22iulian Postat Ianuarie 6, 2009 Share Postat Ianuarie 6, 2009 (editat) iarna Frumos pe zapada...si nici nu riscai sa cazi pentru ca mergeai cu cricul central lasat Bravo ! Deci, Joi dau eu berea!!!!!! La toti, indiferent de motorizare!!!!!!! Unde balbaitule ? (Adica esti balbait pentru ca nu poti sa zici BMW F650 GS Dakar...tu zici de 2 X) Editat Ianuarie 6, 2009 de 22iulian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Ianuarie 7, 2009 Share Postat Ianuarie 7, 2009 si cum crezi ca am ajuns acolo,iulian?cu remorca? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat Ianuarie 7, 2009 Share Postat Ianuarie 7, 2009 si cum crezi ca am ajuns acolo,iulian?cu remorca? ... ...hmmm...adevarul e ca in prima poza se vad si niste urme de ..sanie ?..te-ai dus cu sania ? Ahaa...te-ai dus cu sania ! Hai bre c-am glumit ..ca ma oftic si eu ..ca toti oamenii cand vad pe altii cu mobra pe coclauri...! Bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Ianuarie 7, 2009 Share Postat Ianuarie 7, 2009 las ca m o luat dracu pana am urcat cu ea pe dolma crisului,impins de un prieten pneurile astea de strada zici ca s patine in off road Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jenifer Postat Ianuarie 7, 2009 Share Postat Ianuarie 7, 2009 OK, aici ma gasesti. Si pot sa-ti fiu ghid pe toata Dobrogea, nu numai pe Delta. Vorbim la momentul respectiv. viu si eu cu fratele pitar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
N-X-R Postat Ianuarie 8, 2009 Share Postat Ianuarie 8, 2009 domnu scrie mai rar sau scrie mai des de mai multe ori ca io dupa cateva sticle de vin nu mai vad sa mai citesc rabdator.. domnu scrie mai rar sau scrie mai des de mai multe ori ca io dupa cateva sticle de vin nu mai vad sa mai citesc rabdator.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat Ianuarie 9, 2009 Share Postat Ianuarie 9, 2009 Pai...cam filfiie si se fisticeste in toate partile,norocu' meu ca io-s cam maricel si ajung bine cu cracii jos...asa ca-i vine greu sa ma tavaleasca! A avut citeva tentative mai hotarite sa ma dea jos,dar cu nitel tact,frina de motor si neobrazare din partea mea,am reusit sa evit neplacutele situatii! Nenea Ivan ! Dar ce transporti mata in cutia aia de pitza din spate ? Ce animal ? Ce inseamna "Bestia Neagra" ? e vreun diavol tazmanian ..ceva ? Musca ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Ianuarie 9, 2009 Share Postat Ianuarie 9, 2009 Nenea Ivan !Dar ce transporti mata in cutia aia de pitza din spate ? Ce animal ? Ce inseamna "Bestia Neagra" ? e vreun diavol tazmanian ..ceva ? Musca ? O port uite-asa,ca sa se mai mire cite unii ca tine! Ce am in ea?Intreaba-l pe Zeroo,pe Guyana sau pe Enduristu' care au vazut dotarile interioare! Iar inscriptia vizata e numele caprei...uite-asa mi-a venit mie in coaja atunci cind am cumparat-o si ca sa stie si ea,am aplicat "numele" pe curu-i!Si sa stii ca musca,dar nu ea,ci stapinu'! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Ianuarie 10, 2009 Share Postat Ianuarie 10, 2009 Si ziceti ca nu stiti magazine de metale prin zona Baneasa? Eu habar nu am de asa ceva Sorry! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Ianuarie 10, 2009 Share Postat Ianuarie 10, 2009 (editat) So here it goes: Modelul de motocicleta si anul de fabricatie: Honda xr 650 R 2001 Cilindree/cai putere/cuplu - zona rosie de la ce turatie? 650 cc, 45 Kw, 65 Nm Numarul de trepte 5 In posesia mea din (luna si anul) : August 2008 Nr. de kilometri la achizitie : 17000 Nr. de kilometri parcursi pana in prezent: 2000 Aproximativ, cat dintre acestia stradal/off-road (in procente sau in nr. de km): 80% off-road Pentru ce ati cumparat aceasta motocicleta sau pentru ce scop credeti ca este ideala: Rally pur sange Greutatea la gol: 123 cantarita, dupace au fost date jos niste componente inutile...semicadru, claxon...niste bracketuri...stiti voi:P Cantitatea de benzina, de ulei si cea de apa: 10 L, 1.6 L, 1.4 L Inaltimea seii: 94 cm Dimensiunile rotilor: 18&21 Jantele - materialul de fabricatie: DID dural Suspensia fata - tipul de suspensie, cursa, materialul din care este fabricata, posibilitatile de reglare: clasica, monocross cartridge 47 mm, 300 mm cursa, preload, compresion, dampning Suspensia spate - tipul de suspensie, cursa, posibilitatile de reglare: 280 mm, gaz, compresion, dampning Scutul motor (exista standard, materialul din care este fabricat): shock resistent plastic Saua (dpdv al confortul pilotului si cel al pasagerului): f confortabila...pt pilot. Pasager nu poate lua Tabloul de bord (o poza cred ca ar fi ok): minimal Pornire (kick-start sau electrostart). Este posibila adaugarea celuilalt tip?: kickstarter cu sistem anti-kickback Ambreiajul si actionarea lui: multidisc umed pe cablu Tipul de ulei recomandat de fabricant (mineral, semisintetic, sintetic): sintetnic 5W40 Tipul de racire (apa, aer, combinata, radiator de ulei unde este cazul...): apa Numarul de bujii pe cilindru: 1 Sistemul de intindere a lantului de distributie: automata Transmisia finala (lant, cardan, curea) si modalitatea de intindere (la cele cu lant -poza ar fi ideala): lant Posibilitatea adaugarii de crash-bar-uri (poze cu ale voastre, daca aveti asa ceva. Nu de pe net): nope Cricul standard (lateral sau central). Este posibila adaugarii celuilalt tip?: lateral Manevrabilitatea (in oras, in curbe la viteze mari iar in off-road daca este ceva de mentionat): f manevrabila in spatii deschise si in oras, mai greu in padure Franele (disc sau tambur, nr de discuri pe roata, nr. de pistonase pe etrier): disc, fata 240 mm etrier nissin cu 2 pistonase, 240 spatele, etrier nissin 1 pistonas Raspunsul la acceleratie (imaginati-va va rog ipoteza unei depasiri in scurt si care trebuie facuta foarte repede): bruta in orice treapta Care este configuratia ei standard foaie-pinion? Ati schimbat-o? Daca da, descrieti noul comportament: 15/45 Se ridica din gazuri cu 1-a si ajunge la 171 km/h. Raport de enduro este 13/45. Cu 1-a devine greu de controlat Viteza maxima la care ati ajuns cu ea: aprox 175 km/h Consumul - urban / extern / mixt: 5 la drum Puncte slabe ale motocicletei: lipsa carburatorului cu pompa de spritz Puncte forte ale motocicletei: motor indestructibil, greutate redusa, cuplu mare, putere mare Ce v-a impresionat placut la motocicleta dumneavoastra? Brutalitatea si elasticitatea motorului Ce probleme mecanice ati avut cu a dumneavoastra?- Simeringul de la kickstarter Ce ati modifica /nu v-a placut la aceasta motocicleta?: carburator cu pompa de sprit, ghidon conic Ati schimba aceasta motocicleta cu alta? Cu care? Motivul. NU!! Alte mentiuni - Dai un ban, dar stii ca face Editat Ianuarie 10, 2009 de Achile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dhamzea Postat Ianuarie 10, 2009 Share Postat Ianuarie 10, 2009 Ai putintica rabdare ca poate lansam o linie autohtona.........si alea pt BMW vor veni cu un baton de TNT standard si gratis in pret ) Da' cu afet n-ai nimic in plan ??? Nu de alta, dar mi-ar place sa improsc niste plumbi prin cartierul de "cioroi" , sa-i trimit pe "vesnicele plaiuri ale vanatorii" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Ianuarie 10, 2009 Share Postat Ianuarie 10, 2009 (editat) @ Achile - scurt si la obiect. Super . Stii bine ca vroiam sa citesc ceva amanuntit despre "animala" ta. am niste...treaba...(momentan) ai o groaza de review-uri pe site-urile americane...ei is adevaratii experti Editat Ianuarie 10, 2009 de Achile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Ianuarie 11, 2009 Share Postat Ianuarie 11, 2009 (editat) Nu eram ironic, mah ! Vorbeam serios. Multumit. Am citit review-uri pe advrider. Si pentru Xr650R, si pt DRZ-uri, Wr-uri, EXC-uri si stiu ca is faine fiindca is scrise de oameni seriosi, care nu o dau in offtopic si stiu ce spun, mai ales ca unii au avut tz`spe motoare. Ideea e sa facem ceva serios si aici, compactat, fiindca m-am saturat de rasfoit netul intr-una, cautand informatii disparate. Valabil si aici, pe motociclism - vezi topicurile posesorilor de Africa Twin, Transalp, F650, Dr-uri, Dominatoare, XT-uri, DRZ-uri, EXC-uri, WR-uri, Bmw-uri boxer, care au devenit foarte mari si de unde sintetizez foarte greu informatiile astea ce ma intereseaza pe mine si pentru care am gandit chestionarul. @Ekkemu: Misto review . Imi place cum ai scris despre sursele de piese. David Lambeth e tata, mama, bunicul si unchiul aventurierilor cu XT si Tenere din Anglia. O sa fac cumva sa introduc si treaba asta cu "Piese de schimb - usurinta procurarii; Detaliati surse accesibile tuturor si constante." Editat Ianuarie 11, 2009 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Ianuarie 11, 2009 Share Postat Ianuarie 11, 2009 (editat) Foarte tare ! Multumesc Macicasan ! Stiu cat ai probat si cat te-ai stresat pana ai luat DR Big-ul. Mai stiu si ca aveai argumentele tale solide inca de atunci (desi lumea era usor nedumerita de alegerea ta) si ma bucur ca le-ai impartasit si aici. Citind posturile voastre imi pot imagina destul de mult cam cum este de-adevaratelea motocicleta respectiva. Cat de cat, bineinteles. Oricum, imi fac o idee mult mai ampla decat ce stiam/credeam. Asta, zic eu, e un lucru mai mult decat misto. Ma bucur enorm cand vad ca aveti rabdarea si completati cu un nou post topicul acesta ! Va multumesc ! Editat Ianuarie 11, 2009 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Ianuarie 11, 2009 Share Postat Ianuarie 11, 2009 In speranta ca nu va deranjez, as vrea sa va adresez o rugaminte tuturor posesorilor de BMW F650 Gs/Dakar , indiferent de model si anul de fabricatie. Pentru a limita vesnicele discutii sau certuri care se iveau pe topicurile comparative, initiate de cei care doreau sa isi achizitioneze o motocicleta adventure, am gandit acest topic: Topicul RECENZIILOR - Motociclete Adventure (enduro-touring sau touring-enduro) Ideea de baza a fost (si este) ca fiecare posesor, dar mai ales cunoscatorii si fanii dedicati ai anumitor modele sa si le descrie in cele mai mici detalii, pentru ca noi restul sa citim si sa dobandim un minim de cunostiinte necesare. Va invit pe aceasta cale sa va exprimati si voi parerea acolo. Sunt sigur ca nu poate fi decat benefica contributia voastra, indiferent ca veti scrie 2, 3 sau 10 persoane despre acelasi model (ca an de fabricatie). Bafta si numai bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Ianuarie 11, 2009 Share Postat Ianuarie 11, 2009 In speranta ca nu va deranjez, as vrea sa va adresez o rugaminte tuturor posesorilor de Honda Africa Twin, indiferent de model si anul de fabricatie (inclusiv posesorii de NXR 650 - asta chiar m-ar bucura). Pentru a limita vesnicele discutii sau certuri care se iveau pe topicurile comparative, initiate de cei care doreau sa isi achizitioneze o motocicleta adventure, am gandit acest topic: Topicul RECENZIILOR - Motociclete Adventure (enduro-touring sau touring-enduro) Ideea de baza a fost (si este) ca fiecare posesor, dar mai ales cunoscatorii si fanii dedicati ai anumitor modele sa si le descrie in cele mai mici detalii, pentru ca noi restul sa citim si sa dobandim un minim de cunostiinte necesare. Va invit pe aceasta cale sa va exprimati si voi parerea acolo. Sunt sigur ca nu poate fi decat benefica contributia voastra, indiferent ca veti scrie 2, 3 sau 10 persoane despre acelasi model (ca an de fabricatie). Bafta si numai bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Ianuarie 11, 2009 Share Postat Ianuarie 11, 2009 (editat) @ bogdan: Fi te rog mai concret. Am considerat importanta in primul rand existenta lui. In cazul unei dezvoltari excesive probabil il vom scinda. Motivatia nr. 1 a acestui topic a fost aceea de a incheia scandalurile din topicurile comparative. M-am gandit ca cine intra aici oricum va vrea sa citesca, de cele mai multe ori, macar despre 2 modele. Ca sa nu mai spun ca unora dintre noi ne-au recomandat prietenii motocicletele X si Y ca fiind cele mai indicate. Poate ca acesti "unii dintre noi", citind acest topic vom realiza ca nu pe cele 2 le vrem ci o vrem mai degraba pe a treia sau a patra. Intru acum si pe celalalt site, ca sa vad ce si cum. Editat Ianuarie 11, 2009 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Ianuarie 11, 2009 Share Postat Ianuarie 11, 2009 (editat) Multumesc Emilian ! @ bogdan: Multumim pentru contributie. Este foarte fain ce au PB. Numai ca nici un user nu poate concepe asa ceva aici. In ciuda bunelor intentii ale omului care duce acel site in spate, PB e ca sunt un site f.f.f. haotic si, din cauza asta zic eu, lipsit de useri. Si asta se vede in cronicile de acolo, fiindca despre asta vorbim acum. Partea buna pt. motociclism e ca are useri. Asa ca facem acest topic cu posibilitatile ce le avem. Important este inceputul. Dupa aceea ideile vin ele. Editat Ianuarie 11, 2009 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reltih Postat Ianuarie 12, 2009 Share Postat Ianuarie 12, 2009 Am pornit motorul si mi-a dat cateva rateuri bune.nu mi s-a mai intamplat pana acum.dupa asta se oprea la relanti si knd ii puneam socul o lua razna.in mers mi se opreste, dand rateuri, si se incalzeste excesiv.apa ramane in mers la max 80, dar imi porneste ventilatorul mai des ca de obicei.ce sa fie? cumpara HONDA - the power of dreams baby ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Ianuarie 12, 2009 Share Postat Ianuarie 12, 2009 multumesc kevin. Nils, te vad online. daca n-am semnal e numai din cauza buncarului de birou, asa ca te rog insista ! multam mult, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nils Postat Ianuarie 12, 2009 Share Postat Ianuarie 12, 2009 daa, sunt pe aici. inca nu am plecat . iti dau semn pe la ora 12,30 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Ianuarie 12, 2009 Share Postat Ianuarie 12, 2009 Pentru a limita lipsa de informatii, lipsa de argumente, pentru a nu ne mai certa ca orbii oameni cu aceesi pasiune, pentru o alegere bine documentata, pentru ca incepatorii sa stie ce/cum/de ce, pentru ca intotdeauna a insemnat mai mult pentru mine parerea unui posesor decat a unui redactor care a testat o motocicleta nou-nouta, LANSEZ ACEST TOPIC, in care NOI, POSESORII, SA NE SPUNEM PAREREA. Haideti va rog sa schimbam un pic lucrurile aici. De la posesori de Yamaha XT125, la cei de Dr350, XR400, Drz 400, de monocilindre de 600/660/750/800, bi/tri-cilindre de 600,650, 750, 900, 950, 990, 1000 si GS-uri de 1000+, toti sunteti invitati si rugati sa scrieti aici despre motocicleta voastra. L-am gandit ca un chestionar, asa incat va rog sa dati copy/paste la lista de mai jos si sa scrieti in dreptul fiecareia raspunsul vostru. V-as ruga ca raspunsurile sa fie concrete, ample si argumentate. Completate cu imagini ar fi ideal. So here it goes: Modelul de motocicleta si anul de fabricatie Cilindree/cai putere/cuplu - zona rosie de la ce turatie? Numarul de trepte In posesia mea din (luna si anul) : Nr. de kilometri la achizitie : Nr. de kilometri parcursi pana in prezent: Aproximativ, cat dintre acestia stradal/off-road (in procente sau in nr. de km) Pentru ce ati cumparat aceasta motocicleta sau pentru ce scop credeti ca este ideala Greutatea la gol Cantitatea de benzina, de ulei si cea de apa Inaltimea seii Dimensiunile rotilor Jantele - materialul de fabricatie Suspensia fata - tipul de suspensie, cursa, materialul din care este fabricata, posibilitatile de reglare Suspensia spate - tipul de suspensie, cursa, posibilitatile de reglare Scutul motor (exista standard, materialul din care este fabricat) Saua (dpdv al confortul pilotului si cel al pasagerului) Tabloul de bord (o poza cred ca ar fi ok) Pornire (kick-start sau electrostart). Este posibila adaugarea celuilalt tip? Ambreiajul si actionarea lui Tipul de ulei recomandat de fabricant (mineral, semisintetic, sintetic) Tipul de racire (apa, aer, combinata, radiator de ulei unde este cazul...) Numarul de bujii pe cilindru Sistemul de intindere a lantului de distributie Transmisia finala (lant, cardan, curea) si modalitatea de intindere (la cele cu lant -poza ar fi ideala) Posibilitatea adaugarii de crash-bar-uri (poze cu ale voastre, daca aveti asa ceva. Nu de pe net) Cricul standard (lateral sau central). Este posibila adaugarii celuilalt tip? Manevrabilitatea (in oras, in curbe la viteze mari iar in off-road daca este ceva de mentionat) Franele (disc sau tambur, nr de discuri pe roata, nr. de pistonase pe etrier) Franarea - descrieti pe scurt raspunsul la franare al motocicletei dvs.; Este ok? Are nevoie de imbunatatire? Raspunsul la acceleratie (imaginati-va va rog ipoteza unei depasiri in scurt si care trebuie facuta foarte repede) Care este configuratia ei standard foaie-pinion? Ati schimbat-o? Daca da, descrieti noul comportament Viteza maxima la care ati ajuns cu ea Consumul - urban / extern / mixt Puncte slabe ale motocicletei Puncte forte ale motocicletei Ce v-a impresionat placut la motocicleta dumneavoastra? Ce probleme mecanice ati avut cu a dumneavoastra? Ce ati modifica /nu v-a placut la aceasta motocicleta? Ati schimba aceasta motocicleta cu alta? Cu care? Motivul. Piese de schimb - usurinta procurarii; Detaliati surse constante si accesibile tuturor. Alte mentiuni - Daca am omis ceva, va rog sa imi atrageti atentia. Vorbim cu Soso si completam, in limita necesitatilor si a disponibilitatii lui. Bafta si o iarna productiva, domnilor ! P.S. - Imediat voi trece la treaba si va voi povesti despre a mea, sa nu ziceti ca ma fofileanu ... P.S. 2 - Mi s-a atras atentia ca acest chestionar este un pic cam prea tehnic. Cei care nu stiti cateva puncte (nu e capat de lume), nu scrieti. Desi, dorinta mea cea mai mare ar fi sa completati tot, pentru a avea o baza de data serioasa. Pentru specs- uri aveti linkul acesta : http://www.motorcyclespecs.co.za/ Nu va grabiti sa scrieti posturi cu multe spatii necompletate daca nu stiti. Numai bine, mai cititi, mai aflati ceva despre motocicleta dvs si reveniti. Pe de alta parte, ideea de a face acest chestionar atat de amanuntit era ca aici sa scrie lume pasionata, care stie cat de cat ce are in posesie. Il las asa de lung pentru ca asa a iesit din nevoia de informatie si fiindca va tria bagatorii in seama. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stiff Rider Postat Ianuarie 12, 2009 Share Postat Ianuarie 12, 2009 intai si intai sper ca nu am gresit deschizand un nou topic ...am nevoie mare de un sfat sau parere ! am cumparat in vara asta un bmw f 650 gs din 2005 cu 11000 km , dupa transport in romania am vazut ca este uleiul la minim si ( greseala) am completat (putin ) cu ulei sintetic 10w40 castrol si la urmatoarele verificari am vazut uleiul f f spumos si un pic peste limita maxima ,,,,,,,,,iar aztazi cu motorul pornit am desfacut busonul si a dat uleiul pe afara ca un vin spumant si nivelul f f f mult crescut la ulei ,si pare subtiat uleiul..........apa nu a scazut si uleiul nu miroase a benzina ????? nu inteleg nimic ????? va rog cine a patit ceva la fel sau are cunostinte de mecanica sa ma ajute cu un sfat sau parere sa stiu de unde sa pornesc ! nu-ti fa probleme, e doar un bmw, saracu' ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stiff Rider Postat Ianuarie 12, 2009 Share Postat Ianuarie 12, 2009 fiti fratilor atenti. ala e un post de un an jumate, iar barbarosa are bmw de mai bine de un an da da. si e transalpist nostalgic sau cum ?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Ianuarie 12, 2009 Share Postat Ianuarie 12, 2009 (editat) specific locale(lipoveni - tatari - si alte alea) sau din aia paraziti la nivelul intregii romanii? De obicei in delta nu sunt ciori, sa fie vreun fel de unguri? Editat Ianuarie 12, 2009 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.