JAGI Postat Iunie 2, 2015 Share Postat Iunie 2, 2015 Eu zic ca daca la pres atm de 1 barr temp este de 99.6gr C, la 1.1barr, mai mult de 103 grd C nu are cum sa fie. Adica, daca pe bord, in timp ce mergi ai 92gr, temp in chiulasa este cu minim 15-20 grd C mai mare, oprind motorul, apa nu mai circula, cea din chiulasa va fierbe la 105grd. A fost un aspect pe care nu l-am luat deloc in seama atunci cind am incarcat inst de racire cu apa distilata, ca asa vrea Federatia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Iunie 2, 2015 Share Postat Iunie 2, 2015 pune glicerina in amestec cu apa, nu-si da nimeni seama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 2, 2015 Share Postat Iunie 2, 2015 (editat) solutie am, am radiatorul suplimentar cu urechile rupte, l-am trimis la reparat, dar din indolenta suprema nu i-am dat o cota pt prindere, de 6 luni trebuia sa sun omul sa-i dau cota. Abia azi l-am sunat. Baietii care se dau cu apa in rad pun buson de 1.3barr, si majoritatea au radiator mai mare. Momentan i-am pus antigel. Ionut Mistode a avut o trinta serioasa din cauza ca i-a fiart apa , i-a curs apa pe cauciuc si a facut poc la capatul liniei drepte pe frinare.Nu avea buson de 1,3barr. Editat Iunie 2, 2015 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gnraloo Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 Stie cineva care e temperatura de fierbere a apei la presiunea de 1.1barr? 102oC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 5, 2015 Share Postat Iunie 5, 2015 Multam, banuiam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Iulie 24, 2015 Share Postat Iulie 24, 2015 Cand se incinge motorul rau de tot mai ales pe caldurile astea imi pisa pe retur antigel (o pata de 20-30ml) cateodata mai repetat dupa ce a fiert si opresc motorul.Numai eu sunt in situatia asta ? Sau majoritatea dintre voi mai completati ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 28, 2015 Share Postat Iulie 28, 2015 La 35 grd, mai ales la mersul mai incet, toate ajung la peste 100grd. Si cum temp din chiulasa e cu cca 20grd mai mare decit cea a antigelului care circula in motor, la oprirea motorului , lichidul din chiulasa incepe sa fiarba, in functie de dilutia antigelului, 120-130grd. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Iulie 28, 2015 Share Postat Iulie 28, 2015 (editat) La 35 grd, mai ales la mersul mai incet, toate ajung la peste 100grd. Si cum temp din chiulasa e cu cca 20grd mai mare decit cea a antigelului care circula in motor, la oprirea motorului , lichidul din chiulasa incepe sa fiarba, in functie de dilutia antigelului, 120-130grd. Asta stiam si eu, intrebarea era daca numai eu completez lichid pe caldurile astea mari, mai des.Antigelul este unul performant Motul care nu fierbe decat peste 135grade(1.5bari) asta zice in fisa tehnica.Am observat ca la butoiu de antigel nu ii place linia de maxim ci undeva pe la jumate chiar putin sub si atunci nu il mai scuipa.Dar sunt eu mai fixoman si verific la fiecare iesire si parca nu imi place sa merg cu el sub medie.Intrebarea de asemenea este pentru cei cu motoare mari 900+. Editat Iulie 28, 2015 de kawazaki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kalashnikov545 Postat Iulie 28, 2015 Share Postat Iulie 28, 2015 (editat) Cand se incinge motorul rau de tot mai ales pe caldurile astea imi pisa pe retur antigel (o pata de 20-30ml) cateodata mai repetat dupa ce a fiert si opresc motorul.Numai eu sunt in situatia asta ? Sau majoritatea dintre voi mai completati ? am patit si eu la fel. Am schimbat antigelul iar in vasul de expansiune pusesem la nivelul maxim. Am mai scos putin sa fie intre minim si maxim. Acum nu mai curge, dar tot am mai vazut cativa storpi, pe la furtunul care intra in vasul de expansiune. La caldurile astea cred ca s-au copt si furtunele si nu mai etanseaza cu teava de plastic in care intra. Intre linii e cel mai bine. Acum am schimbat si tipul de antigel Radicool SF, pe care l-am facut cu 50% apa. Inainte avem castrol motocoolant albastru gata mixat si in doi ani completasem doar o data. Acum sa vad ce e cu asta roz. Editat Iulie 28, 2015 de lostheaven Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Iulie 28, 2015 Share Postat Iulie 28, 2015 am patit si eu la fel. Am schimbat antigelul iar in vasul de expansiune pusesem la nivelul maxim. Am mai scos putin sa fie intre minim si maxim. Acum nu mai curge, dar tot am mai vazut cativa storpi, pe la furtunul care intra in vasul de expansiune. La caldurile astea cred ca s-au copt si furtunele si nu mai etanseaza cu teava de plastic in care intra. Intre linii e cel mai bine. Acum am schimbat si tipul de antigel Radicool SF, pe care l-am facut cu 50% apa. Inainte avem castrol motocoolant albastru gata mixat si in doi ani completasem doar o data. Acum sa vad ce e cu asta roz. Motul bagat de mine este gata preparat, deci nu mai ma joc cu concetratia, am verificat furtunele de la butoi nu este nici unul "copt" sau spart.Il scuipa pe furtunul de prea plin cand creste volumul lichidului din cauza temperaturii.Normal dupa logica mea ar trebuii sa stea la maxim pt ca si atunci este loc pentru dilatarea lui in vas, dar poate sunt eu prea fixoman cum am mai spus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gnraloo Postat Iulie 29, 2015 Share Postat Iulie 29, 2015 (editat) Nu confunda vasul de expansiune cu baia de ulei. In vasul de expansiune nivelul la rece trebuie sa fie putin peste minim. Toate lichidele de racire din comert sunt pe baza de etilen glycol, proprietatile fizice nu difera foarte mult, inclusiv temperatura de fierbere. Restul e marketing. Editat Iulie 29, 2015 de Gnraloo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Iulie 29, 2015 Share Postat Iulie 29, 2015 Motul bagat de mine este gata preparat, deci nu mai ma joc cu concetratia, am verificat furtunele de la butoi nu este nici unul "copt" sau spart.Il scuipa pe furtunul de prea plin cand creste volumul lichidului din cauza temperaturii.Normal dupa logica mea ar trebuii sa stea la maxim pt ca si atunci este loc pentru dilatarea lui in vas, dar poate sunt eu prea fixoman cum am mai spus. ia schimba tu busonul de la radiator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Iulie 29, 2015 Share Postat Iulie 29, 2015 Nu confunda vasul de expansiune cu baia de ulei. In vasul de expansiune nivelul la rece trebuie sa fie putin peste minim. Toate lichidele de racire din comert sunt pe baza de etilen glycol, proprietatile fizice nu difera foarte mult, inclusiv temperatura de fierbere. Restul e marketing. Asa e mai tot timpul la minim si nu il mai scuipa afara,dar cand fac peste 200km tot stau cu gandul ca raman zmau fara apa si daca ma lasa pe undeva mobretu, cu benzina ramasa ii dau si foc.Cu ocazia asta o sa il si fierb sa vad daca chiar rezista la 135+, a fost si scump pana la urma. ia schimba tu busonul de la radiator Sa stii ca m-am gandit si eu la dopu ala(care in primavara arata ok cand am schimbat lichidu), mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LimpTA Postat Iulie 29, 2015 Share Postat Iulie 29, 2015 N-ar fi rau sa iei furtunele la verificat. Eu am avut unul infundat de la radiator catre vas(mai ales ca au diametrul foarte mic). S-a intamplat in primavara asta cand nu era asa canicula si se incaleaza dubios de rapid pentru vremea de afara.Simptome: desi lichidul in vas era intre markeri, cand opream la semafor, incepea sa urce rapid 102, 104, 106, 110, in contextul in care ventilatorul pleaca de la 100. Uneori gaseam picaturi de antigel sub ea, dar nu erau de la furtunul de retur.Am suspectat la fel busonul de radiator. Cand l-am desfacut, surpriza, in radiator avea 40% lichid, restul aer. Busonul parea ca lucreaza ok. Am desfacut toate furtunele si le-am luat la suflat si verificat. Am completat lichid, aerisit tot si merge brici de atunci. Nu mai trece de 102 indiferent cat de canicula ar fi afara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Iulie 31, 2015 Share Postat Iulie 31, 2015 E ok sa stea asa sub jumate catre minim, am vb azi cu un mecanic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kalashnikov545 Postat August 3, 2015 Share Postat August 3, 2015 (editat) la mine parea ca se rezolvase cu nivelul intre marcaje, dar curge iar. Scazuse sub minim, am aerisit, completat. Suspectez busonul radiatorului care se pare ca a fost imbunatatit incepand cu 2010. Mai multe etape de verificat am gasit AICI intr-un topic bun, cu informatie bine structurata Editat August 3, 2015 de lostheaven Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat August 5, 2015 Share Postat August 5, 2015 la mine parea ca se rezolvase cu nivelul intre marcaje, dar curge iar. Scazuse sub minim, am aerisit, completat. Suspectez busonul radiatorului care se pare ca a fost imbunatatit incepand cu 2010. Mai multe etape de verificat am gasit AICI intr-un topic bun, cu informatie bine structurata Daca este sub jumate nu mai scuipa afara, la mobra mea si eu m-am gandit la dopu ala dar vad ca nu imi face probleme atat timp cat nu il umplu pana la ultima linie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kalashnikov545 Postat August 23, 2015 Share Postat August 23, 2015 Am rezolvat, am inlocuit capacul, am facut si o curatare in sistem. Am detaliat aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Promoe Postat Septembrie 16, 2015 Share Postat Septembrie 16, 2015 se poate pune antigel de masina ( g12 -35 grade ) cu apa distilata mentionez ca nu imi trebuie mult, doar putin de completare fiind cu jumatate de centimetru sub nivel dar plec la drum lung si nu vr sa-i duc grija.Pt kawasaki zx6r 636 2003. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gnraloo Postat Septembrie 16, 2015 Share Postat Septembrie 16, 2015 se poate pune antigel de masina ( g12 -35 grade ) cu apa distilata mentionez ca nu imi trebuie mult, doar putin de completare fiind cu jumatate de centimetru sub nivel dar plec la drum lung si nu vr sa-i duc grija. Pt kawasaki zx6r 636 2003. Da, fara nicio grija. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei Bichir Postat Octombrie 2, 2015 Share Postat Octombrie 2, 2015 Merge sa pun antigel verde Tip D la o yamaha r6 2001? Vreau sa il schimb complet, il diluez 1:1 cu apa -30grade Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jakk Postat Octombrie 2, 2015 Share Postat Octombrie 2, 2015 Merge sa pun antigel verde Tip D la o yamaha r6 2001? Vreau sa il schimb complet, il diluez 1:1 cu apa -30grade Da. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
3dx Postat Octombrie 3, 2015 Share Postat Octombrie 3, 2015 Salutare Stie cineva cat antigel intra intr.un suzuki gsxr 750 k1, si daca trebuie sa ii fac aerisire la instalatie. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 9, 2015 Share Postat Octombrie 9, 2015 Salutare Stie cineva cat antigel intra intr.un suzuki gsxr 750 k1, si daca trebuie sa ii fac aerisire la instalatie. Multumesc 2,5 aproximativNu trebuie aerisit,se face singur cand se raceste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
3dx Postat Octombrie 14, 2015 Share Postat Octombrie 14, 2015 Multumesc mult TNG. Am pus cam 3 litri,dar ma gandeam ca trebuie aerisit si ca mai intra dupa aerisire. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.