Vizitator AdrianB1 Postat Iulie 9, 2009 Share Postat Iulie 9, 2009 Daca vrei sa mergi agresiv pe Cheia (pe pielea ta, treaba ta) atunci iti trebuie cauciucuri sport, BT45 sunt touring. Din pacate selectorul Bridgestone dupa dimensiuni nu imi merge, cel dupa tipul motocicletei ofera doar BT45 iar Michelin nu are selector si nu vad pe nicaieri cauciucuri de 130-140 spate sau 110 fata, dar au 120/70 R17 sport pentru fata. Cauta si ceva pentru spate gen 140/70R17 si cam asta e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian_k83 Postat Iulie 9, 2009 Share Postat Iulie 9, 2009 Tocmai cauciucuri caut si eu de ceva timp. Mi s-a oferit un VeeRuber cu dimensiunile 130/70/17 pentru spate. Pe fata am unu de 120 Metzeler. De VeeRuber a auzit cineva? Am cautat pe net si nu prea vad nimic interesant! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iulie 9, 2009 Share Postat Iulie 9, 2009 130/70R17 nu e bun pentru CB, are diametrul mai mic - o sa coboare spatele si o sa mearga mai incet. 140/70R17 suna mai bine Nu am auzit de acel fabricant, dar chinezarii se pot face cu miile, nu e o problema sa le pui un nume care sa sune ciudat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amacara1 Postat Iulie 10, 2009 Share Postat Iulie 10, 2009 Merci AdrianB1! Stiu ca BT45 e touring, cred ca nu exista sport pe dimensiunile 'oficiale' de CB500. Peste tot am citit ca 140 pe spate face motocicleta mai putin manevrabila - lucru pe care incerc sa-l evit. Intrebarea mea se refera la posesorii de CB500 dotati cu diferite brand-uri/tipuri de cauciucuri. Cum va plac? Si mi-am dat 'profilul' pt a evita raspunsuri de genul: depinde ce faci cu motorul... PS: Agresiv/tare e un atribut subiectiv, prosteste in schimb e ceva de care incerc activ sa ma feresc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iulie 10, 2009 Share Postat Iulie 10, 2009 Cauciucuri sport pentru CB500 nu prea se mai gasesc - acum 2-3 ani mai erau unele Bridgestone dar probabil au renuntat sa mai fabrice serie mica. Pe fata aproape toate motocicletele actuale au 120/70R17 - aceasta dimensiune se potriveste si la CB500, diferenta mi se pare mie e ca pe loc se roteste ghidonul mai greu, in mers deja nu prea se mai simte. Pe spate nu am incercat 140/70R17 pe CB, dar pe CBF am 160/60R17 (parca) si mi-a luat un pic sa ma obisnuiesc, dar e in regula. Daca tii sa cauciucuri sport si gasesti doar de 140 eu zic ca merita incercate, nu iti face rotile patrate in nici un caz. Chiar si 150 ar merge la limita, dar nu stiu pe nimeni care sa le fi folosit - erau folosite in campionatul Honda Cup. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Iulie 10, 2009 Share Postat Iulie 10, 2009 Cauciucuri sport pentru CB500 nu prea se mai gasesc - acum 2-3 ani mai erau unele Bridgestone dar probabil au renuntat sa mai fabrice serie mica. Pe fata aproape toate motocicletele actuale au 120/70R17 - aceasta dimensiune se potriveste si la CB500, diferenta mi se pare mie e ca pe loc se roteste ghidonul mai greu, in mers deja nu prea se mai simte. Pe spate nu am incercat 140/70R17 pe CB, dar pe CBF am 160/60R17 (parca) si mi-a luat un pic sa ma obisnuiesc, dar e in regula. Daca tii sa cauciucuri sport si gasesti doar de 140 eu zic ca merita incercate, nu iti face rotile patrate in nici un caz. Chiar si 150 ar merge la limita, dar nu stiu pe nimeni care sa le fi folosit - erau folosite in campionatul Honda Cup. adica 130/70 nu merge pe spate, in schimb dupa parerea ta 150 pe spate ar fi aproape ok... se poate merge lejer pe 130/70 pe spate, diferenta nu e decat una teoretica (dar pe care unii au observat-o), eu am avut pirelli sport demon de aceasta dimensiune la cb, si este un cauciuc care te lasa sa te inclini pana dai cu scaritele jos(cel putin, eu numai atat am putut). inca ceva, fiind mai subtire da un aspect mai fain rotii spate. gs-ul care e din aceeasi clasa foloseste 130 70 pe spate. am uitat sa spun ca aderenta vine numai din cauciuc moale, ceea ce inseamna ca se uzeaza mai repede, lucru foarte adevarat la sport demon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian_k83 Postat Iulie 11, 2009 Share Postat Iulie 11, 2009 Imi cer scuze pentru postarea anerioara. Cauciucul meu de spate este de 130/80/17, nu 70! In ceea ce priveste pe fata, am unul 120/80/17. Diferenta fata de cel 110 este urmatoarea: in mers motocicleta este mult mai manevrabila. Cel de 110 imi parea ca era prea greu de ghidat ghidonul Cu asta de 120 ma simt foarte bine. In schimb vreau unul de 130 maxim 140 pe spate. Parerea mea ca fiecare motor, are niste limite pentru cauciucuri. Nu poti pune un cauciuc de moutain bike pe o semicursiera, chiar daca ti-ar permite janta. Parerea mea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amacara1 Postat Iulie 12, 2009 Share Postat Iulie 12, 2009 Un articol interesant, destul de 'la obiect' despre cauciucuri aproape de cele de pe certificatele de inmatriculare ale CB500: http://www.ninjette.org/forums/showthread.php?t=9780 Eu mi-am gasit raspunsul la intrebare in acest articol: Bridgestone BT45 sau Michelin Pilot Activ. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iulie 13, 2009 Share Postat Iulie 13, 2009 adica 130/70 nu merge pe spate, in schimb dupa parerea ta 150 pe spate ar fi aproape ok... se poate merge lejer pe 130/70 pe spate, diferenta nu e decat una teoretica (dar pe care unii au observat-o), Se poate merge cu 130/70, dar e mai mic decat dimensiunea standard si mergi mai incet. 140/70 a fost omologat pentru CB si se zvoneste ca si 150/60 - daca sunt omologate sunt considerate suficient de bune ca sa mergi cu ele. Eu mi-am gasit raspunsul la intrebare in acest articol: Bridgestone BT45 sau Michelin Pilot Activ. Eu chiar am BT45 pe moto, sunt cauciucuri bune dar nu sunt cauciucuri sport. Imi derapeaza spatele fara sa merg pe Cheia. Au sub 5000 km si nu am mers pe circuit, adica nu sunt deloc uzate ca sa explice derapajele, doar ca sunt cauciucuri dure pentru rezistenta in timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Iulie 13, 2009 Share Postat Iulie 13, 2009 Imi cer scuze pentru postarea anerioara. Cauciucul meu de spate este de 130/80/17, nu 70! In ceea ce priveste pe fata, am unul 120/80/17. Diferenta fata de cel 110 este urmatoarea: in mers motocicleta este mult mai manevrabila. Cel de 110 imi parea ca era prea greu de ghidat ghidonul Cu asta de 120 ma simt foarte bine. In schimb vreau unul de 130 maxim 140 pe spate. Parerea mea ca fiecare motor, are niste limite pentru cauciucuri. Nu poti pune un cauciuc de moutain bike pe o semicursiera, chiar daca ti-ar permite janta. Parerea mea! cred ca faci o confuzie. cel mai probabil resimti motocicleta a fi mai manevrabila datorita calitatii mai bune si a profilului inca nealterat al cauciucului nou. intotdeauna un cauciuc mai lat inseamna mai putin manevrabil, dar mai stabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lionofjudah Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 Vă salut! Cine mă ajută cu niÂşte sfaturi dacă fac o pană la CB500 prin munți ? Plănuiesc un drum, poate chiar Transalpina cu CB-ul meu... Ce scule Âşi accesorii ar trebui să am la mine ? Am eu niÂşte idei Âşi niÂşte scule, dar m-ar ajuta niÂşte sfaturi de la cei pățiți. Mersi frumos ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosV Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 Un spray de pana si un patent multifunctional ( torxuri, imbus, surubelnite, cutitas, desfacator de bere ) ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lionofjudah Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 Un spray de pana si un patent multifunctional ( torxuri, imbus, surubelnite, cutitas, desfacator de bere ) ) Prompt, mersi ! Dar totuÂşi ce-i un "torx" ? ÂŞtiu ce-i desfăcătorul de bere ) Dar, niÂşte Âşnuri nu-mi trebuie ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lionofjudah Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 Bun, am desfăcătorul, cred că sînt gata de "transalpină"... ce ziceți ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor[frate] Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 Bun, am desfăcătorul, cred că sînt gata de "transalpină"... ce ziceți ? daca esti mai comod poti sa te limitezi la un spray de pana. daca vrei sa pleci cu mai multa incredere la drum iti iei un kit de pana, cu snuri cum ii zici tu. se gasesc pe louis dar sunt sigur ca nu numai, pentru ca nu sunt speciale pt moto. si binenteles ca de spray-ul de pana tot ai nevoie. am auzit de cazuri care ai facut accidente dupa aplicarea snurului, prin explozie(probabil pt cva au mers cu viteza mare) dar si de cazuri in care s-a mers cu viteza mare si snurul a rezistat mai multe mii de km(me included) daca esti mai comod poti sa te limitezi la un spray de pana. daca vrei sa pleci cu mai multa incredere la drum iti iei un kit de pana, cu snuri cum ii zici tu. se gasesc pe louis dar sunt sigur ca nu numai, pentru ca nu sunt speciale pt moto. si binenteles ca de spray-ul de pana tot ai nevoie. am auzit de cazuri care ai facut accidente dupa aplicarea snurului, prin explozie(probabil pt cva au mers cu viteza mare) dar si de cazuri in care s-a mers cu viteza mare si snurul a rezistat mai multe mii de km(me included) apropo, sray de pana gasesti mai ieftine prin supermarketuri sau praktiker, nu mai tin minte unde l-am vazut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lionofjudah Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 daca esti mai comod poti sa te limitezi la un spray de pana. daca vrei sa pleci cu mai multa incredere la drum iti iei un kit de pana, cu snuri cum ii zici tu. se gasesc pe louis dar sunt sigur ca nu numai, pentru ca nu sunt speciale pt moto. si binenteles ca de spray-ul de pana tot ai nevoie. am auzit de cazuri care ai facut accidente dupa aplicarea snurului, prin explozie(probabil pt cva au mers cu viteza mare) dar si de cazuri in care s-a mers cu viteza mare si snurul a rezistat mai multe mii de km(me included) apropo, sray de pana gasesti mai ieftine prin supermarketuri sau praktiker, nu mai tin minte unde l-am vazut Chiar mulțumesc frumos pt. ajutor ! Încerc să-mi adun toate cele necesare ca să fiu împăcat că n-am plecat ca un iresponsabil la drum. Am Âşi eu "Âşnururi" la altă moto Âşi mă țin de o bună vreme. Cei ce au făcut explozia, poate li s-a întîmplat fiindcă s-a dezumflat roata Âşi n-au umflat-o la loc... ca prin urmare, o să mă uit după spray-ul acela sau fiolele cu aer comprimat. Toate cele bune Âşi mersi, încă odată ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Iulie 20, 2009 Share Postat Iulie 20, 2009 are cineva de vanzare scaritele fata de la cb500? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian_k83 Postat Iulie 20, 2009 Share Postat Iulie 20, 2009 Am un set de saboti spate pentru CB. Noi nouti, de la Louis. I-am luat degeaba, ca ai mei erau foarte buni. Prost ca nu m-am uitat inainte sa comand. Eu ziceam ca nu prea mai sunt buni. Dar m0am inselat amarnic. Hai ca-i dau ieftin. 150 lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mtony79 Postat Iulie 20, 2009 Share Postat Iulie 20, 2009 caut cb-ist in cluj napoca, care are frana disc pe spate functionala rog un tel scurt 0744.791.748 merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 25, 2009 Share Postat Iulie 25, 2009 (editat) Cumpar maner pasager si broasca sa(care inchide saua, nu in care bagi cheia). Mesaj completat si aripa de fata ... Editat Iulie 25, 2009 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jonlup Postat Iulie 28, 2009 Share Postat Iulie 28, 2009 are cineva de vanzare scaritele fata de la cb500? scarite cu tot restul motocicletei nu te-ar interesa, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jarod Postat Iulie 28, 2009 Share Postat Iulie 28, 2009 Am o problema enervanta....mi-a curs ulei din suspensia fata, telescopul din dreapta, pe la semering. Am fost in service si mi-a schimbat ambele semeringuri si uleiul hidraulic, intarind si furca (cred ca a pus mai mult ulei decat trebuia, crescand astfel presiunea). Problema e ca dupa o saptamana si vreo 500 km, iar curge ulei prin acelasi loc....tipul de la service mi-a spus ca daca mai curge s-ar putea sa fie dusi cuzinetii....ati mai avut astfel de problema? care e treaba cu cuzinetii astia din furca? unde se pot gasi? (am inteles ca pe louis nu sunt), ar putea fi si alta cauza pentru curgerea in acelasi loc ? (eu a-s exclude montarea gresita pentru ca nu cred ca e cazul) .... ce rol au cuzinetii astia? de ce se pierde ulei din cauza lor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Iulie 28, 2009 Share Postat Iulie 28, 2009 Ai incercat manualul Haynes pentru CB500? Acolo cred ca vezi exact ce contine furca fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iulie 28, 2009 Share Postat Iulie 28, 2009 Furca nu se întărește de la prea mult ulei, ci de la tipul de ulei: există ulei mai vâscos (furca mai dură) sau mai fluid (furca mai moale). Când am schimbat eu simeringurile și uleiul m-au întrebat la service cum prefer furca, mai moale sau mai dură. Cuzineții se pot uza, spune manualul, iar când se întâmplă asta se schimbă. Mesaj completat Deși mi se pare ciudat să piardă ulei din cauza lor, cu simeringuri noi pierderea de ulei ar fi de la tuburi ovalizate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 29, 2009 Share Postat Iulie 29, 2009 Furca nu se întărește de la prea mult ulei, ci de la tipul de ulei: există ulei mai vâscos (furca mai dură) sau mai fluid (furca mai moale). Când am schimbat eu simeringurile și uleiul m-au întrebat la service cum prefer furca, mai moale sau mai dură. Cuzineții se pot uza, spune manualul, iar când se întâmplă asta se schimbă. Mesaj completat Deși mi se pare ciudat să piardă ulei din cauza lor, cu simeringuri noi pierderea de ulei ar fi de la tuburi ovalizate. Nu neaparat, daca cuzinetii is dusi si are joc in furca, intre jambe si pahar(partea de jos a furcii) automat la fiecare franare toata greutatea se duce in semeringuri, greutate care in mod normal e preluata de cuzineti, de aici si scurgerea de ulei ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.