satori Postat Iunie 11, 2007 Share Postat Iunie 11, 2007 Adica sa trag nitel socul inainte sa incerc sa o pornesc? Sau dupa? Citisem in carte ca dupa pornire trebuie tras, dar poate nu am citit eu bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rutakate Postat Iunie 11, 2007 Share Postat Iunie 11, 2007 Salutare, voi de care benzina bagati in cb-uri, cel de la care am luat-o mi-a zis ca trebuie cu plumb, din asta am bagat pana acum dar am mai vazut niste discutii referitoare la acest subiect si concluzia era ca cea fara plumb ar fi mai buna...(cica in Japonia si Germania nici nu se gaseste cu plumb...) Numai bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
satori Postat Iunie 11, 2007 Share Postat Iunie 11, 2007 Pe a mea scrie Unleaded Fuel only asa ca pe asta am rezolvat-o. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iunie 11, 2007 Share Postat Iunie 11, 2007 Doar benzina fara plumb, de obicei de 95 de la Mol. Am bagat si de 98 si de 100, in afara de bani mai multi la casa nu am vazut diferente. Socul il trag inainte de a porni. Daca e rece nici nu porneste fara soc, daca e cald poate ca porneste dar o chinui degeaba. Cand e rece socul tras la maxim inainte de a apasa butonul, daca e cald socul cam la jumatate (incerci si vezi cum vrea motocicleta ta). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
satori Postat Iunie 11, 2007 Share Postat Iunie 11, 2007 (editat) Asteptand un raspuns de la tine mi-a trecut prin cap sa incerc ca la Daciile vechi, pe carburatie. Asa ca i-am dat putin gaz si am apasat butonul si a pornit. Apoi am tinut-o din acceleratie si i-am tras socul. O sa incerc si cu socul tras inainte de a apasa butonul, next time. Inca o intrebare de newbie: ce rol au furtunele acelea de langa cric? Editat Iunie 11, 2007 de satori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emanuel71 Postat Iunie 12, 2007 Share Postat Iunie 12, 2007 De reglaj nu Âştiu ce să zic, că am făcut revizia la Honda recent Âşi au cu rățat Âşi reglat carburatoarele. De mers cuminte însă am mers, că nu prea am avut ocazia să merg mai tare Âşi nici nu fac show la semafoare - am trecut de vârsta aia LE. Îmi bag cu rățarea în ea de treabă, dacă mai văd poponeață pus în posturile mele încep să dau cu blestemurile scripturilor, poate se virusează Âşi mor. M-am alaturat si eu grupului posesorilor de CB 500 cu o bijuterie din 1997. Va rog sa imi spuneti cum sa fac sa completez lichidul de frana ca e sub minim. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rutakate Postat Iunie 12, 2007 Share Postat Iunie 12, 2007 Doar benzina fara plumb, de obicei de 95 de la Mol. Am bagat si de 98 si de 100, in afara de bani mai multi la casa nu am vazut diferente. OOps ! si daca pana acum am bagat cu plumb e posibil sa fi stricat ceva ? nu am avut nici un fel de probleme pana acum, dar ma gandesc ca poate ar trebui totusi verificat ceva la ea ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iunie 12, 2007 Share Postat Iunie 12, 2007 satori, furtunele de langa cric sunt vreo 3 sau 4 si au roluri diverse. Unul e supraplinul de la rezervor (se scurge benzina varsata pe langa buson, daca te uiti vezi unde e legat), unul e ceva pe la carburator, cand primesc manualul de service ma uit si scriu ce face fiecare. emanuel, deschizi capacul de la rezervorul de lichid, torni lichid, inchizi capacul. Cred ca sunt si poze in manualul utilizatorului. rutake, nu cred ca s-a stricat ceva pentru ca nu are catalizator ca sa il omoare. Dar benzina fara plumb de 95 e cea mai raspandita acum, nu mai baga cu plumb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emanuel71 Postat Iunie 13, 2007 Share Postat Iunie 13, 2007 Salut ! Tocmai mi-am luat un CB500 . In cartea tehnica zice ca e CB500R PC26 . E din 96 dupa cum scrie pe talonu "neamzului". A stat in garaj nefolosita timp de 2 ani si a inceput sa se vada asta . Acum urmeaza intrebarea mea: Cu ce se pot curatza urmele de rugina de pe furci si suportii pedalelor. Am niste pete care ma enerveaza. Se poate rezolva ceva ? Multumesc pentru orice idee. Azi a fost prima zi in care m-am dat mai mult cu noua mea moto, toti cei care au scris pe forumul asta ca e buna s-au inselat...e INCREDIBIl de buna!!!! O iubesc de mor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iunie 14, 2007 Share Postat Iunie 14, 2007 adic, azi mi-a spus cineva (mecanic & vopsitor moto) ca petele de pe aluminiu se trateaza cu ... pasla. Iei o bucata de pasla si freci pana dispar. E posibil sa existe si alte metode, dar nu le stiu, poate spune cineva care stie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fixmrs Postat Iunie 15, 2007 Share Postat Iunie 15, 2007 Salut baieti (fete) posesori de CB500. A si eu de cateva saptamani una de 98, galbena si fasneata foc! Pe cei care au CB500 mai de mult ii rog sa isi rupa 2 minute din timpul lor pretios si sa ma ajute putin. 1- Am la toba (originala a ei) o iesire mica (aproximativ 3 cm diametru) in aia mare, lucru despre care un mecanic mi-a spus ca e limitare si ca dacadecupez teava aia mica fuge mai tare. 2-Are importanta cu ce fel de antigel complectez rezervorul de la radiator? Un tip anume sau orice? 3-Ce tim si marca de ulei este cel mai bun ptr motor? Cand ii schimb uleiul si filtrul sa ii schimb si la transmisie ceva (ulei)? Astept cu interes raspunsurile voastre si orice alt pont sau sugestie! Va multumesc anticipat PS Eu sunt din Constanta, daca mai e cineva poate ne vedem. V-am pupat si sa auzim numai de bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fressko Postat Iunie 17, 2007 Share Postat Iunie 17, 2007 sal 1. din cate stiu eu limitarea e undeva la carburatoare (sunt alte diametre de jicloare). Uita-te ce scrie pe mansoanele de cauciuc chiar din fata carburatoarelor, pe unde intra aerul (se vede daca te uiti din lateral) Nu stiu de faza cu tobele, se poate sa fie si acolo ceva 2. vezi sa scrie ca e pt motoare de aluminiu .Amesteci antigelul cu apa distilata 50-50, daca nu e deja preparat 3.nu are ulei separat pt cutia de viteze, se unge cu uleiul din motor, e ambreiaj umed. Eu folosesc repsol full sintetic. @emanuel71 e mama si tata lor )) asfalt uscat si plimbari placute! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fixmrs Postat Iunie 17, 2007 Share Postat Iunie 17, 2007 Multumesc mult pentru ajutor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emanuel71 Postat Iunie 18, 2007 Share Postat Iunie 18, 2007 sal 1. din cate stiu eu limitarea e undeva la carburatoare (sunt alte diametre de jicloare). Uita-te ce scrie pe mansoanele de cauciuc chiar din fata carburatoarelor, pe unde intra aerul (se vede daca te uiti din lateral) Nu stiu de faza cu tobele, se poate sa fie si acolo ceva 2. vezi sa scrie ca e pt motoare de aluminiu .Amesteci antigelul cu apa distilata 50-50, daca nu e deja preparat 3.nu are ulei separat pt cutia de viteze, se unge cu uleiul din motor, e ambreiaj umed. Eu folosesc repsol full sintetic. @emanuel71 e mama si tata lor )) asfalt uscat si plimbari placute! S-a mai confruntat cineva cu urmatoarea problema: nu se aprinde stopul de frana cand calc frana pe spate. Va rog ajutati-ma cu un sfat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ros46 Postat Iunie 18, 2007 Share Postat Iunie 18, 2007 S-a mai confruntat cineva cu urmatoarea problema: nu se aprinde stopul de frana cand calc frana pe spate. Va rog ajutati-ma cu un sfat! Senzorul de frana e de vina. Probabil e defect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_arrow Postat Iunie 18, 2007 Share Postat Iunie 18, 2007 Stimabililor va salut sunt posesor de Honda cb 500 (pc26 din 97) de 2luni de zile nu am facut mai mult de 1000km pana acum din care am 500 in afara orasului. Este intradevar potrivita incepatorilor si am facut o alegere buna. Ma bucur ca am acceptat sfaturile celor mai batrini in ale motociclismului.Merge strasnic nu am nici o problema cu ea este echilibrata din toate punctele de vedere ( consum, manevrabilitate , fuge de rupe ,nervoasa cind doresti s-o pisti un pic). Intr-un cuvint e dragoste mare, tin la ea mai mult decit la nevasta-mea.Doresc s-o intretin bine si sa-i dau tot ce este nevoie pentru a o pastra cit mai mult . nu cred ca o voi schimba pra curind. Pe autostrada a luat usor 170 si mai vroia dar soseaua turnata nasol vibra ghidonul si am lasat-o usor imi luasem portia de adrenalina (primul drum cu vint serios, rafale laterale, soseaua umeda plouase).Merita tot banul.Asfalt uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baluba16 Postat Iunie 18, 2007 Share Postat Iunie 18, 2007 Salut hop si eu Sunt posesorul unui CBX550 F si sunt fff multumit(din cate mi-a zis pretenul meu care mi-o aduce).... Inca nu o am, e pe drum(miercuri mi-o aduce) si vreau sa v-a cer parerile voastre despre acest model Uni mi-au zis ca modelul asta in anii '80 a fost "the boss" la clasa lui ....Voi ce ziceti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iunie 19, 2007 Share Postat Iunie 19, 2007 Pai, la cat costa un CB din 1995-2000 nu stiu de ce ti-ai luat o asa vechitura. O fi fost "the boss", dar epoca aia a fost acum 20-25 de ani, lucrurile au mai evoluat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fressko Postat Iunie 19, 2007 Share Postat Iunie 19, 2007 Senzorul de frana e de vina. Probabil e defect banuiesc ca se aprinde cu frana fatza daca e asa vezi ca e un contact ceva mai sus de pedala de frana(il vezi usor cand apesi pedala)verifica daca butonul de la contactul ala se actioneaza cand apesi. Daca nu vezi ca-l poti regla (are un surub) daca da, posibil sa fie o problema pe la contact Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emanuel71 Postat Iunie 19, 2007 Share Postat Iunie 19, 2007 banuiesc ca se aprinde cu frana fatza daca e asa vezi ca e un contact ceva mai sus de pedala de frana(il vezi usor cand apesi pedala)verifica daca butonul de la contactul ala se actioneaza cand apesi. Daca nu vezi ca-l poti regla (are un surub) daca da, posibil sa fie o problema pe la contact Iti multumesc frumos, asa am facut, am mai reglat din surub si acu se aprinde doar cand calc mai tare pedala, dar e ok si asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_arrow Postat Iunie 19, 2007 Share Postat Iunie 19, 2007 Hop si eu cu salutari la toata lumea! Sunt posesor de Honda cb 500 -pc26 din '97. Achizitionata acest an in aprilie. Am parcurs cu ea cam 1000 km si ce pot sa spun este ca am facut o alegere buna. Pozitie de pilotaj buna, consum 5%in oras si 6%in afara la viteze intre 80 si 170 cu o viteza de croaziera cam de 130. A luat usor 170 dar desi mai vroia nu i-am mai dat in goarna deoarece autostrada era turnata in hopuri si imi cam vibra ghidonul.M-am oprit ,eram hotarit sa vad cam cit duce fiind primul meu drum cu ea in afara ,dar era si soseaua umeda, tocmai statuse ploaia si eu cu putina experienta am zis ca e suficient .De asemeni si vint lateral in rafale destul de tare (neplacut ) .Super multumit de ea si in oras unde temperatura racire este f buna .Chiar de multe ori cind e racoare dimineata ,se incalzeste greu ,merge de rupe si ma bazez pe ea cind e nevoie. Evenimente am lasat-o de doua ori pe o parte sa cada si am rupt maneta de frina. odata m-am oprit intr-o groapa si cind am pus piciorul jos m-am lasat prea mult pe partea drepta s-a inclinat si nu am mai putut s-o tin, am lasat-o sa cada ce sa-i fac. Altadata cind am ajuns la 100 oglinda mi sa pliat si a trebuit sa o string cu inbusul. Am oprit si cind sa pun piciorul jos m-au tinut pantalonii intre picioare si am pus piciorul jos cam tirziu .astfel am scapat-o a doua oara . tot este bine ca nu am patit-o altfel . Pe sosea si in viraje foarte stabila pe sosea riciita pt reparatii este nasol fuge. nerecomandata in hirtoape si pe drumuri desfundate, neasfaltate . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emanuel71 Postat Iunie 20, 2007 Share Postat Iunie 20, 2007 banuiesc ca se aprinde cu frana fatza daca e asa vezi ca e un contact ceva mai sus de pedala de frana(il vezi usor cand apesi pedala)verifica daca butonul de la contactul ala se actioneaza cand apesi. Daca nu vezi ca-l poti regla (are un surub) daca da, posibil sa fie o problema pe la contact Va rog sa imi spuneti daca v-ati confruntat cu urmatoarea situatie: ieri veneam de la Sovata si la vreo 10 km in marele sat Chibed am ramas fara benzina, asta in situatia in care robinetul era pus pe normal. Comut pe rezerva si nimic, nu porneste...deschid rezervorul si constat ca e uscat!!!! in fine fac rost de 2 l de benzina de la un proprietar inimos de motocositoare si pornesc, pun robinetul pe deschis (normal) fac 800 m si se opreste, comut pe rezerva si merg mai departe, concluzia? x files....voi v-ati confruntat cu asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danradu Postat Iunie 20, 2007 Share Postat Iunie 20, 2007 vreun CB500 de vanzare ? , de curand am luat si A si am inteles ca este ideala pentru inceput , asfalt uscat, bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iunie 20, 2007 Share Postat Iunie 20, 2007 Sunt vreo 2-3 de vanzare, cauta pe forum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emanuel71 Postat Iunie 21, 2007 Share Postat Iunie 21, 2007 Va rog sa imi spuneti daca v-ati confruntat cu urmatoarea situatie: ieri veneam de la Sovata si la vreo 10 km in marele sat Chibed am ramas fara benzina, asta in situatia in care robinetul era pus pe normal. Comut pe rezerva si nimic, nu porneste...deschid rezervorul si constat ca e uscat!!!! in fine fac rost de 2 l de benzina de la un proprietar inimos de motocositoare si pornesc, pun robinetul pe deschis (normal) fac 800 m si se opreste, comut pe rezerva si merg mai departe, concluzia? x files....voi v-ati confruntat cu asa ceva? Am eu una de vanzare, CB500 din 1997- PC32, frane Brembo, lant+placute+ baterie noi, motor neumblat la el 32.000 km, + 2 cutii Givi a cate 45 l fiecare,adusa din Germania de 1 luna. Daca te intereseaza suna-ma pe 0729819948, sau emanuel71@yahoo.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.