 21w X 2 + 5 w (martorul din bord). Cand nu se indeplineste aceasta putere ori sta aprins tot timpul ori nu se aprinde deloc (cand puterea este intre 10-15W). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cs-marius-b Postat Decembrie 9, 2009 Share Postat Decembrie 9, 2009 Pai da ... releul este facut ca sa lucreze la 21w X 2 + 5 w (martorul din bord). Cand nu se indeplineste aceasta putere ori sta aprins tot timpul ori nu se aprinde deloc (cand puterea este intre 10-15W). Mersi de info.A fost doar ocsidat Becul din spate si nu mai facea contact.Am curatat la ambele semnalizari becurile si suportul. Mere ceas. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin_ush Postat Decembrie 9, 2009 Share Postat Decembrie 9, 2009 Salutari. S-a stabilit cumva data si locul intalnirii teneristilor pe 2010? Tre sa-l trec pe agenda, nu de alta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Decembrie 9, 2009 Share Postat Decembrie 9, 2009 Cum ar putea arata noul Super Ten: http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/new...e-spy-pictures/ Ce pot sa spun? Me likey. Daca ar avea roata de 21 spitata, rezervor de 20-25 de litri, ambreiaj ud, o prima treapta scurta (sa mearga la relanti cu 5-7km/h), un parbriz cum trebuie si un alternator de minim 500W si BMW-ul ar putea sa-si faca probleme... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan D. Postat Decembrie 9, 2009 Share Postat Decembrie 9, 2009 (editat) Salutari. S-a stabilit cumva data si locul intalnirii teneristilor pe 2010?Tre sa-l trec pe agenda, nu de alta. Deocamdata ne mai gandim ... nu se stie nimic ... asteptam pe site-ul nostru posibile locatii de intalnire si traseu, insotite de cateva detalii si poze. Referitor la noul Super Tenere ... pana acum s-au vehiculat tot felul de zvonuri, poze care mai de care mai bine/prost realizate. Parerea mea ca pana Yamaha nu anunta iar ceva oficial cum a fost cu conceptul "Super Tenere 1200" nu ar trebui sa credem toate articolele pe net. Editat Decembrie 9, 2009 de lebadake Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Decembrie 11, 2009 Share Postat Decembrie 11, 2009 Uite ceva oficial Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Decembrie 11, 2009 Share Postat Decembrie 11, 2009 E un fel de teaser, motocicleta va aparea oficial la anul de-acum. Prin clipul asta au confirmat o parte din caracteristicile tehnice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
D3LeiCuie Postat Decembrie 11, 2009 Share Postat Decembrie 11, 2009 sper sa fie mai comfortabila decat asta mica http://www.motoflash.ro/stiri/modele-noi/y...0_spionata.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Decembrie 11, 2009 Share Postat Decembrie 11, 2009 eu sper la o sha joasa sau macar ingusta sa o pot incaleca si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cs-marius-b Postat Decembrie 12, 2009 Share Postat Decembrie 12, 2009 Salut. Pe mine ma fascineasa cardanul,faptul ca nu mai trebuie sa ung/curat lantul ma pune pe ganduri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Decembrie 12, 2009 Autor Share Postat Decembrie 12, 2009 Eu de cind mi-am facut ungatorul de lant nici nu l-am mai intins, nici nu l-am mai curatat. Nu e chiar asa s de rau cu lant. Eu chiar il prefer cardanului, la care schimbi semeringuri si rulmenti in prostie (se cheama consumabile, cardanul NU SE STRICA NICIODATA) ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin_ush Postat Decembrie 12, 2009 Share Postat Decembrie 12, 2009 Si comparativ cu acele " consumabile" ale cardanului, chestiile pentru intretinerea lantului sunt muuult mai ieftine... conteaza si asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Decembrie 14, 2009 Autor Share Postat Decembrie 14, 2009 Din ciclul "nu faceti ca mine" ... self explainable Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Decembrie 14, 2009 Share Postat Decembrie 14, 2009 asta e mi simplu decat metoda bmw sau aprilia caponord, pe care nimeni nu stie sa le centreze. problema pe care o constat eu este ca adio centrare spite. cum mai umbli la ele?? sau nu e o peratiune necesara? banuiesc ca te-ai saturat de camerele heavy duty? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Decembrie 14, 2009 Share Postat Decembrie 14, 2009 OK. Si au rezultat roti tubeless. Asta nu le scuteste de pene. Doar o eventuala explozie la viteze mari poate fi mai usor digerata. Si tot trebuie sa ai camere de rezerva, leviere si pompa la drum lung. Daca faci pana si se deslipeste talonul de janta nu poti umfla cauciucul la loc doar cu pompa. Trebuie camera. Insa partea cu explozia la viteza mare ramane valabila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Decembrie 14, 2009 Share Postat Decembrie 14, 2009 Eu ma gandesc daca se vor mai echilibra... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Decembrie 15, 2009 Autor Share Postat Decembrie 15, 2009 Echilibrare: niciodata n-am echilibrat o roata la o moto de enduro. N-a fost cazul cu ditamai camerele, n-o sa fie nici acum. Centrat spite: la fel, n-a fost nevoie sa ma ating de ele, le-am verificat inainte de operatiune si erau ok. Nu bag mina-n foc, dar daca rotesc niplul cred ca nu se rupe tot siliconul si ramine etans. Explozie ??? N-am auzit la nimeni sa fi patit asa ceva. Leviere si alte scule: oricum am asa ceva permanent in trusa de scule. Iar cauciucul nu sare de pe talon oricit l-as ruga, are buza specifica tubeless si chiar si cu scule e destul de munca de convingere. Plus ca s-a umflat fara probleme, janta e ingusta si cauciucul face contact de la inceput. Teoretic, la o pana nu fac decit sa bag un snur si sa umflu roata la loc. PS Vind camera UHD (4,5mm grosime) Continental pe 18" (intra perfect in cauciuc de 17"). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scabron Postat Decembrie 15, 2009 Share Postat Decembrie 15, 2009 povestioara cu camerele heavy duty... amu ~ o luna juma am bagat ultima tura mai lunaga pe anu asta. o tura de dobrogea cu innoptat la cort in cheile dobrogei. trupa era compusa din 2 x S10 si un Cagiva Elefant (fost tenerist si domnia sa, da a vrut ceva mai chalenging. amu are catai chalange, da asta e alta discutie). ideea e ca din noi doar amicul cu S10 avea heavy duty pe roata fatza. undeva pe langa Sterarul am traversat o padure si ca sa iesim in camp a trebuit sa scurtcircuitam un shantz. indubitabil ca fix camera heavy duty a atras o pana de rigoare. dupa cum arata... spin de salcam. d-ala serios. si uite cum vajnicii enduristi s-au apucat sa faca o pana la naiba in praznic. mai grav e ca nu aveam pompa dupa noi si a trebuit sa fuga Elefantu tocmai pan la Topolog sa imprumutam de la careva. pan la urma si la coada, o fo fain Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Decembrie 15, 2009 Autor Share Postat Decembrie 15, 2009 Hehe...si eu pe fata aveam camera normala, si dupa o tura prin stepa dobrogeana cauciucul era plina de spini mici, din care citiva fisaiau. Cu camera UHD s-a rezolvat, desi e de asteptat sa nu reziste la un tepoi de salcim sau la un cui serios. Din pacate pe fata nu merge tubeless, talonul nu permite. PS De ce nu ne-ati anuntat si pe noi ca va plimbati in zona ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan D. Postat Decembrie 15, 2009 Share Postat Decembrie 15, 2009 Hehe...si eu pe fata aveam camera normala, si dupa o tura prin stepa dobrogeana cauciucul era plina de spini mici, din care citiva fisaiau. Cu camera UHD s-a rezolvat, desi e de asteptat sa nu reziste la un tepoi de salcim sau la un cui serios.Din pacate pe fata nu merge tubeless, talonul nu permite. PS De ce nu ne-ati anuntat si pe noi ca va plimbati in zona ? Da secretosi mai sunteti ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.