RD 02 ALX Postat Martie 13, 2015 Share Postat Martie 13, 2015 (editat) Salut, astăzi Vineri 13 m-am gândit sa schimb uleiul si filtru. Am urmat instructiunile din manual dar când am încercat sa desfac surubul de la baia de ulei a mers greu o tura sau doua apoi usor apoi foarte greu. Dupa ce am dat drumul la ulei a rămas filetul pe un tifon care era peste recipientul uleiului. Nu am încălzit motorul excesiv, doar 3-4 minute ca sa devina mai fluid. Am culcat motorul pe jos si un coleg mai priceput a mărit gaura, apoi a facut un filet interior nou si un domn strungar mi-a facut un nou surub pentru baia de ulei. Acum am o întrebare când s-a mărit gaura a intrat putin span in baie. Am adăugat 2,5l de ulei proaspăt pe la joja si am dat drumul la ulei într-un recipient curat care era acoperit cu tifon . Dupa care cu o palnie si tifon goleam recipientul in bidonul cu ulei. Am repetat procedura de aproximativ 9-10 ori. Ultimele 3 au ieșit curate. Acum după ce îmi fac o garnitura de cupru pentru surub, pot sa folosesc uleiul? Este nou, la fel si filtrul. Întrebare uleiul pleacă din baie main întâi prin filtru si apoi spre componentele vitale? Îmi este frica sa nu fi rămas ceva si sa strice motorul. PS nu îl învinovățesc pe fostul proprietar pentru ce s-a întâmplat dar aveti grija cat de tare strângeți unele suruburi sau aveti grija sa se infileteze corect. Seare buna.Alex Editat Martie 13, 2015 de RD 02 ALX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Obed Postat Martie 14, 2015 Share Postat Martie 14, 2015 Da, uleiul trece inainte prin filtru. Eu unu as folosi uleiul asta, eu cred ca are ce sa se intample.Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertd Postat Martie 14, 2015 Share Postat Martie 14, 2015 Salutare ! De miercuri ma aflu si eu in clubu posesorilor de cb500, here's the beauty. Nu stiam ca un cb poate sa fie asa phun, am facut 250 de km cu ea cand am adus-o, foarte usurica si infipta. Motocicleta e pentru domnita. As vrea sa-i schimb anvelopa pe spate, dar nu stiu cu ce (intentionam Michelin pilot road 3/4, dar nu fabrica dimensiunea asta), recomandari? Salut ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mikehit47 Postat Martie 14, 2015 Share Postat Martie 14, 2015 @christensen: nu e nici o ruptura, ai o gaurica pe mijloc in schimb unde fixezi cu un surub Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RD 02 ALX Postat Martie 14, 2015 Share Postat Martie 14, 2015 Da, uleiul trece inainte prin filtru. Eu unu as folosi uleiul asta, eu cred ca are ce sa se intample.Bafta Multumesc pentru sfat. » Post actualizat in 14 Mar 2015 18:28 Salutare ! De miercuri ma aflu si eu in clubu posesorilor de cb500, here's the beauty. Nu stiam ca un cb poate sa fie asa phun, am facut 250 de km cu ea cand am adus-o, foarte usurica si infipta. Motocicleta e pentru domnita. As vrea sa-i schimb anvelopa pe spate, dar nu stiu cu ce (intentionam Michelin pilot road 3/4, dar nu fabrica dimensiunea asta), recomandari? Salut ! Cred ca cele mai bune anvelope pentru CB sunt Bridgestone BT45, cauta cateva review-uri si este un tip pe youtube ( https://www.youtube.com/channel/UCqsNMYqStWMt3XxkQHQx6Ww ) sa vezi cum merge cu ele. Weekend placut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christensen Postat Martie 14, 2015 Share Postat Martie 14, 2015 (editat) @christensen: nu e nici o ruptura, ai o gaurica pe mijloc in schimb unde fixezi cu un surub dar de ce il fixez? maine am sa fac cateva poze cu ea. M-am uitat la un CB din 96 si era altfel prinderea, pe partea de jos era prins in suportul de la furca prin 2 tampoane, la mine nu exista acele doua gaori in care sa intre tampoanele+tijele din partea inferioara de sustinere a farului. @robertd .... MICHELIN Pilot Activ » Post actualizat in 15 Mar 2015 17:10 Atasez cateva imagini cu suportul farului la motoreta mea: Editat Martie 14, 2015 de christensen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Dinu Postat Martie 21, 2015 Share Postat Martie 21, 2015 Salutare dragi posesori de CB! De cateva zile tot incerc sa lamuresc cateva aspecte despre prima pornire in primavara asta si nu am reusit sa trag o concluzie. CB-ul meu de 500 din 1999 (al doilea an la mine) a stat in garaj. Bateria Rombat 12V/8ah/120 A(EN) care nu necesita intretinere si veche de aproximativ 2 ani a fost montata tot timpul. Peste iarna am mai invartit eu de roti in principal de roata spate pt ca asa am inteles ca este bine dar nu am mai pornit-o de prin noiembrie. Astazi, mai mult din curiozitate, am dat o cheie si bineinteles ca dupa 2 secunde in care invartea motorul, murea bateria. Pentru ca a venit momentul sa o scot la drum as vrea cateva sfaturi: 1. Stiti ceva de bateriile astea fara intretinere? E ok sa o incarc cumva? Eu am un redresor pt. auto pe care scrie clar ca nu se foloseste pt. bateriile care nu necesita intretinere deci clar trebuie ceva special. 2. Ar fi ok sa trag putin clapeta de acceleratie inainte sa dau la cheie (~sa traga benzina gandesc eu)? Ce trebuie sa fac cand o pornesc? 3. Cam ce consumabile sa mai schimb? am facut revizie prin iunie anul trecut si prin august am sincronizat si carburatoarele) Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Martie 21, 2015 Share Postat Martie 21, 2015 1. Se incarca. 2. Sa tragi socul. A mea nu pornea nici vara fara soc, iarna voia tras complet si apoi impins incet pe masura ce se incalzea motorul, vara cu socul la jumatate. 3. Verifica bujiile, filtrul de aer (ca ala de ulei il schimbi o data cu uleiul), placutele de frana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Dinu Postat Martie 21, 2015 Share Postat Martie 21, 2015 1. Se incarca. 2. Sa tragi socul. A mea nu pornea nici vara fara soc, iarna voia tras complet si apoi impins incet pe masura ce se incalzea motorul, vara cu socul la jumatate. 3. Verifica bujiile, filtrul de aer (ca ala de ulei il schimbi o data cu uleiul), placutele de frana. Multumesc! De treaba cu socul am uitat complet (Rookie mistake); acum imi pare rau ca poate era suficient curent cat sa porneasca.. si scapam de incarcatul bateriei. Si la a mea a fost nevoie mai mereu de soc (la rece) atat vara cat si iarna. Il trageam la cam 80% si la cateva momente dupa mornire dupa ce isi lua mersul, reduceam treptat pana la minim. Totusi ma gandesc ca inainte de pornire sa trag un pic de acceleratie..vechea vorba la dacii..."da-i cateva pedale sa traga benzina in carburator"... Nu stiu daca este acelasi sistem si aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christensen Postat Martie 21, 2015 Share Postat Martie 21, 2015 bateria daca nu se foloseste se incarca macar 1data la luna si se depoziteaza intr-o incapere unde temperatura nu scade sub 15grade. nu se trage acceleratia, nici la pornire nici inainte de oprire ca la gunoaiele de dacii! invartind mai mult la pornire pui la 'lucru' pompa de ulei si pe cand porneste motorul vei avea si ungere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nemosergiu Postat Martie 21, 2015 Share Postat Martie 21, 2015 Salut, vezi ca bateria pe care o ai tu are 8 amperi, trebuie incarcata cu un redresor care scoate 800miliamperi maxim 1 amper, daca o incarci cu redresor de masina care scoate cel putin 4 amperi, o incarci mai repede si scurtezi durata de viata a bateriei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Martie 21, 2015 Share Postat Martie 21, 2015 Am incarcat pe redresor de masina o baterie moto care m-a tinut 8 ani, redresorul ducea peste 5 Amperi dar ea isi tragea doar 1-2 A. Nu se mai fac redresoare ca pe vremuri de fiebea acidul in baterie (am vazut cu ochii mei acum vreo 30 de ani asa ceva). Bateria daca e noua si incarcata tine linistit 2-3 luni. Eu iarna daca nu mergeam (am prins niste ierni prin 2006-2008 cand am mers aproape toata iarna cu moto) porneam motocicleta o data la 2-3 saptamani cate 5 minute si nu aveam probleme cu bateria. Aia care a murit dupa 8 ani a murit vara cand mergeam zilnic, de la un scurt in instalatie. Cine stie cat ma mai bantuia daca nu era scurtul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sir Vlad Postat Martie 22, 2015 Share Postat Martie 22, 2015 Salutare tuturor, Ieri am dat si eu prima cheie pe anul asta si am dat o tura de dezmorteala prin Bucuresti. Daca mai sunt amatori pe aici de plimbari prin oras si nu numai in afara lui, poate reusim sa ne adunam din cand pentru cateva ture si o apa plata cu lamaie pe la Bikers Club. Va doresc tuturor un sezon fara incidente si plimbari lungi si frumoase ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RD 02 ALX Postat Martie 22, 2015 Share Postat Martie 22, 2015 Salut eu mi-am rezolvat problema cu surubul de la baie si am facut o tura de 320km astăzi. Îmi place la nebunie cb-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mikehit47 Postat Martie 24, 2015 Share Postat Martie 24, 2015 @christensen: asta e prinderea originala de far, nu cred ca s-a schimbat prinderea farului, in schimb e posibil ca tu sa nu ai jugul original unde cred ca intrau piciorusele alea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christensen Postat Martie 24, 2015 Share Postat Martie 24, 2015 s-ar putea sa ai dreptate....am gasit o poza cu jugul original si arata diferit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nemosergiu Postat Martie 30, 2015 Share Postat Martie 30, 2015 "Resuscitare si reanimare motor" Salut, am rulat cu cb-ul meu fara sa verific periodic uleiul, cred ca garnitura de ungere la un piston sau ambele a fost obosita si am ars impreuna cu benzina tot uleiul, rezultatul motor gripat, intrebarea este in legatura cu un service sau mecanic pentru "resuscitare" a motorului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Martie 30, 2015 Share Postat Martie 30, 2015 cumpar cb500 accidentat , stricat. detalii PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Martie 31, 2015 Share Postat Martie 31, 2015 un service sau mecanic pentru "resuscitare" a motorului? http://www.honda-moto.ro/service Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 31, 2015 Share Postat Martie 31, 2015 "Resuscitare si reanimare motor" Salut, am rulat cu cb-ul meu fara sa verific periodic uleiul, cred ca garnitura de ungere la un piston sau ambele a fost obosita si am ars impreuna cu benzina tot uleiul, rezultatul motor gripat, intrebarea este in legatura cu un service sau mecanic pentru "resuscitare" a motorului? Nu merita cheltuiala. Pretul unui arbore cotit nou si a unei biele (posibil amandoua) depasesc cu mult pretul unui motor SH in stare decenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nemosergiu Postat Martie 31, 2015 Share Postat Martie 31, 2015 Nu merita cheltuiala. Pretul unui arbore cotit nou si a unei biele (posibil amandoua) depasesc cu mult pretul unui motor SH in stare decenta. Sunt de acord cu tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 31, 2015 Share Postat Martie 31, 2015 (editat) "Resuscitare si reanimare motor" Salut, am rulat cu cb-ul meu fara sa verific periodic uleiul, cred ca garnitura de ungere la un piston sau ambele a fost obosita si am ars impreuna cu benzina tot uleiul, rezultatul motor gripat, intrebarea este in legatura cu un service sau mecanic pentru "resuscitare" a motorului? Daca te ajuta cu ceva am un motor desfacut, eu am luat cutia de viteze din el, in rest din cate imi aduc aminte e complet, inainte sa il desfac functiona fara probleme. Daca vrei sa il faci pe al tau, te pot ajuta cu piese, mergi la mecanic sa iti daca o lista si vedem. Daca esti interesat, da-mi mesaj, nu mai intru des pe topic, cel putin nu de cand nu mai am CB Editat Martie 31, 2015 de Chivu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nemosergiu Postat Aprilie 1, 2015 Share Postat Aprilie 1, 2015 Daca te ajuta cu ceva am un motor desfacut, eu am luat cutia de viteze din el, in rest din cate imi aduc aminte e complet, inainte sa il desfac functiona fara probleme. Daca vrei sa il faci pe al tau, te pot ajuta cu piese, mergi la mecanic sa iti daca o lista si vedem. Daca esti interesat, da-mi mesaj, nu mai intru des pe topic, cel putin nu de cand nu mai am CB Daca ajung sa il desfac, treb sa vad ce s-a bulit in el, iti dau pm, ne auzim, multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nemosergiu Postat Aprilie 1, 2015 Share Postat Aprilie 1, 2015 bloc motor complet (fara intinzatorul de distributie) 1.000 lei Multumesc, deocamdata sunt in negocieri cu un alt user, are un cb lovit in fata in rest ok, poate il iau la 1000 lei tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nemosergiu Postat Aprilie 1, 2015 Share Postat Aprilie 1, 2015 super pret ! Daca reusesc sa il iau da e super, mai intai treb. sa vad daca e atat de grav, poate doar trebuie segmentat si atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.