Rimio Postat Iunie 6, 2016 Share Postat Iunie 6, 2016 Temperatura e in regula cum ai descris, si la mine statea la fel si nu am avut vreodata probleme. Cat de pornit, trebuie sa o "simti" putin, o sa te inveti cand sa tragi socul si cand nu . Nu e nevoie (si nici indicat) sa tragi de acceleratie la pornire daca motorul si carburatia sunt in regula. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebibv Postat Iunie 6, 2016 Share Postat Iunie 6, 2016 Da, am gresit eu. Oare dacă nu tragi de acceleratie și nu tragi nici socul se poate ineca? Ma refer în cazul în care dau de 2-3 ori la demaror și apoi dacă nu porneste trag socul o fi ok? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iunie 6, 2016 Share Postat Iunie 6, 2016 (editat) La prima pornire a zilei tragi socul. Daca ai mult intre porniri, tragi socul. Daca e oleaca 'calaie'/caldura, nu mai tragi. Gen juma de ora intre porniri. In general trasul de acceleratie e reteta pt. a ineca motorul. Daca il ineci, incerci si tu sa ii opresti benzina si ii dai la automat cu acceleratia MAXIM/FULL deschisa. Trebuie sa ai si bateria ok sa nu te lase imediat. Astepti un pic si dupa incerci, fara soc. Nu e o reteta generala, pt ca difera reglajele, uzura, temperaturile, altitudinea la care lucreaza jucaria. Te vei obisnui in ceva timp. Editat Iunie 6, 2016 de catranel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebibv Postat Iunie 6, 2016 Share Postat Iunie 6, 2016 Da, numai ca e cam riscant sa o inec când sunt departe de casa. Mersi ptr sfaturi. » Post actualizat in 14 Jun 2016 19:00 Banuiesc ca am o problema cu bateria. Intrebare, CB500 are releu care controleaza incarcarea separat sau e integrat in alternator? Am auzit ca exista si astfel de variante. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RD 02 ALX Postat Iunie 14, 2016 Share Postat Iunie 14, 2016 Salut va rog si eu daca imi puteti recomanda un brand pentru urmatoarele consumabile: *placutele de frana *un set de anvelope *set garnituri furca fata, inca nu curge dar cel de praf este foarte crapat Pentru cauciucuri ma gandeam la Bridgestone BT 45, sunt dualcompund si par super ok din ce am vazut pe internet pentru CB. Pentru frana eu am etrieri Brembo daca conteaza. Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 Ma alatur din nou grupului CB500, de aseara sunt iarasi detinator de CB500s, an 1999 si 50900 de km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rimio Postat Iunie 30, 2016 Share Postat Iunie 30, 2016 Ma alatur din nou grupului CB500, de aseara sunt iarasi detinator de CB500s, an 1999 si 50900 de km Felicitari si asfalt uscat . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
esanuandrei Postat Iulie 4, 2016 Share Postat Iulie 4, 2016 Proaspat posesor de permis cat A si CB500 din '97, va salut cu drag! Am facut si primul drum de ~226 km cu un plin si fara sa umblu la robinetul de rezerva , sper ca diseara sa fac si un consum aproximativ cand completez. Singura problema pe drum a fost data de vant si oglinzile aftermarket pe care le detin: nu vedeam nimic in ele si cand vedeam mi le dadea vantul peste cap. Drept urmare, caut un set de oglinzi potrivite pentru CB500/Hornet. Daca aveti de vanzare sau puteti recomanda, preferabil din Bucuresti, raman recunoscator. De asemenea, exemplarul pe care l-am achizitionat a venit cu butonul de reset al kilometrilor de cursa(presupun ca exista un termen mai tehnic) lipsa, drept urmare nu pot reseta decat circuland pana la 1000 km . Revin cu aceeasi cerere ca si la oglinzi, daca aveti de vanzare sau puteti recomanda, raman recunoscator si a 2-a oara . Multumesc, asfalt uscat! Andrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bossk Postat Iulie 6, 2016 Share Postat Iulie 6, 2016 (editat) Salut, Am de cateva zile un CB500 "nou nout" din '94. Cum nu am mai mers demult sunt super entuziasmat si abia astept sa ma dau. L-am luat de la un coleg si el l-a si adus acasa la mine. Pentru ca stau in Germania, asigurarea e personala si nu puteam merge cu el pana nu aveam talon nou si asigurarea refacuta pe mine. Zilele au trecut cu motorul in parcare fara sa il mai pornesc. Acum insa am numere, talon si asigurare dar motorul nu mai porneste. Am nevoie de sfaturi pt ca: - sunt entuziasmat si as vrea sa verific orice doar sa porneasca: alimentarea, filtre, carburatoare etc - nu am mai mers cu CB500 si I-am dat la automat pana am gatat bateria - am tras socul la pornire si poate am si accelerat - becul galben de la cric e normal sa stea aprins? Merci, Editat Iulie 6, 2016 de Bossk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 6, 2016 Share Postat Iulie 6, 2016 Salut, Am de cateva zile un CB500 "nou nout" din '94. Cum nu am mai mers demult sunt super entuziasmat si abia astept sa ma dau. L-am luat de la un coleg si el l-a si adus acasa la mine. Pentru ca stau in Germania, asigurarea e personala si nu puteam merge cu el pana nu aveam talon nou si asigurarea refacuta pe mine. Zilele au trecut cu motorul in parcare fara sa il mai pornesc. Acum insa am numere, talon si asigurare dar motorul nu mai porneste. Am nevoie de sfaturi pt ca: - sunt entuziasmat si as vrea sa verific orice doar sa porneasca: alimentarea, filtre, carburatoare etc - nu am mai mers cu CB500 si I-am dat la automat pana am gatat bateria - am tras socul la pornire si poate am si accelerat - becul galben de la cric e normal sa stea aprins? Merci, Daca e cricul tras, da e normal sa stea aprins. Pune bateria pe un redresor. Cand dai la demaror miroase cumva a benzina pe evacuare? De cat timp nu mai fusese pornit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bossk Postat Iulie 7, 2016 Share Postat Iulie 7, 2016 Honda a pornit aseara! (Dupa ce am reluat operatiuniile citite pe forum, si le-am executat in ordine) Problema: - incercari repetate de a o porni cu socul tras si acceleratie - inecata Rezolvare - robinet inchis - acceleratie maxim - automat pana nu s-a mai simtit miros de benzina Dupa ce am redeschis robinetul, cu bateria proaspat incarcata, a pornit imediat. A meritat efortul, pentru ora petrecuta pe CB dupa ce a pornit. Bsk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 7, 2016 Share Postat Iulie 7, 2016 (editat) Honda a pornit aseara! (Dupa ce am reluat operatiuniile citite pe forum, si le-am executat in ordine) Problema: - incercari repetate de a o porni cu socul tras si acceleratie - inecata Rezolvare - robinet inchis - acceleratie maxim - automat pana nu s-a mai simtit miros de benzina Dupa ce am redeschis robinetul, cu bateria proaspat incarcata, a pornit imediat. A meritat efortul, pentru ora petrecuta pe CB dupa ce a pornit. Bsk Bravo nene, de 2 ori bravo. Uite unul care nu cere mura in gura de fiecare data si e in stare sa caute si sa citeasca ce il intereseaza, Felicitari! » Post actualizat in 07 Jul 2016 19:30 Daca e cineva care isi cauta un suport de topcase, am eu unul, din pacate nu mai am case-ul dar se poate monta orice case pe suportul ala. Eu nu sunt fan topcase ... deci care il vreti sariti cu oferte. Editat Iulie 7, 2016 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
esanuandrei Postat Iulie 9, 2016 Share Postat Iulie 9, 2016 Salutare, Poate sa imi faca cineva o poza la suportul care tine saua ridicata sa pot umbla la compartimentul de sub ea? Acum folosesc un electrod improvizat dar as vrea sa incerc sa ii reproduc pe cel original daca exista. Multumesc, Andrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 9, 2016 Share Postat Iulie 9, 2016 Salutare, Poate sa imi faca cineva o poza la suportul care tine saua ridicata sa pot umbla la compartimentul de sub ea? Acum folosesc un electrod improvizat dar as vrea sa incerc sa ii reproduc pe cel original daca exista. Multumesc, Andrei Nu mi-a fost dat niciodata sa gasesc suportul ala la locul lui, ai sanse mult mai mari sa gasesti trusa de scule si manualul deat tija aia sau carligele pentru plasa ... la primul CB facusem eu un suport dintr-o bara/sarma. Nu e greu sa deduci cam care e traseul, stiu ca sunt niste prinderi pe spatele seii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
esanuandrei Postat Iulie 9, 2016 Share Postat Iulie 9, 2016 Nu mi-a fost dat niciodata sa gasesc suportul ala la locul lui, ai sanse mult mai mari sa gasesti trusa de scule si manualul deat tija aia sau carligele pentru plasa ... la primul CB facusem eu un suport dintr-o bara/sarma. Nu e greu sa deduci cam care e traseul, stiu ca sunt niste prinderi pe spatele seii.Asta planuiesc, un suport dintr-o sarma otelita sau ceva similar. Doar ca pe spatele seii am vazut 3 locuri in care s-ar putea prinde, presupun ca unele au alt scop. O sa ma joc cu mai multe modele vad care iese cel mai bine.De asemenea, despre ce carlige pentru plasa vorbesti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 9, 2016 Share Postat Iulie 9, 2016 See pics Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
esanuandrei Postat Iulie 9, 2016 Share Postat Iulie 9, 2016 See pics Mersi de poze! Din cele 3 locuri pe care le credeam eu posibile pentru suport, aparent nu e nici unul. In unul era imbusul si in celelalte doua vad ca erau carligele de care ai mentionat. Acum ca m-ai lamurit, mai incerc sa imi dau seama unde venea suportul si cat de mare e . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 9, 2016 Share Postat Iulie 9, 2016 In ala unde venea imbusul, am pus ala doar de exemplu ... carligele sunt 4 la numar, presupun ca ai vazut ca sunt 4 orificii unde vin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
esanuandrei Postat Iulie 10, 2016 Share Postat Iulie 10, 2016 In ala unde venea imbusul, am pus ala doar de exemplu ... carligele sunt 4 la numar, presupun ca ai vazut ca sunt 4 orificii unde vin.Carligele m-am prins ca sunt 4, vedem cum ies. Inteleg ca unde ai pus tu imbusul ca exemplu era suportul original, asa presupusem initial. Am desenat pe poza atasata cam cat de mare cred ca era suportul. Partea cu albastru ar merge prin spatele opritorului de sa, si s-ar fixa suportul de ea sa nu zdrangane in mers. In felul asta cand se ridica saua cred ca suportul se propteste in locasul pentru suportul de sa si o sustine. Poti sa confirmi daca sunt pe drumul cel bun? Diseara ma apuc de confectii . Mersi, wknd placut in continuare, » Post actualizat in 10 Jul 2016 13:06 Carligele m-am prins ca sunt 4, vedem cum ies. Inteleg ca unde ai pus tu imbusul ca exemplu era suportul original, asa presupusem initial. Am desenat pe poza atasata cam cat de mare cred ca era suportul. Partea cu albastru ar merge prin spatele opritorului de sa, si s-ar fixa suportul de ea sa nu zdrangane in mers. In felul asta cand se ridica saua cred ca suportul se propteste in locasul pentru suportul de sa si o sustine. Poti sa confirmi daca sunt pe drumul cel bun? Diseara ma apuc de confectii . Mersi, wknd placut in continuare, Acum si cu imagine: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 10, 2016 Share Postat Iulie 10, 2016 Carligele m-am prins ca sunt 4, vedem cum ies. Inteleg ca unde ai pus tu imbusul ca exemplu era suportul original, asa presupusem initial. Am desenat pe poza atasata cam cat de mare cred ca era suportul. Partea cu albastru ar merge prin spatele opritorului de sa, si s-ar fixa suportul de ea sa nu zdrangane in mers. In felul asta cand se ridica saua cred ca suportul se propteste in locasul pentru suportul de sa si o sustine. Poti sa confirmi daca sunt pe drumul cel bun? Diseara ma apuc de confectii . Mersi, wknd placut in continuare, » Post actualizat in 10 Jul 2016 13:06 Acum si cu imagine: La prima motocicleta am facut tot ceva de genu doar ca bara venea indoita in ambele capete sa aibe suprafata mai mare de sprijin pe undertail si unde vine buza de plastic, aproape pe capat am taiat buza in U, un pic mai strans la capete ca sa prinda tija in U-ul ala, gen sistemul la carlige, ca sa nu cada cand ridic doar saua. Cel fel vine el original nu stiu ca nu am vazut niciodata una OEM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
esanuandrei Postat Iulie 15, 2016 Share Postat Iulie 15, 2016 Am incropit carlige si suport dintr-o bara otelita OB37 fi6, polizate putin pentru luciu, iar la capete polizate mai mult pana la un fi5 sa intre in locasuri, desi mergeau fortate la dimensiunea initiala. De asemenea, are cineva o carena dreapta fata, de radiator, de vanzare? Sau poate sa imi recomande un loc pentru repararea celei pe care o am, in Bucuresti, eventual si o estimare de cost? Nu am bucatica lipsa la ea. Si nu in ultimul rand, sa ne vedem cu bine pe drum! Asfalt uscat si weekend placut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paimei01 Postat Iulie 15, 2016 Share Postat Iulie 15, 2016 Niste date despre Honda CB 500, spuneti-mi unde gresesc, tot timpul uit: Ulei - 3.1 litri Antigel - antigel pt motor de aluminiu+apa distilata 50%, 2 litri Presiune in roti: 2 atm roata din fata, 2.5 roata din spate Si o intrebare, nu sunt sigur daca imi porneste ventilatorul de racire, daca porneste, si opresc motorul dar las contactul ar trebui sa functioneze si sa il aud? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebibv Postat Iulie 15, 2016 Share Postat Iulie 15, 2016 Mie ventilatorul îmi porneste greu. Trebuue sa merg încet și sa fie cald. Dacă merg în afara sau și prin oras cat de cat tare, nu porneste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 15, 2016 Share Postat Iulie 15, 2016 Mie ventilatorul îmi porneste greu. Trebuue sa merg încet și sa fie cald. Dacă merg în afara sau și prin oras cat de cat tare, nu porneste. Pai si? Asa e si normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebibv Postat Iulie 15, 2016 Share Postat Iulie 15, 2016 Oamenii de pe forum zic ca e ok. » Post actualizat in 15 Jul 2016 18:18 Si ca idee, am fost intro zi intr-un loc necirculat (o parcare) si am facut niste "manevre" cu moto: plecare cat mai rapida de pe loc, franari bruste, blocare roata de spate (la viteze mici ca sa vad ce se intampla). Facand chestia asta am incalzit imediat motorul si a plecat venitlatorul. L-am mai auzit pornind cand am urcat pe un drum de munte (panta mare si tot asa cu a I-a....). Instrucotrul meu mi-a si zis ca CB-ul s eincalzeste greu. Cred ca asa e construita motocicleta..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.