honda cb 500 Postat Mai 5, 2015 Share Postat Mai 5, 2015 Salut, eu am surubarit la CB-ul meu zilele astea. Am curatat si intins lantul era oribil daca il impingeai putin in sus nu mai reveneau zalele de la mizerie. L-am spalat cu motorina si cu o periuta de dinti iar apoi l-am uns cu ulei pentru lant. Mi-am schimbat bujiile si in centru unde da scanteia este un roz caramiziu uscat dar pe langa negru precum funinginea( este posibil sa o las prea mult cu socul tras dimineata? Am schimbat uleiul si filtrul de aer/ulei am pus Motul 10w50 5100 filtru aer Hiflo si ulei Hiflo 303. Fisele sunt impecabile parca sunt noi. Mai este un fel de filtru de aer mic care avea un burete foarte degradat si gaurit( avea o gaura imensa in mijloc ) am taiat de la un filtru de aer auto si am pus in acea cutiuta sa nu intre mizerie acolo. La sfarsit am schimbat antigelul, am urmat procedura din manual si stupoare am scos din ea doar apa distilata chioara. Am spalat instalatia tot cu apa distilata de doua ori si la sfarsit am pus antigel Auto HEPU nemtesc G12 care respecta ce cere cartea amestec 50% antigel 50% apa distilata. Problema pe care o am este ca nu am putut sa bag in ea mai mult de 2 L de lichid. Am turnat foarte incet si nu m-am grabit i-am dat drumu si am apasat pe furtune sa mai faca loc si sa scoata aerul etc dar nimic. Am mai completat foarte putin aproximativ 100 ml fata de ce a intrat prima oara. Am sa o supraveghez si dupa cateva zile am sa dau jos rezervorul si am sa mai verific. M-am plimbat cu ea si nu se mai incalzeste asa de tare ca inainte. PS: CB Rules o iubesc:))))) » Post actualizat in 04 May 2015 18:47 Câteva poze. Daca are cineva nevoie de bujiile vechi sa le aibă ca rezerva le dau gratis. Mai am 2 la mine. Merg perfect si nu am avut probleme cu ele. Am vrut sa le schimb ca sa stiu ce sa schimb si când. Mulțumesc. » Post actualizat in 05 May 2015 01:07 Si la cb-ul meu tot doi litri a intrat, daca pui prea mult o sa-l dea afara pe furtunul dela vasul de expansiune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RD 02 ALX Postat Mai 5, 2015 Share Postat Mai 5, 2015 (editat) Salut, am aerisit instalatia dar nu a intrat mai mult. M-am uitat si la câteva filmulețe pe youtube cu aerisirea la moto si am facut identic. Am sa mai merg cu ea si îl verific din nou diseară unainte sa plec spre casa de la serviciu. Mulțumesc pentru info. PS facem si noi o întâlnire sa ne cunoaștem? Editat Mai 5, 2015 de RD 02 ALX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RD 02 ALX Postat Mai 5, 2015 Share Postat Mai 5, 2015 Am 4 bujii de rezerva acum. Doua in permanent la mine in afara de cele din motor. Din cauza asta am spus ca donez doua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RD 02 ALX Postat Mai 6, 2015 Share Postat Mai 6, 2015 Am verificat din nou nivelul antigelului astăzi dupa aproape 100km si este la nivel. Tot nu inteleg de ce nu are bușonul de la antigel pe radiator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Mai 6, 2015 Share Postat Mai 6, 2015 Cum nu are? Are buson sus pe radiator in dreapta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RD 02 ALX Postat Mai 6, 2015 Share Postat Mai 6, 2015 (editat) A mea are busonul sub rezervorul de benzina. Vorbim de CB 500? Nu vreau sa par nesimțit sau sunt mai multe versiuni pentru racire? A mea este naked nu S din 2000. Mulțumesc. Editat Mai 6, 2015 de RD 02 ALX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Mai 6, 2015 Share Postat Mai 6, 2015 Corect, sub rezervor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Mai 6, 2015 Share Postat Mai 6, 2015 unu vorbeste de radiator, celalalt de vasul de expansiune ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Mai 6, 2015 Share Postat Mai 6, 2015 Pai omul zice ca nu are buson pe radiator, nu pomeneste de vasul de expansiune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viscol84 Postat Mai 7, 2015 Share Postat Mai 7, 2015 I-am pus ghidon clubman si e cu totul alta notoreta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RD 02 ALX Postat Mai 7, 2015 Share Postat Mai 7, 2015 Wow, îmi place mult cum arată parca este de cafe racer. Cat a costat ghidonul cu oglinzile? Ai facut ceva adaptari? Daca o culci le lateral mai sta in ghidon si crashbar? Ma refer daca scapa rezervorul. Este mai faina pozitia la mers? Te rog sa mai incarci 2-3 poze daca poti. Din lateral ,spate si de pe rezervor. Mulțumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christensen Postat Mai 7, 2015 Share Postat Mai 7, 2015 Busonul de pe radiator se utilizeaza pt reumplerea completa a circuitului de racire, vasul de expansiune pt completarea lichidului pt racire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Mai 7, 2015 Share Postat Mai 7, 2015 Busonul de pe radiator se utilizeaza pt reumplerea completa a circuitului de racire, vasul de expansiune pt completarea si verficarea lichidului pt racire exact! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MariusCB500 Postat Mai 7, 2015 Share Postat Mai 7, 2015 (editat) Foarte tare acel ghidon.Mai multe poze te rog daca se poate??Si mai multe detalii?? Pozitie la mers/Pret/prindere/etc??Oglinzi asemanatoare(prindere pe cap de ghidon) am cumparat eu din Galati cu 200 lei perechea/noi Editat Mai 7, 2015 de MariusCB500 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viscol84 Postat Mai 7, 2015 Share Postat Mai 7, 2015 Kitul l am luat de pe ebay... trebuie furtun mai lung de frana si modificat traseul la ambreiaj... e prima etapa in drum spre cafe racer... e mai putin comod dar mie imi place mai tare )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MariusCB500 Postat Mai 7, 2015 Share Postat Mai 7, 2015 Exact acolo vreau sa ajung si eu cu el...un viitor cafe racer...si ''treaba'' cu ghidonul ar fi un inceput bun mai exact,un link catre ebay ai?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viscol84 Postat Mai 8, 2015 Share Postat Mai 8, 2015 Am scotocit pe acolo... nu e greu de gasit... eu caut totusi taiat deja ca sa vad exact ce si cum... oricum... mai am de lucru... vreau sa ma ocup de jante, jambe si capacele lateralesi eventual sa ma uit de un bord mai de doamne ajuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Mai 8, 2015 Share Postat Mai 8, 2015 (editat) va salut....fost posesor de honda ntv si de vfr 750 , actual de aprilia pegaso , m-ar bate gandul la un cb500 , dar am nevoie neaparat sa ma sui pe unul sa vad cum stau din cauza fizicului meu...vfr-ul l-am dat din cauza greutatii dar stateam relativ ok pe el....ntv-ul l-am dat din cauza ca pozitia la ghidon era normala de touring dar scaritele erau ca de supersport , tare incomoda.....sunt ca o prajina si slab la 1,88 cu picioare f lungi.... este cineva din constanta cu cb500 stock sa ma sui pe el sau sa dau o tura de 2-3km? platesc deranjul Editat Mai 8, 2015 de mad_max_86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wiqed Postat Mai 8, 2015 Share Postat Mai 8, 2015 Salut, Doresc sa cumpar un side-case rack pentru Honda CB 500 din 1997. Eventual si side-case-uri. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Dinu Postat Mai 8, 2015 Share Postat Mai 8, 2015 I-am pus ghidon clubman si e cu totul alta notoreta Felicitari arata foarte bine! Sincer sa fiu nu prea am vazut multe CB-uri cu modificari. Am CB-ul din '99 si parca e old school acel stop. Eu am tot cautat sa modific ceva prin spate, eventual led sau ceva sa se potriveasca dar, nimic. Nici n-as vrea sa stric tot spatele. Are cineva idei, a facut cineva astfel de modificari? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Guzganel Postat Mai 8, 2015 Share Postat Mai 8, 2015 va salut....fost posesor de honda ntv si de vfr 750 , actual de aprilia pegaso , m-ar bate gandul la un cb500 , dar am nevoie neaparat sa ma sui pe unul sa vad cum stau din cauza fizicului meu...vfr-ul l-am dat din cauza greutatii dar stateam relativ ok pe el....ntv-ul l-am dat din cauza ca pozitia la ghidon era normala de touring dar scaritele erau ca de supersport , tare incomoda.....sunt ca o prajina si slab la 1,88 cu picioare f lungi.... este cineva din constanta cu cb500 stock sa ma sui pe el sau sa dau o tura de 2-3km? platesc deranjul Salut, La 1,88 (si cu picioare f lungi) esti prea inalt pentru CB. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Mai 8, 2015 Share Postat Mai 8, 2015 m-ar bate gandul la un cb500 , .....sunt ca o prajina si slab la 1,88 cu picioare f lungi.... Eu am schimbat CB-ul cu ceva mai mare din cauza asta, ti-ar fi prea mic. Cauta un CBF 600, e mai inalta si are si 3 pozitii reglabile la sea ca sa o mai inalti si greutatea nu e semnificativ mai mare. Si e tot Honda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Mai 9, 2015 Share Postat Mai 9, 2015 sau bandit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Mai 9, 2015 Share Postat Mai 9, 2015 (editat) Eu am schimbat CB-ul cu ceva mai mare din cauza asta, ti-ar fi prea mic. Cauta un CBF 600, e mai inalta si are si 3 pozitii reglabile la sea ca sa o mai inalti si greutatea nu e semnificativ mai mare. Si e tot Honda nu vreau 4 in linie...consum mare, carburatie mai greu de intretinut si reglat , n-am nevoie de racheta.....vreau ceva mic fiabil si usor pana in 60 cai .am avut d-astea mari cat cuprinde....am si zis...ntv,vfr... pegasul imi sede f bine doar ca motorizarea e de cacao , honda e honda plus ca nici bugetul nu se ridica ptr un cbf....de visat ptr ani ce urmeaza la nc700s sau x Editat Mai 9, 2015 de mad_max_86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Mai 9, 2015 Share Postat Mai 9, 2015 Eu ma gandeam doar la dimensiuni, nu la altceva. Puterea la CBF nu e uriasa, 77 CP, si nici consumul, dar tu stii mai bine ce iti doresti de la o motocicleta. Cat despre pret, pe a mea am vandut-o in 2012 cu echivalentul salariului pe o luna si era in stare foarte buna. 4 in linie nu e deloc rau, carburatoarele au fost mult mai simplu de intretinut decat la CB 500; daca la CB le curatam si reglam de 2 ori pe an, la CBF am facut-o o singura data in 3 ani. Mai e si diferenta de vibratii, dupa primul an pe CB am scapat de tot nisipul din rinichi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.