smakalan Postat Septembrie 7, 2009 Share Postat Septembrie 7, 2009 (editat) Motorul meu este in continuare de vanzare. CB 500 an: 2002 km: 43.000 pret: 1900 euro ps: are cauciucuri noi, puse acum 3 zile. daca este cineva interesat, sa zica. pun poze noi pe topic http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-va...002-199738.html Editat Septembrie 7, 2009 de smakalan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Septembrie 7, 2009 Share Postat Septembrie 7, 2009 Nu vrei un crash bar? da mai bine la vanzare .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Septembrie 7, 2009 Share Postat Septembrie 7, 2009 se poate pune pe honda cb 500 ghidon de sportiva? ms Nu iti recomand, dimpotriva mai bine pui un ghidon de cross, iti da mai multa stabilitate si control asupra motorului. Am cb de 2 ani si am facut aproape 30 de mii de km, din care jumate cu ghidon de cross...nici nu se compara. Acum am modificat un CB din 99, furca de hornet, roti de CBR F3, bord de DUKE KTM si un ghidon de titan de cross (pentru ceva suzuki DR).Ne mai trebuie evacuare (cu tot cu galerii) din inox si o vopsea sexy (mult negru cu ceva dungi portocalii gen cafe racer) si e gata de drum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lionofjudah Postat Septembrie 7, 2009 Share Postat Septembrie 7, 2009 Îmi permit să adaug că am făcut Âşcoala pe un CB500 care avea un ghidon de cross Âşi este mai manevrabilă decît motoreta mea, de aceelaÂşi tip. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Septembrie 7, 2009 Share Postat Septembrie 7, 2009 (editat) Nu iti recomand, dimpotriva mai bine pui un ghidon de cross, iti da mai multa stabilitate si control asupra motorului.Am cb de 2 ani si am facut aproape 30 de mii de km, din care jumate cu ghidon de cross...nici nu se compara. Acum am modificat un CB din 99, furca de hornet, roti de CBR F3, bord de DUKE KTM si un ghidon de titan de cross (pentru ceva suzuki DR).Ne mai trebuie evacuare (cu tot cu galerii) din inox si o vopsea sexy (mult negru cu ceva dungi portocalii gen cafe racer) si e gata de drum. Pai baga ceva poze sa vada si ochiu nostru . Cred ca te pot ajuta eu cu avacuarea , asta in caz ca nu ai de unde sa o procuri, cand zic asta nu includ si louis, ebay sau alte site-uri de unde poti lua asa ceva la un pret de abia il ajungi cu scara ... Editat Septembrie 7, 2009 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Septembrie 7, 2009 Share Postat Septembrie 7, 2009 Acum am modificat un CB din 99, furca de hornet, roti de CBR F3, bord de DUKE KTM si un ghidon de titan de cross (pentru ceva suzuki DR).Ne mai trebuie evacuare (cu tot cu galerii) din inox si o vopsea sexy (mult negru cu ceva dungi portocalii gen cafe racer) si e gata de drum. Poze, poze, poze !!! Sună bine, chiar sunt curios cum arată. Da, ghidonul drept (enduro) e mai bun în oraș și la viteze medii, cu semighidoane o să ajungi să o întorci ca pe TIR. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Septembrie 8, 2009 Share Postat Septembrie 8, 2009 poze...peste o saptamana...abia am terminat de montat furca fata...cu roata, comenzi, mai trebuie sa ii pun bordu... cam peste o saptamana o sa pun poze, acum e in lucru si nu arata cine stie ce. Mesaj completat la indemnul sotiei mele...am pus si cateva poze... repet...e inca in lucru...si imi mai trebuie cam 200 de euro sa o termin... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Septembrie 8, 2009 Share Postat Septembrie 8, 2009 salutari am de vanzare manualul de reparatii, color, original Heynes la Honda Cb 500...65 lei tel:0724795508,ovi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Septembrie 9, 2009 Share Postat Septembrie 9, 2009 Sunt curios cum o să fie frâna cu 2 discuri. E singura modificare care mi-ar fi plăcut la CB, după semicarenă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Septembrie 9, 2009 Share Postat Septembrie 9, 2009 Cateva poze noi. Azi am terminat cu spatele, centrat roata spate, pus distantiere, lant nou, fixat frana. Pe fata am pus masca fatza cu bord si lupe, fixat nucile comenzi, si fixat frana fata. Mai am de pus galeriile (cu ajutorul unui prieten forumist de-al nostru, care imi face galerii de inox) o sa arate bestial, toba Sebring....si vopseaua o sa fei neagra cu dungi (de aceeasi culoare ca si "orange"-ul de pe masca ). A da si radiatoru (ca e de CBR)...o sa am putin de lucru si cu el. Codita o sa mi-o "sculpteze" sotia, sunt si eu curios ce o sa iasa. Cam atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kool Postat Septembrie 11, 2009 Share Postat Septembrie 11, 2009 Nu vrei un crash bar? da mai bine la vanzare .... Il mai ai?Si daca da, cu cat il vinzi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Septembrie 11, 2009 Share Postat Septembrie 11, 2009 Il mai ai?Si daca da, cu cat il vinzi? Ai PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutzul123 Postat Septembrie 11, 2009 Share Postat Septembrie 11, 2009 Anvelopele Heidenau sunt OK le am de doi ani si 18000km, fara probleme. Careva merge maine la Iasi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Neo_geo Postat Septembrie 11, 2009 Share Postat Septembrie 11, 2009 Salut, Proaspat posesor de Cb500 vin si eu cu o problema, Pornesc motorul, il las se incalzeste, se tureaza normal....., bag in a-1a si dau sa plec .... motorul nu are putere sa traga.... cu gazu tras la maxim merge in hopuri ( deabea se misca ).... :-s de unde poate fii problema? Multumesc mult.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Septembrie 12, 2009 Share Postat Septembrie 12, 2009 Salut, Proaspat posesor de Cb500 vin si eu cu o problema, Pornesc motorul, il las se incalzeste, se tureaza normal....., bag in a-1a si dau sa plec .... motorul nu are putere sa traga.... cu gazu tras la maxim merge in hopuri ( deabea se misca ).... :-s de unde poate fii problema? Multumesc mult.... fi un pic mai explicit. tureaza? ca de nu atunci e ceva de la carburatoare (trebuie reglate). daca tacane ceva la motor poate ai distributia dusa si nu trage. da-ne mai multe detalii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Septembrie 12, 2009 Share Postat Septembrie 12, 2009 Salut, Proaspat posesor de Cb500 vin si eu cu o problema, Pornesc motorul, il las se incalzeste, se tureaza normal....., bag in a-1a si dau sa plec .... motorul nu are putere sa traga.... cu gazu tras la maxim merge in hopuri ( deabea se misca ).... :-s de unde poate fii problema? Multumesc mult.... Incearca sa il pornesti cu bushonul la benzina deschis si vezi daca iti mai face asa, cu siguranta nu ii vine indeajunsa benzina, daca cu busonul deschis nu iti mai face vezi ca ai un infundat sau indoit ( cuta ) furtunul care duce aer in rezervor (problema intalnita la un cb 500). Desfaci laterala dreapta de sub sa si verifici pozitia furtunelor, ai vreo 2 sau 3, nu mai tin minte vezi sa fie toate asezare ok, de obicei fac cute cand pui rezervorul la loc si nu se aseaza bine. Cu siguranta e o chichitza, nu cred sa se fi desincronizat/dereglat in halul asta ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Septembrie 12, 2009 Share Postat Septembrie 12, 2009 Posibil, dar puțin probabil să fie un furtun îndoit, cred că e un carburator sau chiar amândouă înfundate. Curăță jicloarele mai ales, apoi reglează amestecul și sincronizează-le. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Septembrie 12, 2009 Share Postat Septembrie 12, 2009 Posibil, dar puțin probabil să fie un furtun îndoit, cred că e un carburator sau chiar amândouă înfundate. Curăță jicloarele mai ales, apoi reglează amestecul și sincronizează-le. Eventual schimba motorul ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Neo_geo Postat Septembrie 13, 2009 Share Postat Septembrie 13, 2009 fi un pic mai explicit.tureaza? ca de nu atunci e ceva de la carburatoare (trebuie reglate). daca tacane ceva la motor poate ai distributia dusa si nu trage. da-ne mai multe detalii. Salut, pe loc se tureaza ok.... in schimb in sarcina nu, mai mult ca sigur este de la carburatoare.... in orice caz multumesc pt. sfaturi Salutari cu faru... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 Salutare! Prietena mea are un CB500/1998 si vreau sa-i schimb capetele de ghidon. Alea de tre sa le pun sunt destul de simple... in schimb alea de tre' sa le scot (am impresia ca-s cele originale).... nu pot sa le scot ioc!... am desfiletat surubul pana la jumate si am incercat sa le scot. nimic. am scos surubul de tot...iar nimic. E un siste complicat, cu crestaturi si am impresia ca am vazut si o siguranta (nu prea era lumina aseara). Stie careva care schepsisul?...cum se pot scoate ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcatalin Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 Salutare!Prietena mea are un CB500/1998 si vreau sa-i schimb capetele de ghidon. Alea de tre sa le pun sunt destul de simple... in schimb alea de tre' sa le scot (am impresia ca-s cele originale).... nu pot sa le scot ioc!... am desfiletat surubul pana la jumate si am incercat sa le scot. nimic. am scos surubul de tot...iar nimic. E un siste complicat, cu crestaturi si am impresia ca am vazut si o siguranta (nu prea era lumina aseara). Stie careva care schepsisul?...cum se pot scoate ? La CB-ul meu (model '94) ies destul de usor, desfaci surubul din capat si gata. Crestaturile sunt pentru a impiedica rotirea lui si a lasa o anumita toleranta mansonului de la ghidon. Grija mare la montajul celui de pe dreapta, se poate bloca miscarea de revenire a acceleratiei. Sigurante nu cred sa existe, cel putin a mea nu are asa ceva... salutare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 La CB-ul meu (model '94) ies destul de usor, desfaci surubul din capat si gata. Crestaturile sunt pentru a impiedica rotirea lui si a lasa o anumita toleranta mansonului de la ghidon. Grija mare la montajul celui de pe dreapta, se poate bloca miscarea de revenire a acceleratiei. Sigurante nu cred sa existe, cel putin a mea nu are asa ceva...salutare deci ar trebui sa merg pe principiu "imi trebuie un ciocan mai mare" ? (in cazul meu...cleste?) chestie ca trag de la sa le scot...ies cam 1 cm....si daca le dau drumu' sa apuc din nou, intra la loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 in capatul ghidonului ai 2 gauri , in ele se prind sigurante, desfaci surubul intai, apoi lagi o surubelnitza ceva in unu cat sa isi dea drumul apoi si in celalant .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chatuiesc Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 (editat) Salutare tuturor. Vand pinioanele de la lant, ala de fata si ala de spate, sunt pe marimea originala (41 si 15 dinti). Sunt in stare buna, nu au grad de uzura, eu am schimbat cu totu kitu si nu mai am de face cu ele. Cine are nevoie sa dea un PM sau un msj pe chatuiesc_2 Ymess. Pret 100 de ron. Pozele sunt facute asa cum le-am demontat de pe moto. Sau daca vrea cineva cb 500, e la vanzare al meu. Am link in semnatura. e cineva interesat de astea ? Â Si in alta ideie a pus cineva la cb filtru de benzina de ala pe furtun ? daca da va rog facetii o poza sa vad si eu cum cum ar fi montat si pe unde. Editat Septembrie 17, 2009 de chatuiesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 am impresia ca am vazut si o siguranta (nu prea era lumina aseara). Stie careva care schepsisul?...cum se pot scoate ? in capatul ghidonului ai 2 gauri , in ele se prind sigurante, desfaci surubul intai, apoi lagi o surubelnitza ceva in unu cat sa isi dea drumul apoi si in celalant .... Salve! Aseara, cat inca era lumina, am reusit sa le scot:). Era intr-adevar o siguranta, ca o pana ce nu ma lasa sa scot partea interioara a capatului de ghidon...si cu o surubelnita ok (nu cu improvizatia numit cutit din seara precedenta) am reusit sa le scot. Mirat-am am fost cand am vazut ce-a iesit de-acolo: capatul de ghidon original consta in "bobalca" exterioara infeletata intr-un cilindru de vreo 10-12 cm ce sta proptit bine in interiorul ghidonul in niste inele de cauciuc. ThunderByte, ti-am vazut postul exact dupa ce-am intrat in casa eu nu am observat nicio gaura sau crestatura...poate or fi sisteme diferite. Asta avea, cum am zis, o siguranta oarecum - pana ce inconjura cilindrul ala mare si nu-i dadea voie sa iasa. Capetele noi arata bine si se potrivesc la fix. In alta ordine de idei, de ceva timp ma dau cu CB-ul prietenei aproape zilnic, mai ales saptamana asta ca mi s-a rupt cablul de frana la vulcan si pana vine comanda mobra mea e pe bara si pretina n-are nevoie de-a ei. O recomd oricui are de gand sa cumpere CB500. E destul de mare cat sa nu stai inghesuit pe ea si-n acelasi timp foarte manevrabila, prietenoasa dar si nervoasa cand vrei. Fetelor sub 1.65 nu o recomand decat daca picioare f puternice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.