predaoctavian Postat Octombrie 26, 2016 Share Postat Octombrie 26, 2016 Coltul ala se lipește cu un poxipol și tine, dacă nu se găsesc noi after market Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebibv Postat Octombrie 26, 2016 Share Postat Octombrie 26, 2016 Robyb cred ca te puteai abtine. @preda chestia ar ti ca nu sunt sigur ca se potrivește. Nu ar trebui s fie diferite, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
predaoctavian Postat Octombrie 27, 2016 Share Postat Octombrie 27, 2016 Sigur se potrivește. Eu am lipt cu poxipol pinul care intra în suportul de cauciuc și a ținut. Încearcă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebibv Postat Octombrie 27, 2016 Share Postat Octombrie 27, 2016 Pai da, dar problema e ca eu nu mai am pinul. Maine duc moto la iernat si desfac carena. Apoi poate ori ma ajuta colegul ori cumpar una. Oricum, parca nu as da 50 EUR pe ambele ca nu am ce face cu ele si ami e si riscul ca astea sa nu se potriveasca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
predaoctavian Postat Octombrie 27, 2016 Share Postat Octombrie 27, 2016 Te as sfătui sa iei o saiba și o piulita care se intre în gaura aia și sa folosești poxipol peste ele și în gaura le lași sa se întărească. Părerea mea dacă vrei sa ieși ieftin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Octombrie 27, 2016 Share Postat Octombrie 27, 2016 Daca si cb-ul mai e scump la piese ... Tocmai am luat pentru al meu un set de carburatoare cu 25 de euro ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Octombrie 28, 2016 Share Postat Octombrie 28, 2016 (editat) Colegu' Sebicozaurus, eu daca am promis ca te ajuto mocca, te ajut fie care vrei sa o repari pe aia veche sau pe aia noua. Aia cu coltul ala rupt e chiar mai usor si va iesi mai bine, nu e nevoie de cine stie ce vopsea sa acoperi diferenta, insa eu zic ca e pacat sa mai dai banii pe ea si sa ne apucam de aia veche. Din cate tin minte, materialul din care e facuta, e ABS, nu? (scrie pe spate) PS: daca pe spate are ceva urme de unde a fost prins pinul, voi incerca sa iti rezolv si ala, daca nu, incerc sa prind dupa poza si daca nu merge ok, il incalzesti tu putin pe aragaz si ii modifici pozitia sau il tai de tot. PS2: da-mi PM cand te decizi, ca aproape uitasem Editat Octombrie 28, 2016 de Banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costin Nitsoc Postat Octombrie 28, 2016 Share Postat Octombrie 28, 2016 (editat) am urmatoarea problema cu cb-ul. Fix o data la doua zile nu mai vrea sa porneasca dimineata. Cum se manifesta: pun contact, totul se aprinde, pun socul, dau aprindere, invarte si invarte si invarte, nimic. Repet treaba, iarasi invarte, invarte, bag un pic mana in gaz in timp ce dau aprindere si...nimic. A treia oara deja cand dau contact invarte greu si becurile palpaie. A patra oara nu mai are baterie. Scot bateria, o conectez la masina, o las 10 minute la incarcat, o pun la loc, dau aprindere si porneste la "sfert"..... Fac 5 km pana la munca, 5 km inapoi acasa. A doua zi porneste fara probleme. Inca 10 km dus-intors la munca. A treia zi dimineata, nu mai porneste desi invarte pana se termina bateria. Motocicleta sta afara peste noapte. Nici nu stiu ce sa zic, la inceput credeam ca e bateria varza dar acum ma gandesc ca o fi si ceva pe la bujii SAU pur si simplu in 10x2 km bateria nu se incarca suficient sa mai porneasca si dupa 2 zile si trebuie sa merg mai mult.... Ce ziceti? Editat Octombrie 28, 2016 de Costin Nitsoc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Octombrie 28, 2016 Share Postat Octombrie 28, 2016 Scoate bateria si pune-o pe un redresor peste noapte, preferabil un refresor moto sau macar unul care detecteaza tipul de baterie. E posibil sa nu ai curent indeajuns in baterie, la 5 km facuti pe drum, bateria aia nu prea are timp sa se incarce calumea. Urmatoarea miscare ai fi bujii, filtru aer, carburatie. Cand porneste da rateu pe evacuare, pocneste? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costin Nitsoc Postat Octombrie 28, 2016 Share Postat Octombrie 28, 2016 Cand porneste da rateu pe evacuare, pocneste? nope, porneste bine, curat! deci cred ca pur si simplu treaba e de cati km fac dar totusi, nici nu cred ca inmagazineaza cum trebuie curent, adica presupunand ca se mai incarca un pic in 5 km, nici consum nu are in afara de pornit....sa fie nevoie de o baterie plina plina pentru faza de pornire? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
predaoctavian Postat Noiembrie 11, 2016 Share Postat Noiembrie 11, 2016 (editat) Super oferta la lidl, 25lei semnalizator cu baterie și magnet în partea de josjos, foarte bun pentru moto în caz de pana sau staționare noaptea pe marginea drumului. Are o lumina foarte puternica intermitenta. Seamna cu cel de la Louis doar ca la un sfert de preț. Editat Noiembrie 11, 2016 de predaoctavian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RD 02 ALX Postat Decembrie 20, 2016 Share Postat Decembrie 20, 2016 Sarbatori Fericite! Sper la anul sa ne vedem si noi la o tura si o sticla de suc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pseudo_rat2000 Postat Ianuarie 5, 2017 Share Postat Ianuarie 5, 2017 LA MULTI ANI & buna seara! am trecut de la comuniste la nipone.... nu o spun sa ma laud , o spun pentru ca am nevoie de o informatie. treaba sta asa : mobra in cauza e un cb500 din '97( claaar ca d'aia scriu aici), pc32. urmeaza intrebarea idioata :are cineva chef si timp sa imi lase aici ceva detalii depre bujiile cu care merge motorul in cauza? in special cu dimensiunile filetului. multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Ianuarie 6, 2017 Share Postat Ianuarie 6, 2017 CR8EH-9 standard CR9EH-9 pentru mers sportiv Pe viitor iti recomand manualul de service. http://www.manualedereparatie.info/download/Honda-Cb500-S-93-Haynes-Service-Manual.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pseudo_rat2000 Postat Ianuarie 7, 2017 Share Postat Ianuarie 7, 2017 MULTUMESC! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christensen Postat Ianuarie 11, 2017 Share Postat Ianuarie 11, 2017 Buna ziua, Poate cineva sa-mi ofere un manual service pt Honda CB 500F din 2013. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Ianuarie 12, 2017 Share Postat Ianuarie 12, 2017 Am un manual color Heines de CB 500. Daca vrea cineva...50 lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pseudo_rat2000 Postat Ianuarie 13, 2017 Share Postat Ianuarie 13, 2017 (editat) vreau eu manualul! cum facem? Editat Ianuarie 13, 2017 de pseudo_rat2000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
predaoctavian Postat Februarie 13, 2017 Share Postat Februarie 13, 2017 Vreau sa mi montez un voltmetru, a mai montat cineva, unde ar trebui montat sa nu mi consume bateria . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 13, 2017 Share Postat Februarie 13, 2017 Vreau sa mi montez un voltmetru, a mai montat cineva, unde ar trebui montat sa nu mi consume bateria . Poti sa il legi pe far sau contact, ca sa mearga doar cand ai contactul pus, sau pe direct, nu consuma mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
predaoctavian Postat Februarie 13, 2017 Share Postat Februarie 13, 2017 Poti sa il legi pe far sau contact, ca sa mearga doar cand ai contactul pus, sau pe direct, nu consuma mult. Asta voiam sa stiu, multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 13, 2017 Share Postat Februarie 13, 2017 (editat) Asta voiam sa stiu, multumesc. Eu am doar pe 929 voltmetru, deh' ... singura Honda la care am avut probleme cu releul. L-am legat undeva aproape, ceva ce primeste curent cand pui contactul. Are o abatere de jumatate de volt fata de baterie, dar daca scade sau creste simtitor incarcarea se vede clar. Editat Februarie 13, 2017 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
predaoctavian Postat Februarie 13, 2017 Share Postat Februarie 13, 2017 Eu am doar pe 929 voltmetru, deh' ... singura Honda la care am avut probleme cu releul. L-am legat undeva aproape, ceva ce primeste curent cand pui contactul. Are o abatere de jumatate de volt fata de baterie, dar daca scade sau creste simtitor incarcarea se vede clar. Exact asta e si motivul meu, m a lasat releul cand o laudam ca e ca noua, faza e ca imi incarca daca nu aprindeam farul mergea ok, cand il porneam o termina in cateva zile. Poti sa mi zici unde as putea sa l leg, ai zis mai sus,dar as vrea sa stiu exact, la far unde e becul, sau undeva pe la contact? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 13, 2017 Share Postat Februarie 13, 2017 (editat) Exact asta e si motivul meu, m a lasat releul cand o laudam ca e ca noua, faza e ca imi incarca daca nu aprindeam farul mergea ok, cand il porneam o termina in cateva zile. Poti sa mi zici unde as putea sa l leg, ai zis mai sus,dar as vrea sa stiu exact, la far unde e becul, sau undeva pe la contact? Forul Rosu-negru din firele de la contact(asa il legi pe contact) sau Negru simplu din firele ce vin de la blocul de lumini dreapta(asa e legat pe butonul rosu), masa o iei de pe sasiu. Ti-as recomanda inainte sa te legi cu voltmetrul la ele sa le verifici, sa fii sigur ca e facut montajul ok. Fie masurat cu un aparat, fie macar verificat cu o lampa de control, bec, ceva pe 12v. Editat Februarie 13, 2017 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
esanuandrei Postat Februarie 15, 2017 Share Postat Februarie 15, 2017 Servus oameni buni! Presupun ca si voi asteptati primavara cu sufletul la gura, ca ne-am plictisit de la atata schiat. O intrebare, aveti cumva un consum mediu facut pe o perioada mai lunga? La cb-ul meu din '97, dupa 1 sezon si 5000 km, media generala este undeva la 5.5L/100km, nu imi dau seama daca este normal sau daca ar trebui reglat ceva la motocicleta. Am avut si minime de 4.5-5 pe un plin la ture de munte cu mers lejer in a 2-a-3a, dar si maxime de 6-6.5 mers pe autostrada cu 120-130+/-vant. De asemena am in plan sa achizitionez perioada aceasta urmatoarele: anvelope bridgestone BT45 fata ~350 spate ~450, suportul de maneta ambreiaj si oglinda ~70 ron, manete ambreiaj si acceleratie cromate ~30 ron bucata. Aveti informatii si indicatii sa gasesc in alta parte mai ok ca pret? De asemena o sugestie de ghidon+capete, cel original ar fi putin stramb , si i-am cam stricat greutatea(tija de aluminiu din interior) pe o parte cand s-a rupt un capat de ghidon si a ramas surubul in ea. Multam pentru informatii, spor la treburi! Andrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.