Sari la conținut

Magnetic fuel saver


bachus_21
 Share

Postări Recomandate

mare vrajeala...auzi ardere completa :D adica pe la esapament iese aer purificat :scratch:

inventia fuctioneaza, dispozitivul a fost inventat de un Roman in anii '80.

Am gasit mai demult schema intr-o revista de tehnica de prin anii respectivi.

Dispozitivul era mai complicat descris acolo,un prieten de-al meu l-a montat pe dacie acu vreo 10-12 ani si i-a scazut consumul cu vre-o 2l/100km

Nu stiu daca dispozitivul prezentat mai sus are acelesi randament ,dar cu siguranta are acelasi pricipiu de functionare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mare vrajeala...auzi ardere completa :D adica pe la esapament iese aer purificat :scratch:

 

Este demontrat faptul ca nu tot amestecul de aer-benzina care intra in motor arde. O parte ramane nears (deci se pierde)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inventia fuctioneaza, dispozitivul a fost inventat de un Roman in anii '80.

Am gasit mai demult schema intr-o revista de tehnica de prin anii respectivi.

Dispozitivul era mai complicat descris acolo,un prieten de-al meu l-a montat pe dacie acu vreo 10-12 ani si i-a scazut consumul cu vre-o 2l/100km

Nu stiu daca dispozitivul prezentat mai sus are acelesi randament ,dar cu siguranta are acelasi pricipiu de functionare.

Putem sa ne dam seama deja cat de bun este daca a fost inventat de un roman! :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Putem sa ne dam seama deja cat de bun este daca a fost inventat de un roman! :scratch:

in caz ca nu stiai Romanii sunt recunoscuti pe plan mondial ca printre cei mai mari inventatori.

multe inventii ce au schimbat istoria au fost romanesti desi nici in ziua de astazi nu sunt recunoscute ca inventate de romani., (vezi motorul cu reactie a lui Coanda)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Despre inventatorii romani numai de bine,chiar sunt si au fost subestimati. Dar nu ma poate convinge nimeni ca exista ardere completa, indiferent despre ce combustibil ar fi vorba, e un principiu al fizicii, la fel ca si cel legat de perpetuum mobile. Daca solutia e reala, de ce nu au implementat-o constructorii auto/moto? Nu cred ca lor nu le-a trecut prin cap asa ceva, mai ales daca ne gandim cati bani se investesc in cercetare pt reducerea poluarii. Imi pare ca se aseamana cu folosirea unor "aditivi minune" interzisi de majoritatea constructorilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Personal mi'e greu sa cred ca un simplu magnet (probabil de proasta calitate) poate influenta la nivel molecular configuratia atomilor de carbon si hidrogen ... doar daca nu se incearca recreerea experimentului "Philadelphia".

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum vreun an seful meu a comandat cateva deastea de prin china sau taiwan si am montat pe una din masinile firmei(nici nu mai stiu pe care), dar cum nimeni nu a stat sa calculeze consumul nici inainte nici dupa nu pot sa trag nici o concluzie practica, insa parerea mea e ca e o mare smecherie de luat baniii la fraieri. "Dispozitivul" consta defapt in 2 magneti care se monteaza pe turul circuitului de alimentare , cat mai aproape de carburator/rampa de injectie . Singurul fel prin care cred eu ca ar putea scade consumul e cazul in care se monteaza pe un furtun de cauciuc pe care l-ar putea sugruma putin (magnetii sunt puternici probabil din neodinium ca cei din hard-diskuri), chestie care nu e o solutie, mai ales la motoarele pe injectie.....

Am cititit si instructiunile si dupa cum sunt scrise m-am prins ca-i o smecherie, in primul rand aia spuneau ca se va observa reducerea consumului doar dupa nu mai stiu cate plinuri de benzina,perioada in care dispozitivul iti "trateaza" motorul, iar dupa ce tratamentul s-a terminat deabia deatunci vei observa reducerea consumului.( cu alte cuvinte dupa ce l-ai instalat si astepti sa-si faca treaba uiti ca ai dat baniii pe el.... )

 

Daca ar fi asa de simplu cred ca orice fabricant auto si-ar monta 2 magneti ca sa se poata lauda cu un consum mai mic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...mda, nu stiu ce sa zic.... sincer nu vad legatura dintre magnetul ala si ionizare.... camp magnetic, camp electric, deh nu sunt chiar acelasi lucru... ca sa nu mai zic ca benzina nu e facut din pilitura de fier ca in laboratorul de fizica in clasa a IX-a.... ma cam indoiesc ca poti sa orientezi o molecula de hidrocarbura in camp magnetic, si nu cred ca cei de la RMN (vezi tomograf) folosesc electromagneti raciti cu heliu doar pentru ca sunt chitrosi si nu vor sa cumpere magneti cu neodim... in al doilea rand nu vad cum ionizezi o molecula de hidrocarbura in conditii normale de presiune si temperatura...

 

oricum, daca dispozitivul functioneaza, sigur nu functioneaza cum scrie pe site.... :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator corleone

Dispozitivul e apa de ploaie, nu are putere la dimensiunea asta iar daca ar fi fost functional l-ar fi folosit deja producatorii de automobile.

Cea mai buna omogenizare se poate face prin utilizare injectiei directe dar solutia e relativ scumpa si are si un impediment (ancrasarea injectorului).Solutia a fost folosita pentru prima la un automobil de serie de Mercedes la modelul 300SL Gullwing. Totusi parca Mitsubishi facuse recent un motor de 1800 cmc. Motoarele cu injectie directa au un randament de 40% fata de 20% la cele obisnuite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum vreun an seful meu a comandat cateva deastea de prin china sau taiwan si am montat pe una din masinile firmei(nici nu mai stiu pe care), dar cum nimeni nu a stat sa calculeze consumul nici inainte nici dupa nu pot sa trag nici o concluzie practica, insa parerea mea e ca e o mare smecherie de luat baniii la fraieri. "Dispozitivul" consta defapt in 2 magneti care se monteaza pe turul circuitului de alimentare , cat mai aproape de carburator/rampa de injectie . Singurul fel prin care cred eu ca ar putea scade consumul e cazul in care se monteaza pe un furtun de cauciuc pe care l-ar putea sugruma putin (magnetii sunt puternici probabil din neodinium ca cei din hard-diskuri), chestie care nu e o solutie, mai ales la motoarele pe injectie.....

Am cititit si instructiunile si dupa cum sunt scrise m-am prins ca-i o smecherie, in primul rand aia spuneau ca se va observa reducerea consumului doar dupa nu mai stiu cate plinuri de benzina,perioada in care dispozitivul iti "trateaza" motorul, iar dupa ce tratamentul s-a terminat deabia deatunci vei observa reducerea consumului.( cu alte cuvinte dupa ce l-ai instalat si astepti sa-si faca treaba uiti ca ai dat baniii pe el.... )

 

Daca ar fi asa de simplu cred ca orice fabricant auto si-ar monta 2 magneti ca sa se poata lauda cu un consum mai mic.

:scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...mda, nu stiu ce sa zic.... sincer nu vad legatura dintre magnetul ala si ionizare.... camp magnetic, camp electric, deh nu sunt chiar acelasi lucru... ca sa nu mai zic ca benzina nu e facut din pilitura de fier ca in laboratorul de fizica in clasa a IX-a.... ma cam indoiesc ca poti sa orientezi o molecula de hidrocarbura in camp magnetic, si nu cred ca cei de la RMN (vezi tomograf) folosesc electromagneti raciti cu heliu doar pentru ca sunt chitrosi si nu vor sa cumpere magneti cu neodim... in al doilea rand nu vad cum ionizezi o molecula de hidrocarbura in conditii normale de presiune si temperatura...

 

oricum, daca dispozitivul functioneaza, sigur nu functioneaza cum scrie pe site.... :P

:scratch:

 

Inca o tzeapa de tzeapa pentru cine vrea sa arunce bani. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine, nu stim exact ce contine dispozitivul si cum functioneaza. Doar presupunem ca ar avea 2 magneti. Daca e asa, atunci:

1. Pretul e nejustificat de mare

2. Ionizarea combustibilului nu e posibila intr-un camp magnetic static. Pt asta e nevoie de camp electromagnetic de frecventa f mare. Ionizarea nu e posibila decat prin consum de energie din exterior. Sau poate ar fi posibila ionizarea unei substante fluide la trecerea printr-un camp magnetic static, dar trebuie viteza f mare de curgere prin acest camp (forta Lorenz).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in caz ca nu stiai Romanii sunt recunoscuti pe plan mondial ca printre cei mai mari inventatori.

multe inventii ce au schimbat istoria au fost romanesti desi nici in ziua de astazi nu sunt recunoscute ca inventate de romani., (vezi motorul cu reactie a lui Coanda)

Dumnezeu dă, dar nu bagă în traistă...

Unde e deÂşteptăciune multă Âşi prostia e cu caru' :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in caz ca nu stiai Romanii sunt recunoscuti pe plan mondial ca printre cei mai mari inventatori.

multe inventii ce au schimbat istoria au fost romanesti desi nici in ziua de astazi nu sunt recunoscute ca inventate de romani., (vezi motorul cu reactie a lui Coanda)

Eu stiam ca romanii sunt recunoscuti pe plan mondial pentru altceva! Daca ai intreba un strain ce crede despre romani ar zice ca romanii fura sunt necinstiti etc. Asta este imaginea pe care tiganii firar mama lor o creaza peste tot. Si pentru asta nu sunt patati tiganii, ci toti romanii!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine, nu stim exact ce contine dispozitivul si cum functioneaza. Doar presupunem ca ar avea 2 magneti. Daca e asa, atunci:

1. Pretul e nejustificat de mare

2. Ionizarea combustibilului nu e posibila intr-un camp magnetic static. Pt asta e nevoie de camp electromagnetic de frecventa f mare. Ionizarea nu e posibila decat prin consum de energie din exterior. Sau poate ar fi posibila ionizarea unei substante fluide la trecerea printr-un camp magnetic static, dar trebuie viteza f mare de curgere prin acest camp (forta Lorenz).

Are logica...

 

Poti returna produsul daca nu esti satisfacut si primesti banii inapoi, dar produsul sa nu fie deteriorat sau desfacut...din ambalaj cred. Adica nu poti sa il testezi si daca nu da rezultate primesti banii inapoi, ci te uiti la el in ambalaj si daca nu iti place cum fatza lui, atunci il trimit inapoi :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru cei care totusi ati cumparat asa ceva, mai am acasa un derulator de CD-uri. E nou nout, bagi CD-ul inauntru si in 5 secunde s-a derulat filmul de la inceput. Apelati cu incredere, nu mai pierdeti vreme deruland CD-rile cu aparatele voastre antice. Numai acum garantat. Nou!!! As Seen On TV!!!

 

Plua mea, se adreseaza oamenilor care stau cu CD-ul agatat la oglinda pentru ca reflecta razele radar si ii zapaceste pa militieni. Ba pun pariu ca exista si un american, poate doi care au murit intoxicati ca au vazut ca arderea e 100% si elimina parfum de musetel pe la esapament.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru cei care totusi ati cumparat asa ceva, mai am acasa un derulator de CD-uri. E nou nout, bagi CD-ul inauntru si in 5 secunde s-a derulat filmul de la inceput. Apelati cu incredere, nu mai pierdeti vreme deruland CD-rile cu aparatele voastre antice. Numai acum garantat. Nou!!! As Seen On TV!!!

 

(cuvant urat) mea, se adreseaza oamenilor care stau cu CD-ul agatat la oglinda pentru ca reflecta razele radar si ii zapaceste pa militieni. Ba pun pariu ca exista si un american, poate doi care au murit intoxicati ca au vazut ca arderea e 100% si elimina parfum de musetel pe la esapament.

Ai asa ceva? :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...