chatuiesc Postat August 15, 2008 Share Postat August 15, 2008 salutare...care dintre voi cine pe cineva care aduce piese, noi sau sh la comanda mi-ar trebui o scartita stanga, si la noi noua este 250 ron...si nu pre merita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
little_strumf Postat August 15, 2008 Share Postat August 15, 2008 (editat) salutare...care dintre voi cine pe cineva care aduce piese, noi sau sh la comanda mi-ar trebui o scartita stanga, si la noi noua este 250 ron...si nu pre merita. si eu caut, se pare ca s-ar potrivi cea de la cbr(ma iau dupa faptul ca niste scarite aftermarket pe louis recomanda acelasi cod si pt cb si pt cbr) ps: sunt pogor Editat August 15, 2008 de little_strumf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ics7 Postat August 15, 2008 Share Postat August 15, 2008 Ne intalnim maine? e cineva dispus? Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
charly Postat August 15, 2008 Share Postat August 15, 2008 Am iesit si eu azi prima data cu motorul dupa ce luni mi-am luat A-ul si marti mi-am scos numerele. Am facut vreo 60 km si am observat ca mi se prelinge benzina pe langa comutatorul de combustibil (fuel of, on, res) cand statea motorul pe cricul lateral. Ce sa fie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asklepios Postat August 16, 2008 Share Postat August 16, 2008 Sa va povestesc ce am patit ieri: dupa o tura lunga cu prietenii mei, cand ma apropiam de casa am gasit o linie dreapta de vreo 5 km fara nici o masina sau orice fel de alt obstacol si m-am gandit sa ii dau blana sa vad cat duce. a 4-a o duc pana in 10.000 rpm(150 km/h), a cincea pana in 9-10000 rpm si imi arata in bord 170 km/h. am insistat intr-a cincea, dar nimic. cand am schimbat a 6-a turometrul a inceput sa scada usor pana pe la 8 mii si ceva. cand am ajuns acasa, imi spune unul din prietenii mei, care are un Thundercat ca s-a tinut dupa mine sa vada cat duce cb-ul si mi-a spus ca lui ii arata 185. cum vine asta? la mine nu vrea nicicum sa treaca vitezometrul de 170 si la altii arata mai mult?poate imi poate explica cineva treaba asta. Asfalt uscat! exista o explicatie,daca crexi ca e asa important cat ai avut.normal tre sa mearga 190 desi sunt laudarosi care au mers cu 200. poti verifica cu turometrul care in a 6-a la 5000 de ture tre sa ai cel putin 11o la 6000 cam 130 la 7000 -150 etc.acesta nu e motor de viteza sa schimbi la 10000 si ai dereglat ceva probabil. am facut o prostie la o intrunire ca l-am turat pana pe rosu sa vad daca intrerupe si apoi imi arata diferit turatia si viteza.pana la urma si-a revenit.oricum chestia ce ati facut-o voi nu e sigura.poate fi si cabul de chilometraj uzat sa mai aibe scapari.asta nu e ceva sigur dar stiu ca se rupe destul de usor la acest motor,si am problema asta la masina dar numa la viteza mica 50- 70 cand arata mai putin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
charly Postat August 17, 2008 Share Postat August 17, 2008 Am nevoie de o mana de ajutor. Cum se desfac cele doua panouri laterale negre (cel pe care este scris cb500)? In afara de surubul din coltul de jos, i-l mai tine ceva si nu-mi dau seama ce. Am nevoie de o mana de ajutor. Cum se desfac cele doua panouri laterale negre (cel pe care este scris cb500)? In afara de surubul din coltul de jos, i-l mai tine ceva si nu-mi dau seama ce. Gasit in manual. Rezolvat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat August 18, 2008 Share Postat August 18, 2008 Sal!Am fost in week intr-o tura mai lunga(2 zile-900 km)din Ar-Deva-Sb-Transfagarasan-Valea Oltului-Sb-Deva-AR cu CB-S(impreuna cu un Transalp) si am ramas surprins cat de bine se tine la drum lung.Si pe curbe sta excelent si incarcat.Putin pozitia de condus te oboseste da e destul de ok.In concl CB-u e un motor bun de toate.Numa bine!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DeepSky Postat August 18, 2008 Share Postat August 18, 2008 (editat) Sal!Am fost in week intr-o tura mai lunga(2 zile-900 km)din Ar-Deva-Sb-Transfagarasan-Valea Oltului-Sb-Deva-AR cu CB-S(impreuna cu un Transalp) si am ramas surprins cat de bine se tine la drum lung.Si pe curbe sta excelent si incarcat.Putin pozitia de condus te oboseste da e destul de ok.In concl CB-u e un motor bun de toate.Numa bine!! hehe, super fain ! o semicarena de-ar avea si a mea si ar fi perfecta vad ca te-ai bagat pe cu ea si pe offroad, unpic acolo merge, dar mie mi se pare riscant si greu, sunt curios cum e fatza de un transalp Editat August 18, 2008 de DeepSky Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chatuiesc Postat August 18, 2008 Share Postat August 18, 2008 Â Sall...all, am gasit in sfarsit manual de service, in engleza, il aveti mai jos uploadat pe filebox,pentru cei care il cauta: Manual de service: aici L-am gasit pe site asta:Â Â Â aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ics7 Postat August 19, 2008 Share Postat August 19, 2008 Â Sall...all, am gasit in sfarsit manual de service, in engleza, il aveti mai jos uploadat pe filebox,pentru cei care il cauta: Merci Marius! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat August 19, 2008 Share Postat August 19, 2008 Cum e vremea pe Transfagarasean? Frig rau? Sanse de zapada in zilele urmatoare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat August 19, 2008 Share Postat August 19, 2008 hehe, super fain ! o semicarena de-ar avea si a mea si ar fi perfecta vad ca te-ai bagat pe cu ea si pe offroad, unpic acolo merge, dar mie mi se pare riscant si greu, sunt curios cum e fatza de un transalp Da!Semicarena e destul de buna si te mai "ascunzi" dupa ea cand te bate prea tare vantul. Fata de un transalp....hmmm....totally different...il ia ca viteza,trage bine si la deal si la vale,pe curbe amandoua stau bine,pozitia de inclinat e numai altfel,da in schimb pe offroad transalpul e pe terenu' lui...si eu am trecut prin parauri,da m-am udat,pe macadam merge si CB-S surprinzator de bine,si pe sosea carpita la fel. Cum e vremea pe Transfagarasean? Frig rau? Sanse de zapada in zilele urmatoare? Vreme ff faina...frig nu cand am fost eu,si ne-a prins si noaptea pe drum(pe valea muresului mi-a f mai frig la intoarcere decat pe transfagarasan).Sanse de precipitatii ''zapadoase'' nu prea cred sa fie curand.In schimb a batut cam tare vantul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
noro Postat August 22, 2008 Share Postat August 22, 2008 intrebare: care o ai neagra si stai pe str. valea calugareasca in ghencea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
avic71 Postat August 22, 2008 Share Postat August 22, 2008 Ne intalnim maine?e cineva dispus? Asfalt uscat! incercati miercurea la arc, mergeti fiecare din proprie initiativa,nu asteptati sa va confirme cineva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
acana Postat August 25, 2008 Share Postat August 25, 2008 salut. sunt mandra posesoare a unei honda cb500s si am o intrebare pentru cunoscatori. stie cineva daca acestui model i se poate pune crash-pad-uri?...si daca da ,cam la ce pret sunt sau...cine se ofera? sau ce fel de protectiii pentru cazaturi.....? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
noro Postat August 25, 2008 Share Postat August 25, 2008 felicitari pt achizitie! si crash-pad-uri si buloane, nu trebuie neaparat sa fie facute special pt modelu asta, romanu e inventiv vb cel mai bine cu un mecanic, sigur te poate ajuta daca nu stii unu iti dau eu pe pm p.s : o poza cu motoreta se poate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sir Vlad Postat August 25, 2008 Share Postat August 25, 2008 (editat) Salutare, Am si eu o mica problema, tocmai mi-a cedat suportul de la semnalizatorul din spate stanga, se pare ca fusese indoit bine inainte de a cumpara motocicleta. S-a fisurat, si in timp de la gropi si vibratii in general a cedat aproape de tot. Cunoasteti cumva vreun sudor mai priceput asa in Bucuresti unde as putea sa repar suportul ? Atasez o poza ca sa va dati seama despre ce vorbesc. Va multumesc anticipat. Numai bine si asfalt uscat ! Editat August 25, 2008 de Sir Vlad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
noro Postat August 26, 2008 Share Postat August 26, 2008 vlad, incearca pe strada delea veche.este un garaj (n-ai cum sa-l ratezi) utilat complet unde baietii se ocupa in general cu tobe si executa si sudura in aproape orice din ce se vede e fier, mai mult ca sigur ca o sa te rezolve Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sir Vlad Postat August 26, 2008 Share Postat August 26, 2008 vlad, incearca pe strada delea veche.este un garaj (n-ai cum sa-l ratezi) utilat complet unde baietii se ocupa in general cu tobe si executa si sudura in aproape oricedin ce se vede e fier, mai mult ca sigur ca o sa te rezolve Multumesc mult ! raman dator cu o bere ! Numai bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat August 27, 2008 Share Postat August 27, 2008 si-a schimbat cineva lantul de distributie? cam cat ar costa si la cati kilometri cade de obicei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat August 27, 2008 Share Postat August 27, 2008 Eu l-am schimbat. Cam la 50.000 km, a costat vreo 1500 RON lanț+patină+manoperă. Se desface tot motorul pentru asta, nu e deloc o plăcere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat August 27, 2008 Share Postat August 27, 2008 (editat) salut. sunt mandra posesoare a unei honda cb500s si am o intrebare pentru cunoscatori. stie cineva daca acestui model i se poate pune crash-pad-uri?...si daca da ,cam la ce pret sunt sau...cine se ofera? sau ce fel de protectiii pentru cazaturi.....? multumesc fac eu crash-bar-uri din bara de 22 ... da-mi model si iti fac ... pot face asa : - http://www.norrus.net/catalog/images/HEPCO...Honda_CB500.jpg - http://oxford.gumtree.com/posting_images/1...c5b.__big__.jpg - http://i18.ebayimg.com/03/i/000/bb/f4/42c1_1.JPG ... ori ce model, u name it, I'll do it ! chiar si alt model fata de ce am aratat eu mai sus, alea sunt doar exemple Daca esti interesata vb pe PM. Editat August 27, 2008 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 STURZBUEGEL HEPCO+BECKER CB 500, SCHWARZ - 114 Euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 STURZBUEGEL HEPCO+BECKER CB 500, SCHWARZ - 114 Euro tre sa fii ori plin de bani ori nebun sa dai atatia bani pe 3 tevi indoite ................2 kg de fiare = ~ 400 lei 30 lei = 6 metri de teava rectangulara de 15 mm ................cu un aparat de sudura si un flex imi blindez motocicleta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sir Vlad Postat August 31, 2008 Share Postat August 31, 2008 Iese vreun CB-ist diseara la o plimbarica prin Bucuresti cu o oprire in Bikers dupa ? Asa o mica intrunire de duminica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.