cristian_k83 Postat August 18, 2009 Share Postat August 18, 2009 Am un set de saboti spate pentru CB. Noi nouti, de la Louis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EfesExtra Postat August 22, 2009 Share Postat August 22, 2009 Salutare, Are cineva scarita fata stanga pt CB500 94 ? , Multumesc frumos. Mess unk669. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcatalin Postat August 24, 2009 Share Postat August 24, 2009 Salut, Inainte sa postez la rubrica service am zis sa va cer si voua o parere: de ceva timp (cam 1000 km in urma) am observat un zgomot la motor in mers, ca un carait (singurul cuvant pe care l-am gasit pt a-l descrie), care se instaleaza in mers dupa ce trec de 60-70 km/h, indiferent de treapta de viteza (am incercat in treptele 3, 4 si 5). Exclud posibilitatea sa fie din motor, pe loc nu se aude indiferent de turatie, la fel si ambreiajul, acesta lucreaza normal. De asemenea am exculs transmisia finala, kitul de lant are abia 3000 km, e intins conform manualului si uns la 500-600km. Am verificat de asemenea si suruburile de pe la motor, ma gandeam sa fie vreun surub slab iar piesa in cauza (de regula elementele de carena) sa intre in rezonanta de la o anumita turatie/viteza...nimic. Ar mai ramane cutia de viteze si transmisia primara, desi acestea functioneaza ca si inainte. In general motorul se comporta normal, trage bine, cum am spus singurul lucru ingrijorator e zgomotul. Si inca ceva: zgomotul se aude cu precadere pe accelerare, pe frana de motor nu se mai aude sau e mai putin intens si nu-l aud eu (in felul asta am exculs si casca din ecuatie care are destule lacune la capitolul zgomot). Imi cer scuze pt nuvela de mai sus insa am vrut sa fiu cat mai explicit. Poate ma ajutati cu ceva sfaturi/pareri legate de provenienta zgomotului sau cu alte teste pe care le-as putea face pt a identifica cauzele acestuia inainte sa ajung cu ea la ''doctor''. Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat August 24, 2009 Share Postat August 24, 2009 Câți kilometri are motocicleta și din ce an este? După simptome nu e exclus lanțul de distribuție, dar nu e neapărat ăla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcatalin Postat August 24, 2009 Share Postat August 24, 2009 Câți kilometri are motocicleta și din ce an este? După simptome nu e exclus lanțul de distribuție, dar nu e neapărat ăla. scuze, am uitat sa mentionez: din 1994 si 32.000 km (din acestia 8000 i-am facut eu, pentru restul nu garantez desi sunt primul proprietar in Ro si moto e adusa din Germania) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat August 24, 2009 Share Postat August 24, 2009 La modelele 94-95 lanțul de distribu'ie ar trebui să țină cam 50.000, la cele mai noi ține mai mult. Dacă zici că ai luat-o la 24.000 km din 1994 nu cred că sunt kilometri reali, e mult prea puțin: cine mergea cu ea 1500 km pe an nu o ținea atâția ani, o vindea de mult timp. Deci, posibil lanțul de distribuție. Nu pică brusc, ai cam 1-2000 km de când începe să facă zgomot și până se rupe și îți spargi motorul. Dacă asta e problema, e destul de complicat de schimbat, e în mijlocul motorului (trebuie să îl faci bucăți) și trebuie înlocuite tot soiul de garnituri după aceaa. Eu am făcut operațiunea în service și a costat vreo 1300 lei acum vreo 3 ani, acum e ceva mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat August 24, 2009 Share Postat August 24, 2009 La modelele 94-95 lanțul de distribu'ie ar trebui să țină cam 50.000, la cele mai noi ține mai mult. Dacă zici că ai luat-o la 24.000 km din 1994 nu cred că sunt kilometri reali, e mult prea puțin: cine mergea cu ea 1500 km pe an nu o ținea atâția ani, o vindea de mult timp. Deci, posibil lanțul de distribuție. Nu pică brusc, ai cam 1-2000 km de când începe să facă zgomot și până se rupe și îți spargi motorul. Dacă asta e problema, e destul de complicat de schimbat, e în mijlocul motorului (trebuie să îl faci bucăți) și trebuie înlocuite tot soiul de garnituri după aceaa. Eu am făcut operațiunea în service și a costat vreo 1300 lei acum vreo 3 ani, acum e ceva mai mult. N-are treaba cu ce zice el, daca era lantul se auzea numai la relanti si in ture mari nu se mai auzea ... cu siguranta e altceva Ti-ai montat cumva de curand alarma pe motor ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcatalin Postat August 25, 2009 Share Postat August 25, 2009 da, curand ar insemna luna mai... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragoselu Postat August 25, 2009 Share Postat August 25, 2009 meseriasii ajutati-ma si pe mine k sunt si eu mic...mi s-a blocat cablul de km (cel putin asa cred) si nu-mi mai functioneaza vitezometrul si implicit km cu tot cu km-trip. daca v-ati lovit de asa ceva as vrea si eu un sfat pls e agatzat sau ce are? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat August 25, 2009 Share Postat August 25, 2009 da, curand ar insemna luna mai... Mai mult ca sigur zgomotul se aude de la senzorul de soc ... mi s-a intamplat si mie candva treaba asta si am desfacut cutia cu senzorul si i-am lipit ceva material mai grosut in dreptul contragreutatii de la senzor ca sa nu mai zdrangane in halul ala, si zgomotul a disparut ... Mesaj completat meseriasii ajutati-ma si pe mine k sunt si eu mic...mi s-a blocat cablul de km (cel putin asa cred) si nu-mi mai functioneaza vitezometrul si implicit km cu tot cu km-trip. daca v-ati lovit de asa ceva as vrea si eu un sfat pls e agatzat sau ce are? multumesc e rupt cablul nu ai ce sa ii mai faci, cauta pe la astia care vand piese de scutere, se potrivesc de minune si sunt doar 25-30 roni, fatza de 80-100 de la reprezentanta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragoselu Postat August 25, 2009 Share Postat August 25, 2009 e rupt cablul nu ai ce sa ii mai faci, cauta pe la astia care vand piese de scutere, se potrivesc de minune si sunt doar 25-30 roni, fatza de 80-100 de la reprezentanta 10x din cate am mai citit ar putea fi si melcul de la roata, merci pt ajutor oricum...ma duc sa mesteresc, daca raman piese poate mai pun d un moto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dublu JACK Postat August 25, 2009 Share Postat August 25, 2009 (editat) Salut,Inainte sa postez la rubrica service am zis sa va cer si voua o parere: de ceva timp (cam 1000 km in urma) am observat un zgomot la motor in mers, ca un carait (singurul cuvant pe care l-am gasit pt a-l descrie), care se instaleaza in mers dupa ce trec de 60-70 km/h, indiferent de treapta de viteza (am incercat in treptele 3, 4 si 5). Exclud posibilitatea sa fie din motor, pe loc nu se aude indiferent de turatie, la fel si ambreiajul, acesta lucreaza normal. De asemenea am exculs transmisia finala, kitul de lant are abia 3000 km, e intins conform manualului si uns la 500-600km. Am verificat de asemenea si suruburile de pe la motor, ma gandeam sa fie vreun surub slab iar piesa in cauza (de regula elementele de carena) sa intre in rezonanta de la o anumita turatie/viteza...nimic. Ar mai ramane cutia de viteze si transmisia primara, desi acestea functioneaza ca si inainte. In general motorul se comporta normal, trage bine, cum am spus singurul lucru ingrijorator e zgomotul. Si inca ceva: zgomotul se aude cu precadere pe accelerare, pe frana de motor nu se mai aude sau e mai putin intens si nu-l aud eu (in felul asta am exculs si casca din ecuatie care are destule lacune la capitolul zgomot). Imi cer scuze pt nuvela de mai sus insa am vrut sa fiu cat mai explicit. Poate ma ajutati cu ceva sfaturi/pareri legate de provenienta zgomotului sau cu alte teste pe care le-as putea face pt a identifica cauzele acestuia inainte sa ajung cu ea la ''doctor''. Multumesc anticipat. stimate domn, ai in semnatura telefonul meu si adresa unde ma gasesti.....nu trebe sa te iei dupa ureche, vino pe la mine s-o ascult si eu drum uscat si te salut cu farul daca are cineva, doresc si eu sa achizitionez: -oglinzi -bord -grup comanda electica stanga -ansamblu ambreiaj, adica maneta si suportul maneta de ambreiaj -far sau daca aveti vreu relatie in aceasta directie, astept si eu un PM. va multumesc anticipat Editat August 25, 2009 de dublu JACK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat August 26, 2009 Share Postat August 26, 2009 Sa ne zici pana la urma cum ai rezolvat problema si de la ce era ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcatalin Postat August 27, 2009 Share Postat August 27, 2009 Sa ne zici pana la urma cum ai rezolvat problema si de la ce era ... in week-end o sa dau alarma jos si fac o proba sa vad daca dispare, sper sa fie de la senzorul de soc... Mesaj completat Sa ne zici pana la urma cum ai rezolvat problema si de la ce era ... in week-end o sa dau alarma jos si fac o proba sa vad daca dispare, sper sa fie de la senzorul de soc... 90% sigur este alarma. am dat-o jos si m-am foit si prin oras si in afara, si nu se mai auzea, cel putin pe la 70 km/h, ca peste nu mai auzeam nimic din cauza vantului. multumesc Thunderbyte de ajutor! acum daca tot s-a vb de lantul de distibutie care vad ca e musai sa pice pe la 50.000 km (desi cica ar fi fost un test cu CB 500 in care s-a ajuns la 100.000 km fara nici o reparatie) imi puteti spune si mie cam ce tip de zgomot, in ce zone ale motorului si in ce regim de mers (rece, cald, turatii mari, relanti, accelerari, decelerari) prevestesc iminenta schimbare a acestuia? pot sa-mi dau seama de exemplu cu vreo 5000 km inainte sa fie prea tarziu? a mea la rece dupa o noapte de stat scoate un trancanit usor vreo 30 sec - 1 min max dupa care dispare. Ma gandeam ca e normal mai ales ca se aude de ceva timp fara sa devina din ce ince mai prezent si ca ar proveni de la jocurile mai mari de functionare ale unui motor rece. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat August 31, 2009 Share Postat August 31, 2009 Nu la toate pică lanțul la 50.000, la cele mai noi cred că au schimbat lanțul și patina și ține mai mult, dar cele până în 96 (poate si 97, chiar nu știu) au problema asta. Zgomotul e un huruit/zornăit în motor care în timp se intensifică și se aude cel mai bine pe loc când accelerezi. Mesaj completat Dar și la mașini cureaua de distribuție se schimbă la 60.000 km (la Renault), nu e ceva anormal să schimbi lanțul la 50.000 km mai ales că nu sunt prea mulți cei care merg atât cu o motocicletă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Septembrie 1, 2009 Share Postat Septembrie 1, 2009 se poate pune pe honda cb 500 ghidon de sportiva? ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
in@ Postat Septembrie 1, 2009 Share Postat Septembrie 1, 2009 buna ziua popor iubitor de cb-uri, cer iertare ca n-am cum citi 170 si de pagini.... dar.. o oglinda cat mai asemanatoare cu originalul unde gasesc si eu? Am facut la cineva o comanda pe louis si mi-a venit o dracie de oglinda cu suruburi care nu are nimic in comun cu oglinda originala....Daca o montez pe aia o sa arate intr-o ureche! imi trebuie ptr partea dreapta, motorul e din 94.... daca mai trebuie alte amanunte, ziceti. multzam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Septembrie 1, 2009 Share Postat Septembrie 1, 2009 Sa ne zici pana la urma cum ai rezolvat problema si de la ce era ... in week-end o sa dau alarma jos si fac o proba sa vad daca dispare, sper sa fie de la senzorul de soc... Mesaj completat 90% sigur este alarma. am dat-o jos si m-am foit si prin oras si in afara, si nu se mai auzea, cel putin pe la 70 km/h, ca peste nu mai auzeam nimic din cauza vantului. multumesc Thunderbyte de ajutor! acum daca tot s-a vb de lantul de distibutie care vad ca e musai sa pice pe la 50.000 km (desi cica ar fi fost un test cu CB 500 in care s-a ajuns la 100.000 km fara nici o reparatie) imi puteti spune si mie cam ce tip de zgomot, in ce zone ale motorului si in ce regim de mers (rece, cald, turatii mari, relanti, accelerari, decelerari) prevestesc iminenta schimbare a acestuia? pot sa-mi dau seama de exemplu cu vreo 5000 km inainte sa fie prea tarziu? a mea la rece dupa o noapte de stat scoate un trancanit usor vreo 30 sec - 1 min max dupa care dispare. Ma gandeam ca e normal mai ales ca se aude de ceva timp fara sa devina din ce ince mai prezent si ca ar proveni de la jocurile mai mari de functionare ale unui motor rece. e normal sa se intample asta, pana iti urca ulei in rampa, la axele cu came iti tacane un pic ... stai linistit, cand o sa iti bata lantul o sa iti dai seama, in ultima faza(cateva sute-1000 km) face un zgomot infernal ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragoselu Postat Septembrie 3, 2009 Share Postat Septembrie 3, 2009 golanii mei cu cb-uri, care, cum organizeaza o intalnire prin bucurestiu asta? sa ne adunam si noi undeva sa turam motoarele, sa bem un cico...poate punem de un gang-bang. sau daca va intalnitzi pe undeva spuneti-mi si mie ca tare as vrea sa vin. Merci, v-am pupat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Septembrie 3, 2009 Share Postat Septembrie 3, 2009 poate punem de un gang-bang. sau daca va intalnitzi pe undeva spuneti-mi si mie ca tare as vrea sa vin. Mulțumesc de ofertă, dar nu mă interesează tipii care fac pe fetițele, iar unde ne întâlnim noi nu mai primim membri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DeepSky Postat Septembrie 3, 2009 Share Postat Septembrie 3, 2009 am facut o plimbare prin tara mai lunga decat planuisem, dar CB-ul a fost extraordinar. Am mare incredere in motocicleta asta, care chiar si cu scarita crapata si cauciucul tocit, cu uleiul sub nivel si presiunea in roti aoleu...pe asfalt, pe panta cu bolovani de nu-tzi vine sa crezi, bagaje etc...s-a descurcat de minune. povestea concediului meu prin tara aici: /index.php?showtopic=418900 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragoselu Postat Septembrie 3, 2009 Share Postat Septembrie 3, 2009 Mulțumesc de ofertă, dar nu mă interesează tipii care fac pe fetițele, iar unde ne întâlnim noi nu mai primim membri oky atunci intrebam altfel: exista cluburi fara circuit inchis sau fara vip-uri unde sa mai intre un cb? asa pana mai crestem si unii din noi pana la stadiul de "super membru". Sa avem si noi de ce rade pe forumul asta ca topicul rezervat pt cb500 l-am transformat in talcioc si service ieftin. 10x anyway k un "super membru" se oboseste sa citeasca posturile unui membru mai mititel. Iar lasand "gaysmele" la o parte nu dvs va era adresat "pupatul", ma gandesc k poate sunt si posesoare de cb. salut, v-am pupat FETELOR Mesaj completat se poate pune pe honda cb 500 ghidon de sportiva? ms tu de fapt vrei o pozitie mai aplecata peste rezervor k sa zic asa...la sportive practic nu exista un ghidon dintr-o bucata, ansamblul de manere, manete, butoane, etc fiind prinse direct pe furca pe terminatiile unui ghidon...oricum daca printr-o nebunie reusesti schimbarea nu o sa fie aceeasi motoreta manevrabila, unghiul de bracare s-ar reduce la jumatate pe fiecare parte din cauza k te opresti in rezervor. in fine sper k ai inteles ceva din explicatia asta de doi lei. daca te gandesti la ce am inteles eu, anume mai aplecat peste rezervor, GS-ul are o idee ghidonul cu 10cm mai jos. uite am incercat sa editez o poza cu pozitia relativa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Septembrie 4, 2009 Share Postat Septembrie 4, 2009 salutare tuturor! ma cheama mihai; in ultima vreme ( sa tot fie un an) aspir sa devin si eu un membru al comunitatii voastre; am citit toate cele 178 de pagini cu posturi si mi-am format o idee despre aceasta "mobra" ( cum zic unii) ... momentan cam am o dilema: nu sunt sigur ce ar fi mai bine sa aleg, cb 500 sau gs 500, cu toate ca honda imi place mai mult, si stiu ca e mai puternica, am citit pe undeva ca s-ar gasi mai greu piese, acum va intreb pe voi..sa fie asa? O alta intrebare e daca sunt membri si din Oradea; daca ar fi cineva dispus sa ma lase sa vad/fac o tura mica (in cea mai fericita situatie) cu un cb 500 ..normal...ofer si eu o bere, 2, 3, 4... si daca e nevoie las si garantie masina pana ma intorc, atat ca as vrea sa vad cum merge ca sa stiu daca m-as simti bine pe ea multumesc anticipat! drum intins si (tipic) asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lionofjudah Postat Septembrie 4, 2009 Share Postat Septembrie 4, 2009 Doar Honda CB500 să-ți iei, altceva nu-ți recomand fiind într-adevăr o vită nervoasă, față de GS, un ieduț sprinten, sau GPZ500 Âşi el un mînz năzdrăvan ! Dar, 58 de cai ai doar la CB ! Acum fiind începător, ai mare grijă dar cu timpul vei ajunge să-i înhami la tot felul de treburi. Acum pentru o încălecare, eu nu pot să te ajut decît dacă ajung prin zonă ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Septembrie 6, 2009 Share Postat Septembrie 6, 2009 tu de fapt vrei o pozitie mai aplecata peste rezervor k sa zic asa...la sportive practic nu exista un ghidon dintr-o bucata, ansamblul de manere, manete, butoane, etc fiind prinse direct pe furca pe terminatiile unui ghidon...oricum daca printr-o nebunie reusesti schimbarea nu o sa fie aceeasi motoreta manevrabila, unghiul de bracare s-ar reduce la jumatate pe fiecare parte din cauza k te opresti in rezervor. in fine sper k ai inteles ceva din explicatia asta de doi lei. daca te gandesti la ce am inteles eu, anume mai aplecat peste rezervor, GS-ul are o idee ghidonul cu 10cm mai jos. uite am incercat sa editez o poza cu pozitia relativa frumoasa poza am gasit insa o honda care arata ca si un cb cu semighidoane: honda cb1 ..... 4 cilindri in linie... oau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.