valisiano Postat August 6, 2007 Share Postat August 6, 2007 am si eu o honda cb 500 din 94. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
avic71 Postat August 6, 2007 Share Postat August 6, 2007 Cat de complicat a fost sa ajungi la rulmenti? A trebuit sa desfaci furca cu totul? nu, am desfacut ghidonul din suporti,am desfacut piulita care tine jugul superior,am slabit suruburile care tin furcile pe el si cu un ciocan de plastic l-am scos. Sub el gasesti piuluta care regleaza jocul la rulmenti care la randul ei e blocata de o contra-piulita. Daca le desfaci de tot furcile impreuna cu jugul inferior se lasa in jos(atentie la cabluri). --- Mesaj completat în 06 Aug 2007 20:45 -------------chiar nu are nimeni timp pentru un suc undeva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat August 7, 2007 Share Postat August 7, 2007 Salutare! Sunt si eu proaspat posesor de cb 500 S dar cand l-au adus mi l-au scapat putin si mi-au spart carena stanga de sub sezut.Intrebarea mea e cam cat ar costa una noua sau cum as putea sa o repar?Atasez o poza ca sa sa se vada.Astept raspunsuri si sugestii. Multzam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat August 7, 2007 Share Postat August 7, 2007 picatura? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat August 7, 2007 Share Postat August 7, 2007 Pentru o reparatie rapida folosesti superglue. Pentru o reparatie completa (incluzand vopsitul piesei) vorbeste cu Gabi (just_him). Eu am reparat carenele la el (crapate rau) si am si vopsit-o, am fost multumit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fressko Postat August 8, 2007 Share Postat August 8, 2007 (editat) apropo de uleiuri. am cautat si am tot cautat si sintetizat ar fi cam asa: unii folosesc 10w40 semisintetic si il schimba destul de des (4000 km, pe acolo). Motivul pt care trebuie schimbat atat de des este acela ca anumite componente din uleiul mineral (semisinteticul contine cam 30%ulei sintetic) se degradeaza repejor din cauza chinului la care este uleiul supus in cutia de viteze. Uleiul sintetic (full) poate fi tinut mai mult timp in motor, are o plaja de temperaturi mai mare si este recomandat cu precadere in zonele extreme de temperatura (in primele minute de la pornirea motorului si in regime inalte de functionare) Marea chestie naspa este pretul. Concluzia mea (nu-i musai sa faceti ca mine!)): voi pune tot ulei sintetic repsol racing cat despre bube: mi-au cedat vitezometrul si odometrul, in mers (wtf) asa, ca sa-mi faca de lucru, ca ma plictiseam grozav:( sper sa nu fie cablul, ca am pus-o original:)) Daca ati mai patit ceva de genul, sau ati ajuns sa umblati pe acolo, dati-va cu parerea asa, de conversatie:) altfel, abia astept sa o intind iar spre resita, valiug, etc, ca m-am saturat de stat in oras (timi) va salut, Bogdan Editat August 8, 2007 de fressko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_arrow Postat August 8, 2007 Share Postat August 8, 2007 Vitezometrul ,am avut si eu asemenea experienta si l-am luat de la Motul o722289444 de pestr. Turnu Magurele, Bucuresti.Dar ei l-au comandat am aflat apoi cu ocazia constatari ,schimb ulei de la service Honda de pe Timisoara 117A din drumul Taberei ,Bucuresti. Se poate comanda si acolo si acolo.Pret = parca 118 ron. Sunati si interesati-va dar va trebuie talonul la indemina pentru serii etc.Ulei am pus parca full sintetic Motul si mai era un indicativ 7100 culoare roz pentru touring.Scump dar bun .Daca am gresit corectati-ma am postat din memorie.Ideea cu sucul este buna, poate schimbam ceva impresii la cald intr-o zi Astept propuneri pentru week end. O terasa linistita, cu loc la vedere de parcat, fara tiganie si aurolaci ,cu umbra si eventual mici sau pizza. --- Mesaj completat în 08 Aug 2007 13:21 -------------Am uitat pina laurma nu am mai avut rabdare si m-am dus la Autovit la marius la Motolouis si am luat un chit de cabluri reparatie 17ron parca si mi-am facut un cblu nou cu care merg si acum,celalalt il am de rezerva (cel original honda comandat la Motul)Dar sa aveti mantaua buna la cablul rupt si sa-i dati cu vaselina ca lumea si sa taiati cablul dupa ce-l montati sa nu se desfaca spirele( nuca de la motor de jos Atentie dupa ce-i bagati nuca si stringeti, taiati cablul caci altfel se desface ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fressko Postat August 10, 2007 Share Postat August 10, 2007 traiasca Louis! am gasit la ei cablu complet cu manta, etc nou nout made in japan 11 euro. Oare pe cand o filiala si la noi? Un magazin asa, ca in Germania? In 10 ani? 20? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adic Postat August 15, 2007 Share Postat August 15, 2007 Hello ! O intrebare legata de becurile de iluminare a ceasurilor de pe bord . Turometrul meu nu e decit f slab luminat , si numai in partea de jos. banuiesc ca e vorba de ceva becuri arse A mai schimbat cineva ? e greu de ajuns la ele ? eu am modelul carenat , din cite am vazut trebuie demontata toata partea din fata , far , parbriz ca sa ajung la ceasurile de pe bord gresesc cumva ? Orice idee e binevenita ! Are cineva manual sau un howto pentru cb din 96 ? Merci mult ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gianny Geamgiu Postat August 16, 2007 Share Postat August 16, 2007 Salut! Acum pot sa ma inscriu si eu in randul posesorilor de CB500. Despre ea: CB500S an 2000, 16000km din italia. ieri am vazut-o, acum astept sa fac actele si sa merg sa o inmatriculez. totusi am gasit cateva defecte optice si vreau sa intreb dak se pot remedia si cam la ce costuri s-ar ridica reparatiile. va intreb pe voi pt k sigur stiti mai bine k mine cum, unde, cat etc. prima chestie care mi-a sarit in ochi este rezervorul usor zgariat pe partea dreapta pe unde vine abtibildul ala cu Honda si usor infundata tabla, nu se simte decat cu mana, e putin vizibil. se pot indrepta rezervoare sau se inlocuiesc si gata? a doua chestie e carena din spate de sub sha, putin crapata dar am vazut mai sus k se repara f usor cu superglue. si a treia chestie va intreb dak se gasesc abtibilduri de lipit pe rezervor si pe carene pt k le-as cam schimba pe astea, sunt zgariate. nu vreau sa fac toate schimbarile astea acum dar asa pt cultura mea generala. multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat August 17, 2007 Share Postat August 17, 2007 Rezervorul se poate indrepta, vorbeste cu just_him. Tot el te poate ajuta cu vopsea, daca e nevoie. Abtipildurile se gasesc la Honda, dar costa o avere - nu prea merita. Adic, nu trebuie sa desfaci carena decat daca nu te descurci cu ea montata - eventual desfaci doar capacul frontal de deasupra bordului (3 suruburi, 2 pe laterale si unul sub parbriz). Desfaci cablul de la vitezometru, desfaci suruburile care tin bordul de cadru, desfaci suruburile care tin capacul bordului si scoti capacul. Schimbi becuri si montezi totul in ordine inversa. Indicatiile sunt din cartea de service Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adic Postat August 18, 2007 Share Postat August 18, 2007 Merci , ma apuc de treaba ! --- Mesaj completat în 18 Aug 2007 18:58 -------------AdrianB1 , ai cumva carte de service pentru CB500 96 ? .. dai si mie ??? plizzzz e mai bine sa te uiti in carte decit sa o faci dupa ureche, sunt stresat si de carenele astea , am ceva fisuri care ma streseaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat August 20, 2007 Share Postat August 20, 2007 Merci , ma apuc de treaba ! <small>--- Mesaj completat în 18 Aug 2007 18:58 -------------</small><br/>AdrianB1 , ai cumva carte de service pentru CB500 96 ? .. dai si mie ??? plizzzz e mai bine sa te uiti in carte decit sa o faci dupa ureche, sunt stresat si de carenele astea , am ceva fisuri care ma streseaza Am cumparat-o de pe Amazon, mi-a luat aproape 6 luni ca sa o obtin Din carte ti-am descris operatiunile, e foarte simplu ce ai de facut. Daca erai din Buc. ne intalneam si faceai treaba cu cartea in mana, asa nu prea am cum sa te ajut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gianny Geamgiu Postat August 20, 2007 Share Postat August 20, 2007 @AdrianB1: Cartea de service pe care o ai e buna si pt modelul din 2000? dak e as putea sa fac si eu o copie dupa ea? nu de alta da nu vreau sa te deranjez pt orice intrebare si presupun k nici tie nu ti-ar placea asta. mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat August 20, 2007 Share Postat August 20, 2007 E pana in 2003, dar daca ai intrebari nu ma deranjeaza sa intrebi. Iti raspund imediat ce pot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gianny Geamgiu Postat August 20, 2007 Share Postat August 20, 2007 momentan nu am intrebari k nici n-am apucat sa o inmatriculez daramite sa ma plimb cu ea. insa vroiam sa fac rost si de manualul de service asa pt orice eventualitate. dak e vreo problema si nu pot sa fac o copie poti sa imi zici k nu ma supar, la cate honde cb500 sunt in lume tre sa existe si manuale de service pt ele. nu chiar in aceeasi masura dar oricum. numai bine si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emanuel71 Postat August 26, 2007 Share Postat August 26, 2007 Moto a mea s-a dus la Buzau la Bogdan, unda dintre cele mai faine CB 500 din tara, pe pariu, si intr-o stare tehnica de vis...Daca o vedeti sa o pupati din partea mea. Pentru mine a fost prima motocicleta, si asa cum la barbati prima femeie nu se uita niciodata la fel si la moto asta a ramas o parte din sufletul meu. am o groaza de documentatie in format electronic despre CB 500 celor interesati pot sa le trimit pe mess, emanuel71@yahoo.com. Sfatuiesc orice incepator sau avansat temperat sa aleaga un CB 500, sunt EXTREM de fiabile si intretinerea e ff ieftina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat August 29, 2007 Share Postat August 29, 2007 Salutare! Am si eu o mica intrebare,poate a mai fost pusa da... in fine...Acum ca vine vremea mai rece ma intrebam ce antigel sa folosesc in amestec cu apa distilata(pana acum am fol doar apa distilata ca nah...)-in carte zice 50% una 50% alta-conteaza cumva tipul de antigel sau merge de orice fel,ca si la masini?Astept raspunsuri. Multzam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat August 29, 2007 Share Postat August 29, 2007 Nu se baga orice tip de antigel, ci antigel pentru blocuri din aluminiu. In principiu gasesti la un magazin care are si produse pentru motociclete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gianny Geamgiu Postat Septembrie 9, 2007 Share Postat Septembrie 9, 2007 tot o intrebare legata de racire: cum fac sa golesc sistemul de racire si sa pun alt lichid? solutia e 50/50 antigel si apa distilata insa nu stiu de unde sa scot lichidul care e deja. in manualul de utilizare nu scrie nimik iar manualul de service din pacate nu am si nici nu stiu de unde sa fac rost. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amacara1 Postat Septembrie 14, 2007 Share Postat Septembrie 14, 2007 Salut! E normal ca lampa de stop sa nu se aprinda cand apas frana spate? Modelul este CB500S din 2001. Din cate vad eu nu am nici un fir la frana spate, deci nu prea are de unde sa se aprinda. Asa 'face' toate? De bine, Cristian. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Septembrie 16, 2007 Share Postat Septembrie 16, 2007 Salut! E normal ca lampa de stop sa nu se aprinda cand apas frana spate? Modelul este CB500S din 2001. Din cate vad eu nu am nici un fir la frana spate, deci nu prea are de unde sa se aprinda. Asa 'face' toate? De bine, Cristian. Ai un contact, trebuie sa se aprinda stopul. --- Mesaj completat în 16 Sep 2007 23:41 ------------- tot o intrebare legata de racire: cum fac sa golesc sistemul de racire si sa pun alt lichid? solutia e 50/50 antigel si apa distilata insa nu stiu de unde sa scot lichidul care e deja. in manualul de utilizare nu scrie nimik iar manualul de service din pacate nu am si nici nu stiu de unde sa fac rost. 1. Scoti rezervorul si desfaci busonul de la circuitul de racire (e sub rezervor, nu poti ajunge la el altfel). 2. Pui un lichean pe stanga sub pompa de apa si desfaci surubul de scurgere: e in fata schimbatorului la cativa centimetri sub capacul de plastic de peste lant (cel pe care schie Honda). Sunt vreo 3 suruburi acolo, e cel mai din stanga (spre fata motocicletei - aproape langa conducta). 3. Bagi un furtun cu apa in rezervorul de antigel si lasi sa curga prin circuit (speli circuitul) pana iese apa curata pe la surubul de golire. Daca radiatorul e foarte murdar il demontezi si il speli, daca orificiul de golire e cam infundat desfaci pompa de apa si o cureti. 4. Pui la loc surubul de scurgere cu garnitura veche (se schimba la final) si busonul (de sub rezervorul de benzina). 5. Bagi apa chioara (sau cu amestec de curatat circuitul, daca ai, trebuie solutie de curatat motoare din aluminiu nu altceva) si pornesti motorul 10 minute. Lasi sa se raceasca, altfel te oparesti. Arunci apa si repeti daca mai e nevoie pasul 5. 6. Pui garnitura noua la surubul de scurgere si il prinzi, lasi busonul desfacut; pui lichid nou (apa + antigel pentru aluminiu). Torni incet in rezervorul de antigel ca sa nu intre mult aer pe instalatie. Cand s-a umplut rezervorul pui busonul sus. Nu pui rezervorul de benzina inca. 7. Aerisire: pornesti motorul 2-3 minute si apoi il turezi de 3-4 ori la 4-5000 rpm. Il opresti, scoti busonul de sus si vezi daca a scazut nivelul la lichid. Completezi in rezervor daca e nevoie. Pui busonul la loc si montezi totul la loc. Gata. Lichid de racire: 50% apa distilata, 50% antigel corrosion inhibited ethylene glycol Capacitate: motor + radiator: 2 litri; rezervor antigel: 0.7 litri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amacara1 Postat Septembrie 17, 2007 Share Postat Septembrie 17, 2007 Multumesc AdrianB1 pt raspuns - e a doua oara cand ma ajuti, deci tre sa fac cinste! Am vazut ca ai carte de service, eu nu vad nici o mufa/fir la frana spate. Ma poti ajuta sa-mi zici unde exact sa ma uit? Cristian. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Septembrie 17, 2007 Share Postat Septembrie 17, 2007 In carte spune ca e pe interiorul suportului scaritei din dreapta, aproape de prinderea pedalei de frana, iar firele merg sub panoul lateral din dreapta. Intrerupatorul e la pedala, nu la roata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amacara1 Postat Septembrie 24, 2007 Share Postat Septembrie 24, 2007 Multumesc Adrian, am rezolvat cu frana spate (nu era corect reglata inaltimea intrerupatorului). Cand iti dau sucul/berea ? Cristian. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.