Sari la conținut

Honda Cb500 - Home


CrisLuca
 Share

Postări Recomandate

@ ThunderByte :

Ooo,stai linistit,crede-ma,nu e nici un stres.E adevarat,daca ar fi sa pariez pe fiabilitate,as paria cu ochii inchisi pe CB500,dar Hornetul cred ca ar veni pe locul 2 sau 3.Hornetul din cate stiu eu are motorul de pe F2 cu carburatoare si radiator mai mici si cu intinzatorul de lant mecanic de pe F3 (pt ca alea hidraulice de pe F2 se tot stricau).Al meu e din 98,nu mi se pare ca s-a avut mare grija de el niciodata si totusi motorul e beton,suna electric cum numai Honda suna.

Eu personal am o parere preconceputa despre Kawasaki,si anume ca nu sunt fiabile (doar din auzite),Z750 nu cunosc decat in teorie,arata f bine dar pe foaie e un motor cu cativa cai si nm in plus fata de hornet,cadru asemanator dar cu 25-30 kg mai greu,saua e f inalta...si ar fi fost frumos sa aiba niste frane radiale,chiar sunt un big up.

Daca vrei putin mai multa putere si tot un standard,as zice un Hornet 900,am mers pe el,se simte ca 600-le dar e in alta clasa ca si putere.In timp ce 600-le o freaca jos,900-le trage jos de nu se poate.

Sau daca vrei rupere,Suzuki B-King,mananca r1 pe paine ca si forta.Peste el nu mai e decat monstrul de V-Max

Nu-mi zi de B-king ca am avut o bafta ... au adus sefii unul de la galati pt vanzare si pana sa imi dau seama cam care e treaba cu el a si venit un tip si l-a cumparat :D halal bafta ... acum apuc sa merg pe el, din strada pana in service si invers. :D In schimb astept cu nerabdare sa raparam CB-ul de 1000 2009 al firmei sa vezi atunci distractie si amuzament :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

E tare rau B-King-ul,trebuia macar sa-l incerci.Busa naked.Are un prieten o Busa din 2008,dar nu m-as sui pe ea nici mort,e ca un autobuz si de lunga si de grea.B-King-ul in schimb e altceva.

Faina firma la care lucrezi daca are CB 1000 din 2009 :D.Vreau sa fac si eu stagiatura la voi,asta e ca un fel de masina de firma pt angajati sau cum ? :(

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multam de sfaturi, in incercarea de a le urma m-am izbit de alta problema: nu pot schimba filtru de aer (s-au incastrat piulitele in suruburi la capacul ala de trebuie deschis, au rupt in plastic, acum se invart in gol)

O sa trebuiasca taiate, prins cu holsuruburi in gauri noi, distractie. O sa fie ca naiba.

 

Intrebarea mea e daca are careva de vanzare (de la o demembrare or smth) chestia aia mare de plastic in care e filtrul de aer. Ca noua nu o iau de la Honda ca e scumpa.

 

Multam!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

gata, CB-ul meu este pregatit de drum:

 

- schimbat ulei + filtru - 170 ROn (cu manopera cu tot);

- schimbat releu incarcare (pana la urma el era de vine);

- schimbat gumele (acum e incaltata cu Pirelli Sport Demon);

 

Overall e gata de drum.

 

O singura chestie mai am de facut si poate ma ajutati cu un sfat, vreau sa imi imbrac saua...ca e incretita de la vreme...si ma cam deranjeaza (dupa ce ploua :(). Stiti vreun tapiter?

 

Multam si asfalt uscat tuturor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

gata, CB-ul meu este pregatit de drum:

 

- schimbat gumele (acum e incaltata cu Pirelli Sport Demon);

 

Salut, cat au fost cauciucurile Pirelli. Trebuie sa ne incaltam si noi. Ai avut cum/cand sa le testezi putin? Cum sunt?

Merci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E tare rau B-King-ul,trebuia macar sa-l incerci.Busa naked.Are un prieten o Busa din 2008,dar nu m-as sui pe ea nici mort,e ca un autobuz si de lunga si de grea.B-King-ul in schimb e altceva.

Faina firma la care lucrezi daca are CB 1000 din 2009 :D.Vreau sa fac si eu stagiatura la voi,asta e ca un fel de masina de firma pt angajati sau cum ? :(

 

Nu am avut cand ... vineri seara a ajuns si luni s-a vandut, chestia amuzanta e ca nu era nimic planificat iar cei care l-au adus s-au chinuit cateva luni bune sa il dea si nu au reusit. Cat m-am mai suit pe ea si am mers, scurt, nici nu trebuia sa o accelerez. A I-a dat drumu la ambreiaj usor si pleaca la relanti ...

 

Cb-ul a fost luat de afara, nici nu l-au inmatriculat calumea (avea nr rosii) si l-a trosnit unul dintre sefi destul de tare, norocul chior e ca ii facuse casco dar baietii refuza sa plateasca.

Mesaj completat

multam de sfaturi, in incercarea de a le urma m-am izbit de alta problema: nu pot schimba filtru de aer (s-au incastrat piulitele in suruburi la capacul ala de trebuie deschis, au rupt in plastic, acum se invart in gol)

O sa trebuiasca taiate, prins cu holsuruburi in gauri noi, distractie. O sa fie ca naiba.

 

Intrebarea mea e daca are careva de vanzare (de la o demembrare or smth) chestia aia mare de plastic in care e filtrul de aer. Ca noua nu o iau de la Honda ca e scumpa.

 

Multam!

 

Incearca sa ii dai cu degripant pe acolo ... si sa il desfaci in socuri ca sa isi de-a drumul mai repede.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, cat au fost cauciucurile Pirelli. Trebuie sa ne incaltam si noi. Ai avut cum/cand sa le testezi putin? Cum sunt?

Merci.

Pirelli Sport Demon au la romi-moto: 385 fata si 435 spate. Dinastea am si eu de un sezon si sunt multumit de ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pirelli Sport Demon au la romi-moto: 385 fata si 435 spate. Dinastea am si eu de un sezon si sunt multumit de ele.

 

Eu unul mi-am pus Maxxis Promaxx la 125 de euro setul si sunt foarte foarte foarte multumit de ele, tocmai am dat o tura de vreo 40 de km "racing" si s-au comportat exemplar.

 

Ce parere aveti de vesta reflectorizanta purtata pe motor ? Eu mi-am luat ieri una si azi am purtat-o, de dimineatza lumea mi s-a parut mai linistita ca sa zic asa nu tu faze nasoale nu tu zmei in trafic, iar acum pe seara s-a vazut clar ca sunt observat in trafic ... sunt curios daca a mai incercat careva asta si cum se comportau cei din jur.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@thundere nush ce sa zic de maxxis...nu cunosc deci n-am incredere insa nah...tu le ai pe moto acum si poti zice cum sunt in comparatie cu cele din clasa lor de la alte marci

 

pe celalat cb nemodificat aveam metzeler dar cand am trecut pe alta clasa de cauciucuri (sport)a fost ca o revelatie

nu se compara un michelin pilot power sau un dunlop sportsmart/ roadsmart etc etc cu ce aveam inainte. repet, e vb de clasa. astea sport nu numai ca te ajuta sa te inclini altfel dar te ajuta sa te inclini la fel si pe ploaie :D

 

pe asta mic de 125 am bt batlax pe spate si hideneau pe fatza insa visez pirelli :D

bagati review-uri la pirelli, ca ma intereseaza si pe mine , am aproape aceleasi dimensiuni la jante ca si cb500 in afara de faptul ca pe spate am 140 nu 130. in fine...

 

 

 

vesta e o idee buna insa nu cred ca arata prea fain :() si eu m-am gandit la asa ceva

Editat de Vizitator
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@thundere nush ce sa zic de maxxis...nu cunosc deci n-am incredere insa nah...tu le ai pe moto acum si poti zice cum sunt in comparatie cu cele din clasa lor de la alte marci

 

pe celalat cb nemodificat aveam metzeler dar cand am trecut pe alta clasa de cauciucuri (sport)a fost ca o revelatie

nu se compara un michelin pilot power sau un dunlop sportsmart/ roadsmart etc etc cu ce aveam inainte. repet, e vb de clasa. astea sport nu numai ca te ajuta sa te inclini altfel dar te ajuta sa te inclini la fel si pe ploaie :D

 

pe asta mic de 125 am bt batlax pe spate si hideneau pe fatza insa visez pirelli :D

bagati review-uri la pirelli, ca ma intereseaza si pe mine , am aproape aceleasi dimensiuni la jante ca si cb500 in afara de faptul ca pe spate am 140 nu 130. in fine...

 

 

 

vesta e o idee buna insa nu cred ca arata prea fain :() si eu m-am gandit la asa ceva

 

Fata de chinezaria aia de Hidenau care nici macar finisat calumea nu e, ca sa nu mai zic de calitatea cauciucilui, Maxxis sunt net superioare, eu sunt de parere ca isi merita banii din plin. Metzeler-urile oricum sunt de cacao, am avut si eu, si pe CB si pe primul motor, pot sa zic ca sunt niste cacaturi, cel putin astea touring se incalzesc al naibii de greu si chiar si asa tot nu au aderenta calumea, cele mai nasoale cauciucuri care le-am avut ever, pana si Michelin-ul de enduro touring fabricatie 2004 sau 2006 nu mai retin, care l-am avut vre-o luna pana mi-au venit cauciucurile astea se comporta mai bine pe asfalt, doar ca la ala ajungeai mai repede la buza cauciucului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bagati review-uri la pirelli, ca ma intereseaza si pe mine , am aproape aceleasi dimensiuni la jante ca si cb500 in afara de faptul ca pe spate am 140 nu 130. in fine...

Am eu Pirelli Sport Demon, si in curbe pot sa ma aplec pana ating cu scaritele de asfalt (asta vara, pe racoare nu am incercat) :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bre lasati caucioacele si hai sa ne intalnim astia din Bucuresti, sa ne cunoastem si noi live, forumul deja devine o balacareala (defapt e balacareala de mult) pe care o detest si am impresia ca ma voi lipsi de el. Vreau sa dau si eu o tura cu CB-urile voastre si voi cu al meu sa vad chestia aia dintre treapta 1 si treapta a 2...e ceva ce nu imi place si nu mi se pare normal si nici o explicatie logica nu am gasit pana acum. Cateodata schimba precis si bine si se aude/simte un singur zgomot (il numim generic "CLANC!!!") iar cateodata am impresia ca imi face levierul de schimbat ca la ABS la masina (mai des cand urc din 1 in 2 mai rar cand cobor din 2 in 1...se simt ca doua lovituri in bratul levierului) faza este ca nu este un tipar, nu face mereu asa, ce mi s-a parut in seara asta cand m-am enervat putin ca daca o urc in ture mai mult imi face asa, dar nu e un tipar, repet...

 

De obicei cand o urci in ture tre sa ii dai serios cand schimbi din 1 in 2 altfel iti sare pe liber, asa e la honde, la kawasaki-ul care l-am avut inainte desi schimbatorul in sine facea ca toti dracii, cutia era foarte finutza si precisa.

Pacat ca nu-s din bucuresti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hidenau avea de cand l-am luat, nu am apucat sa schimb nimic pe el inca, de aia caut despre pirelli

nu as cumpara hidenau ever! in cel mai rau caz o sa caut un Bt si pt fatza

metzeler care le-am avut au fost mediocre cel mult dar am mers pe Anina de le-am rupt (am rupt discurile de fapt)

in fine fiecare isi ia ce vrea, eu stiu ce vreau :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mi se pare normal cum zice Thunderbyte sa iti sara pe lliber cand bagi a 2-a,la Hornet se aude exact cum ai zis tu,ca un abs cand scoti din 1 treci prin n si bagi in 2.Adica nu e chiar smooth.Poti sa ameliorezi treaba asta cu un ulei bun,dar tot o sa simti chestia aia,numai ca nu asa rau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adică nu sunt singurul la care trozneÂşte când îi dau a2a mai strâmb? Dacă îi dau finuț nu pocneÂşte, dar când îi dau tare I Âşi apoi repede a II a mai pocneÂşte.

 

Cum se aude un abs ? :(

Editat de Chivu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adică nu sunt singurul la ...

 

Nu esti singurul :( si la mine face la fel cand o duc in ture mari in vit1. Dar asta nu inseamna ca treaba e chiar ok...Adica sunt constient ca la un moment dat daca tot fac asa o sa crape ceva. :D

 

Multumesc tuturor pt informatiile despre Pirelli.

 

Vorbesc de CB.

Editat de EfesExtra
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mi se pare normal cum zice Thunderbyte sa iti sara pe lliber cand bagi a 2-a,la Hornet se aude exact cum ai zis tu,ca un abs cand scoti din 1 treci prin n si bagi in 2.Adica nu e chiar smooth.Poti sa ameliorezi treaba asta cu un ulei bun,dar tot o sa simti chestia aia,numai ca nu asa rau.

 

In ture mari asa face daca nu ii dai calumea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, depinde de turatie...si la mine "agata" cand schimb din 1 in 2.

Cu ulei Castrol imi agata mai putin, dar tot se simte.

Oricum cand schimb din 1 in 2, las sa scada mai mult turatia si apoi ii dau a doua...in sensul ca accelerez in 1, trag ambreiajul dar nu schimb exact in secunda aia, ci mai astept o idee...de schimb la turatie mare agata mai tare.

 

:(

 

Adica sa apesi/ridici hotarat pe schimbator, nu? Dar ce ma intriga pe mine este faptul ca nu face mereu asa...aveti idee de ce? Variaza in functie de turatie sau ce?
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...