Sari la conținut

Honda Cb500 - Home


CrisLuca
 Share

Postări Recomandate

Salut, astăzi Vineri 13 m-am gândit sa schimb uleiul si filtru. Am urmat instructiunile din manual dar când am încercat sa desfac surubul de la baia de ulei a mers greu o tura sau doua apoi usor apoi foarte greu. Dupa ce am dat drumul la ulei a rămas filetul pe un tifon care era peste recipientul uleiului. Nu am încălzit motorul excesiv, doar 3-4 minute ca sa devina mai fluid. Am culcat motorul pe jos si un coleg mai priceput a mărit gaura, apoi a facut un filet interior nou si un domn strungar mi-a facut un nou surub pentru baia de ulei. Acum am o întrebare când s-a mărit gaura a intrat putin span in baie. Am adăugat 2,5l de ulei proaspăt pe la joja si am dat drumul la ulei într-un recipient curat care era acoperit cu tifon . Dupa care cu o palnie si tifon goleam recipientul in bidonul cu ulei. Am repetat procedura de aproximativ 9-10 ori. Ultimele 3 au ieșit curate. Acum după ce îmi fac o garnitura de cupru pentru surub, pot sa folosesc uleiul? Este nou, la fel si filtrul. Întrebare uleiul pleacă din baie main întâi prin filtru si apoi spre componentele vitale? Îmi este frica sa nu fi rămas ceva si sa strice motorul. PS nu îl învinovățesc pe fostul proprietar pentru ce s-a întâmplat dar aveti grija cat de tare strângeți unele suruburi sau aveti grija sa se infileteze corect. Seare buna.Alex

post-41186-0-45858800-1426274392_thumb.jpg

post-41186-0-67374600-1426274403_thumb.jpg

post-41186-0-91072600-1426274418_thumb.jpg

post-41186-0-03390900-1426274432_thumb.jpg

post-41186-0-27179400-1426274442_thumb.jpg

post-41186-0-93686300-1426274453_thumb.jpg

Editat de RD 02 ALX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salutare !

De miercuri ma aflu si eu in clubu posesorilor de cb500, here's the beauty.

Nu stiam ca un cb poate sa fie asa phun, am facut 250 de km cu ea cand am adus-o, foarte usurica si infipta. Motocicleta e pentru domnita.

 

As vrea sa-i schimb anvelopa pe spate, dar nu stiu cu ce (intentionam Michelin pilot road 3/4, dar nu fabrica dimensiunea asta), recomandari?

 

Salut !

post-60782-0-75724000-1426322282_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, uleiul trece inainte prin filtru. Eu unu as folosi uleiul asta, eu cred ca are ce sa se intample.Bafta

Multumesc pentru sfat.

» Post actualizat in 14 Mar 2015 18:28

Salutare !

De miercuri ma aflu si eu in clubu posesorilor de cb500, here's the beauty.

Nu stiam ca un cb poate sa fie asa phun, am facut 250 de km cu ea cand am adus-o, foarte usurica si infipta. Motocicleta e pentru domnita.

 

As vrea sa-i schimb anvelopa pe spate, dar nu stiu cu ce (intentionam Michelin pilot road 3/4, dar nu fabrica dimensiunea asta), recomandari?

 

Salut !

Cred ca cele mai bune anvelope pentru CB sunt Bridgestone BT45, cauta cateva review-uri si este un tip pe youtube ( https://www.youtube.com/channel/UCqsNMYqStWMt3XxkQHQx6Ww ) sa vezi cum merge cu ele.

 

Weekend placut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@christensen: nu e nici o ruptura, ai o gaurica pe mijloc in schimb unde fixezi cu un surub ;)

 

dar de ce il fixez? maine am sa fac cateva poze cu ea.

M-am uitat la un CB din 96 si era altfel prinderea, pe partea de jos era prins in suportul de la furca prin 2 tampoane, la mine nu exista acele doua gaori in care sa intre tampoanele+tijele din partea inferioara de sustinere a farului.

 

@robertd .... MICHELIN Pilot Activ

» Post actualizat in 15 Mar 2015 17:10

Atasez cateva imagini cu suportul farului la motoreta mea:

 

post-22733-0-90132000-1426439376_thumb.jpg

 

post-22733-0-88044300-1426439382_thumb.jpg

 

post-22733-0-92573000-1426439387_thumb.jpg

 

post-22733-0-68924000-1426439392_thumb.jpg

 

 

Editat de christensen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare dragi posesori de CB!

 

De cateva zile tot incerc sa lamuresc cateva aspecte despre prima pornire in primavara asta si nu am reusit sa trag o concluzie.

 

CB-ul meu de 500 din 1999 (al doilea an la mine) a stat in garaj. Bateria Rombat 12V/8ah/120 A(EN) care nu necesita intretinere si veche de aproximativ 2 ani a fost montata tot timpul. Peste iarna am mai invartit eu de roti in principal de roata spate pt ca asa am inteles ca este bine dar nu am mai pornit-o de prin noiembrie. Astazi, mai mult din curiozitate, am dat o cheie si bineinteles ca dupa 2 secunde in care invartea motorul, murea bateria.

 

Pentru ca a venit momentul sa o scot la drum as vrea cateva sfaturi:

 

1. Stiti ceva de bateriile astea fara intretinere? E ok sa o incarc cumva? Eu am un redresor pt. auto pe care scrie clar ca nu se foloseste pt. bateriile care nu necesita intretinere deci clar trebuie ceva special.

2. Ar fi ok sa trag putin clapeta de acceleratie inainte sa dau la cheie (~sa traga benzina gandesc eu)? Ce trebuie sa fac cand o pornesc?

3. Cam ce consumabile sa mai schimb? am facut revizie prin iunie anul trecut si prin august am sincronizat si carburatoarele)

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

1. Se incarca.

2. Sa tragi socul. A mea nu pornea nici vara fara soc, iarna voia tras complet si apoi impins incet pe masura ce se incalzea motorul, vara cu socul la jumatate.

3. Verifica bujiile, filtrul de aer (ca ala de ulei il schimbi o data cu uleiul), placutele de frana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Se incarca.

2. Sa tragi socul. A mea nu pornea nici vara fara soc, iarna voia tras complet si apoi impins incet pe masura ce se incalzea motorul, vara cu socul la jumatate.

3. Verifica bujiile, filtrul de aer (ca ala de ulei il schimbi o data cu uleiul), placutele de frana.

 

Multumesc!

 

De treaba cu socul am uitat complet (Rookie mistake); acum imi pare rau ca poate era suficient curent cat sa porneasca..:) si scapam de incarcatul bateriei. Si la a mea a fost nevoie mai mereu de soc (la rece) atat vara cat si iarna. Il trageam la cam 80% si la cateva momente dupa mornire dupa ce isi lua mersul, reduceam treptat pana la minim.

 

Totusi ma gandesc ca inainte de pornire sa trag un pic de acceleratie..vechea vorba la dacii..."da-i cateva pedale sa traga benzina in carburator"..:). Nu stiu daca este acelasi sistem si aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bateria daca nu se foloseste se incarca macar 1data la luna si se depoziteaza intr-o incapere unde temperatura nu scade sub 15grade.

nu se trage acceleratia, nici la pornire nici inainte de oprire ca la gunoaiele de dacii! invartind mai mult la pornire pui la 'lucru' pompa de ulei si pe cand porneste motorul vei avea si ungere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, vezi ca bateria pe care o ai tu are 8 amperi, trebuie incarcata cu un redresor care scoate 800miliamperi maxim 1 amper, daca o incarci cu redresor de masina care scoate cel putin 4 amperi, o incarci mai repede si scurtezi durata de viata a bateriei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Am incarcat pe redresor de masina o baterie moto care m-a tinut 8 ani, redresorul ducea peste 5 Amperi dar ea isi tragea doar 1-2 A. Nu se mai fac redresoare ca pe vremuri de fiebea acidul in baterie :) (am vazut cu ochii mei acum vreo 30 de ani asa ceva).

 

Bateria daca e noua si incarcata tine linistit 2-3 luni. Eu iarna daca nu mergeam (am prins niste ierni prin 2006-2008 cand am mers aproape toata iarna cu moto) porneam motocicleta o data la 2-3 saptamani cate 5 minute si nu aveam probleme cu bateria. Aia care a murit dupa 8 ani a murit vara cand mergeam zilnic, de la un scurt in instalatie. Cine stie cat ma mai bantuia daca nu era scurtul :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,

 

Ieri am dat si eu prima cheie pe anul asta si am dat o tura de dezmorteala prin Bucuresti.

 

Daca mai sunt amatori pe aici de plimbari prin oras si nu numai in afara lui, poate reusim sa ne adunam din cand pentru cateva ture si o apa plata cu lamaie pe la Bikers Club.

 

Va doresc tuturor un sezon fara incidente si plimbari lungi si frumoase !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Resuscitare si reanimare motor"

Salut, am rulat cu cb-ul meu fara sa verific periodic uleiul, cred ca garnitura de ungere la un piston sau ambele a fost obosita si am ars impreuna cu benzina tot uleiul, rezultatul motor gripat, intrebarea este in legatura cu un service sau mecanic pentru "resuscitare" a motorului?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Resuscitare si reanimare motor"

Salut, am rulat cu cb-ul meu fara sa verific periodic uleiul, cred ca garnitura de ungere la un piston sau ambele a fost obosita si am ars impreuna cu benzina tot uleiul, rezultatul motor gripat, intrebarea este in legatura cu un service sau mecanic pentru "resuscitare" a motorului?

 

Nu merita cheltuiala. Pretul unui arbore cotit nou si a unei biele (posibil amandoua) depasesc cu mult pretul unui motor SH in stare decenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Resuscitare si reanimare motor"

Salut, am rulat cu cb-ul meu fara sa verific periodic uleiul, cred ca garnitura de ungere la un piston sau ambele a fost obosita si am ars impreuna cu benzina tot uleiul, rezultatul motor gripat, intrebarea este in legatura cu un service sau mecanic pentru "resuscitare" a motorului?

Daca te ajuta cu ceva am un motor desfacut, eu am luat cutia de viteze din el, in rest din cate imi aduc aminte e complet, inainte sa il desfac functiona fara probleme. Daca vrei sa il faci pe al tau, te pot ajuta cu piese, mergi la mecanic sa iti daca o lista si vedem. Daca esti interesat, da-mi mesaj, nu mai intru des pe topic, cel putin nu de cand nu mai am CB :D

Editat de Chivu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca te ajuta cu ceva am un motor desfacut, eu am luat cutia de viteze din el, in rest din cate imi aduc aminte e complet, inainte sa il desfac functiona fara probleme. Daca vrei sa il faci pe al tau, te pot ajuta cu piese, mergi la mecanic sa iti daca o lista si vedem. Daca esti interesat, da-mi mesaj, nu mai intru des pe topic, cel putin nu de cand nu mai am CB :D

Daca ajung sa il desfac, treb sa vad ce s-a bulit in el, iti dau pm, ne auzim, multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...