Vizitator AdrianB1 Postat Iulie 13, 2009 Share Postat Iulie 13, 2009 adica 130/70 nu merge pe spate, in schimb dupa parerea ta 150 pe spate ar fi aproape ok... se poate merge lejer pe 130/70 pe spate, diferenta nu e decat una teoretica (dar pe care unii au observat-o), Se poate merge cu 130/70, dar e mai mic decat dimensiunea standard si mergi mai incet. 140/70 a fost omologat pentru CB si se zvoneste ca si 150/60 - daca sunt omologate sunt considerate suficient de bune ca sa mergi cu ele. Eu mi-am gasit raspunsul la intrebare in acest articol: Bridgestone BT45 sau Michelin Pilot Activ. Eu chiar am BT45 pe moto, sunt cauciucuri bune dar nu sunt cauciucuri sport. Imi derapeaza spatele fara sa merg pe Cheia. Au sub 5000 km si nu am mers pe circuit, adica nu sunt deloc uzate ca sa explice derapajele, doar ca sunt cauciucuri dure pentru rezistenta in timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Iulie 13, 2009 Share Postat Iulie 13, 2009 Imi cer scuze pentru postarea anerioara. Cauciucul meu de spate este de 130/80/17, nu 70! In ceea ce priveste pe fata, am unul 120/80/17. Diferenta fata de cel 110 este urmatoarea: in mers motocicleta este mult mai manevrabila. Cel de 110 imi parea ca era prea greu de ghidat ghidonul Cu asta de 120 ma simt foarte bine. In schimb vreau unul de 130 maxim 140 pe spate. Parerea mea ca fiecare motor, are niste limite pentru cauciucuri. Nu poti pune un cauciuc de moutain bike pe o semicursiera, chiar daca ti-ar permite janta. Parerea mea! cred ca faci o confuzie. cel mai probabil resimti motocicleta a fi mai manevrabila datorita calitatii mai bune si a profilului inca nealterat al cauciucului nou. intotdeauna un cauciuc mai lat inseamna mai putin manevrabil, dar mai stabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lionofjudah Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 Vă salut! Cine mă ajută cu niÂşte sfaturi dacă fac o pană la CB500 prin munți ? Plănuiesc un drum, poate chiar Transalpina cu CB-ul meu... Ce scule Âşi accesorii ar trebui să am la mine ? Am eu niÂşte idei Âşi niÂşte scule, dar m-ar ajuta niÂşte sfaturi de la cei pățiți. Mersi frumos ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosV Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 Un spray de pana si un patent multifunctional ( torxuri, imbus, surubelnite, cutitas, desfacator de bere ) ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lionofjudah Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 Un spray de pana si un patent multifunctional ( torxuri, imbus, surubelnite, cutitas, desfacator de bere ) ) Prompt, mersi ! Dar totuÂşi ce-i un "torx" ? ÂŞtiu ce-i desfăcătorul de bere ) Dar, niÂşte Âşnuri nu-mi trebuie ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lionofjudah Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 Bun, am desfăcătorul, cred că sînt gata de "transalpină"... ce ziceți ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor[frate] Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 Bun, am desfăcătorul, cred că sînt gata de "transalpină"... ce ziceți ? daca esti mai comod poti sa te limitezi la un spray de pana. daca vrei sa pleci cu mai multa incredere la drum iti iei un kit de pana, cu snuri cum ii zici tu. se gasesc pe louis dar sunt sigur ca nu numai, pentru ca nu sunt speciale pt moto. si binenteles ca de spray-ul de pana tot ai nevoie. am auzit de cazuri care ai facut accidente dupa aplicarea snurului, prin explozie(probabil pt cva au mers cu viteza mare) dar si de cazuri in care s-a mers cu viteza mare si snurul a rezistat mai multe mii de km(me included) daca esti mai comod poti sa te limitezi la un spray de pana. daca vrei sa pleci cu mai multa incredere la drum iti iei un kit de pana, cu snuri cum ii zici tu. se gasesc pe louis dar sunt sigur ca nu numai, pentru ca nu sunt speciale pt moto. si binenteles ca de spray-ul de pana tot ai nevoie. am auzit de cazuri care ai facut accidente dupa aplicarea snurului, prin explozie(probabil pt cva au mers cu viteza mare) dar si de cazuri in care s-a mers cu viteza mare si snurul a rezistat mai multe mii de km(me included) apropo, sray de pana gasesti mai ieftine prin supermarketuri sau praktiker, nu mai tin minte unde l-am vazut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lionofjudah Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 daca esti mai comod poti sa te limitezi la un spray de pana. daca vrei sa pleci cu mai multa incredere la drum iti iei un kit de pana, cu snuri cum ii zici tu. se gasesc pe louis dar sunt sigur ca nu numai, pentru ca nu sunt speciale pt moto. si binenteles ca de spray-ul de pana tot ai nevoie. am auzit de cazuri care ai facut accidente dupa aplicarea snurului, prin explozie(probabil pt cva au mers cu viteza mare) dar si de cazuri in care s-a mers cu viteza mare si snurul a rezistat mai multe mii de km(me included) apropo, sray de pana gasesti mai ieftine prin supermarketuri sau praktiker, nu mai tin minte unde l-am vazut Chiar mulțumesc frumos pt. ajutor ! Încerc să-mi adun toate cele necesare ca să fiu împăcat că n-am plecat ca un iresponsabil la drum. Am Âşi eu "Âşnururi" la altă moto Âşi mă țin de o bună vreme. Cei ce au făcut explozia, poate li s-a întîmplat fiindcă s-a dezumflat roata Âşi n-au umflat-o la loc... ca prin urmare, o să mă uit după spray-ul acela sau fiolele cu aer comprimat. Toate cele bune Âşi mersi, încă odată ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Iulie 20, 2009 Share Postat Iulie 20, 2009 are cineva de vanzare scaritele fata de la cb500? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian_k83 Postat Iulie 20, 2009 Share Postat Iulie 20, 2009 Am un set de saboti spate pentru CB. Noi nouti, de la Louis. I-am luat degeaba, ca ai mei erau foarte buni. Prost ca nu m-am uitat inainte sa comand. Eu ziceam ca nu prea mai sunt buni. Dar m0am inselat amarnic. Hai ca-i dau ieftin. 150 lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mtony79 Postat Iulie 20, 2009 Share Postat Iulie 20, 2009 caut cb-ist in cluj napoca, care are frana disc pe spate functionala rog un tel scurt 0744.791.748 merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 25, 2009 Share Postat Iulie 25, 2009 (editat) Cumpar maner pasager si broasca sa(care inchide saua, nu in care bagi cheia). Mesaj completat si aripa de fata ... Editat Iulie 25, 2009 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jonlup Postat Iulie 28, 2009 Share Postat Iulie 28, 2009 are cineva de vanzare scaritele fata de la cb500? scarite cu tot restul motocicletei nu te-ar interesa, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jarod Postat Iulie 28, 2009 Share Postat Iulie 28, 2009 Am o problema enervanta....mi-a curs ulei din suspensia fata, telescopul din dreapta, pe la semering. Am fost in service si mi-a schimbat ambele semeringuri si uleiul hidraulic, intarind si furca (cred ca a pus mai mult ulei decat trebuia, crescand astfel presiunea). Problema e ca dupa o saptamana si vreo 500 km, iar curge ulei prin acelasi loc....tipul de la service mi-a spus ca daca mai curge s-ar putea sa fie dusi cuzinetii....ati mai avut astfel de problema? care e treaba cu cuzinetii astia din furca? unde se pot gasi? (am inteles ca pe louis nu sunt), ar putea fi si alta cauza pentru curgerea in acelasi loc ? (eu a-s exclude montarea gresita pentru ca nu cred ca e cazul) .... ce rol au cuzinetii astia? de ce se pierde ulei din cauza lor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iulie 28, 2009 Share Postat Iulie 28, 2009 Furca nu se întărește de la prea mult ulei, ci de la tipul de ulei: există ulei mai vâscos (furca mai dură) sau mai fluid (furca mai moale). Când am schimbat eu simeringurile și uleiul m-au întrebat la service cum prefer furca, mai moale sau mai dură. Cuzineții se pot uza, spune manualul, iar când se întâmplă asta se schimbă. Mesaj completat Deși mi se pare ciudat să piardă ulei din cauza lor, cu simeringuri noi pierderea de ulei ar fi de la tuburi ovalizate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 29, 2009 Share Postat Iulie 29, 2009 Furca nu se întărește de la prea mult ulei, ci de la tipul de ulei: există ulei mai vâscos (furca mai dură) sau mai fluid (furca mai moale). Când am schimbat eu simeringurile și uleiul m-au întrebat la service cum prefer furca, mai moale sau mai dură. Cuzineții se pot uza, spune manualul, iar când se întâmplă asta se schimbă. Mesaj completat Deși mi se pare ciudat să piardă ulei din cauza lor, cu simeringuri noi pierderea de ulei ar fi de la tuburi ovalizate. Nu neaparat, daca cuzinetii is dusi si are joc in furca, intre jambe si pahar(partea de jos a furcii) automat la fiecare franare toata greutatea se duce in semeringuri, greutate care in mod normal e preluata de cuzineti, de aici si scurgerea de ulei ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Iulie 29, 2009 Share Postat Iulie 29, 2009 Salut! Stie careva cum pot fi contactati cei de la service-ul autorizat Honda din Bucuresti? A apelat careva de curand la ei? Se pare ca nu mai raspund la telefoane de cand s-au mutat in Pipera. Multam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jarod Postat Iulie 29, 2009 Share Postat Iulie 29, 2009 Cam ai dreptate.....la frane mai usoare exista umpic de joc f putin sesizabil insotit chiar de sunet in telescopul respectiv...o sa incerc sa schimb acei cuzineti desi inafara de reprezentanta honda nu stiu unde i-as putea gasi noi. Mai simt acel joc putin sesizabil pe curbe stranse, unde intru in frana de motor, dar credeam ca e rulmentul de la ghidon....probabil e de la suspensie. Multumesc tuturor pentru raspunsuri , asfalt uscat ! Nu neaparat, daca cuzinetii is dusi si are joc in furca, intre jambe si pahar(partea de jos a furcii) automat la fiecare franare toata greutatea se duce in semeringuri, greutate care in mod normal e preluata de cuzineti, de aici si scurgerea de ulei ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manu72 Postat August 1, 2009 Share Postat August 1, 2009 Cumpar cauciuc fata pt. CB 500 / an 2000 de 110 sau 120/70/17.. ASFALT USCAT ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lionofjudah Postat August 1, 2009 Share Postat August 1, 2009 Vezi că este cineva care îÂşi "disecă" CB-ul Âşi are unul de față de dat: /index.php?...p;#entry2017359 Sper să nu-ți ceară mult ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manu72 Postat August 2, 2009 Share Postat August 2, 2009 Multam !!! Asfalt uscat !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gianny Geamgiu Postat August 6, 2009 Share Postat August 6, 2009 Cine stie unde gasesc capacele alea de plastic de sub sa care acopera sigurantele? Le-am identificat in poza k sa fie mai clar la ce ma refer. Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chatuiesc Postat August 9, 2009 Share Postat August 9, 2009 (editat) Salutare tuturor. Vand pinioanele de la lant, ala de fata si ala de spate, sunt pe marimea originala (41 si 15 dinti). Sunt in stare buna, nu au grad de uzura, eu am schimbat cu totu kitu si nu mai am de face cu ele. Cine are nevoie sa dea un PM sau un msj pe chatuiesc_2 Ymess. Pret 100 de ron. Pozele sunt facute asa cum le-am demontat de pe moto. Sau daca vrea cineva cb 500, e la vanzare al meu. Am link in semnatura. Editat August 9, 2009 de chatuiesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat August 12, 2009 Share Postat August 12, 2009 Are cineva idee cât e un amortizor nou sau sh? Mi-am luat pentru mașină nou-nouțe cu factură și garanție cu 90 RON acum o lună, pentru CB 500 cea mai bună ofertă sh până acum e 50 EUR - mi se pare aberant pentru un amortizor de 10 ani care nu o să mai țină foarte mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DeepSky Postat August 12, 2009 Share Postat August 12, 2009 salut, stiu ca s-a mai discutat, insa vreau sa-mi schimb cauciucul fata pt ca e cam dus si plec in cocediu (~3000 km). Idea e ca vreau sa pun un cauciuc mai de incredere, sa aiba aderentza buna si pe ploaie si pe uscat. Cu motorul iarna nu merg, dar tomna la 10-15 grade am mai mers..Bun pt asfalt, dar sa reziste si pe un drum forestier cu pietris Deci recomandati-mi o marca, profil etc. se poate pune un cauciuc mai mare? Care-s riscurile sau avantajele? inca o chestie, manualul recomanda ulei 10W-30, care nu prea se mai gaseste. 10W-40 e mai probabil, voi ce bagatzi? si ce marca? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.