cristi-mic Postat Ianuarie 23, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 23, 2009 Lebadacu' asta cind se apuca de surubarit are chef de poze... Eu uit uneori sa-mi pus si manusile, d-apoi sa mai fac si poze, si ma trezesc negru pe maini Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan D. Postat Ianuarie 23, 2009 Share Postat Ianuarie 23, 2009 Lebadacu' asta cind se apuca de surubarit are chef de poze... Eu uit uneori sa-mi pus si manusile, d-apoi sa mai fac si poze, si ma trezesc negru pe maini Stai linistit ca si eu cand ma apuc de treaba, ma apuc fara manusi ... dar cand fac poze bag mana intr-o punga pt poze poza nu prea seamana cu cea de mai sus Pai el a facut poza inainte sa le mute ... pozitia initiala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Ianuarie 24, 2009 Share Postat Ianuarie 24, 2009 2. Se poate repara membrana sau trebuie altul si daca aveti careva asa ceva de vanzare. E posibil ca de la problemele astea sa-mi fi consumat 8-9 / 100 mediu sau mai pot fi si alte probleme? Multumesc anticipat. http://www.motomike.eu/mike/category/10400...7/article/89406 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Ianuarie 28, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 28, 2009 (editat) Daca-si batea cineva capul sa se uite pe link-urile date de mine (Louis si mai ales Kedo) vedeati ca membrana costa 24E. Daca vrea cineva, am de vinzare carburatoarele originale de la ST, cu membrane aproape noi in ele (adica de anul trecut). Pret 250 RON. Completare: Am montat noile furtune de frina Hel (de la Thunder Bikes). Inca nu le-am probat, dar montajul a mers perfect, si arata BETON. Si ieftine pe deasupra. Proba pe noroi si ploaie...nu ce cea mai buna solutie, dar s-au comportat ok, parca e mai bun feed-back-ul. PS Ati observat ca 950 Super Enduro R Erzberg Limited Edition de la KTM este incaltat cu Karoo T ? Si-au dat si ei seama ca pneurile alea sint meseriase. Editat Ianuarie 25, 2009 de cristi-mic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Ianuarie 29, 2009 Share Postat Ianuarie 29, 2009 (editat) vreau sa comand HID dar nu stiu pe ce soclu. Farurile sint o mare rusine in versiunea originala. Presupun ca merge adaptat un H4 pe soclul original, dar eu personal am pus halogen P45 (ala cu palarie, de Dacia 1310). Se polizeaza putin si se taie locasul pentru arcul de prindere si merge lejer, e treaba de 10 minute. Am masurat cu subleru si intr-adevar cel de dacia H4 cu soclu P45T se pupa cel mai bine. AM pus de proba in faru drept un halogen cu dulie H4 normal(cu rondea in stea cu 3 colturi) dar diametrul rondelei e mai mic cu fo 2-3 mm decat diametrul locasului unde intra in far(deci nu prea ia cum sa-l centrezi), in concluzie bate jos si in dreapta si parca nu focalizeaza corect. Vreau musai sa-i pun HID bi-xenon, dar nu se gaseste decat pe acel tip de dulie H4 cu 3 colturi. Am gasit si pe soclu BA20D (asa se cheama acea ciudatenie originala), dar numai la o fabrica din china aici si nu pot sa comand 100 de bucati daca pun halogen mai mare de 35Wx2 bucati, sare in sus consumu si la ralanti imi haleste din baterie (mai am si mansoane incalzite ) O sa incerc sa fac un soclu la strung, ca cel original, iar apoi sa vad cum bag becul xenon in el. @Cristi: ai pus tu o poza mai demult pe topic cu o instalatie HID. ai mai multe detalii despre asta? ce tip de bec-xenon a pus, sau ce adaptare a facut? multam Editat Ianuarie 29, 2009 de Cata M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Ianuarie 29, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 29, 2009 Din pacate nu am nici o informatie suplimentara. Ideea ta e foarte buna, cu soclu facut la strung si cositorit pe becul respectiv. Mai merge cautat un soclu P45 cositorit (unele sint sudate), desfacut si adaptat. Eu merg cu halogene (tip Xenon ) de 55/60W si nu am avut niciodata probleme cu incarcarea. Chiar am impresia ca generatorul scoate un curent suficient inca de la relanti. Iar mansoanele incalzite parca stiam ca nu consuma mare lucru (in jur de 20W) ? Ar mai fi si fiabilitatea xenoanelor chinezesti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Ianuarie 29, 2009 Share Postat Ianuarie 29, 2009 (editat) Din pacate nu am nici o informatie suplimentara. Ideea ta e foarte buna, cu soclu facut la strung si cositorit pe becul respectiv. Mai merge cautat un soclu P45 cositorit (unele sint sudate), desfacut si adaptat. Eu merg cu halogene (tip Xenon ) de 55/60W si nu am avut niciodata probleme cu incarcarea. Chiar am impresia ca generatorul scoate un curent suficient inca de la relanti. Iar mansoanele incalzite parca stiam ca nu consuma mare lucru (in jur de 20W) ? Ar mai fi si fiabilitatea xenoanelor chinezesti... Din pacate nu merge dezlipit/cositorit xenonul pe motiv ca suportul xenonului e din plastic ambutisat pe palaria aceea in 3 colturi(H4). Solutia e valabila doar la halogene. Pt. xenon am gasit solutia: o sa modific soclul original la strung(si-asa e un rahat si nu mai folosesc becurile originale), si o sa folosesc numa partea exterioara care se fixeaza in far. Practic o sa "bucsez" soclu H4 de la xenon. Cand imi vin xenoanele o sa iau cota exterioara de la soclu H4 ma apuc de treaba si pun poze Editat Ianuarie 29, 2009 de Cata M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valdemar Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 Salut! Vreau sa intru si eu in posesia unui ST, dar as vrea mai intai daca pot sa ma dau 10-15m cu unul ca sa vad daca e de mine. Este vreun bucurestean pe aici dornic sa se vada cu mine pentru un scurt drive-test? Dupa, of course, se lasa cu Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 Salut! Vreau sa intru si eu in posesia unui ST, dar as vrea mai intai daca pot sa ma dau 10-15m cu unul ca sa vad daca e de mine. Este vreun bucurestean pe aici dornic sa se vada cu mine pentru un scurt drive-test? Dupa, of course, se lasa cu Asfalt uscat! sincer, nu stiu daca intelegi ceva din 5 minute de mers pe ea. eu cel putin am ramas profund dezamagit in cele 10 minute de drive-test cu un ST de la un prieten. obisnuit cu scaritele sub mine si cu explozia unui monocilindru(dr 650R), ST-u mi s-a paru chopper ca pozitie si desumflat ca si putere (zvac), dar mi-am luat pt. ca aveam nevoia unui touring-enduro, iar altceva extraordinar e prea scump (KTM 950 ). cu timpul (adica multe sute de km) ne-am imprietenit si acum imi place pozitia relaxata pe sha (nu-mi mai caut scaritele sub mine ), iar puterea vine si ea daca ii dai ture multe. P.S. ca idee, eu deja comandasem un ST inainte sa fac drive-testu daca ai banu in buzunar e mai simplu sa probezi un ST Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Februarie 1, 2009 Autor Share Postat Februarie 1, 2009 (editat) Da...si eu pot spune ca atunci cind am luat ST-ul imi venea sa-mi blestem zilele (oarecum din alte motive, ma rog...). Daca nu e bine reglat, si mai ales nemodificat, nu se poate spune ca impresioneaza. Lucrurile se schimba (in bine) cu citeva mici chestii. Revenind la chestiuni tehnice, azi am montat priza de 12V. Am cautat putin locul de amplasare, dar pina la urma l-am gasit. Problema e ca nu se poate monta in bord pentru ca n-ar permite sa bagi nici o mufa (in mers cel putin). Priza e de la un magazin de accesorii barci. E din din inox, cu capac etans. A costat 27 RON. Editat Februarie 1, 2009 de cristi-mic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 4, 2009 Share Postat Februarie 4, 2009 Daca tot e pusa asa "la vedere", i-ai pus si o siguranta? Sau moare motorul daca s-o intampla sa ia apa priza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Februarie 4, 2009 Autor Share Postat Februarie 4, 2009 Mais bien sur. Normal ca i-am pus, dar am uitat s-o mentionez. Nu mi-era de apa, ci de vreun tembel care ar putea sa bage ceva metalic pe-acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jenifer Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 (editat) Mais bien sur. Normal ca i-am pus, dar am uitat s-o mentionez. Nu mi-era de apa, ci de vreun tembel care ar putea sa bage ceva metalic pe-acolo. am zis ieri ceva dar cred ca mi-au sters astia postul- deci cu filtru k&n, dinojet si tobe bsm, arrow, sau altele mai bune, o iesi vreo branza?sunt iar pe lista neagra pentru i-am facut mironosite p-aia de nu le place de nici o culoare mirosul africanilor........... :bier:in legatura cu supertenere e treaba cu filtrul tobele si dino......... Editat Februarie 5, 2009 de jenifer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Februarie 5, 2009 Autor Share Postat Februarie 5, 2009 Care ar fi scopul ? Sa obtii 2-3 cai in plus la 8000rpm ? Sau 1,122324374 Nm la 127 rpm mai jos ? O toba mai usoara e OK strict dpdv al greutatii. In rest...fitze si marketing. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jenifer Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 Care ar fi scopul ? Sa obtii 2-3 cai in plus la 8000rpm ? Sau 1,122324374 Nm la 127 rpm mai jos ?O toba mai usoara e OK strict dpdv al greutatii. In rest...fitze si marketing. credeam ca e fo schema..........se lauda unu pe youtube ca asa a facut si prinde supertenere cu modificari [k&n , dino si arrow] 220 pi ora Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Februarie 6, 2009 Autor Share Postat Februarie 6, 2009 Mi-ar parea rau, Jenifer, sa vad ca faci parte din categoria "cit baga nenea?". Rolul Super Tenere-ului este sa acopere distante mari pe orice fel de drum, cu viteze rezonabile. Eu personal nu sar de 130km/h in mod normal, desi mai am si scapari, ca tot omul. Autostrada o evit, si atunci cum s-ar justifica o suta de modificari ca sa merg cu 60-70km/h mai putin ca un supersport de 600 ? Iar cauciucurile mele au indice de viteza Q, deci nu se recomanda sa depasesc 160km/h. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
D3LeiCuie Postat Februarie 6, 2009 Share Postat Februarie 6, 2009 Salut daca are cineva de vanzare un etrier stanga fata (sau de ce nu amandoua fata) pentru un supertenere din 1990 rog sa ma contacteze multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jenifer Postat Februarie 6, 2009 Share Postat Februarie 6, 2009 cristian......am mai primit cateva admonestari din partea ta.........intrebarea a fost pusa din pura curiozitate , prea putina pricepere, samd........oamenii nu se impart in categorii , sunt pur si simplu, oameni..........ma intereseaza mult supertenere , si din motivu asta pun tot felu de intrebari..........viata lunga , supertenere , esti o motocicleta formidabila Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Februarie 10, 2009 Share Postat Februarie 10, 2009 http://www.advrider.com/forums/showpost.ph...p;postcount=249 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
soarefilip Postat Februarie 12, 2009 Share Postat Februarie 12, 2009 [ salut pe toti posesorii de ST, de curand am achizitionat acest model/92 , pot spune ca sunt supermultumit de acest model si in afara de faptul ca e cam inalta nu ma deranjeaza nimic la ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Februarie 12, 2009 Autor Share Postat Februarie 12, 2009 Poti sa mai urci telescoapele in jug cu vreo 2-3cm si sa reduci precompresia amortizorului spate (spre jumatate). Dar o sa te obisnuiesti cu ea si nu cred ca o sa ti se mai para inalta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kiki Postat Februarie 13, 2009 Share Postat Februarie 13, 2009 salutare tuturor.nu am ami activat pe forum de ceva vreme pt ca mi se facuse sila de topicul local,insa se pare ca am gasit un alt topic(anume acesta)in care discutiile au un nivel de decenta care chiar imi place chiar daca mai sunt unele intepaturi sau sfaturi contradictorii.am si eu acasa ceva plastice de ST ceva suruburi,ax de roti si un portbagaj complet original de xtz 660 parca.daca inteereseaza pe cineva sa imi dea un MI.insa acuma dupa ce introducerea am facut-o,poze cu al meu later cand ajung acasa si impresii la fel,m o intrebare.mi-am cumparat de pe ebay o statie de emisie receptie de pe ebay.am montat tot ce trebuia pe motor insa statia vreau sa o pun intr-o borseta din material impermeabil.stiti cumva vreun astfel de material?de cusut si alea nu e problema pt ca mama e croitoreasa si ma rezolva,insa trebuie sa stiu ce material exista pe piata sa imi pot face o astfel de gentuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kiki Postat Februarie 14, 2009 Share Postat Februarie 14, 2009 asa cum am promis si poze cu a mea in diferite "stari" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kiki Postat Februarie 14, 2009 Share Postat Februarie 14, 2009 si in prima poza se vede parbrizul original care e si el de vanzare!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sora13 Postat Februarie 14, 2009 Share Postat Februarie 14, 2009 buna tuturor, am o rugaminte daca se poate, am un prieten de vrea sa isi cumpere una si tre sa merem sa o incercam cu o baterie ca a proprietarului e moarta, puteti sa imi spuneti de cati amperi e bateria,multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.